Je kijkt zogenaamd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot nu toe nog geen enkele wedstrijd echt gezien.
Jij kijkt natuurlijk liever naar dit WK:quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirekt, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Vraag dat maar aan meneer Ye. Die heeft aardig wat centen verdiend aan flutwedstrijdjes in Belgiëquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat voetbal, weliswaar indirect, onderhoudend kan zijn ? [afbeelding]
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Mijn mevrouw was nog niet geraden. Geen Loekie Snol of Petula Clark.
Okquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
Je Bosshoss ook nog niet trouwens.
Evenals je Boss Hog.
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nu wel dus. Jij krijgt strafpunten![]()
Mijn mevrouw is psychologe, of iets dergelijks.
Zo'n Amerikaanse tv-spiegeloge?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ?quote:
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wilquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow niet één van de Abba-dames dus.... ik ga nu dan echt slapen
Is dat van de zelfde klasse als de Iepie Poepjesaward?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh; je wilde serieus een gooi doen naar de _The_General_ award ? [afbeelding]
Waarvoor kun je die krijgen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt met Peaceman geruild?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wil
Langstlopende, niet geraden, plaatje in een RJP-reeks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarvoor kun je die krijgen?
ik weet niet of ze het ook voor de tv doet. Maar ze is wel Amerikaans.quote:
Is dat plaatje van hem dan nog geraden eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Treinhomo het volgende:
...en auteur van een self-help boek dat het goed doet in kringen rond Oprah?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, Diaan en ik hebben onze geheime relatie gewoon voortgezetquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij hebt met Peaceman geruild?
Waarvoor krijg je die dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat van de zelfde klasse als de Iepie Poepjesaward?
Jij denkt dat diaan eruit moet om te pissen ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Diaan ..... of tot straks, wat jij wil
Er is dus wat gebeurd op dat Panamese containerschip.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, Diaan en ik hebben onze geheime relatie gewoon vootgezet![]()
Oh vast wel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Berkery het volgende:
...en auteur van een self-help boek dat het goed doet in kringen rond Oprah?
quote:was ooit dik, depressief, verslaafd aan pillen en haar man en kinderen waren bang voor haar. in de diepste put kwam zij er op haar 43ste opeens helemaal uit, zoals de vlinder de vleugels strekt na een leven als rups en een periode in de pop. Nu is zij het stralende middelpunt van haar workshops, een vrouw van deze tijd en staat ze met beide voeten stevig op de grond.
laat mensen over de hele wereld op eenvoudige wijze zien hoe ze zich van pijn kunnen bevrijden. Haar methode, die The Work wordt genoemd, is gebaseerd op vier vragen die een radicale verandering teweeg kunnen brengen in jouw kijk op je problemen.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat diaan eruit moet om te pissen ? [afbeelding]
Bij mijn weten niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Is dat plaatje van hem dan nog geraden eigenlijk?
Vetinari ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, haar voornaam (of achternaam, ik snap het nog steeds niet) is hetzelfde als die van een Lord.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Byron?
Haar achternaam of voornaam is Byron, dat zei ik toch net?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu haar achternaam (of voornaam).
Heb je daaromtrent ook nog een leuke hint?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar nu wil ik ook de andere helft weten.
Klopt maar niet legaalquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dan weet je vast ook wat haar achternaam is, pos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |