Ow dat is inderdaad wel erg snel.... en dan vlak voor je NOD...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
12 julidas al snel eigenlijk
Karin, hoe is het??
Tja ik ben daar altijd toch wel voorzichtig mee, helemaal als je onregelmatig bent. Ik zou zeggen over 5 dagen... Op de hoeveelste dag zit je vandaag?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn cyclus is nog niet helemaal wat het moet zijn, steeds komt het 2 dagen later als de vorige keer.Dus mijn cyclus was 30 dagen toen 32 en nu??? Geen idee.... ik wacht nog wel een poosje met testen, het kan nog komen een dezer dagen. Wanneer zouden jullie gaan testen?
Ow dan is het wel superspannend hoor..... ik dufde dat ook nooit.. en eigenlijk nog steeds.. heb toen maar een keer een dubbele test gekocht en die ligt er nog en ik heb er 2 van Andrea toegestuurd gekregen.. haha zij had ze toch niet meer nodig. Hier liggen ze klaar voor gebruik.. alleen nog even niet ongi wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
33e dag alweer... ik durf toch geen test te kopen dus dat duurt ook nog wel ff voor ik ga testen.. haha
ja stel je voor dat ik dan toch zwanger zou zijn, kan ik niet eens testen maar moet wel onder narcosequote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad wel erg snel.... en dan vlak voor je NOD...
Best gekke gedachtequote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ik dan toch zwanger zou zijn, kan ik niet eens testen maar moet wel onder narcose
Spannend Karin! Ik durfde ook geen test te kopen in de weken dat ik overtijd was, tenminste dat schatte ik zo in. Daarom had ik ze vantevoren gekocht, zodat ik niet de goden zou verzoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha grappenmaker, haal jij een test voor me dan??? ik durf niet eerder als eind van de week een test te kopen denk ik..... ik vind vandaag wel heel spannend hoor, mijn cyclus loopt steeds met 2 dagen op.... 30-32- en dan is het nu dus de 34e dag, maar wel laat he??
ja kom maar kom maar kom maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:25 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb hier nog wel testen liggen, zal ik ze komen brengen![]()
Spannend hoor Karin!!!
Eensch isquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:44 schreef Belana het volgende:
yo Karinyo Karin
ga maar testendan weet je het ten minste (en wij ook
)
Maakt mij niet uit dat mijn moeder dat weet hoor, ik vertel haar alles....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei toch! Testen!
Weet je moeder dat echt!Dat lijkt me dan in dit soort gevallen best irritant.
Ik jompel en duim meequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
oke dan!
* Spekkiemonster aan t jompelen en duimen slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |