'k Vind dat juist enorm vervelen aan 'homo-films'. Het moet altijd gaan over comingouts, zelfmoorden, onmogelijke liefdes, afwijzingen door familie etc. Altijd zo'n thema. Voor homo's in het buitenland zal dat dat een stuk herkenbaarder zijn dan voor mij iig.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:14 schreef BB_Koning het volgende:
Trick ( http://www.imdb.com/title/tt0162710/ ), een heeel mooie film.
Waarom is het zo dat gay films zo vaak verdomd realistische karakters hebben itt romantische heterofilms? Nou, eigenlijk zijn er genoeg heterofilms waarin de personages ook realistisch zijn. Het gaat me denk ik om de onzekerheden, de ontwikkeling, de angsten die veel gays hebben die zo herkenbaar zijn. En zeg nou zelf, op dat vla zijn heterofilms ook niet al te gecompliceerd, ik heb nog nooit gehoord dat iemand in de knoop zat met zichzelf omdat ie op hetzelfde geslacht viel![]()
Ach ja![]()
Was vanochtend zomaar zonder enige reden om 8 uur opeens klaar wakker... ik dacht...hey ja dat kan natuurlijk niet he... dus draaide me om en werd vervolgens pas om 12 uur wakker zoals het hoortquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Waxxer het volgende:
Hahai........
Ik ben al sinds half negen op, en het gevoel qua tijd is alsof het alweer half zeven zou moeten zijn ofzo...
Ik ken hetquote:Op zondag 18 juni 2006 13:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Was vanochtend zomaar zonder enige reden om 8 uur opeens klaar wakker... ik dacht...hey ja dat kan natuurlijk niet he... dus draaide me om en werd vervolgens pas om 12 uur wakker zoals het hoort
Jaquote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar ik ga er tegenwoordig maar gewoon uit, anders lig ik weer in coma en slaap door drie wekkers én een radio op vol volume heen
DUSSSS... nu zit je weer a la zondagmiddag-chill?
Mc Flurryquote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in een groot softijsje met spikkeltjes...
Spele.nl, F5'en, buiten zitten, zappen, lezen, zappen, F5'en, Spele.nl, buiten zitten, muziek luisteren en lezen, buiten zitten, F5'en, lezen....quote:Op zondag 18 juni 2006 13:33 schreef davidov het volgende:
Wat doet waxxer zoal op een dag als vandaag?
Schietspelletje, F5'en, tv kijken, spelletje, tv kijken, muziekje luisteren, F5'en, nog meer F5'en en nog wat schietenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Spele.nl, F5'en, buiten zitten, zappen, lezen, zappen, F5'en, Spele.nl, buiten zitten, muziek luisteren en lezen, buiten zitten, F5'en, lezen....
Dit was een uurtje.
Wil je de rest ook horen?
Maar wat doe jij dan zoal allemaal inene?Op een dag als vandaag?
Precies hetzelfde dusquote:Op zondag 18 juni 2006 13:47 schreef davidov het volgende:
[..]
Schietspelletje, F5'en, tv kijken, spelletje, tv kijken, muziekje luisteren, F5'en, nog meer F5'en en nog wat schieten
Voor de rest verveel ik me en wacht ik tot mijn diensten dus ergens nodig zijn
Ik kijk alweer uit naar een volgend weekeind
Ik ga zometeen maar eens langs bij Talaminiquote:Op zondag 18 juni 2006 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin in een groot softijsje met spikkeltjes...
Noooogg meer job interviews?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Precies hetzelfde dusIk zit in between interviews, uh-uh-uhhu!
Ook wachtenwachtenwachten op het volgende...
Jajajajajajajaquote:Op zondag 18 juni 2006 14:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ga zometeen maar eens langs bij Talamini.
Haha, ik ben officieel ook nog werk zoekende jaquote:Op zondag 18 juni 2006 14:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, met vijf is het idd een goed weekend
Wil jij ook nog?![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:07 schreef XMN8R het volgende:
Oranjeweigeraar[afbeelding]
*sinasappelijsje geef doe* probeer dát maar eens te weigeren!
Ja maar ik bedoel interviewenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:08 schreef davidov het volgende:
[..]
Haha, ik ben officieel ook nog werk zoekende ja
Alleen bij mij heeft "werk zoeken" nogal iets weg van thuis zitten te wachten tot iemand aan de deurbel trekt en zegt "ik heb me toch een geweldige baan voor je"
Jah nou tot nu toe werkt die tactiek niet echt geweldig want ik wacht nou al 5 jaar maar ze komen maar nietquote:Op zondag 18 juni 2006 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel interviewenDan vinden we wel een insteek qua actualiteit...
Dat zou toch wat zijn, als iemand zomaar inene aan je deur staat!
"Joehoe!!!!!! Daaaaaaaaaaavidoooooovvv!!! Joehoe!!!!!!!!!!"
Maar als dat voor een baan is... Wie weet!Ben je volgende week opeens CEO van eehhh... naja, een bedrijf!
Probeer het anders eens door uit het raam te hangen en histerisch om een baan te krijsen!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Jah nou tot nu toe werkt die tactiek niet echt geweldig want ik wacht nou al 5 jaar maar ze komen maar niet
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd hadquote:Op zondag 18 juni 2006 14:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer het anders eens door uit het raam te hangen en histerisch om een baan te krijsen!
Ik ga het even visualiserenquote:Op zondag 18 juni 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd had
En op De Dam dan doen?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat nog nietallang geprobeerd had
Bijna-auto-aanrijding??quote:Op zondag 18 juni 2006 14:33 schreef davidov het volgende:
Ik had gehoopt dat mn voet weer snel in orde zou zijn na de bijna-auto-aanrijding... en het leek er op dat het goed ging maar nu voel ik nogsteeds mn voet als ik loop en soms is er iets in mn voet dat knak zegt
Geen pijn ofzo hoor...maar het voelt niet lekker...op zo'n manier dat je toch een beetje maf gaat lopen
quote:
Ik ben zo muzikaal als een kokosnoot met een rietje er inquote:Op zondag 18 juni 2006 14:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En op De Dam dan doen?Op een drukke zaterdagmiddag?
Of muziek maken (jij speelde toch klavecimbel? Of hoe je dat ook schrijft?)!
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...quote:
Heb je al wedstrijdjes tegen Blubberzwijn gedaan??quote:Op zondag 18 juni 2006 14:35 schreef davidov het volgende:
[..]het is minder leuk dan je denkt
[..]
Ik ben zo muzikaal als een kokosnoot met een rietje er in
Ik kan wel heel goed schietspelletjes spelen
En mario kart...daar schijn ik ook enorm goed te zijn O:-)
He's no match for mequote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je al wedstrijdjes tegen Blubberzwijn gedaan??Die is zo snel als een goochelaar volgens mij
Davidovquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...
Enfin ik kon remmen...maar doordat ik zo hard ging en brug-af moest remmen zou ik minimaal met mn voorwiel voor de auto belanden. Harder fietsen en rechtdoor gaan zou betekenen dat hij mn achterwiel zou scheppen. Dus ik boog ietswat af naar links om zo mezelf een halve extra seconde te geven... dat werkte!
Alleen toen knalde ik wel tegen de hoek aan waar van die grote gele blokken staan om te voorkomen dat auto's op de hoek parkeren...vloog dus over de kop... geen schrammetje of iets..alleen voet verzwikt...
Ik was dus uiteindelijk gewoon fout, maar die auto had ook wel wat eerder mogen remmenipv gewoon niet...
En nu iets meer dan een week verder is mn voetje verneukt
maar ben je daar dan al even mee langs de huisarts gegaan? Wie weet is er toch wel iets kapot.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[dramatisch, kei-eng aanrijdingsverhaal, zonder stuntmannen etc-knip]
Zoek een geile fysio die je gaat helpen revalideren?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Er was een brug op de gracht (in de lengte van de gracht) en die ging ik met een hoog tempo op... echter van rechts kwam er ook een auto aan... en die auto reed nou niet echt met de normale toegestane snelheid...
Enfin ik kon remmen...maar doordat ik zo hard ging en brug-af moest remmen zou ik minimaal met mn voorwiel voor de auto belanden. Harder fietsen en rechtdoor gaan zou betekenen dat hij mn achterwiel zou scheppen. Dus ik boog ietswat af naar links om zo mezelf een halve extra seconde te geven... dat werkte!
Alleen toen knalde ik wel tegen de hoek aan waar van die grote gele blokken staan om te voorkomen dat auto's op de hoek parkeren...vloog dus over de kop... geen schrammetje of iets..alleen voet verzwikt...
Ik was dus uiteindelijk gewoon fout, maar die auto had ook wel wat eerder mogen remmenipv gewoon niet...
En nu iets meer dan een week verder is mn voetje verneukt
Ow, ja, kijk, ehm...quote:
Zeg, het is Davidov hoor!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoek een geile fysio die je gaat helpen revalideren?
De auto stond pas na de brug stil... is dus pas gaan remmen toen het voor mij al niet meer boeide wat hij deedquote:Op zondag 18 juni 2006 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Reed de auto door??
Amsterdam is ook veel te eng voor jou...Heb je er eigenlijk altijd al gewoond?
Ik ga wel even ontbijten om bij te komen ...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, ja, kijk, ehm...
Met die paar woordjes heb je me kunnen stoppen verder te gaan met die grapjes daarovervandaar dat je boos bent
![]()
Maar ik verveelde me en alles en... naja, er is eigenlijk geen excuus voor...
![]()
Zoals ik zeg er doet niet echt iets pijn ofzo... dus heb het idee dat de arts er ook niet veel aan kan doen behalve zeggen "ja gaat wel over, of niet...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar ben je daar dan al even mee langs de huisarts gegaan? Wie weet is er toch wel iets kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |