Ow spannend zeg en lekker snel....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:29 schreef Suzziieee het volgende:
Voor degene die benieuwd zijn... donderdag de 22e moet ik naar de gyn...waaaaaaaaaaaah...
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dusquote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow spannend zeg en lekker snel....
Hier heeft de ongi nog niet echt doorgezet... alleen wat heel licht bruin bloedverlies en ook alleen als ik een tampon in heb. Zou dit ook door de warmte komen?
Ik keek even en dacht 'heeeee, Flugeltje hier'quote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dus), maar gaf toch aan dat de test gelukt was. En die test was dus negatief. Toch vind ik het raar dat ik gewoon niet ongesteld word. Overmorgen moet ik weer aan de volgende strip beginnen... Ik ga er maar vanuit dat het de volgende keer dubbel komt.
Ja, heb nog steeds een slecht gevoel... alleen misschien dat je hebt gelezen dat mijn NOD op 12 juni stond...? Hmmm.... ben nu nog aan het wachten op dequote:oh waarom jose?? Slecht gevoel??? het zou toch wel helemaal geweldig zijn als jij ons straks 2 streepjes kunt showen!!!
haha, ja dat wel!quote:he wat jammer jose
maar wie weet .... geen bloed houd moed!
Haha! Neeee, hij is niet te koop hoor!quote:Jose, wat is Flippie een leuke hond mag ik hem kopen
ach ja... en we wachten nog steeds.....quote:ah jose.... balen! Ik d8 dat de test nu misschien wel positief zou zijn!! Maar niet dus
Nou dan laat die duivellui maar komen dan..... je zit er nu ook alleen maar op te w88....
Ja ach... kan, maar het staat toch ook niet heel erg in de weg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef minoes_ het volgende:
modjes,volgens mij kan 2 juni van elle-driver er wel uit toch?
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef elle_driver het volgende:
Gooi mij maar naar 2 juni.
Zomerzoentje voor jullie allemaal.
Effe geen fut om bij te lezen.
Dat is inderdaad wel een beetje dom van onsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...
ben overigens wel benieuwd hoe het er dan voor staat bij elle
Overigens heeft ook niemand van ons rond de 2e gevraagd hoe het was...![]()
![]()
Alleen jose de 7e....
Misschien is dat de reden dat het zo lang duurt ?
en wanneer ga jij testen ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:00 schreef glossy het volgende:
en anders over een paar dagen nog is testen als je dan nog niet ongi bent geweest
Neen minoes, ventje en ik hebben besloten definitief te stoppen met MMM omdat ik er veel te hard onder leed(psychisch) Ik blijf steeds tegen mezelf zeggen dat het al 2 keer is gelukt, Er loopt 1 wondertje hier van rond.. dus het moet nog eens lukken hé....quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef minoes_ het volgende:
modjes,volgens mij kan 2 juni van elle-driver er wel uit toch?
En José81,heb je alweer een test gedaan?Of geloof je het nu wel?Anders je ha vragen voor een bloedtest?Succes in ieder geval met wachten![]()
Luna,gaan jullie nog op voor poging 5?
Groetjes,Minoes![]()
geen idee wanneer ik ga testen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
en wanneer ga jij testen ?![]()
nog een paar daagjes tot je nod toch
Klinkt het raar als ik denk:"vinden ze maar wat"...dan is het tenminste duidelijk waarom iets niet lukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:19 schreef Jose81 het volgende:
En Suziee... gelukkig was bij jou alles goed! Nu maar hopen dat ze verder niks vinden... (ook niet in de donatie van je vriend).
"Fijn" dat je vanmiddag ongi bent geworden, nou ja liever helemaal niet natuurlijk. Maar nu kun je wel snel met de Clomid beginnen!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:20 schreef Marie79 het volgende:
En ook hier zijn de }} gearriveerd! Nieuwe NOD mag op 22 juli!
Gefeliciteerd voor Twan! Heeft hij zijn zusje al gezien? Of is hij juist deze week bij zijn vader?
I hope so....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:33 schreef Marie79 het volgende:
daar gaan jullie natúúrlijk voor! van jou nog een broertje of zusje voor twan en die komt er echt wel
Ik ga met je mee hoor... laatste keer voor iedereen, geen nieuwe rondes meer en met zn allen naar Z&Gquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:38 schreef Jose81 het volgende:
He Diaan, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!![]()
Balen Glossy, Spekkie en Marie... allemaal "gezellig" op naar de volgende ronde... zijn we ook niet zo eenzaamEnne... dit keer de laatste keer, oke? Geen nieuwe rondes meer voor ons allemaal...
ik weet het... wel erg optimistisch...
Kijk Diaan! Daar hou ik nou van... lekker optimistisch blijven! En inderdaad: op naar Z&G!quote:Ik ga met je mee hoor... laatste keer voor iedereen, geen nieuwe rondes meer en met zn allen naar Z&G
Tja het gaat niet echt lekker deze maand wat de duivels betreft he! Ik hoop ook dat ze hier deze maand wegblijven.... ik heb geen tekenen van zwangerschap ofzo, voel me net als anders, en men zegt dat je het wel merkt als je zwanger bent???? Nou ja we w88 wel af!!quote:Op zondag 25 juni 2006 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nou fraai is dat weer .... iedereen zon beetje ongesteld geworden ..... als ik het goed begrijp moeten we nu al onze hoop vestigen op Karin en Luna? (de eerstvolgende 2 nod-ers)
een extra jompeltje voor jullie dan![]()
Ja inderdaad .. ons lijstje wordt steeds korter.... aan de ene kant een goed teken, maar wel minder gezelligquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
het word ook wel weer tijd voor wat nieuwelingen hier eigenlijk
Voor.... maar er zullen altijd nieuwe mensen zijn die weer zwanger willen worden....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Weet je wat we moeten doen, allemaal 2 streepjes en dan kan dit topic gewoon worden opgeheven! Dat zou echt geweldig zijn!!!
4 operaties als je verstandskiezen meerekent ...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow 2 operaties Spekkie?? Hopelijk niet heel ernstig. Jammer dat daardoor de kansen deze maand kleiner worden... Heel veel sterkte met de 2e operatie. Dikke knuffel van mij![]()
Gelukkig! Dat geeft weer hoopquote:José en Spekkie, dan wordt het toch gewoon de volgende ronde!
Hier wordt aan jullie gedacht!
12 juliquote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wanneer krijg je die operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |