Ook mooi:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:59 schreef Ang3l het volgende:
What I love most about rivers is you can't step in the same river twice. The water's always changing, always flowing.
ik wist niet dat sinterklaas zo poëtisch was ( bram is toch sinterklaas?)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ook mooi:
'Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten!
Ik leverde bewijs van mijn bestaan,
Omdat door het verleggen van die ene steen,
De stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.'
Uit 'De steen' van Bram Vermeulen
Misschien in de war met Bram van der Vlugt?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wist niet dat sinterklaas zo poëtisch was ( bram is toch sinterklaas?)
jah, met die jahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien in de war met Bram van der Vlugt?
ja dat had ik ook al gezienquote:
En die is vanaf heden dus nooit meer haantje de voorstequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De haan is trouwens weg...er liep er een voor op t terrein constant te krijsen..
Schijnbaarquote:
Hersendood?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:25 schreef Waxxer het volgende:
Mijn hart klopt nog, maar voor de rest ben ik ehh....
quote:
Wat ga je maken?quote:
Fuck, dat is waar ook!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje, al klaar voor t feestje zaterdag?
*sterkte ende succes wens*quote:
*hand schud*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Zal ik eens iets wonderbaarlijks verklappen? Ik heb nog nóóit Döner Kebab gehad. Nog Nooit.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:23 schreef Waxxer het volgende:
Wees trouwens blij dat jullie nu niet bij mij zijnik ben enooooooooooorrrrm hyper nu... Maar ik ga dus niet over werk praten, of het nou positief of negatief is
You can turn wine into water. Turn sadness into laughter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:You can make the sun turn purple... You can make the sea turn turtle...
.
(Die smileys moeten een stukkie sneller knikken!)
quote:17 JUNI 2006 - ZWOLLE - De mishandeling van een Zwolse homo vanwege zijn geaardheid is voor COC Zwolle reden om bij wijze van protest iedereen te vragen om op Roze
Zaterdag hand in hand te lopen door de stad.
Vorig weekend werd een 27-jarige Zwollenaar mishandeld omdat hij op de Pannekoekendijk hand in hand liep met zijn vriend. Het duo werd lastig gevallen door twee nog onbekende mannen. De 27-jarige werd daarbij bewusteloos geslagen.
Wat er gebeurd is niet echtquote:
Nee, dat is het ook niet. Dat is gewoon schandalig.quote:
Da mens zit tegenwoordig i.p.v. dat wijf van 2 brothers on the 4th floor in de Diva's of Dance.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:29 schreef DennisMoore het volgende:You can make the sun turn purple... You can make the sea turn turtle...
.
(Die smileys moeten een stukkie sneller knikken!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |