Niet schuldig voelen hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja inderdaad, we zijn nog maar zo kort bezig, voel me haast schuldig tegenover degenen hier die al zo lang bezig zijn en bij wie het maar niet wil lukken.....
Maar desondanks ben ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel blij!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Suzziieee het volgende:
ligt het nu aan mij dat er óf supersnel een 2e streepje word gepiest of het oneindig lang duurt?Kom weinig er tussenin tegen(ook irl)
Als alles goed is (zeg 80% vd stellen, nergens op gebaseerd) heb je dus een erg grote kans binnen een half jaar al zwanger te zijn, en voor de resterende stellen (waarbij iets niet goed is, zeg 20%) is de kans zwanger te worden verspreid over die 7-x maanden.quote:Vruchtbaarheid
Hoe ouder je wordt, des te sterker de vruchtbaarheid afneemt. Jongere vrouwen (tot dertig jaar) die zwanger proberen te worden hebben ongeveer 25% kans om meteen zwanger te worden. En 50% raakt zwanger na zo’n drie maanden proberen. Deze kansen zijn gehalveerd op je 35e en dalen verder naarmate je richting de veertig gaat. Dat zegt niet dat het nooit zal lukken, maar de kans is een stuk groter dat het langer gaat duren.
voor de statistieken dan: bij mij duurde het de 1e keer 7 maanden (werd miskraam), de tweede keer 5 maanden (werd Piet) en de derde keer was 't meteen raak (werd Anna).quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dat idee ook wel een beetje, dat hier zelden iemand is die pas na een maand of 7-8 zwanger raakt of zo. Het is meestal of gelijk raak, of het duurt maanden, zo niet jaren.
dat heb je dan snel geregeld!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:17 schreef laika het volgende:
nee had een spiraal en die heb ik laatst eruit laten halen, ik heb nu een vaste relatie en we zouden graag een kindje willen...
Het is een test van DA eigen merkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Karin gefeliciteerd met je 2e streep !Welke test is dit eigenlijk, ik vind hem best duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |