Dan wachten we even op Osdorp Possiequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Het gaat om die Florentijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef pyl het volgende:
Het is Luca Toni, van mijn eigen Fiorentina - en la quadra azzurra, natuurlijk.
Amerikaanse schrijvert?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Gellius het volgende:
Niet van de Oude Wereld.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen pyl geboren werd was er nog sprake van het Romeinse Rijk.
Vrije dag, maar dat is ook hard werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallo Diaan![]()
Vrije dag of hard aan het werk?
Weet je wel zeker dat je er nog eentje wilt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vrije dag, maar dat is ook hard werkentwan wegbrengen naar school, ophalen van school, weer wegbrengen en zo weer ophalen. Tussendoor strijken en boodschappen nou ja winkelen eigenlijk doen... op kantoor is het rustiger soms.
Soms wel soms niet hahahaquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je er nog eentje wilt?
Ik heb niets gehoord hoor, en ik kom net binnenvallen van het middagwandelingetje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde net allemaal sirenes in de richting van de Mauritskade gaan. Er zal toch niets met Gellius aan de hand zijn?
Ik hoop dat het zondag, bij Roots Open Air, beter weer is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:52 schreef Gellius het volgende:. Het was helemaal niet prettig in het Oosterpark.
Fietstochtje eigenlijk. Ik had ernstig trek in iets van de FeBo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord hoor, en ik kom net binnenvallen van het middagwandelingetje.
Daar is een heel plausibele verklaring voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef pyl het volgende:
Hij lijkt op Octavio Paz.
Ach, daar waren ze dus mee bezig. Ik kon niet helemaal uitmaken of "men"nu iets aan het op- of afbouwen was.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zondag, bij Roots Open Air, beter weer is.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Pyl zelve?
Ik ook, gek genoegquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik moet onmiddellijk aan Walt Whitman denken.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah wacht ik zie het al. Het is Douwe Dabbert. Ik herkende hem niet zonder knapzak.
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik moet onmiddellijk aan Walt Whitman denken.
Die onthou ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef Gellius het volgende:
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen..
Het is één van de weinige dichters die ik ken en dan ook alleen maar omdat ik ooit betrokken was bij de totstandkoming en ondergang van Circus Whitman.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet onwillekeurig overigens, ik. Dat vind ik meer iets voor vrouwen..
Aha, nu begrijp ik jouw beroepsomschrijving: 'iets vaags in de media en kunsten'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is één van de weinige dichters die ik ken en dan ook alleen maar omdat ik ooit betrokken was bij de totstandkoming en ondergang van Circus Whitman.
[afbeelding]
waarvan dit één van de publiciteitsfoto's was
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef Gellius het volgende:
*ahem*. Denk je aan het Tweede Amendement?
Dat was behoorlijk vaag inderdaad. Wél een toptijd meegemaaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aha, nu begrijp ik jouw beroepsomschrijving: 'iets vaags in de media en kunsten'.![]()
Italiaan?quote:
Daar had ik zeker 3 posts van kunnen makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
als ze alledrie ondersteboven hangen/staan, mag te toch wel?
[..]
Dat was behoorlijk vaag inderdaad. Wél een toptijd meegemaakt![]()
[..]
Italiaan?
Er werd inderdaad naar hem uitgekeken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Gellius het volgende:
Kennelijk is mijnheer nogal een bezienswaardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |