Ja, ik had het al gezien. De eigenaresse had al een briefje op de boom geprikt waarop stond dat de kat naar beneden was gekomenquote:
Hey ik hoor mijn naam!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef Gellius het volgende:
'n Muze. Zeg maar een soort Diaan73.
Telepathie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:43 schreef Gellius het volgende:
Dat is sterk! Ik schreef 'm net op.
Ken je die niet? De beschermheilige van de pottenbakkers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef Z het volgende:
Google-en op Kleia levert niks op ... En in mijn (bescherm)heiligen zakboek staat ze niet.
Dat de klimop tegen een heg opgroeit lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, wellicht bij hoge uitzondering.quote:Klimop (Hedera helix) is een groenblijvende houtige plant die groeit op muren en tegen bomen waaraan de plant zich met korte luchtwortels vastklampt. Het is een in de gematigde streken groeiende liaan. Het kan hierbij vele meters hoog worden.
Hoogst onwaarschijnlijk, maar niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:52 schreef Z het volgende:
Laten we voor de volledigheid maar even muggenziften:
[..]
Dat de klimop tegen een heg opgroeit lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, wellicht bij hoge uitzondering.
Heeft meneers bekendheid iets met z'n uiterlijk te maken?
Die is vandaag overledenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:41 schreef Tokay het volgende:
Hoi peace, dat is Bert Klunder.
Daar was iets mee toch?
quote:
Yepquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is dat Martin Perels een van de Q-tjes.
Fok is niet echt geweldig snel, maar het valt nu wel mee. Eigenlijk denk ik dat Fok snel is, aangezien mijn computer heel sloom is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:33 schreef Tokay het volgende:
Is het Forum bij jullie ook zo traag?![]()
De pagina's laden echt on-ge-loof-lijk s-l-o-o-m...![]()
Nee, maar ik snap hoe je erbij komt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:34 schreef Tokay het volgende:
Clark Gable?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |