abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37705235
zijn er toch een hoop mannen die je onwijs leuk, mooi, grappig, vrijdenkend en een hoop ander geblaat vinden maar wanneer het puntje bij paaltje komt haken ze af...
(als ze een vriendin hebben willen ze allemaal wel vreemd met me gaan ---> NO WAY dus he)

kan iemand mij dit uitleggen, ik snap er zelf namelijk niets van.. is het omdat ik te vrij ben? te onafhankelijk ben? heel goed weet wat ik wel of niet wil? why?

(niet dat ik desperate ben, want het vrijgezelle leven bevalt me wel maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ik dit regelmatig meemaak)
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:48:05 #2
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37705282
Je bent niet de enige hoor, vrouwen zoals jij trekken nou eenmaal een bepaald slag mannen aan, helaas hebben ze vaak al een relatie
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_37705345
Die mannen willen je blijkbaar alleen maar voor even en zijn ze bang om een vaste relatie aan te gaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:50:58 #4
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37705356
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef Biancavia het volgende:
Die mannen willen je blijkbaar alleen maar voor even en zijn ze bang om een vaste relatie aan te gaan.
Die hebben ze nl. al.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_37705388
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef navvy het volgende:

[..]

Die hebben ze nl. al.
Bang voor een relatie met een meisje als TS.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:52:57 #6
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37705403
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bang voor een relatie met een meisje als TS.
Dat ze te vrij met andere mannen omgaat dan?
pi_37705486
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef navvy het volgende:

[..]

Blijkbaar.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:58:38 #8
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_37705551
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:55 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Blijkbaar.
We kunnen een slotje aanvragen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:04:27 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37705700
Tja, wij kunnen vanaf hier natuurlijk niet zien/ruiken wat het is dat jou uiteindelijk niet aantrekkelijk maakt als relatie-materiaal.

Wat meer info zou kunnen helpen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37705724
foto's willen we zien...
♥ K, N, R en F ♥
pi_37705756
naaktfoto's willen we zien ...
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:09:29 #12
30560 2Mini
Official Logo
pi_37705817
Ik ben single... Zegt dat wat over mij?
Camera 1... 1!
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:13:15 #13
130803 Gripper
Get a grip
pi_37705926
Ik herken het wel. Ik ken een leuk meisje, die ik erg interessant vindt omdat ze nou eenmaal wat spannender is dan m'n eigen vriendin. Het is helemaal niet erg dat ze verschillen: dat verschil maakt het omgaan met die andere dame alleen maar interessant en verfrissend. Maar een relatie zou ik er niet mee willen, om de reden dat ze me iets te vrij en open is, naar jongens toe. ga een avond met 'r stappen en ik moet m'n best doen om bij d'r in de buurt te blijven, zoveel aanspraak heeft ze van mannen. Ze straalt iets uit waar je maar moeilijk vat op krijgt, het is niet eens dat ze extreem knap is ofzo, ze is gewoon overall een verdomd aantrekkelijk ding

Gek eigenlijk dat ik er moeite mee heb alsd ze ook zo vriendschappelijk met anderen omgaat, want zelf ben ik ook geen principieel tegenstander van open relaties. Het zal wel jaloezie zijn ofzo.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:13:15 #14
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37705927
Het is zomaar een mogelijkheid dat ze je niet leuk genoeg vinden voor een relatie maar wel om te scharrelen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_37705932
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef 2Mini het volgende:
Ja.
Je bent helder, getalenteerd en ambitieus. Verder ben je braaf, gereserveerd, en hebt een buitengewoon gevoel voor smaak. Je wordt bewonderd en vertrouwd en bent financieel goed af.
Je bent gek op roddelpraatjes maar wel tactvol en over het algemeen ook vriendelijk.
Je verliest bijna nooit je geduld. Je bent slim als het op zaken doen aankomt, en omdat je gewetensvol bent zul je nooit proberen onder een contract uit te komen.
Je zou een goede gokker zijn, omdat je de griezelige gave bezit altijd de juiste keuze te maken. Je gokt echter zelden, omdat je conservatief en wijs bent.
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:14:45 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37705969
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef laika het volgende:
zijn er toch een hoop mannen die je onwijs leuk, mooi, grappig, vrijdenkend en een hoop ander geblaat vinden maar wanneer het puntje bij paaltje komt haken ze af...
(als ze een vriendin hebben willen ze allemaal wel vreemd met me gaan ---> NO WAY dus he)

kan iemand mij dit uitleggen, ik snap er zelf namelijk niets van.. is het omdat ik te vrij ben? te onafhankelijk ben? heel goed weet wat ik wel of niet wil? why?

(niet dat ik desperate ben, want het vrijgezelle leven bevalt me wel maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ik dit regelmatig meemaak)
Ik gok dat het er in zit dat je "een hoop" mannen als relatie-materiaal ziet...! Oftewel: je bent veeeeeel te hard op zoek als je "een hoop" mannen graag zou "hebben"!
censuur :O
pi_37705976
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef 2Mini het volgende:
te zien aan je foto terecht.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:15:07 #18
30560 2Mini
Official Logo
pi_37705980
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:13 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja.
Je bent helder, getalenteerd en ambitieus. Verder ben je braaf, gereserveerd, en hebt een buitengewoon gevoel voor smaak. Je wordt bewonderd en vertrouwd en bent financieel goed af.
Je bent gek op roddelpraatjes maar wel tactvol en over het algemeen ook vriendelijk.
Je verliest bijna nooit je geduld. Je bent slim als het op zaken doen aankomt, en omdat je gewetensvol bent zul je nooit proberen onder een contract uit te komen.
Je zou een goede gokker zijn, omdat je de griezelige gave bezit altijd de juiste keuze te maken. Je gokt echter zelden, omdat je conservatief en wijs bent.
toff
Camera 1... 1!
pi_37705989
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef navvy het volgende:

[..]

dus als je met andere mannen een praatje maakt zie je als vrij met andere mannen omgaan? ik vind het toch ook niet erg als degene met wie ik iets heb een praatje met andere vrouwen gaat maken. moet kunnen toch?
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:15:51 #20
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_37705996
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:13 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja.
Ik ben ook single! Nouja, sort of
Maar verder past je horoscoop niet bij me
censuur :O
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:16:05 #21
30560 2Mini
Official Logo
pi_37706005
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

te zien aan je foto terecht.
zoals je display zegt...
Camera 1... 1!
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:16:22 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37706011
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:14 schreef RemcoDelft het volgende:

Ik gok dat het er in zit dat je "een hoop" mannen als relatie-materiaal ziet...! Oftewel: je bent veeeeeel te hard op zoek als je "een hoop" mannen graag zou "hebben"!
Dat zou ook zo maar eens kunnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37706039
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:16 schreef 2Mini het volgende:

[..]

zoals je display zegt...
tnx m8.
op een mooie zonnige dag zal er een gigantisch fest komen, ter ere van mijn sterfdag.
ws omdat iedereen blij is dat k weg ben
ja ik ben gewoon reeel en eerlijk daarin.
Op woensdag 10 mei 2006 10:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

oftwel ik ben totaaaaaal niet op zoek (want als je zoekt zul je toch niet vinden), en zoals ik al zei, ik ben niet desperate.
pi_37706097
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik ben ook single! Nouja, sort of
Maar verder past je horoscoop niet bij me
Nee, want jij bent geen Konijn.
pi_37706158
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef laika het volgende:

[..]

dus als je met andere mannen een praatje maakt zie je als vrij met andere mannen omgaan? ik vind het toch ook niet erg als degene met wie ik iets heb een praatje met andere vrouwen gaat maken. moet kunnen toch?
Het gaat om de manier waarop.
Misschien denken die mannen wel zoiets van 'Oh, die kan zo iedereen krijgen die ze wil. Die is leuk voor even tussendoor, maar niet voor een vaste relatie, want ik ben natuurlijk nooit goed genoeg voor haar, dus die heeft zo weer een ander.'
pi_37706410
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:22 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Het gaat om de manier waarop.
Misschien denken die mannen wel zoiets van 'Oh, die kan zo iedereen krijgen die ze wil. Die is leuk voor even tussendoor, maar niet voor een vaste relatie, want ik ben natuurlijk nooit goed genoeg voor haar, dus die heeft zo weer een ander.'
ja dat zou kunnen, ik zou niet weten wat een andere reden zou kunnen zijn.. maar goed, beetje slecht gedacht natuurlijk van die gasten.. (heb meerdere meerjarige relaties gehad dus zou niet weten waarom, als ik voor iemand ga, ga ik voor iemand)
pi_37706789
pure lust misschien?
  woensdag 10 mei 2006 @ 11:28:32 #29
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37706791
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 10:33 schreef laika het volgende:

[..]

ja dat zou kunnen, ik zou niet weten wat een andere reden zou kunnen zijn.. maar goed, beetje slecht gedacht natuurlijk van die gasten.. (heb meerdere meerjarige relaties gehad dus zou niet weten waarom, als ik voor iemand ga, ga ik voor iemand)
Blijft wel een feit dat je het hebt over veel mannen, dat duidt er toch op dat je makkelijk bent te verleiden om het zo maar even te noemen.

Je draagt natuurlijk zelf net zo veel verantwoording als die gasten. Je zou je bijvoorbeeld terughoudender op kunnen stellen, of eens goed na gaan op wat voor types je valt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_37706805
nja makkelijk te verleiden.. dat wil ik nu ook weer niet zeggen, vaak is het als je met iemand staat te praten ze ook denken dat ze iets met je kunnen wat meestal niet opgaat!
pi_37706827
ik trek ook altijd bezette mannen aan
of van die kerels dieliegen en zo (maja dat weet je pas later want dan denk je dat je echt een leuke hebt)
maja hoe moeten wij nu vanaf een forum oordelen over waarom mannen jou niet willen? mannen zijn sowieso een raadsel en aangezien mensen op een forum jou als persoon niet kennen is t een beetje moeilijk he
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_37706832
Als je je als sletje gedraagt wordt je ook nooit als relatiemateriaal bestempeld...
pi_37706953
sorry maar ben alles behalve een slet, wellicht dat je er zelf 1 bent dat je zo'n antwoord geeft?
pi_37706958
oh dus jij bent zo'n slet neem ik aan? nja liever jij dan ik ...
pi_37706968
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 12:56 schreef laika het volgende:
sorry maar ben alles behalve een slet, wellicht dat je er zelf 1 bent dat je zo'n antwoord geeft?
Mijn reactie was bedoelt als statement en diende zodoende niet zozeer als persoonlijke beschuldiging naar jouw persoontje te worden opgevat.
pi_37707152
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 13:09 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Mijn reactie was bedoelt als statement en diende zodoende niet zozeer als persoonlijke beschuldiging naar jouw persoontje te worden opgevat.
oeps..sorry vanuit mijn kant
pi_37707813
Die vrouwen zijn er ook hoor . Een vriendin van me is super leuk, gek , aantrekkelijk, kan er leuk mee praten, etc. Toen ik dr net leerde kennen lagen we af en toe al in elkaars armen terwijl zij een vriend had, best vaag .
Nu heb ik ook een relatie dus doen we dat soort dingen niet meer .
pi_37707887
Niet iedereen is zelfverzekerd genoeg om een relatie met een vrij en open iemand aan te kunnen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:25:58 #39
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_37708006
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:39 schreef laika het volgende:
nja makkelijk te verleiden.. dat wil ik nu ook weer niet zeggen, vaak is het als je met iemand staat te praten ze ook denken dat ze iets met je kunnen wat meestal niet opgaat!
Dan kun je toch gewoon afhouden zoals je al zegt? Opgelost .

In het uitgaansleven is de kans dat je iemand tegen komt die alleen een beetje wil scharrelen natuurlijk ook vrij groot.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:35:17 #40
33189 RM-rf
1/998001
pi_37708268
quote:

Eventjes op basis van je beginpost en je latere post in dit topic?

Wat wil je nu in godsnaam?

A ) Je wilt gewoon leker vrijgezel blijven
B ) Je wilt lekker vrijgezel blijven maar kijkt niet op een one-nightstand meer of minder
C ) Je wilt wel vrijgezel blijven, tenzij er een serieuze blijvende relatie inzit
D ) je bent erg hard opzoek naar een serieuze relatie

Je woorden zetten je niet consequent in één van die groepen, je hebt een beetje 'van-alles-wat', waardoor je juist zelf hoogstwaarschijnlijk zeer dubbele signalen uitzend ...
Enerzijds ontken je een aantal punten, maar toch lijkt je gedrag daar dan weer wel op te wijzen.

En het resultaat daarvan is dat je juist mannen die wat betrouwbaarder zijn mogelijk afschrikt (omdat die geen hogte van je kunnen krijgen), maar mannen die zitten te springen om een lowmaintenance, vrijgevochten en zelfstandige makkelijke dame, aantrekt ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:42:12 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37708500
quote:

Foto misschien?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_37708552
Waarom stapt TS zelf niet een keer op een man af als ze zo 'vrijgevochten' en 'onafhankelijk' is.... heeft ze het een keer zelf in de hand.
pi_37708698
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Eventjes op basis van je beginpost en je latere post in dit topic?

Wat wil je nu in godsnaam?

A ) Je wilt gewoon leker vrijgezel blijven
B ) Je wilt lekker vrijgezel blijven maar kijkt niet op een one-nightstand meer of minder
C ) Je wilt wel vrijgezel blijven, tenzij er een serieuze blijvende relatie inzit
D ) je bent erg hard opzoek naar een serieuze relatie

Je woorden zetten je niet consequent in één van die groepen, je hebt een beetje 'van-alles-wat', waardoor je juist zelf hoogstwaarschijnlijk zeer dubbele signalen uitzend ...
Enerzijds ontken je een aantal punten, maar toch lijkt je gedrag daar dan weer wel op te wijzen.

En het resultaat daarvan is dat je juist mannen die wat betrouwbaarder zijn mogelijk afschrikt (omdat die geen hogte van je kunnen krijgen), maar mannen die zitten te springen om een lowmaintenance, vrijgevochten en zelfstandige makkelijke dame, aantrekt ....
dan zeg ik C
pi_37708711
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef Developersrus het volgende:
Waarom stapt TS zelf niet een keer op een man af als ze zo 'vrijgevochten' en 'onafhankelijk' is.... heeft ze het een keer zelf in de hand.
omdat TS dat ook wel doet
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:53:10 #45
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37708786
Over welk puntje bij welk paaltje hebben we het precies?
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:59:43 #46
33189 RM-rf
1/998001
pi_37708962
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:49 schreef laika het volgende:

dan zeg ik C
C., dat je 'wél vrijgezel wilt blijven, tenzij ...' is natuurlijk de meest 'dubbele' oplossing ...
van 'twee walletjes willen smikkelen' kun je dat noemen.

Als je dat werkelijk zo meent, moet je juist niet opzichtig gaan flirten, want mannen die iemand treffen die 'heel blij is nog vrijgezel te zijn', maar die wel zeer openlijk flirt met andere mannen, zullen denken dat je gewoon uit bent op verder betekenisloze one-night-stands.., nee, daar gaan idd niet de betrouwbare mannen, die ook uit zijn op een relatie op in.

Wat is daar trouwens op tegen, dat je gewoon wat geniet van het flirten, zonder verdere eisen aan mannen, behalve dat je je sexueel tot ze aangetrokken moet voelen? Of er dan alsnog een relatie uit vloeit is dan een tweede.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_37709406
nee zie dat niet als van 2 walletjes eten.. ik ben vrijgezel en vind dat ook niet erg, het zou leuk zijn iemand tegen te komen voor een eventuele relatie maar goed dat ben ik dus nog niet

en ik eis ook niets van mannen, net zo min als dat ze iets van mij kunnen eisen..
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:18:09 #48
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37709475
Je moet ook niet meteen over kinderen beginnen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:19:45 #49
99091 3doorsdown
n00b 1e klas
pi_37709512
Ben je bezitterig/claimerig?
Inter Arma Enim Silent Leges
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:25:31 #50
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_37709663
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef 3doorsdown het volgende:
Ben je bezitterig/claimerig?
Of bel je meerdere keren per dag (sms telt ook in dit geval). Dat wordt namelijk als benauwend ervaren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')