A) je bent niet zwangerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:07 schreef laika het volgende:
hoe kan dit?
nou dat hoop ik niet.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:11 schreef Hendrik38 het volgende:
Schijnzwanger!!!!!!!
een aantal dagen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:15 schreef owlet het volgende:
Hoe ver ben je overtijd?
plus het warme weer en nog een % of wat verbeelding, dan is iedereen wel zwanger op dit moment, zelfs de mannenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
zijn het niet mentruatie-tekenen die je voelt...?
lijkt nogal op die zwangerschapssymptomen allemaal ..
nee na 3 weken volgens mij..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:33 schreef bellerophon81 het volgende:
Kun je het niet na 1 maand pas testen ofzo?
Of ff een bloedonderzoekje in het ziekenhuis die kunnen je het beter zeggen dan zo'n urinemonster
Je kan testen vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden en dat is ongeveer 2 weken na de conceptie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:33 schreef bellerophon81 het volgende:
Kun je het niet na 1 maand pas testen ofzo?
Of ff een bloedonderzoekje in het ziekenhuis die kunnen je het beter zeggen dan zo'n urinemonster
wat had je hier dan eigenlijk verwacht??quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef laika het volgende:
bedankt voor jullie hartverwarmende reacties![]()
Helemaal mee eens. Ik heb ook een aantal keer gedacht, o ik heb nu last van dit en dit en dit en dit, dus nu zal het wel zover zijn. NIet dus. Toen ik uiteindelijk wel zwanger bleek was er helemaal niets bijzonders te merken behalve zere tepels, maar dat had ik ook wel eens als ik ongesteld moest worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:41 schreef owlet het volgende:
Bijna iedereen die zwanger wil worden voelt zich zwanger
ach laat ook maar...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
wat had je hier dan eigenlijk verwacht??
heel fok jompelend en juichend omdat je denkt misschien weleens zwanger te kunnen zijn na een negatieve test?
sorry hoor maar zo vreselijk zijn de reacties toch niet
Terwijl je er nu (nog geen 2 maanden later) helemaal klaar voor zegt te zijn... En dan nog zo reageren ook op sommigen hier die je een normaal antwoord geven.. Beetje jammer...quote:nopes! ik verwacht ook niets en oja kinderen wil ik al helemaal niet!
ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef texelonia het volgende:
Misschien ben je toch zwanger, en reageer je zo overdreven door de hormonen
sorry
2 maanden??? zeg maar bijna anderhalf jaar en ja mensen veranderen nietwaar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef Bibikuif22 het volgende:
Waarom zeg je in godsnaam op 10 mei in 1 van je topics
[..]
Terwijl je er nu (nog geen 2 maanden later) helemaal klaar voor zegt te zijn... En dan nog zo reageren ook op sommigen hier die je een normaal antwoord geven.. Beetje jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |