Ow spannend zeg en lekker snel....quote:Op maandag 12 juni 2006 19:29 schreef Suzziieee het volgende:
Voor degene die benieuwd zijn... donderdag de 22e moet ik naar de gyn...waaaaaaaaaaaah...
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dusquote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow spannend zeg en lekker snel....
Hier heeft de ongi nog niet echt doorgezet... alleen wat heel licht bruin bloedverlies en ook alleen als ik een tampon in heb. Zou dit ook door de warmte komen?
Ik keek even en dacht 'heeeee, Flugeltje hier'quote:Op maandag 12 juni 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, lijkt wel alsof ik gewoon 'oversla' nu het zo warm is. Hoewel een zwangerschap eigenlijk uit te sluiten is (ik slik de pil) vandaag toch maar een testje gedaan. Hij was wel over de datum (net zoals ik dus), maar gaf toch aan dat de test gelukt was. En die test was dus negatief. Toch vind ik het raar dat ik gewoon niet ongesteld word. Overmorgen moet ik weer aan de volgende strip beginnen... Ik ga er maar vanuit dat het de volgende keer dubbel komt.
Ja, heb nog steeds een slecht gevoel... alleen misschien dat je hebt gelezen dat mijn NOD op 12 juni stond...? Hmmm.... ben nu nog aan het wachten op dequote:oh waarom jose?? Slecht gevoel??? het zou toch wel helemaal geweldig zijn als jij ons straks 2 streepjes kunt showen!!!
haha, ja dat wel!quote:he wat jammer jose
maar wie weet .... geen bloed houd moed!
Haha! Neeee, hij is niet te koop hoor!quote:Jose, wat is Flippie een leuke hond mag ik hem kopen
ach ja... en we wachten nog steeds.....quote:ah jose.... balen! Ik d8 dat de test nu misschien wel positief zou zijn!! Maar niet dus
Nou dan laat die duivellui maar komen dan..... je zit er nu ook alleen maar op te w88....
Ja ach... kan, maar het staat toch ook niet heel erg in de weg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:21 schreef minoes_ het volgende:
modjes,volgens mij kan 2 juni van elle-driver er wel uit toch?
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef elle_driver het volgende:
Gooi mij maar naar 2 juni.
Zomerzoentje voor jullie allemaal.
Effe geen fut om bij te lezen.
Dat is inderdaad wel een beetje dom van onsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ze ff geenzin/tijd/fut heeft ons op de hoogte te houden...
ben overigens wel benieuwd hoe het er dan voor staat bij elle
Overigens heeft ook niemand van ons rond de 2e gevraagd hoe het was...![]()
![]()
Alleen jose de 7e....
Misschien is dat de reden dat het zo lang duurt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |