Zie je, gewoon zoiets kleins en nu heb ik je helemaal geestelijk beschadigd...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel even ontbijten om bij te komen ...
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:44 schreef davidov het volgende:
[..]
De auto stond pas na de brug stil... is dus pas gaan remmen toen het voor mij al niet meer boeide wat hij deed
Ja woon al mn hele leven in of net naast het centrum
Maar ik ben sjonnie jordaan
Het vervelende is eigenlijk...dat iedere aanrijding of bijna aanrijding die ik heb gehad... vonden plaats overdag bij licht als ik broodnuchter was...
Heb slechts 1x gehad dat ik tegen een paal aan knalde toen ik beschonken was maar dat had ik compleet aan mijzelf te danken en was dan ook niemand in de buurt
Conclusie: doe voorzichtig: ga snachts fietsen met een slok op
idd, ik weet nog steeds niet wat er allemaal is, eigenlijk...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:46 schreef XMN8R het volgende:
Ik vindt het programma-overzicht van Roze Zaterdag maar rommelig en onoverzichtelijk.
Hij komt er wel overheenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:47 schreef Waxxer het volgende:
Zie je, gewoon zoiets kleins en nu heb ik je helemaal geestelijk beschadigd...Het enige dat ik kan doen, is mijn mond houden geloof ik...
Ik vertrouw erop dat XMN8R, die mij al ontelbare keren, zij het met tegenzin, het voordeel van de twijfel heeft gegeven, een goede ondersteuning voor je is...
Maak je nou niet zo druk!quote:
1x zie hierboven.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajaja, ik zit nu in een dorpje met 7000 inwoners met alles potdicht behalve de snackbars!
Hoe vaak ben je in de godesnaam al aangereden dan, en wil je ruilen??
Ja nou maar hij komt hier en dan zeg ik iets en hij gaat meteen en hij zegt niet eens meer hoiquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef davidov het volgende:
[..]
1x zie hierboven.
1x zwaaide iemand zn deur open van de auto 2 meter voor mn stuur... kon het NET niet ontwijken...uiterste puntje van stuur bleef steken en fiets klapte dus dubbel.
1x met mn duffe hoofd bijna aangereden door een auto (het was half 9 en ik was nog niet helemaal wakker)
342348x dingen als: kindje dat opeens tussen 2 auto's tevoorschijn duikt op een bal te pakken, mensen die opeens afremmen om naar rechts te gaan (ipv gewoon naar rechts te gaan...) auto's die opeens afslaan, etc etc
schat, we zijn gaan stappen gister remember... hij is gewoon een beetje brak!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:57 schreef Waxxer het volgende:
Ja nou maar hij komt hier en dan zeg ik iets en hij gaat meteen en hij zegt niet eens meer hoien dat allemaal door mijn geouwehoer
hij kon niet eens meer een smiley posten of hoppaaaa er werd weer de draak met hem gestoken
en dan moeten de Nautische Dagen nog komen, hij ZEGT dat dan niet eens meer dat hij daar naartoe gaat en daar heb ik met mijn gedrag voor gezorgd
Afgezien van al dat leed ben ik toch dol op mn kleine vervuilende hoofdstadjequote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ehhh ik eehh... trekker dit ehhh.... scootmobiel dat ehhh... weer een trekker met veewagen eehh....
Ja maar dan is hij in staat zijn ware gedachten te verwoordenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
schat, we zijn gaan stappen gister remember... hij is gewoon een beetje brak!
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Afgezien van al dat leed ben ik toch dol op mn kleine vervuilende hoofdstadje
Hij is nu croisantjes aan het bakken en aan het douchen... dat is hij vast alweer vergeten hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Ja maar dan is hij in staat zijn ware gedachten te verwoorden![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Weemz het volgende:
Had ik nou al hoi gezegd?
Nee. je had "Hoi!" gezegd.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:35 schreef Weemz het volgende:
Hoi!
Maar waar haal je dan zo'n flitse blitse super stoere coole telefoon vandaan?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellenEen dorpje waarin het negen van de tien keer zo gaat als ik mensen interview en ze doen de deur open "Ooohhh NOU zie ik het, jij bent van...", is ook niet alles.
Om van het OV nog maar te zwijgen en de voorzieningen enz, bijv qua winkels. Voor leuke schoenen moet ik echt naar Arnhem. Niet dat dat vér is, maar het principe.... Naja.
Maar als hij in de spiegel kijkt en hij ziet zijn rode oogjes...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij is nu croisantjes aan het bakken en aan het douchen... dat is hij vast alweer vergeten hoor.
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef Weemz het volgende:
Had ik nou al hoi gezegd?
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:12 schreef davidov het volgende:
http://www.benq-siemens.c(...)2_rArNrNrNrN,00.html
Dit moet de opvolger worden van mn huidige telefoon
Ware het niet dat hij nog zeldzamer is dan mn huidige
Ik nog niet maar ik moet wel binnenkort eens contact opnemen met HI over het opzeggen/verlengen van mn contract.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is waar ook, ik kan ook allang een andere uitzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |