Houwen zo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe openingspost?
Kort!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe openingspost?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
En die naam was hier vandaag al eerder gevallen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:27 schreef Savonarola het volgende:
Is dat Loekie Knol? Of Judith Bosch.
Van rechts naar linksquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Tokay het volgende:
Ray Charles en Aretha Franklin?
Die is inderdaad dol op Dominicanen en Florentijnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
Wat zal Treinhomo weer in zijn nopjes zijn!
Het zal toch niet? Dat lag zó voor de hand, dat ik het niet wilde zeggen.quote:
Je zou toch inmiddels kunnen weten dat ik qua voorspelbaarheid de kroon span.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat lag zó voor de hand, dat ik het niet wilde zeggen.
Ik ga dat rechtzetten. Geduld!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt Iggy een homo genoemd, pyl!
Het is Johnnyquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
Da's Johnny Winter. Maar het kan ook Edgar zijn.
Overigens is Johnny gewoon rechtshandig en is bovenstaande foto gespiegeld.quote:Wat voor de handliggend, zeg!
Ook niet. Je hebt nog één plaatloze gok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:12 schreef pyl het volgende:
Lisa Bonet dan?
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je het antwoord zelf niet weet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:21 schreef pyl het volgende:
O die! Jij bent helemaal niet zo voorspelbaar, Scrutinizertje, wist je dat?
Hmmmmmmm .... ik gun een ander de kans om deze kans voor open doel in te tikken.
Volgens mij wel. Ik heb gisteravond een beetje muziek zitten luisteren. Drie zangeressen kwamen voorbij: Nina Simone, Lillian Vieira en bovenstaande dame.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:21 schreef pyl het volgende:
O die! Jij bent helemaal niet zo voorspelbaar, Scrutinizertje, wist je dat?
Oeps. Zangeres, zei je...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het ook niet, trouwens.![]()
Ik waag een gokje op Naomi Campbell.
Zingt die ook?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het ook niet, trouwens.![]()
Ik waag een gokje op Naomi Campbell.
Yep, maar jammerlijk geflopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zingt die ook?
Ik zal haar waarschijnlijk wel kennen, maar kan nu even niet op een naam komen.quote:Deze mevrouw komt uit de USA, Dallas Texas.
Including the hitsquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, maar jammerlijk geflopt.
Het schijfje heette Babywoman:
[afbeelding]
[..]
Dan wachten we even op Osdorp Possiequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gaat om die Florentijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef pyl het volgende:
Het is Luca Toni, van mijn eigen Fiorentina - en la quadra azzurra, natuurlijk.
Amerikaanse schrijvert?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Gellius het volgende:
Niet van de Oude Wereld.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen pyl geboren werd was er nog sprake van het Romeinse Rijk.
Vrije dag, maar dat is ook hard werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo Diaan![]()
Vrije dag of hard aan het werk?
Weet je wel zeker dat je er nog eentje wilt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrije dag, maar dat is ook hard werkentwan wegbrengen naar school, ophalen van school, weer wegbrengen en zo weer ophalen. Tussendoor strijken en boodschappen nou ja winkelen eigenlijk doen... op kantoor is het rustiger soms.
Soms wel soms niet hahahaquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je er nog eentje wilt?
Ik heb niets gehoord hoor, en ik kom net binnenvallen van het middagwandelingetje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde net allemaal sirenes in de richting van de Mauritskade gaan. Er zal toch niets met Gellius aan de hand zijn?
Ik hoop dat het zondag, bij Roots Open Air, beter weer is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef Gellius het volgende:. Het was helemaal niet prettig in het Oosterpark.
Fietstochtje eigenlijk. Ik had ernstig trek in iets van de FeBo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord hoor, en ik kom net binnenvallen van het middagwandelingetje.
Daar is een heel plausibele verklaring voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef pyl het volgende:
Hij lijkt op Octavio Paz.
Ach, daar waren ze dus mee bezig. Ik kon niet helemaal uitmaken of "men"nu iets aan het op- of afbouwen was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zondag, bij Roots Open Air, beter weer is.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl zelve?
Ik ook, gek genoegquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik moet onmiddellijk aan Walt Whitman denken.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah wacht ik zie het al. Het is Douwe Dabbert. Ik herkende hem niet zonder knapzak.
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik moet onmiddellijk aan Walt Whitman denken.
Die onthou ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef Gellius het volgende:
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen..
Het is één van de weinige dichters die ik ken en dan ook alleen maar omdat ik ooit betrokken was bij de totstandkoming en ondergang van Circus Whitman.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen..
Aha, nu begrijp ik jouw beroepsomschrijving: 'iets vaags in de media en kunsten'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is één van de weinige dichters die ik ken en dan ook alleen maar omdat ik ooit betrokken was bij de totstandkoming en ondergang van Circus Whitman.
[afbeelding]
waarvan dit één van de publiciteitsfoto's was
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef Gellius het volgende:
*ahem*. Denk je aan het Tweede Amendement?
Dat was behoorlijk vaag inderdaad. Wél een toptijd meegemaaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik jouw beroepsomschrijving: 'iets vaags in de media en kunsten'.![]()
Italiaan?quote:
Daar had ik zeker 3 posts van kunnen makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?
[..]
Dat was behoorlijk vaag inderdaad. Wél een toptijd meegemaakt![]()
[..]
Italiaan?
Er werd inderdaad naar hem uitgekeken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Gellius het volgende:
Kennelijk is mijnheer nogal een bezienswaardigheid.
Nee, Nederlander.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Italiaan?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?
[..]
als ze niet kunnen haalt Natalie ze wel weg, dat heeft ze beloofdquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het reglement maakt nergens melding van eventuele positionele uitzonderingen. Er is ook geen side-letter. We zouden er over kunnen stemmen natuurlijk.
Een Akzootje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Aholdertje of een Aage Emmetje?
Ik heb gewoon snel achter in de opslag even een neutje gedronken. Nu zijn het legale tieten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze niet kunnen haalt Natalie ze wel weg, dat heeft ze beloofd
Ja joh, je kent hem wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach so, ein Akzo. Keihne Ahnung bei der Weg.
de gemeente zou die eigenlijk gratis moeten verstrekken. Die neut, bedoel ik. Alhoewel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb gewoon snel achter in de opslag even een neutje gedronken. Nu zijn het legale tieten.
Ik was ruim dertig jaar geleden krap 7 jaar en dat meer dan enkele weken. Oók onvrijwillig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja joh, je kent hem wel.
Hij was ruim dertig jaar geleden enkele weken in het nieuws. Onvrijwillig, overigens.
Ik stel voor dat jij je username wijzigt in H.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Z het volgende:
Ha.
Mocht ik ooit een kloon aan maken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij je username wijzigt in H.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
de gemeente zou die eigenlijk gratis moeten verstrekken. Die neut, bedoel ik. Alhoewel?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Berkery. Hou oud was jij ruim dertig jaar geleden?
quote:Geboortedatum: 1970-11-28
Het staat gewoon in zijn profiel.quote:
Daar kijkt toch niemand naar? Tokay wel, die heeft eerder deze middag mijn dossier al gelicht en nu alweer dat van Berkeryquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het staat gewoon in zijn profiel.
Gelukkig wil ze niks van mij weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar? Tokay wel, die heeft eerder deze middag mijn dossier al gelicht en nu alweer dat van Berkery![]()
Dan vraag ik het wel aan Tokay.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan. Maar ik zeg niet waar heen
* Tokay dossier openslaat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig wil ze niks van mij weten.
Vergeet geen zegeltjes te vragen bij C1000.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan. Maar ik zeg niet waar heen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
* Tokay] dossier openslaat... [/me]
mr_a:
- wil schoonmaker worden
- heeft een zwak Natalie Portman, Alicia Keys en Virginie Ledoyen
- weet veel van voetballers en criminelen
- komt uit (de buurt van?) Rotterdam
[me=Tokay dossier dicht doet
![]()
Ja hoor. Hij heeft zijn avontuur overleefd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:29 schreef Gellius het volgende:
Leeft die knakker nog?
Ach ieder mens is verschillend. De ene word slechts 10 en de ander 85.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:53 schreef Gellius het volgende:
Waarom?
Hm.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij zien we dat nu juist op het plaatje plaatshebben. Dat ziet er allemaal erg onvrijwillig uit.
Ja, meneer werd ontvoerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:11 schreef NoSigar het volgende:
Werd hij ergens onvrijwillig vastgehouden?
Dat, Gellius, is een plaatje van zijn terugkeer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij zien we dat nu juist op het plaatje plaatshebben. Dat ziet er allemaal erg onvrijwillig uit.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Gellius het volgende:
Door die genuanceerde strijders tegen het Onrecht: de RAF?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
Nou, het waren woelige jaren wat dat betreft in de jaren zeuventig. De IRA? Lichtend Pad? Rode Khmer? De Basken? De Molukkers? Libanese falangisten? Boney M?
quote:Dris a Dutch businessman.
In the 1970s,ran a wire factory, Ferenka, in the city of Limerick, Ireland. At the time, he was the city's biggest employer, with approximately 1,400 workers. On 4 October 1975 he was abducted near his home by two members of the Provisional Irish Republican Army, Eddie Gallagher and Marion Coyle. The kidnappers demanded the release of three IRA prisoners incarcerated in Limerick jail.
After a massive security operation, the kidnappers were eventually traced to a house in Monasterevin, County Kildare, a fortnight later. After a further two week long siege, Drwas released, shaken but unharmed. He left Ireland soon after. He eventually returned to present an episode of Saturday Live, having become somewhat of a minor celebrity. He and his wife were made honorary Irish citizens in 1975, and he was made a Freeman of the city of Limerick.
In 2005, he handed his personal papers over to the University of Limerick.
Let 's op je taal, Tokayquote:
Waarom heb je ons dan al die tijd doen geloven dat je Gellius bent ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ribbedibie.
Aaaaaargh... dat zei mijn achterlijke Vlaamse huisbazin ook altijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ribbedibie.
Ik twijfelde al, TH.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Treinhomo het volgende:
Let 's op je taal, Tokay![]()
Dat koppelteken hoort daar niet.
O, maar dan ben ik wel tamelijk benieuwd hoe je dat nu uitspreekt. Ik ken het alleen uit stokoude - nog leuke - Suske en Wiske's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aaaaaargh... dat zei mijn achterlijke Vlaamse huisbazin ook altijd.
Als zij het zei (op z'n plat Antwààrps), klonk het ongeveer als 'iek zèn ribbedebie', en ribbedebie werd razendsnel uitgesproken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:58 schreef Gellius het volgende:
O, maar dan ben ik wel tamelijk benieuwd hoe je dat nu uitspreekt. Ik ken het alleen uit stokoude - nog leuke - Suske en Wiske's.
Dat hebt u scherp gezien, Herr tong80.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef NoSigar het volgende:
Hé dat is de coach van Engeland, ik heb net een tijdje naar zijn montuur zitten staren.
En dat is de naam die ik zochtquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef NoSigar het volgende:
Ik wil dit toch even delen:
Je hebt zo van die mensen. Die stellen moeilijke grammaticale vragen waar je niet meteen een antwoord op hebt en aan het eind van hun bericht schrijven ze dan nog terloops: "En dan ben ik al jaren op zoek naar de herkomst van het woord ribbedebie. Mocht je het weten ..." Dat leek me niet zo'n moeilijke vraag, maar viel me dat even tegen.
Er is namelijk een klein probleempje met ribbedebie. Het is volkstaal, mensen zeggen het wel maar schrijven het niet op, het komt alleen in Vlaanderen voor. Kortom, ruim voldoende om het in geen enkel woordenboek terug te vinden. Op eentje na, een Gents dialectwoordenboek. Dat beweert dat ribbedebie in Gent wordt gebruikt om te zeggen: "Hier, pak vast!" Maar of dat klopt...?
In elk geval kon geen enkel van de grote Nederlandse woordenboeken me helpen. Ook de etymologische woordenboeken behandelden het woord niet. Misschien had het Zuidnederlands woordenboek van Walter De Clerck er wat over te vertellen? Nee hoor. Dan maar te rade bij de moeder aller woordenboeken, het grootste woordenboek ter wereld, het onvolprezen Woordenboek der Nederlandsche Taal. Maar niks, zelfs die gigant had nog nooit van ribbedebie gehoord.
Als iemand het moest weten, dan was het wel Dirk Geeraerts, een goede kennis en ex-collega van me en toevallig ook redacteur van het WNT en van de Grote Van Dale. En ja hoor, professor Geeraerts had het antwoord. Zijn voorganger, de eminente Leuvense hoogleraar J.L. Pauwels, heeft het ooit uitgezocht. Ribbedebie zou een verbastering van de Franse uitdrukking à bride abattue kunnen zijn. Letterlijk betekent die "met losse teugel". Wie met losse teugel rijdt, rijdt in galop, gaat er in volle vaart vandoor. Iemand die ribbedebie is, is er dus als de bliksem vandoor gegaan.
Nee, hij speelt niet in films.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
Vin diesel ?
Die foto stond gewoon bij afbeeldingen in google, maar Ik heb 't even opgezocht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Shit nu zie ik het ook Leuke fotoWaarin is ie afgestudeerd ?
Nergens in dus...quote:Footballer Henrik Larsson received an honorary degree from the University of Strathclyde.
He was awarded Doctor of the University, at a ceremony in the Barony Hall.
Professor Andrew Hamnett, Principal of the University of Strathclyde, said "We are delighted that Henrik Larsson has accepted the honorary degree of Doctor of the University.
"Mr Larsson's tremendous contribution to sport is well-known, however the University believes that his impact on Glasgow and Scotland as a whole went far beyond the football field. His charity work and general demeanour mark him as an ideal role model for our students."
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Neleos het volgende:
Dwight Yorke
http://teletekst.nos.nl/ en dan pagina 813.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
Waar kan ik eigenlijk op internet de actuele standen vinden?
Ja hoe zie je dat ?quote:
Tsja, z'n kapsel misschien, z'n postuur. Ik weet 't niet, het was het eerste waar ik aan dacht.quote:
Wyccie is de gokchinees?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik volg het ook alleen maar voor het geld hoor. Moet ik je onderhouden of niet?
En? Ben je al bijna miljonair? Zo ja, wanneer krijgen we een feestje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie is de gokchinees?
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirect, onderhoudend kan zijn ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
Je kijkt zogenaamd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot nu toe nog geen enkele wedstrijd echt gezien.
Jij kijkt natuurlijk liever naar dit WK:quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirekt, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Vraag dat maar aan meneer Ye. Die heeft aardig wat centen verdiend aan flutwedstrijdjes in Belgiëquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirect, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Mijn mevrouw was nog niet geraden. Geen Loekie Snol of Petula Clark.
Okquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.
Evenals je Boss Hog.
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nu wel dus. Jij krijgt strafpunten![]()
Mijn mevrouw is psychologe, of iets dergelijks.
Zo'n Amerikaanse tv-spiegeloge?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ?quote:
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wilquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapen
Is dat van de zelfde klasse als de Iepie Poepjesaward?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ? [afbeelding]
Waarvoor kun je die krijgen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt met Peaceman geruild?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wil
Langstlopende, niet geraden, plaatje in een RJP-reeks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarvoor kun je die krijgen?
ik weet niet of ze het ook voor de tv doet. Maar ze is wel Amerikaans.quote:
Is dat plaatje van hem dan nog geraden eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
...en auteur van een self-help boek dat het goed doet in kringen rond Oprah?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, Diaan en ik hebben onze geheime relatie gewoon voortgezetquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt met Peaceman geruild?
Waarvoor krijg je die dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat van de zelfde klasse als de Iepie Poepjesaward?
Jij denkt dat diaan eruit moet om te pissen ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wil
Er is dus wat gebeurd op dat Panamese containerschip.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Diaan en ik hebben onze geheime relatie gewoon vootgezet![]()
Oh vast wel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Berkery het volgende:
...en auteur van een self-help boek dat het goed doet in kringen rond Oprah?
quote:was ooit dik, depressief, verslaafd aan pillen en haar man en kinderen waren bang voor haar. in de diepste put kwam zij er op haar 43ste opeens helemaal uit, zoals de vlinder de vleugels strekt na een leven als rups en een periode in de pop. Nu is zij het stralende middelpunt van haar workshops, een vrouw van deze tijd en staat ze met beide voeten stevig op de grond.
laat mensen over de hele wereld op eenvoudige wijze zien hoe ze zich van pijn kunnen bevrijden. Haar methode, die The Work wordt genoemd, is gebaseerd op vier vragen die een radicale verandering teweeg kunnen brengen in jouw kijk op je problemen.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat diaan eruit moet om te pissen ? [afbeelding]
Bij mijn weten niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Is dat plaatje van hem dan nog geraden eigenlijk?
Vetinari ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, haar voornaam (of achternaam, ik snap het nog steeds niet) is hetzelfde als die van een Lord.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron?
Haar achternaam of voornaam is Byron, dat zei ik toch net?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu haar achternaam (of voornaam).
Heb je daaromtrent ook nog een leuke hint?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar nu wil ik ook de andere helft weten.
Klopt maar niet legaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dan weet je vast ook wat haar achternaam is, pos![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron Holmes?
Hé zeg!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei dat haar achternaam haar voornaam had kunnen zijn. Wat voor rare kronkel heb jij daar in je hoofd? Het is wel de goede actrice trouwens
![]()
Dit stond er zonet nog nietquote:Laat ik het zo zeggen: de achterste helft van haar naam had haar voornaam kunnen zijn.
Of is dat misschien wel. Ik vind haar maar een rare naam hebben hoor![]()
Ik heb heel snel ge-editquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron Katie?
Dat is wel wat ik er mee wou zeggen. van die andere betekenissen was ik geheel en al onkundig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooi, NoSigar!
Ik was inderdaad even vergeten te melden dat 'ik ben ribbedebie', 'ik ben weg/ik ben er vandoor' betekent.
Ach, ik had er zelfs nog nooit van gehoord, ondanks mijn Vlaamse familie. Net als van al die zweterige sport-figuren trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik er mee wou zeggen. van die andere betekenissen was ik geheel en al onkundig.
Volgens mij niet hoor...geef eens een hintquote:
Hij was afgelopen seizoen de hoofdtrainer van Dedemsvaart. Op de foto zat hij bij Hoogeveen op de bank. Appingedam-uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef pos het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...geef eens een hint
Yepquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef NoSigar het volgende:
Kees Kist?
Dat reken ik ook goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:14 schreef pos het volgende:
Kees Kist?
De cirkel is rondquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:17 schreef NoSigar het volgende:
Ik voel me alsof ik een goal heb gescoord! Wa sdat voetbal volgen toen ik klein was toch nog ergens goed voor!
Ik ken nog meer feitjes maar hou me inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was afgelopen seizoen de hoofdtrainer van Dedemsvaart. Op de foto zat hij bij Hoogeveen op de bank. Appingedam-uit, altijd lastig.
En hij was Europees topscorer van het seizoen 1980-1981.
Jeetje, wat aardig, tongquote:
Zou Kees niet een leuke gast zijn voor Holland Sport?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken nog meer feitjes maar hou me in
Hij is er al geweest als onderwerp. Ze heben hem vast wel eens gevraagd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Kees niet een leuke gast zijn voor Holland Sport?
Kortom; niet elk nadeel hep se voordeel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vandaag voor de grap es zo'n wedstrijd bekeken. Bij een vriend. Met bier erbij. Ik vond het toch, overall genomen, slechts zeer matig onderhoudend.
Welke wedstrijd heb je gezien?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:03 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vandaag voor de grap es zo'n wedstrijd bekeken. Bij een vriend. Met bier erbij. Ik vond het toch, overall genomen, slechts zeer matig onderhoudend.
En toch ook weer Scrutadoratie, zo lees ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:07 schreef Gellius het volgende:
Morgen, Diaan! Klaar voor alweer een dag vol pyladoratie?
Vol met watte? laat maar... ik snap het al.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:07 schreef Gellius het volgende:
Morgen, Diaan! Klaar voor alweer een dag vol pyladoratie?
Een lief zoet plaatje om de dag mee aan te vangen! Hoe kom je op het idee pyl?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:12 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
[..]
En toch ook weer Scrutadoratie, zo lees ik.
Ach, wat zal ik zeggen? Door de eeuwen heen is de kunstenaar beschouwd als een soort middelaar tussen hemel en aarde door mensen die geconfronteerd werden met de raadselachtige, vaak bovennatuurlijk lijkende, creatieve gave van uniek getalenteerde individuen. Inderdaad is de uitkomst van de scheppingsdrift soms zo wonderlijk en schijnbaar boven het gewoon menselijke verheven dat de beschouwer in bewondering en in adoratie verstomt. Het kunstwerk is dan zo zwanger van het onbekende, van het geheimzinnige, dat het denken verstilt, het hart zich opent en een enkele keer de tranen vloeien. Het is deze mysterieuze diepte die de ziel van de beschouwer doet resoneren met de ziel van het kunstwerk. Of in de woorden van de grote symbolist George Frederic Watts; 'Profoundly deep in the human mind exists a spiritual yearning dependent on no special creed, questions of nature left without respons, yearnings the most perfect knowledge of material things will never stifle. The true prophet, be his language prose or poem,art or music, can transport to regions where earth takes its place among the stars and something beyond of heaven's infinity seems borne upon the air'.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:14 schreef Gellius het volgende:
Een lief zoet plaatje om de dag mee aan te vangen! Hoe kom je op het idee pyl?
En kunnen we Tong niet vragen om een passende dagsluiting te houden iedere avond? Een stichtelijke woord, een overpeinzing voor het slapengaan, of een wiegelied?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:28 schreef Gellius het volgende:
Nou, benieuwd waar Tokay vandaag mee opent.
"Muziekmeneer" is een uitstekende openingszet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:45 schreef Tokay het volgende:
Ik gok dan maar op een muziekmeneer. Of zo. Raar gevormd hoofd, trouwens!
Verblijd ons met een hintje, Gellius.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |