Je kijkt zogenaamd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot nu toe nog geen enkele wedstrijd echt gezien.
Jij kijkt natuurlijk liever naar dit WK:quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirekt, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Vraag dat maar aan meneer Ye. Die heeft aardig wat centen verdiend aan flutwedstrijdjes in Belgiëquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirect, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Mijn mevrouw was nog niet geraden. Geen Loekie Snol of Petula Clark.
Okquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.
Evenals je Boss Hog.
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nu wel dus. Jij krijgt strafpunten![]()
Mijn mevrouw is psychologe, of iets dergelijks.
Zo'n Amerikaanse tv-spiegeloge?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
Mijn mevrouw is psychologe, of iets dergelijks.
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ?quote:

Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wilquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapen
Is dat van de zelfde klasse als de Iepie Poepjesaward?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ? [afbeelding]
Waarvoor kun je die krijgen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ? [afbeelding]
Jij hebt met Peaceman geruild?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |