Dan moet je even zeggen wanneer je NOD is (dus wanneer je niet ongesteld hoopt te worden).quote:Op zondag 23 april 2006 09:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja ik wil wel in het lijstje..... als dat mag![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:15 schreef glossy het volgende:
hier gaat alles prima ,denk meer aan het lijnen via sonja bakker dan aan baby's op het moment
denk dat dat wel mee zal vallen , want het is meer je eetgewoonte veranderen , want tis geen dieet ,en tot nu toe is ook me cyclus steeds rond de 27 a 28 dagen ,zie het anders wel,als die kg's er maar af gaan. en vind het wel lekker want stel ik raak zwanger kan ik het gewoon blijven volgen alleen moet dan een broodje meer eten en met zuivel gebruiken.quote:Op zondag 23 april 2006 14:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat dit ook je cyclus in de war kan schoppen?
Nog even ?!?!?! Nog maar 4 daagjes, dat is nog voor het weekendquote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Ticootje het volgende:
hier is al weer lang niet gepost zeg, is het nog geen tijd om streepjes te piesen hier???
-edit- ik zie dat ik de eerste weer ben.... dus het duurt weer even voordat het weer spannend wordt.
Ik vraag me dus af of het ongesteldheid was aangezien ik geen buikpijn had, en alweer na 2 weken ongesteld was (dan heb je net je eisprong gehad pas)quote:Op donderdag 27 april 2006 12:30 schreef bixister het volgende:
maar je bent toch net ongesteld geweest, dan zal de volgende keer toch pas weer aan het eind van deze cyclus zijn neem ik aan spekkie?
als je een eisprong gehad hebt wel ja. maar als je zo snel alweer ongesteld wordt heb je kans dat die er dit keer niet geweest is. heb je je temperatuur wel eens bijgehouden? daaraan kun je ook aardig zien of er een eisprong geweest is. en als je je basistemp weet kan je huidige temperatuur je wellicht ook iets meer duidelijkheid geven over of je nu aan het begin van een nieuwe cyclus zit of nog aan het eind van de 'vorige'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik vraag me dus af of het ongesteldheid was aangezien ik geen buikpijn had, en alweer na 2 weken ongesteld was (dan heb je net je eisprong gehad pas)
nee hoor niet te vroeg ,precies op tijd had het ook vandaag moeten worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:23 schreef PM-girl het volgende:
Och Glossy, nog te vroeg ook, nouja dan weet je wel waar je aan toe bent. Balen hoor. Maar de mooie lentedagen breken aan, mooie klustijd!!
volgens mij gaat "flink afvallen" en zwanger willen worden niet zo goed samen.... let op de vitamintjes!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:49 schreef glossy het volgende:
[..]
nee hoor niet te vroeg ,precies op tijd had het ook vandaag moeten worden.
we proberen het gewoon weer een keer en dan kan ik onder tussen nog ff flink afvallen
ik doe het sonja bakker dieet ,ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten in de afgelopen jaren.word vol gepropt met vitamientjesquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
volgens mij gaat "flink afvallen" en zwanger willen worden niet zo goed samen.... let op de vitamintjes!!
Spannend hoor.... ik duim voor jequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
yeah nog steeds geen rode duivels! hopelijk blijft dat zo!!!! Ik durf het bijna niet te hopen!
Ik heb gebeld met mijn gyn vandaag, daar schoot ik ook niet echt mee opquote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef NieTTus het volgende:
dank je wel... Ik denk dat ook niet! Maar als het clipje los is gelaten, mijn eileiders is misschien nog 1 mm lang ofzo... Test zou pas over 2 weken kunnen..
Morgen mijn gyn maar eens bellen of dit kan...
Zal hoe dan ook nog een 2 weken moeten wachten, maar toch raar dit gevoel
Dank je wel voor je reactie!
Het lijkt wel alsof wij dezelfde cyclus hebben Suzziieeequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:53 schreef Suzziieee het volgende:
BeideTussen de 33 en 48 dagen
![]()
Moet er eigenlijk eens voor naar de dok..maar heb er geen zin in...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Mariposa het volgende:
José welkom.
Suziieee wat is HbAc1, gerelateerd aan diabetes:? Ik zou toch maar een keertje een afspraak maken, misschien valt het wel mee en denk je achteraf, was ik maar eerder gegaan. Wel lastig hoor zulke lange cycli.
Dames ik wacht op een streepjesregen!
* Mariposa Blaast een beetje geluk het topic in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |