Dat is dan bij deze afgesprokenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
... zullen we samen de volgende rondedikke knuffel van mij
Dat gevoel ken ik heel goed....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Spekkie, ik begin d'r helaas al aan te wennen...
Tja, Marie ... ik weet hoe dat voelt. Toch proberen positief te blijven ... jou keer komt heus wel, ookal duurt het wat lang.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Marie79 het volgende:
Spekkie, ik begin d'r helaas al aan te wennen...
nee Luna, da's waar.. maar ik "hoop" (nou ja... 'hoop' is een groot woord) eigenlijk dat ik wel gewoon ongi wordt.. volgens mij is het niet zo slim zwanger te raken als je anti-biotica hebt gebruikt (al zeiden ze bij de apotheek dat er geen concrete aanwijzingen zijn dat het slecht is...).quote:Josée ik hoop dat je vlug ongesteld wordt zodat je verder kunt.. MAAR je weet nooit hé
ik temp hier http://www.fertilityfriend.com/ , als je je ei hebt gehad dan komt er een kruis te staan waar het progje zegt dat je je ei hebt gehad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef Suzziieee het volgende:
Balen weer dames...Succes maar weer voor de volgende ronde.
Glossy..wat is dat voor een temp. programmaatje? Ben nu ook aan het temperaturen maar netzo als mijn cyclus is ook hier geen pijl op te trekken.T gaat van 36,4 naar 36,8 en weer terug.. op en neer
Groetjes Suzanne![]()
edit:ik heb het al gevonden...
Awww lieve Spekkie.... dikke knuffel van mijquote:Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
En dan zie je al die leuke moeders met al hun leuke kindertjes.
Lekker spelen aan t water, knuffeltjes geven aan mama. Lekker samen spetteren ...
En je kan alleen maar dromen en fantaseren en wachten
waarom is het soms zo gruwelijk confronterend? Ik wil ook!
Haha... dat zeggen wij ook hier.. op precies dezelfde manier..quote:Op zondag 23 juli 2006 16:01 schreef PIANOMAN het volgende:
haha Glossy... ik moet telkens weer lachen om hoe jij dat schrijft 'als je je ei hebt gehad'... ik ga wel gelijk ff naar die site om te kijken! Goeie tip
![]()
![]()
Hey Elle ook weer back in town.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
Het lijkt wel of iedereen zwanger is of aan t bevallen is he ... word er ook gek van. En op een gegeven moment kom je op een bepaalde leeftijd (ik word woensdag 29) en iedereen in mijn omgeving is nu toch wel zon beetje klaar met klussen, de meeste hebben hun 1e kindje .. sommigen zelfs hun 2e/3e. Het maakt dat het je allemaal nog meer met de neus op de feiten drukt.
Trouwens Diaan, mijn lief heeft ook 2 lieve mannetjes (waar ik zielsveel van hou) maar wat me ook regelmatig doet beseffen dat ik hem ook zo graag zo'n wondertje van ons wil schenken. Heb jij dat dan niet?
Overigens maakt dit het allemaal ook lastiger en eenzijdiger .... hij is tenslotte al papa en kan zich, volgens mij, moeilijk inleven in mijn enorme!! kinderwens. Ik wil ook mama zijn
Suzieee, ik blijf erom lachen in elk geval... ik zie telkens een kip voor me die een ei heeft gelegd... hoe stom dat misschien ook klinkt...quote:Haha... dat zeggen wij ook hier.. op precies dezelfde manier..
Ja Luna... dat weet ik. Maar je schiet er ook niks mee op als je alleen maar de hele dag loopt te balen, toch? Ookal is het verlangen nog zo groot...soms moet je "gewoon" geduld hebben... de ene alleen wat meer dan de ander helaas... (ja, ik weet het 't is niet eerlijk)...quote:maar soms is het zo moeilijk hé...
Maar 21 dagen overtijd - nu al 22? Dat is wel erg lang. Je zult toch een keer moeten testen, Luna. Ik denk dat je er al van uit moet gaan dat de test negatief is (ja ja, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van) en gewoon testen, dan hoef je toch ook niet zo te twijfelen. Het is beter om zeker te weten dat 'het dit keer weer niks wordt' dan achteraf nog eens dubbel en dwars op de feiten te worden gedrukt en je droom (die je toch al min-of-meer onbewust krijgt) weer een luchtkasteel blijkt te zijn.quote:03 augustusi Bright (11-2004) NOD
Haha, ja Bright het ziekenhuis was erg mooi van binnen...quote:En Jose, was het ziekenhuis mooi van binnen?
och jee wat een verhaal zeg, het zit je niet echt mee he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:49 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Haha, ja Bright het ziekenhuis was erg mooi van binnen...![]()
Diaan, het ziekenhuisbezoek was geweldig. Zou een stroboscopie krijgen (via neus naar de keel om stembanden te bekijken), maar toen ik 1 verdovingsspray in mijn neus had gedaan, viel mijn oog op een poster met de tekst "bent u in de afgelopen 3 maanden voor behandeling in een buitenlands ziekenhuis behandeld? Meldt u dan even!" Dus ik dacht 'laat ik maar even zeggen dat in Turkije een paar uur aan een infuus heb gelegen'. Polikliniekassistente gelijk in rep en roer: blijkt dat ze net af waren van de MRSA bacterie (ook wel ziekenhuisbacterie genaamd) en dus bang dat ik het mogeljjk had opgelopen in Turkije. Dus in plaats van het onderzoek waar ik voor ging, een MRSA kweeksessie (ook nog leuk trouwens: na de kweek, ik naar huis, wordt ik teruggebeld om 16.30 uur, of ik nog een keer wilde komen, want ze moesten 2 kweken hebben en ze hadden er maar 1 gegeven
...dus, hup, weer terug...).
Nu vrijdag bellen voor de uitslag (als ik die bacterie heb opgelopen krijg ik voor de verandering weer anti-biotica, maar ik verwacht dat er niks aan de hand is) en dan pas weer een nieuwe afspraak maken voor de stroboscopie.
Ook wel lekker trouwens: ik heb nu dus een week (!!!) niet mogen praten (wat natuurlijk niet helemaal gelukt is... ik ben nogal een prater...), maar da's dus allemaal voor niks geweest, want dat was voor dat onderzoek die ik dus nietheb gehad...
Maar goed, totaal off topic dit... sorry... maar ik moest het even kwijt... grrr.
Luna, wat balen zeg. Ik ben het wel met Bright eens dat je idd beter kunt testen, zodat je het maar weet.. Alleen wel weer balen dat je test dus weer negatief is uitgevallen. Het moet echt rot zijn om steeds hoop te krijgen die vervolgens weer 'heerlijk' de grond in wordt geboord!![]()
Verder gaat hier alles zoals verwacht: dezijn er nog steeds niet. Ben dus nu 2 dagen overtijd, maar dat zal wel door al die anti-biotica troep komen. We wachten weer gezellig af!
Ik ga voorlopig niet testen. Ik denk dat ik dat echt pas over een dag of 10 doe, mochten dequote:Ik hoop voor je dat die overtijd niet komt door de antibiotica... hoe lang wacht je voordat je evt. gaat testen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |