Die hebben ze nl. al.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef Biancavia het volgende:
Die mannen willen je blijkbaar alleen maar voor even en zijn ze bang om een vaste relatie aan te gaan.
Dat ze te vrij met andere mannen omgaat dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Bang voor een relatie met een meisje als TS.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat ze te vrij met andere mannen omgaat dan?
We kunnen een slotje aanvragen.quote:
Ja.quote:
Ik gok dat het er in zit dat je "een hoop" mannen als relatie-materiaal ziet...! Oftewel: je bent veeeeeel te hard op zoek als je "een hoop" mannen graag zou "hebben"!quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef laika het volgende:
zijn er toch een hoop mannen die je onwijs leuk, mooi, grappig, vrijdenkend en een hoop ander geblaat vinden maar wanneer het puntje bij paaltje komt haken ze af...
(als ze een vriendin hebben willen ze allemaal wel vreemd met me gaan ---> NO WAY dus he)
kan iemand mij dit uitleggen, ik snap er zelf namelijk niets van.. is het omdat ik te vrij ben? te onafhankelijk ben? heel goed weet wat ik wel of niet wil? why?
(niet dat ik desperate ben, want het vrijgezelle leven bevalt me wel maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ik dit regelmatig meemaak)
te zien aan je foto terecht.quote:
toffquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja.
Je bent helder, getalenteerd en ambitieus. Verder ben je braaf, gereserveerd, en hebt een buitengewoon gevoel voor smaak. Je wordt bewonderd en vertrouwd en bent financieel goed af.
Je bent gek op roddelpraatjes maar wel tactvol en over het algemeen ook vriendelijk.
Je verliest bijna nooit je geduld. Je bent slim als het op zaken doen aankomt, en omdat je gewetensvol bent zul je nooit proberen onder een contract uit te komen.
Je zou een goede gokker zijn, omdat je de griezelige gave bezit altijd de juiste keuze te maken. Je gokt echter zelden, omdat je conservatief en wijs bent.
dus als je met andere mannen een praatje maakt zie je als vrij met andere mannen omgaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat ze te vrij met andere mannen omgaat dan?
Ik ben ook single! Nouja, sort ofquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja.
Je bent helder, getalenteerd en ambitieus. Verder ben je braaf, gereserveerd, en hebt een buitengewoon gevoel voor smaak. Je wordt bewonderd en vertrouwd en bent financieel goed af.
Je bent gek op roddelpraatjes maar wel tactvol en over het algemeen ook vriendelijk.
Je verliest bijna nooit je geduld. Je bent slim als het op zaken doen aankomt, en omdat je gewetensvol bent zul je nooit proberen onder een contract uit te komen.
Je zou een goede gokker zijn, omdat je de griezelige gave bezit altijd de juiste keuze te maken. Je gokt echter zelden, omdat je conservatief en wijs bent.
Dat zou ook zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik gok dat het er in zit dat je "een hoop" mannen als relatie-materiaal ziet...! Oftewel: je bent veeeeeel te hard op zoek als je "een hoop" mannen graag zou "hebben"!
tnx m8.quote:
oftwel ik ben totaaaaaal niet op zoek (want als je zoekt zul je toch niet vinden), en zoals ik al zei, ik ben niet desperate.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik gok dat het er in zit dat je "een hoop" mannen als relatie-materiaal ziet...! Oftewel: je bent veeeeeel te hard op zoek als je "een hoop" mannen graag zou "hebben"!
Nee, want jij bent geen Konijn.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ben ook single! Nouja, sort of
Maar verder past je horoscoop niet bij me
Het gaat om de manier waarop.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:15 schreef laika het volgende:
[..]
dus als je met andere mannen een praatje maakt zie je als vrij met andere mannen omgaan?ik vind het toch ook niet erg als degene met wie ik iets heb een praatje met andere vrouwen gaat maken. moet kunnen toch?
ja dat zou kunnen, ik zou niet weten wat een andere reden zou kunnen zijn.. maar goed, beetje slecht gedacht natuurlijk van die gasten.. (heb meerdere meerjarige relaties gehad dus zou niet weten waarom, als ik voor iemand ga, ga ik voor iemand)quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop.
Misschien denken die mannen wel zoiets van 'Oh, die kan zo iedereen krijgen die ze wil. Die is leuk voor even tussendoor, maar niet voor een vaste relatie, want ik ben natuurlijk nooit goed genoeg voor haar, dus die heeft zo weer een ander.'
Blijft wel een feit dat je het hebt over veel mannen, dat duidt er toch op dat je makkelijk bent te verleiden om het zo maar even te noemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:33 schreef laika het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen, ik zou niet weten wat een andere reden zou kunnen zijn.. maar goed, beetje slecht gedacht natuurlijk van die gasten.. (heb meerdere meerjarige relaties gehad dus zou niet weten waarom, als ik voor iemand ga, ga ik voor iemand)
Mijn reactie was bedoelt als statement en diende zodoende niet zozeer als persoonlijke beschuldiging naar jouw persoontje te worden opgevat.quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:56 schreef laika het volgende:
sorry maar ben alles behalve een slet, wellicht dat je er zelf 1 bent dat je zo'n antwoord geeft?
oeps..sorry vanuit mijn kantquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:09 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Mijn reactie was bedoelt als statement en diende zodoende niet zozeer als persoonlijke beschuldiging naar jouw persoontje te worden opgevat.![]()
Dan kun je toch gewoon afhouden zoals je al zegt? Opgelostquote:Op woensdag 10 mei 2006 11:39 schreef laika het volgende:
nja makkelijk te verleiden.. dat wil ik nu ook weer niet zeggen, vaak is het als je met iemand staat te praten ze ook denken dat ze iets met je kunnen wat meestal niet opgaat!
Eventjes op basis van je beginpost en je latere post in dit topic?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef laika het volgende:
zijn er toch een hoop mannen die je onwijs leuk, mooi, grappig, vrijdenkend en een hoop ander geblaat vinden maar wanneer het puntje bij paaltje komt haken ze af...
(als ze een vriendin hebben willen ze allemaal wel vreemd met me gaan ---> NO WAY dus he)
kan iemand mij dit uitleggen, ik snap er zelf namelijk niets van.. is het omdat ik te vrij ben? te onafhankelijk ben? heel goed weet wat ik wel of niet wil? why?
(niet dat ik desperate ben, want het vrijgezelle leven bevalt me wel maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ik dit regelmatig meemaak)
Foto misschien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef laika het volgende:
dan zeg ik Cquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Eventjes op basis van je beginpost en je latere post in dit topic?
Wat wil je nu in godsnaam?
A ) Je wilt gewoon leker vrijgezel blijven
B ) Je wilt lekker vrijgezel blijven maar kijkt niet op een one-nightstand meer of minder
C ) Je wilt wel vrijgezel blijven, tenzij er een serieuze blijvende relatie inzit
D ) je bent erg hard opzoek naar een serieuze relatie
Je woorden zetten je niet consequent in één van die groepen, je hebt een beetje 'van-alles-wat', waardoor je juist zelf hoogstwaarschijnlijk zeer dubbele signalen uitzend ...
Enerzijds ontken je een aantal punten, maar toch lijkt je gedrag daar dan weer wel op te wijzen.
En het resultaat daarvan is dat je juist mannen die wat betrouwbaarder zijn mogelijk afschrikt (omdat die geen hogte van je kunnen krijgen), maar mannen die zitten te springen om een lowmaintenance, vrijgevochten en zelfstandige makkelijke dame, aantrekt ....
omdat TS dat ook wel doetquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:44 schreef Developersrus het volgende:
Waarom stapt TS zelf niet een keer op een man af als ze zo 'vrijgevochten' en 'onafhankelijk' is.... heeft ze het een keer zelf in de hand.
C., dat je 'wél vrijgezel wilt blijven, tenzij ...' is natuurlijk de meest 'dubbele' oplossing ...quote:
Of bel je meerdere keren per dag (sms telt ook in dit geval). Dat wordt namelijk als benauwend ervaren.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef 3doorsdown het volgende:
Ben je bezitterig/claimerig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |