Vergeet geen zegeltjes te vragen bij C1000.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan. Maar ik zeg niet waar heen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
* Tokay] dossier openslaat... [/me]
mr_a:
- wil schoonmaker worden
- heeft een zwak Natalie Portman, Alicia Keys en Virginie Ledoyen
- weet veel van voetballers en criminelen
- komt uit (de buurt van?) Rotterdam
[me=Tokay dossier dicht doet
![]()
Ja hoor. Hij heeft zijn avontuur overleefd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:29 schreef Gellius het volgende:
Leeft die knakker nog?
Ach ieder mens is verschillend. De ene word slechts 10 en de ander 85.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:53 schreef Gellius het volgende:
Waarom?
Hm.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij zien we dat nu juist op het plaatje plaatshebben. Dat ziet er allemaal erg onvrijwillig uit.
Ja, meneer werd ontvoerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:11 schreef NoSigar het volgende:
Werd hij ergens onvrijwillig vastgehouden?
Dat, Gellius, is een plaatje van zijn terugkeer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij zien we dat nu juist op het plaatje plaatshebben. Dat ziet er allemaal erg onvrijwillig uit.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Gellius het volgende:
Door die genuanceerde strijders tegen het Onrecht: de RAF?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
Nou, het waren woelige jaren wat dat betreft in de jaren zeuventig. De IRA? Lichtend Pad? Rode Khmer? De Basken? De Molukkers? Libanese falangisten? Boney M?
quote:Dris a Dutch businessman.
In the 1970s,ran a wire factory, Ferenka, in the city of Limerick, Ireland. At the time, he was the city's biggest employer, with approximately 1,400 workers. On 4 October 1975 he was abducted near his home by two members of the Provisional Irish Republican Army, Eddie Gallagher and Marion Coyle. The kidnappers demanded the release of three IRA prisoners incarcerated in Limerick jail.
After a massive security operation, the kidnappers were eventually traced to a house in Monasterevin, County Kildare, a fortnight later. After a further two week long siege, Drwas released, shaken but unharmed. He left Ireland soon after. He eventually returned to present an episode of Saturday Live, having become somewhat of a minor celebrity. He and his wife were made honorary Irish citizens in 1975, and he was made a Freeman of the city of Limerick.
In 2005, he handed his personal papers over to the University of Limerick.
Let 's op je taal, Tokayquote:
Waarom heb je ons dan al die tijd doen geloven dat je Gellius bent ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ribbedibie.
Aaaaaargh... dat zei mijn achterlijke Vlaamse huisbazin ook altijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben ribbedibie.
Ik twijfelde al, TH.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Treinhomo het volgende:
Let 's op je taal, Tokay![]()
Dat koppelteken hoort daar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |