Utgaathierhartstikkesneljohnietbijtehoudenzosnelquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef Tokay het volgende:
Is het Forum bij jullie ook zo traag?![]()
De pagina's laden echt on-ge-loof-lijk s-l-o-o-m...![]()
Zo mag je toch niet over Prins Willem Alexander praten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Bride of the monster
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het Ed Wood?
Je hebt dus nog nooit een film van Uwe Boll gezien.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb van Ed Wood ook nog nooit een film gezien, maar hij wordt als de slechtste ooit beschouwd. Vast omdat hij plastic bordjes gebruikt om een UFO uit te beelden.
http://brimstig.nl/index.(...)haters.html#commentsquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt dus nog nooit een film van Uwe Boll gezien.
Dat is wel een slimme manier om je grootste critici de mond te snoeren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Z het volgende:
[..]
http://brimstig.nl/index.(...)haters.html#comments
Uwe nodigt je uit
Als de dag van toen, hou ik van jouquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Reinhard Mey.
Ik kan die reclame niet meer horen
Met het oog op morgen.quote:
Als je vandaag de dag je televisie aan hebt staan, kun je het bijna niet missen.quote:
Man van de wereld....quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met het oog op morgen.
Ooit een Duits meisje versierd op Vlieland omdat ik dat nummer voor haar zong. In het Duits natuurlijk.
Met dubbele tong, denk ik.quote:
Da's goed! Hij schijnt ook erg goed te zijn. Ik ga es op zoek deze week.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:39 schreef Tokay het volgende:
Hé, dat meneertje wilde ik ook een keer plaatsen: dat is de bariton Thomas Quasthoff.
Even over die armpjes:quote:The German bass-baritone Thomas Quasthoff (born in Hildesheim, Germany on November 9, 1959) is generally regarded as one of the finest lieder singers of his generation.
.quote:Quasthoff was born with serious birth defects caused by his mother's use of the morning sickness drug Thalidomide. He stands four feet tall on stunted legs, and has vestigial arms, his hands extending below his shoulders. Quasthoff was denied admission to the music conservatory in Hanover due to his physical inability to play the piano. He chose to study privately.
Dan doe ik een gokje op Jenny Arean.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:50 schreef pyl het volgende:
Gokje op Petula Clark.
Je weet het hč pyl, de volgende fase is een ochtendgroet plús een zoet plaatje.quote:En, kom, ik knoop er gewoon even een ochtendgroet aan vast: goedemorgen!
![]()
Een hele goedemorgen voor jouquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef Gellius het volgende:
Môrgrmmblbl.
Ah, geen liefhebber begrijp ik?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef Gellius het volgende:
Môrgrmmblbl.
Hmmm ja, dat klopt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:07 schreef pyl het volgende:
Da's Igor Strawinsky.
Die van wyccie zou ook Loeki Knol kunnen zijn, of niet?
Verder gaat alles goed?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:16 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je snakt naar een opbeurend plaatje hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:16 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:12 schreef Gellius het volgende:
Môrgrmmblbl.
Niet zo bescheiden Gwaenlios, gooi het er uit. Hmpf-en opkroppen is slecht voor het gestel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:16 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
Ja, of Petula Clark?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:27 schreef Savonarola het volgende:
Is dat Loekie Knol? Of Judith Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |