quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron Holmes?
Hé zeg!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zei dat haar achternaam haar voornaam had kunnen zijn. Wat voor rare kronkel heb jij daar in je hoofd? Het is wel de goede actrice trouwens
![]()
Dit stond er zonet nog nietquote:Laat ik het zo zeggen: de achterste helft van haar naam had haar voornaam kunnen zijn.
Of is dat misschien wel. Ik vind haar maar een rare naam hebben hoor![]()
Ik heb heel snel ge-editquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron Katie?
Dat is wel wat ik er mee wou zeggen. van die andere betekenissen was ik geheel en al onkundig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooi, NoSigar!
Ik was inderdaad even vergeten te melden dat 'ik ben ribbedebie', 'ik ben weg/ik ben er vandoor' betekent.
Ach, ik had er zelfs nog nooit van gehoord, ondanks mijn Vlaamse familie. Net als van al die zweterige sport-figuren trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik er mee wou zeggen. van die andere betekenissen was ik geheel en al onkundig.
Volgens mij niet hoor...geef eens een hintquote:
Hij was afgelopen seizoen de hoofdtrainer van Dedemsvaart. Op de foto zat hij bij Hoogeveen op de bank. Appingedam-uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:07 schreef pos het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...geef eens een hint
Yepquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:13 schreef NoSigar het volgende:
Kees Kist?
Dat reken ik ook goedquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:14 schreef pos het volgende:
Kees Kist?
De cirkel is rondquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:17 schreef NoSigar het volgende:
Ik voel me alsof ik een goal heb gescoord! Wa sdat voetbal volgen toen ik klein was toch nog ergens goed voor!
Ik ken nog meer feitjes maar hou me inquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was afgelopen seizoen de hoofdtrainer van Dedemsvaart. Op de foto zat hij bij Hoogeveen op de bank. Appingedam-uit, altijd lastig.
En hij was Europees topscorer van het seizoen 1980-1981.
Jeetje, wat aardig, tongquote:
Zou Kees niet een leuke gast zijn voor Holland Sport?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken nog meer feitjes maar hou me in
Hij is er al geweest als onderwerp. Ze heben hem vast wel eens gevraagd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Kees niet een leuke gast zijn voor Holland Sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |