Houwen zo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe openingspost?
Kort!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe openingspost?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
En die naam was hier vandaag al eerder gevallen?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:27 schreef Savonarola het volgende:
Is dat Loekie Knol? Of Judith Bosch.
Van rechts naar linksquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:32 schreef Tokay het volgende:
Ray Charles en Aretha Franklin?
Die is inderdaad dol op Dominicanen en Florentijnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
Wat zal Treinhomo weer in zijn nopjes zijn!
Het zal toch niet? Dat lag zó voor de hand, dat ik het niet wilde zeggen.quote:
Je zou toch inmiddels kunnen weten dat ik qua voorspelbaarheid de kroon span.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zal toch niet? Dat lag zó voor de hand, dat ik het niet wilde zeggen.
Ik ga dat rechtzetten. Geduld!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt Iggy een homo genoemd, pyl!
Het is Johnnyquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
Da's Johnny Winter. Maar het kan ook Edgar zijn.
Overigens is Johnny gewoon rechtshandig en is bovenstaande foto gespiegeld.quote:Wat voor de handliggend, zeg!
Ook niet. Je hebt nog één plaatloze gok!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:12 schreef pyl het volgende:
Lisa Bonet dan?
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je het antwoord zelf niet weet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:21 schreef pyl het volgende:
O die! Jij bent helemaal niet zo voorspelbaar, Scrutinizertje, wist je dat?
Hmmmmmmm .... ik gun een ander de kans om deze kans voor open doel in te tikken.
Volgens mij wel. Ik heb gisteravond een beetje muziek zitten luisteren. Drie zangeressen kwamen voorbij: Nina Simone, Lillian Vieira en bovenstaande dame.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:21 schreef pyl het volgende:
O die! Jij bent helemaal niet zo voorspelbaar, Scrutinizertje, wist je dat?
Oeps. Zangeres, zei je...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het ook niet, trouwens.![]()
Ik waag een gokje op Naomi Campbell.
Zingt die ook?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het ook niet, trouwens.![]()
Ik waag een gokje op Naomi Campbell.
Yep, maar jammerlijk geflopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zingt die ook?
Ik zal haar waarschijnlijk wel kennen, maar kan nu even niet op een naam komen.quote:Deze mevrouw komt uit de USA, Dallas Texas.
Including the hitsquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Yep, maar jammerlijk geflopt.
Het schijfje heette Babywoman:
[afbeelding]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |