Ow spannend zeg en lekker snel....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:29 schreef Suzziieee het volgende:
Voor degene die benieuwd zijn... donderdag de 22e moet ik naar de gyn...waaaaaaaaaaaah...
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dusquote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow spannend zeg en lekker snel....
Hier heeft de ongi nog niet echt doorgezet... alleen wat heel licht bruin bloedverlies en ook alleen als ik een tampon in heb. Zou dit ook door de warmte komen?
Ik keek even en dacht 'heeeee, Flugeltje hier'quote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dus), maar gaf toch aan dat de test gelukt was. En die test was dus negatief. Toch vind ik het raar dat ik gewoon niet ongesteld word. Overmorgen moet ik weer aan de volgende strip beginnen... Ik ga er maar vanuit dat het de volgende keer dubbel komt.
Ja, heb nog steeds een slecht gevoel... alleen misschien dat je hebt gelezen dat mijn NOD op 12 juni stond...? Hmmm.... ben nu nog aan het wachten op dequote:oh waarom jose?? Slecht gevoel??? het zou toch wel helemaal geweldig zijn als jij ons straks 2 streepjes kunt showen!!!
haha, ja dat wel!quote:he wat jammer jose
maar wie weet .... geen bloed houd moed!
Haha! Neeee, hij is niet te koop hoor!quote:Jose, wat is Flippie een leuke hond mag ik hem kopen
ach ja... en we wachten nog steeds.....quote:ah jose.... balen! Ik d8 dat de test nu misschien wel positief zou zijn!! Maar niet dus
Nou dan laat die duivellui maar komen dan..... je zit er nu ook alleen maar op te w88....
Ja ach... kan, maar het staat toch ook niet heel erg in de weg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef minoes_ het volgende:
modjes,volgens mij kan 2 juni van elle-driver er wel uit toch?
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef elle_driver het volgende:
Gooi mij maar naar 2 juni.
Zomerzoentje voor jullie allemaal.
Effe geen fut om bij te lezen.
Dat is inderdaad wel een beetje dom van onsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...
ben overigens wel benieuwd hoe het er dan voor staat bij elle
Overigens heeft ook niemand van ons rond de 2e gevraagd hoe het was...![]()
![]()
Alleen jose de 7e....
Misschien is dat de reden dat het zo lang duurt ?
en wanneer ga jij testen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:00 schreef glossy het volgende:
en anders over een paar dagen nog is testen als je dan nog niet ongi bent geweest
Neen minoes, ventje en ik hebben besloten definitief te stoppen met MMM omdat ik er veel te hard onder leed(psychisch) Ik blijf steeds tegen mezelf zeggen dat het al 2 keer is gelukt, Er loopt 1 wondertje hier van rond.. dus het moet nog eens lukken hé....quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef minoes_ het volgende:
modjes,volgens mij kan 2 juni van elle-driver er wel uit toch?
En José81,heb je alweer een test gedaan?Of geloof je het nu wel?Anders je ha vragen voor een bloedtest?Succes in ieder geval met wachten![]()
Luna,gaan jullie nog op voor poging 5?
Groetjes,Minoes![]()
geen idee wanneer ik ga testen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
en wanneer ga jij testen ?![]()
nog een paar daagjes tot je nod toch
Klinkt het raar als ik denk:"vinden ze maar wat"...dan is het tenminste duidelijk waarom iets niet lukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:19 schreef Jose81 het volgende:
En Suziee... gelukkig was bij jou alles goed! Nu maar hopen dat ze verder niks vinden... (ook niet in de donatie van je vriend).
"Fijn" dat je vanmiddag ongi bent geworden, nou ja liever helemaal niet natuurlijk. Maar nu kun je wel snel met de Clomid beginnen!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef Marie79 het volgende:
En ook hier zijn de }} gearriveerd! Nieuwe NOD mag op 22 juli!
Gefeliciteerd voor Twan! Heeft hij zijn zusje al gezien? Of is hij juist deze week bij zijn vader?
I hope so....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef Marie79 het volgende:
daar gaan jullie natúúrlijk voor! van jou nog een broertje of zusje voor twan en die komt er echt wel
Ik ga met je mee hoor... laatste keer voor iedereen, geen nieuwe rondes meer en met zn allen naar Z&Gquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:38 schreef Jose81 het volgende:
He Diaan, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!![]()
Balen Glossy, Spekkie en Marie... allemaal "gezellig" op naar de volgende ronde... zijn we ook niet zo eenzaamEnne... dit keer de laatste keer, oke? Geen nieuwe rondes meer voor ons allemaal...
ik weet het... wel erg optimistisch...
Kijk Diaan! Daar hou ik nou van... lekker optimistisch blijven! En inderdaad: op naar Z&G!quote:Ik ga met je mee hoor... laatste keer voor iedereen, geen nieuwe rondes meer en met zn allen naar Z&G
Tja het gaat niet echt lekker deze maand wat de duivels betreft he! Ik hoop ook dat ze hier deze maand wegblijven.... ik heb geen tekenen van zwangerschap ofzo, voel me net als anders, en men zegt dat je het wel merkt als je zwanger bent???? Nou ja we w88 wel af!!quote:Op zondag 25 juni 2006 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou fraai is dat weer .... iedereen zon beetje ongesteld geworden ..... als ik het goed begrijp moeten we nu al onze hoop vestigen op Karin en Luna? (de eerstvolgende 2 nod-ers)
een extra jompeltje voor jullie dan![]()
Ja inderdaad .. ons lijstje wordt steeds korter.... aan de ene kant een goed teken, maar wel minder gezelligquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
het word ook wel weer tijd voor wat nieuwelingen hier eigenlijk
Voor.... maar er zullen altijd nieuwe mensen zijn die weer zwanger willen worden....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat we moeten doen, allemaal 2 streepjes en dan kan dit topic gewoon worden opgeheven! Dat zou echt geweldig zijn!!!
4 operaties als je verstandskiezen meerekent ...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow 2 operaties Spekkie?? Hopelijk niet heel ernstig. Jammer dat daardoor de kansen deze maand kleiner worden... Heel veel sterkte met de 2e operatie. Dikke knuffel van mij![]()
Gelukkig! Dat geeft weer hoopquote:José en Spekkie, dan wordt het toch gewoon de volgende ronde!
Hier wordt aan jullie gedacht!
12 juliquote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer krijg je die operatie?
Ow dat is inderdaad wel erg snel.... en dan vlak voor je NOD...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
12 julidas al snel eigenlijk
Karin, hoe is het??
Tja ik ben daar altijd toch wel voorzichtig mee, helemaal als je onregelmatig bent. Ik zou zeggen over 5 dagen... Op de hoeveelste dag zit je vandaag?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn cyclus is nog niet helemaal wat het moet zijn, steeds komt het 2 dagen later als de vorige keer.Dus mijn cyclus was 30 dagen toen 32 en nu??? Geen idee.... ik wacht nog wel een poosje met testen, het kan nog komen een dezer dagen. Wanneer zouden jullie gaan testen?
Ow dan is het wel superspannend hoor..... ik dufde dat ook nooit.. en eigenlijk nog steeds.. heb toen maar een keer een dubbele test gekocht en die ligt er nog en ik heb er 2 van Andrea toegestuurd gekregen.. haha zij had ze toch niet meer nodig. Hier liggen ze klaar voor gebruik.. alleen nog even niet ongi wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
33e dag alweer... ik durf toch geen test te kopen dus dat duurt ook nog wel ff voor ik ga testen.. haha
ja stel je voor dat ik dan toch zwanger zou zijn, kan ik niet eens testen maar moet wel onder narcosequote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad wel erg snel.... en dan vlak voor je NOD...
Best gekke gedachtequote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ik dan toch zwanger zou zijn, kan ik niet eens testen maar moet wel onder narcose
Spannend Karin! Ik durfde ook geen test te kopen in de weken dat ik overtijd was, tenminste dat schatte ik zo in. Daarom had ik ze vantevoren gekocht, zodat ik niet de goden zou verzoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha grappenmaker, haal jij een test voor me dan??? ik durf niet eerder als eind van de week een test te kopen denk ik..... ik vind vandaag wel heel spannend hoor, mijn cyclus loopt steeds met 2 dagen op.... 30-32- en dan is het nu dus de 34e dag, maar wel laat he??
ja kom maar kom maar kom maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb hier nog wel testen liggen, zal ik ze komen brengen![]()
Spannend hoor Karin!!!
Eensch isquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:44 schreef Belana het volgende:
yo Karinyo Karin
ga maar testendan weet je het ten minste (en wij ook
)
Maakt mij niet uit dat mijn moeder dat weet hoor, ik vertel haar alles....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei toch! Testen!
Weet je moeder dat echt!Dat lijkt me dan in dit soort gevallen best irritant.
Ik jompel en duim meequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
oke dan!
* Spekkiemonster aan t jompelen en duimen slaat
Niet schuldig voelen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja inderdaad, we zijn nog maar zo kort bezig, voel me haast schuldig tegenover degenen hier die al zo lang bezig zijn en bij wie het maar niet wil lukken.....
Maar desondanks ben ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel blij!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Suzziieee het volgende:
ligt het nu aan mij dat er óf supersnel een 2e streepje word gepiest of het oneindig lang duurt?Kom weinig er tussenin tegen(ook irl)
Als alles goed is (zeg 80% vd stellen, nergens op gebaseerd) heb je dus een erg grote kans binnen een half jaar al zwanger te zijn, en voor de resterende stellen (waarbij iets niet goed is, zeg 20%) is de kans zwanger te worden verspreid over die 7-x maanden.quote:Vruchtbaarheid
Hoe ouder je wordt, des te sterker de vruchtbaarheid afneemt. Jongere vrouwen (tot dertig jaar) die zwanger proberen te worden hebben ongeveer 25% kans om meteen zwanger te worden. En 50% raakt zwanger na zo’n drie maanden proberen. Deze kansen zijn gehalveerd op je 35e en dalen verder naarmate je richting de veertig gaat. Dat zegt niet dat het nooit zal lukken, maar de kans is een stuk groter dat het langer gaat duren.
voor de statistieken dan: bij mij duurde het de 1e keer 7 maanden (werd miskraam), de tweede keer 5 maanden (werd Piet) en de derde keer was 't meteen raak (werd Anna).quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat idee ook wel een beetje, dat hier zelden iemand is die pas na een maand of 7-8 zwanger raakt of zo. Het is meestal of gelijk raak, of het duurt maanden, zo niet jaren.
dat heb je dan snel geregeld!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef laika het volgende:
nee had een spiraal en die heb ik laatst eruit laten halen, ik heb nu een vaste relatie en we zouden graag een kindje willen...
Het is een test van DA eigen merkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Karin gefeliciteerd met je 2e streep !Welke test is dit eigenlijk, ik vind hem best duidelijk
Nog steeds niks spekkie.. maar we zullen er maar vanuit gaan dat ze komen... 1 keer negatief zal wel negatief blijven....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:33 schreef Spekkiemonster het volgende:
Bright ... hoe staat het ermee?
Luna, hoe is het bij jou. Zijn de duvels nog weg ...? misschien nog een teste van de week er tegenaan gooien?
Ja dat heb je goedquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Suzziiee? Ik neem aan dat je augustus bedoelt?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:28 schreef Suzziieee het volgende:
Ja dat heb je goedFF kijken of je nog scherp was..
haha
wat precies?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:39 schreef Bright het volgende:
Tja ... dat heb je als je 'even' afwezig bent ...
balen!quote:Helaas was het hier ook weer mis, al op 5 juli.
bezigheden op een heel ander punt van internetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:47 schreef bixister het volgende:
wat precies?
tja. Gelukkig wel keurig op tijd, want anders krijg je toch weer teveel hoop die weer de bodem in wordt geslagen hequote:balen!
Hee Spekkiequote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
Bright wat jammer ....!
wel goed, maar veel pijn. erg verveledne operatie is dit. maar goed we zijn weer thuis. Nu nog opknappen en bijkomen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee Spekkiehoe is de operatie gegaan??
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 20:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
tja je kan moeilijk overal gelijk een nieuw topic openen en social-talk hoort er toch wel enigszins een beetje bij ...
Diaan, wat klote weer van die nega-test. Succes met de chlomid
dat vind ik nou ook Spekkie!quote:tja je kan moeilijk overal gelijk een nieuw topic openen en social-talk hoort er toch wel enigszins een beetje bij
Tot nu toe bevalt het prima... geen opvliegers en mn humeur is beter dan met Clomid. Maar de hoop dat ik nu stiekem toch zwanger ben... die heb ik niet. Gisteren een negatieve test....quote:Op maandag 17 juli 2006 00:07 schreef Jose81 het volgende:
[..]
dat vind ik nou ook Spekkie!![]()
Diaan, ik hoop voor je dat het je goed bevalt zonder die Clomid...! Enne... blijven hopen dat je stiekem toch zwanger bent... want het is toch wel gek dat je bijna flauw gevallen bent... iets wat je herkent uit je vorige zwangerschap. Wie weet, wie weet...Ik hoop het echt voor je!
![]()
Dat is dan bij deze afgesprokenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
... zullen we samen de volgende rondedikke knuffel van mij
Dat gevoel ken ik heel goed....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Spekkie, ik begin d'r helaas al aan te wennen...
Tja, Marie ... ik weet hoe dat voelt. Toch proberen positief te blijven ... jou keer komt heus wel, ookal duurt het wat lang.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Spekkie, ik begin d'r helaas al aan te wennen...
nee Luna, da's waar.. maar ik "hoop" (nou ja... 'hoop' is een groot woord) eigenlijk dat ik wel gewoon ongi wordt.. volgens mij is het niet zo slim zwanger te raken als je anti-biotica hebt gebruikt (al zeiden ze bij de apotheek dat er geen concrete aanwijzingen zijn dat het slecht is...).quote:Josée ik hoop dat je vlug ongesteld wordt zodat je verder kunt.. MAAR je weet nooit hé
ik temp hier http://www.fertilityfriend.com/ , als je je ei hebt gehad dan komt er een kruis te staan waar het progje zegt dat je je ei hebt gehad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef Suzziieee het volgende:
Balen weer dames...Succes maar weer voor de volgende ronde.
Glossy..wat is dat voor een temp. programmaatje? Ben nu ook aan het temperaturen maar netzo als mijn cyclus is ook hier geen pijl op te trekken.T gaat van 36,4 naar 36,8 en weer terug.. op en neer
Groetjes Suzanne![]()
edit:ik heb het al gevonden...
Awww lieve Spekkie.... dikke knuffel van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
En dan zie je al die leuke moeders met al hun leuke kindertjes.
Lekker spelen aan t water, knuffeltjes geven aan mama. Lekker samen spetteren ...
En je kan alleen maar dromen en fantaseren en wachten
waarom is het soms zo gruwelijk confronterend? Ik wil ook!
Haha... dat zeggen wij ook hier.. op precies dezelfde manier..quote:Op zondag 23 juli 2006 16:01 schreef PIANOMAN het volgende:
haha Glossy... ik moet telkens weer lachen om hoe jij dat schrijft 'als je je ei hebt gehad'... ik ga wel gelijk ff naar die site om te kijken! Goeie tip
![]()
![]()
Hey Elle ook weer back in town.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
Het lijkt wel of iedereen zwanger is of aan t bevallen is he ... word er ook gek van. En op een gegeven moment kom je op een bepaalde leeftijd (ik word woensdag 29) en iedereen in mijn omgeving is nu toch wel zon beetje klaar met klussen, de meeste hebben hun 1e kindje .. sommigen zelfs hun 2e/3e. Het maakt dat het je allemaal nog meer met de neus op de feiten drukt.
Trouwens Diaan, mijn lief heeft ook 2 lieve mannetjes (waar ik zielsveel van hou) maar wat me ook regelmatig doet beseffen dat ik hem ook zo graag zo'n wondertje van ons wil schenken. Heb jij dat dan niet?
Overigens maakt dit het allemaal ook lastiger en eenzijdiger .... hij is tenslotte al papa en kan zich, volgens mij, moeilijk inleven in mijn enorme!! kinderwens. Ik wil ook mama zijn
Suzieee, ik blijf erom lachen in elk geval... ik zie telkens een kip voor me die een ei heeft gelegd... hoe stom dat misschien ook klinkt...quote:Haha... dat zeggen wij ook hier.. op precies dezelfde manier..
Ja Luna... dat weet ik. Maar je schiet er ook niks mee op als je alleen maar de hele dag loopt te balen, toch? Ookal is het verlangen nog zo groot...soms moet je "gewoon" geduld hebben... de ene alleen wat meer dan de ander helaas... (ja, ik weet het 't is niet eerlijk)...quote:maar soms is het zo moeilijk hé...
Maar 21 dagen overtijd - nu al 22? Dat is wel erg lang. Je zult toch een keer moeten testen, Luna. Ik denk dat je er al van uit moet gaan dat de test negatief is (ja ja, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van) en gewoon testen, dan hoef je toch ook niet zo te twijfelen. Het is beter om zeker te weten dat 'het dit keer weer niks wordt' dan achteraf nog eens dubbel en dwars op de feiten te worden gedrukt en je droom (die je toch al min-of-meer onbewust krijgt) weer een luchtkasteel blijkt te zijn.quote:03 augustusi Bright (11-2004) NOD
Haha, ja Bright het ziekenhuis was erg mooi van binnen...quote:En Jose, was het ziekenhuis mooi van binnen?
och jee wat een verhaal zeg, het zit je niet echt mee he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:49 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Haha, ja Bright het ziekenhuis was erg mooi van binnen...![]()
Diaan, het ziekenhuisbezoek was geweldig. Zou een stroboscopie krijgen (via neus naar de keel om stembanden te bekijken), maar toen ik 1 verdovingsspray in mijn neus had gedaan, viel mijn oog op een poster met de tekst "bent u in de afgelopen 3 maanden voor behandeling in een buitenlands ziekenhuis behandeld? Meldt u dan even!" Dus ik dacht 'laat ik maar even zeggen dat in Turkije een paar uur aan een infuus heb gelegen'. Polikliniekassistente gelijk in rep en roer: blijkt dat ze net af waren van de MRSA bacterie (ook wel ziekenhuisbacterie genaamd) en dus bang dat ik het mogeljjk had opgelopen in Turkije. Dus in plaats van het onderzoek waar ik voor ging, een MRSA kweeksessie (ook nog leuk trouwens: na de kweek, ik naar huis, wordt ik teruggebeld om 16.30 uur, of ik nog een keer wilde komen, want ze moesten 2 kweken hebben en ze hadden er maar 1 gegeven
...dus, hup, weer terug...).
Nu vrijdag bellen voor de uitslag (als ik die bacterie heb opgelopen krijg ik voor de verandering weer anti-biotica, maar ik verwacht dat er niks aan de hand is) en dan pas weer een nieuwe afspraak maken voor de stroboscopie.
Ook wel lekker trouwens: ik heb nu dus een week (!!!) niet mogen praten (wat natuurlijk niet helemaal gelukt is... ik ben nogal een prater...), maar da's dus allemaal voor niks geweest, want dat was voor dat onderzoek die ik dus nietheb gehad...
Maar goed, totaal off topic dit... sorry... maar ik moest het even kwijt... grrr.
Luna, wat balen zeg. Ik ben het wel met Bright eens dat je idd beter kunt testen, zodat je het maar weet.. Alleen wel weer balen dat je test dus weer negatief is uitgevallen. Het moet echt rot zijn om steeds hoop te krijgen die vervolgens weer 'heerlijk' de grond in wordt geboord!![]()
Verder gaat hier alles zoals verwacht: dezijn er nog steeds niet. Ben dus nu 2 dagen overtijd, maar dat zal wel door al die anti-biotica troep komen. We wachten weer gezellig af!
Ik ga voorlopig niet testen. Ik denk dat ik dat echt pas over een dag of 10 doe, mochten dequote:Ik hoop voor je dat die overtijd niet komt door de antibiotica... hoe lang wacht je voordat je evt. gaat testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |