Nee, Nederlander.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Italiaan?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?
[..]
als ze niet kunnen haalt Natalie ze wel weg, dat heeft ze beloofdquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het reglement maakt nergens melding van eventuele positionele uitzonderingen. Er is ook geen side-letter. We zouden er over kunnen stemmen natuurlijk.
Een Akzootje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Aholdertje of een Aage Emmetje?
Ik heb gewoon snel achter in de opslag even een neutje gedronken. Nu zijn het legale tieten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze niet kunnen haalt Natalie ze wel weg, dat heeft ze beloofd
Ja joh, je kent hem wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach so, ein Akzo. Keihne Ahnung bei der Weg.
de gemeente zou die eigenlijk gratis moeten verstrekken. Die neut, bedoel ik. Alhoewel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb gewoon snel achter in de opslag even een neutje gedronken. Nu zijn het legale tieten.
Ik was ruim dertig jaar geleden krap 7 jaar en dat meer dan enkele weken. Oók onvrijwillig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja joh, je kent hem wel.
Hij was ruim dertig jaar geleden enkele weken in het nieuws. Onvrijwillig, overigens.
Ik stel voor dat jij je username wijzigt in H.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Z het volgende:
Ha.
Mocht ik ooit een kloon aan maken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij je username wijzigt in H.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
de gemeente zou die eigenlijk gratis moeten verstrekken. Die neut, bedoel ik. Alhoewel?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Berkery. Hou oud was jij ruim dertig jaar geleden?
quote:Geboortedatum: 1970-11-28
Het staat gewoon in zijn profiel.quote:
Daar kijkt toch niemand naar? Tokay wel, die heeft eerder deze middag mijn dossier al gelicht en nu alweer dat van Berkeryquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het staat gewoon in zijn profiel.
Gelukkig wil ze niks van mij weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar? Tokay wel, die heeft eerder deze middag mijn dossier al gelicht en nu alweer dat van Berkery![]()
Dan vraag ik het wel aan Tokay.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet gaan. Maar ik zeg niet waar heen
* Tokay dossier openslaat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig wil ze niks van mij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |