niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...quote:
Juist niet.quote:
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sickquote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Wat heb je oma gegeven???quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Ja, het oranje wordt veel te veel gehypedquote:
Mamma Mia?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef creno het volgende:
ik ga de crenomobiel starten en richting antwerpen
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.quote:
een kusje.. cadeautjes dat is taak van een ander familielidquote:
ik ga al formatten en herinstallenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sick
Leuk. Doe hem de groeten van mequote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef creno het volgende:
[..]
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.
Ja das ook weer waar. Maar he verpest m'n fantasie nou niet!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
Vocht is meestal niet zo goed voor laptops...
Werd eens tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef petre86 het volgende:
ik ga al formatten en herinstallenhopelijk tot vanavond.. en anders weet je waar het aan ligt
Dan is het nu DE TIJD om een goede buur te worden.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik kwam er trouwens via Google Earth achter dat de buren een zwembad in hun tuin hebben...dat is best raar!
Want?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
in dit topic gaan we afscheid nemen van Cairon
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
ik ga wegquote:
Waarnaartoe?quote:
Hij gaat zijn huid verliezen net als Spiderman in de laatste comic. En dan klimt hij in een coccon en verandert hij net als spiderman in een nieuwe Cairon. Maar dan anders.... wat dacht je dan?quote:
En komt gewoon als Kug weer terugquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef xman het volgende:
[..]
Hij gaat zijn huid verliezen net als Spiderman in de laatste comic. En dan klimt hij in een coccon en verandert hij net als spiderman in een nieuwe Cairon. Maar dan anders.... wat dacht je dan?![]()
Hč wat saai!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga niet sporten, en nee ik ga geen gevecht aan met The Other waarbij ik een oog verlies en doodga en dan weer terugkom...
Maar de Punica Oase trekt dus harder dan dit topic hierquote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga niet sporten, en nee ik ga geen gevecht aan met The Other waarbij ik een oog verlies en doodga en dan weer terugkom...
Nou, bij die mensen hoef ik niet in een pool te springen hoor!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:11 schreef xman het volgende:
[..]
Dan is het nu DE TIJD om een goede buur te worden.![]()
Cairon gaat dood... en recarneren! Verder niets bijzonders.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef Jerruh het volgende:
zo, ff internet, ben even bij mijn ouders na een drukke week! alles goed hier?
*negeer*negeer*negeer*quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef xman het volgende:
*Chocolade roomijs eet*
Mijn tuin van, jawel Stroeki, HONDERD vierkante meter, is al een échte Punica Oase aan het worden!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de Punica Oase trekt dus harder dan dit topic hier![]()
Oh maar ik weet wel van heel betrouwbare bronnen dat Zwolle een mooi zwembad heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, bij die mensen hoef ik niet in een pool te springen hoor!![]()
Fantasie zegt helemaal niks over je geaardh... eh.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef xman het volgende:
[..]
Ja das ook weer waar. Maar he verpest m'n fantasie nou niet!!![]()
Oh dat is al op.. ben nu overgegaan op raketten. AU!! Brainfreez!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*negeer*negeer*negeer*Ik kan wel drie liter op nu! Of kilo! Húp! In één keer!!!
![]()
![]()
Waar komt die drang toch vandaan Waxxer, of heb je altijd al wel groene vingers gehad maar dat talent pas onlangs verder kunnen gaan ontwikkelen??quote:Op zondag 11 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn tuin van, jawel Stroeki, HONDERD vierkante meter, is al een échte Punica Oase aan het worden!
Oooohh ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:24 schreef xman het volgende:
[..]
Oh maar ik weet wel van heel betrouwbare bronnen dat Zwolle een mooi zwembad heeft.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:26 schreef xman het volgende:
[..]
Oh dat is al op.. ben nu overgegaan op raketten. AU!! Brainfreez!!!
Mag ik dan wel m'n laptop meenemen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohh ja!Ga je mee?!
En er is een plas, wat zeg ik, wel twéé plassen, geen zee, maarja, maar wel een meer en een gewoon zwembad en een buitenzwembad!
![]()
Jaaaaaah die zijn lekker!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Straks krijg je noig blaren in je mond!!
Oppassen hoor!! Of zo'n half bevroren tong! Ik wil festini peren-ijsjes...
Ik ben het geheugenkaartje van mijn tel. kwijt...quote:Op zondag 11 juni 2006 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar komt die drang toch vandaan Waxxer, of heb je altijd al wel groene vingers gehad maar dat talent pas onlangs verder kunnen gaan ontwikkelen??
en laat dan eens wat recentere foto's zien, want ik kan me nog wel de tegels met vegetatie en de parasolvoetstandplaats herinneren met daaromheen het te lange gras
Waarom 1 doos en niet gewoon 2 dozen? 1 doos per persoon!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zullen we samen eens allebei een doos leeg vreten?![]()
Jaaaaaa nou neeeee kijk ja maar het mág wel hoor ik bedoel ik ben helemaal niet zo delegerend en alles en die regeltjes heeft enzo ik bedoel...quote:
Jaaaa, één aardbei en één peren en dan om en om!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef xman het volgende:
[..]
Waarom 1 doos en niet gewoon 2 dozen? 1 doos per persoon!![]()
Had je vroeger dan ook een eigen stukje in de tuin dat je zelf mocht verzogen??quote:Op zondag 11 juni 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben het geheugenkaartje van mijn tel. kwijt...Maar ik heb bij mijn ouders altijd wel geholpen in de tuin... Ik vind het iets.... rustgevends ofzo... Ja, het geeft rust. Yin en yang.
Misschien moeten jullie een compromis zoeken in b.v. die Nintendo DSquote:Op zondag 11 juni 2006 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaa nou neeeee kijk ja maar het mág wel hoor ik bedoel ik ben helemaal niet zo delegerend en alles en die regeltjes heeft enzo ik bedoel...Doe maar hoor
![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa, één aardbei en één peren en dan om en om!
Ik durf nou niet meer hoor..quote:Op zondag 11 juni 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie een compromis zoeken in b.v. die Nintendo DS![]()
Nee, ik maai(de) gras, en gewoon dat soort dingen... Ik moet trouwens wel nog zien of ik de discipline kan blijven opbrengen hoor, het is allemaal best veel om te doen, althans, als je nog nooit eerder een tuin hebt gehad. Al het gereerdschap dat ik nodig heb alleen al...quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je vroeger dan ook een eigen stukje in de tuin dat je zelf mocht verzogen??
Dat hadden we thuis wel namelijk en op die paar meter mochten we dan doen en laten wat we zelf het beste vonden. Dus die zus van me direct allerlij groenten telen terwijl me broer probeerde betere/hogere maisstengels te telen dan mijn vader En Ik vooral strijd leverde met een nabij gelegeen opgeschoten bessenstruik die naar mijn mening veel te veel zonlicht ving waardoor mijn plantjes niet voldoende tot volle wasdom konden komen.
Maar mijn huidige appertement is te donker, althans de zon komt daar pas omstreeks 15.00 uur binnen en ik heb het ettelijke malen geprobeert maar alle groen gaat hier uiteidelijk toch dood dus dat heb ik maar opgeven, en compenseer het maar af en toe met snijbloemen
TE ver weg...quote:
Neeneeneenee, je neemt maar mooi die transformatir mee en alle bekabeling en alles en dan mag je gewoon zo heel digitaal in de zon liggen hoor!quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
TE ver weg...Maarrehhh, vanaf volgende week heb ik drie weken een wagen.
Wordt dat dan eindelijk onze trouwauto??
![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef xman het volgende:
[..]
Woeiii!! Neem de cocktails.. ijsjes... en citroentjes maar mee!!!
![]()
Als we snel zijn.. Honeymoon??:
Betaalbare vakantie..
Nou dat wordt morgen dus voor 10.00 uur bij het gemeentehuis staan danquote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn!!!!!
![]()
![]()
JA, ik wil!![]()
![]()
Oww...dat weet ik zo niet.. want ik heb een huis gekocht.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef Waxxer het volgende:
Ow trouwens, daarna gaat de honeymoon gewoon door in de garden hier he?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:04 schreef xman het volgende:
[..]
Oww...dat weet ik zo niet.. want ik heb een huis gekocht.![]()
Wat gaaf!! Twee balkons enz en wat veel ruimte!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:14 schreef xman het volgende:
[..]
Ja een 4k appartement in Amsterdam Noord. Met vrij uitzicht op een natuurgebied aan de kant van m'n balkon op het zuiden. En aan de voorkant ook vrij uitzicht. 3e (bovenste) verdieping.
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/naamloos.JPG]afbeelding][/URL]
Nouja ik hoop het einde van deze maand m'n sleutels te krijgen. Voorlopig koopcontract al getekend.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf!! Twee balkons enz en wat veel ruimte!Ga je al snel verhuizen?? Gefeliciteerd man!!
Nou, hebben we twee pandjes!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:25 schreef xman het volgende:
[..]
Nouja ik hoop het einde van deze maand m'n sleutels te krijgen. Voorlopig koopcontract al getekend.
Maar nu is het wel de vraag waar we de honeymoon gaan vieren.... moeilijk moeilijk..
Jij hebt wel een tuin van 100 m2!
Met de E van Erik.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef Parleur het volgende:
Nou... ik zit hier compleet omsingeld met een paar honderd watt aan ventilatoren, aircootjes, klimaatregelaars en allerlei andere in de detailhandel verkrijgbare verkoelingsvoorzieningen ik waai nét niet weg - en het is gewoon NIET koel te krijgen!
waahaar heeeen lijhijd de wééég die wie moeten gaaNquote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
Nu weet ik van horen zeggen dat jij een auto hebt, ff een stukkie snelweg doen weet je, met de raampies open.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef Parleur het volgende:
Nou... ik zit hier compleet omsingeld met een paar honderd watt aan ventilatoren, aircootjes, klimaatregelaars en allerlei andere in de detailhandel verkrijgbare verkoelingsvoorzieningen ik waai nét niet weg - en het is gewoon NIET koel te krijgen!
Maar als de raampjes open moeten, dan werkt de airco niet! Maar evenzogoed bedankt voor dit fantastische idee! Als jullie me zoeken... ik zit in de auto... met de motor stationair...quote:Op zondag 11 juni 2006 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu weet ik van horen zeggen dat jij een auto hebt, ff een stukkie snelweg doen weet je, met de raampies open.
Hahahaquote:Op zondag 11 juni 2006 23:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar als de raampjes open moeten, dan werkt de airco niet! Maar evenzogoed bedankt voor dit fantastische idee! Als jullie me zoeken... ik zit in de auto... met de motor stationair...
Camera's van SBS6 erbij??quote:Op zondag 11 juni 2006 23:12 schreef Weemz het volgende:
Ik ben er ook weer... Afgepeigerd en wel... Vandaag 30 km gefietst, hele 'trainingsdag' gehad...
Welnee, je was vast keigrappig en ad rem! En door de phone van Ang3l praten brengt automatisch al iets stunteligs met zich mee. Ik zeg: we moeten weer eens bellen!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HahahaHopen dat de buren niet eehhh boos worden
maargoed ik herinner me weer dat ik mezelf telefonisch zo voor lul heb gezet dus ik klap dicht en houd nu mijn mond
![]()
Ik heb er gisteren trouwens 50 ---> vijfTIG, gefietst.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:12 schreef Weemz het volgende:
Ik ben er ook weer... Afgepeigerd en wel... Vandaag 30 km gefietst, hele 'trainingsdag' gehad...
Zouden die het niet veel te druk gehad hebben om de oranjekoorts in dit land op vakkundige wijze in beeld te brengen?quote:
Nou, ik praatte je gfeloof ik richting A'damquote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Welnee, je was vast keigrappig en ad rem! En door de phone van Ang3l praten brengt automatisch al iets stunteligs met zich mee. Ik zeg: we moeten weer eens bellen!
dat moet dan wel iets beter gepland worden zodat die batterij helemaal vol is op het moment dat het gebel een aanvangt neemt zodat dit keer iedereen de kans heeft om je via de telefoon moed in te sprekenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Welnee, je was vast keigrappig en ad rem! En door de phone van Ang3l praten brengt automatisch al iets stunteligs met zich mee. Ik zeg: we moeten weer eens bellen!
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat moet dan wel iets beter gepland worden zodat die batterij helemaal vol is op het moment dat het gebel een aanvangt neemt zodat dit keer iedereen de kans heeft om je via de telefoon moed in te spreken![]()
Dat 'weer' ookquote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik praatte je gfeloof ik richting A'damEn Ang3l liep idd weer eens te gillen om het e.e.a.
![]()
Maar is goed, dan bellen we weer een keer joh.
.
Mja maar ik heb je nr niet en jij niet het nr van mijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat 'weer' ookMaar is goed hoor... ik ben er klaar voor...
ik herinner het mij toch vooral als een ongoing storyquote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd kort, bondig en recht to-the-point tijdens het bellen.
Mijn airco's trekken gewoon heel Eindhoven leeg... heerlijk te weten dat Ang3l in de problemen zit!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Maak er maar heel Eindhoven van.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dat was wat. Op het moment dat ik de telefoon ophang vliegt de stroom uit. Ik dacht misschien iets met de stoppen van hier, de keuken of zo, of TMM doet iets met water en de PC... maar al snel bleek het hele app.complex donker te zijn... wat zeg ik... wilhelminaplein, heel de kleine berg met al zijn restaurants, de hoogstraat, d egrote ber, prins hendrik etc etc... heel De Bergen (de wijk) zonder stroom
Nee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Nee want da's dus niet waar. Tim had gewoon stroom, de Regent had ook gewoon stroom en de borden van de Freaky record en Audio Home waren ook gewoon aan hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maak er maar heel Eindhoven van..
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.
maar jij had het dus ook donker?
Dat zou kunnen, maar heel Eindhoven was het dus niet. Misschien idd de kant van Veldhoven. De stoplichten van de Mecklenburg deden het niet, maar bv daar waar de Gtote Berg in de Hoogstraat overgaa (bij de Fortis) die deden het wel. En de ene kant van de Grote Berg had nog brandende santaarnpalen, maar de kant van mij dus nietquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
En die Tim kan zo veel zeggen..
Ik ben met TMM gaan rondlopen (was erg gezellig) en de nieuwe appartementen op de Willemstraat hadden ook gewoon stroomn, evenals de Regent. I've seen it with my own two blue eyesquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"quote:Op zondag 11 juni 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben het geheugenkaartje van mijn tel. kwijt...Maar ik heb bij mijn ouders altijd wel geholpen in de tuin... Ik vind het iets.... rustgevends ofzo... Ja, het geeft rust. Yin en yang.
Satanpalenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"
De spirituele binding met moeder natuur terugvindenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het lóslaten van de binding tussen spier en geest, tussen het "zijn" en "moeten zijn"...
![]()
Vananitaentatumisdecavia: jij begrijpt (!!!!) mijn tenminste...!!!![]()
Ja ik onthoud het maar nietquote:
Ik vindt 't prima. Zolang men maar niet mijn echte naam verneukt vindt ik 't best. Maar mijn echte naam zal ik jullie ook maar besparen.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik onthoud het maar nietmaar volgens mij vindt hij dat niet leuk
![]()
Mijn benen doen pijn. Verbrand.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wat scheelt er bij jou aan dat je niet een wat vrolijkere smiley gebruikt ?
Ik denk dat het de Gestelse en Strijpse kant was.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
Ben je nu opnieuw niet schadevrij door het amsterdamse verkeer thuis gekomen?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
dat deet mijn laptop ook 3x vanavondquote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :pquote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat deet mijn laptop ook 3x vanavond
en nu is de HDD geformatteerd en windows er opnieuw opgezet
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodjequote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo toch maar eens naar bed, maar ik wil echt niet
je maakt me hongerigquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :p
[..]
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodje
Jij mij nu ookquote:
als ik aan de dame blanche denk krijg ik weer trekquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij mij nu ook
Heb een mager avond eten gehad en dat is ook alweer een hele tijd geleden ...
Veel succes op je rooftocht, maar dan wel zonder mijquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
stokbroodjes met boursinquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
You bastardquote:
Gehaald...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind *dit* trouwens echt een Blubberzwijn-spel!![]()
![]()
![]()
En jij zit nu heerlijk koel weer in de kelder van VU????quote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
haaai
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef davidov het volgende:
Anders zn vader wel
die is volgens mij wel wat gewendquote:
Ik snap de zin niet, leg uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
Ja af en toe zijn de wegen van TMM ondoorgrondelijk, maar ze moet straks als ze weer online is maar eens een toelichting geven. Of Ang3l, omdat het een en ander zich in zijn huis heeft voorgedaan. Maar het is vast een stuk minder spannend/kinky dan je denkquote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
ik poets in ang3ls huisjequote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik poets in ang3ls huisje
vanacht was ik daar blijven slapen
ang3l moest gewoon werken
ik zat topless een broodje te eten
toen ineens zijn vader in de kamer stond kennelijk had die ook een sleutel die kwam de waterleiding in de keuken aanleggen
het was 13 uur en bloedheetquote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pcquote:Op maandag 12 juni 2006 15:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pc
Kruimels in je navel én in het toetsenbordquote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig
Dat vind ik ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.
ja jij ook een warm welkom deze middag Erikquote:Op maandag 12 juni 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag trouwens.
Ja, een warm welkom, dat zeker.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij ook een warm welkom deze middag Erik
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?quote:
natuurlijk is het niet vreemd om te horen van iemand die eten lekkerder vind dan sex dat de combinatie met bijv fruit of chocolade echt een extra dimensie geeftquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
Wel opletten dat je niet verbrandtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
bij de verfshop hebben ze gezegd dat hoe meer pigment er in zit (dus rood bijv.) hoe meer lagen je moet verven, in rood waarschijnlijk 5 a 6 keer...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
Gimmie gimmie gimmiequote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef petre86 het volgende:
..............................................di.... wo.... do..... vr...... za
Middagtemperatuur (°C) 30 19/21 16/19 19/22 21/25
Meest zonnig en eerst nog tropisch warm. Dinsdag later op de dag en ook op woensdag, kans op enkele regen- en onweersbuien. Daarna droog en minder warm.
Ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
En hieraan kun je dus zien dat TMM weer op mijn PC heeft gezeten .... *zucht*quote:
Ja die zou ook pas 's avonds komen, tenminst, in die veronderstelling leefde ikquote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
ik schrok!!!
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lolligquote:Op maandag 12 juni 2006 18:02 schreef Manias het volgende:
het was 20 graden ofzo in de kelder van de VUEn cdp de mtv awards waren best wel boring :S en jessica alba is HEEL ERG SLECHT in komedie
nee dat was ze nietquote:Op maandag 12 juni 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lollig
En ze heeft een bol toetjequote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
Jessica Alba is een beetje lelijk.
Optredens vielen op Xtina na tegen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
[..]
nee dat was ze nietveel te nep en totaal niet bij haar passend..
optreden van christina aguilera was ook niet echt spannend.. goed gezongen hoor maar tja..
ik snap echt niet waarom ze gnarles barkley daar neerzetten... ZOO SAAAAaaaaaaaaiquote:Op maandag 12 juni 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Optredens vielen op Xtina na tegen.
De sketches dit jaar waren gewoon niet leuk, ik vond haar in die KK sketch wel lollig
En de speeches waren wat saai maar het geheel was beter dan vorig jaar.
Het scoort erg goed he?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:11 schreef Manias het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom ze gnarles barkley daar neerzetten... ZOO SAAAAaaaaaaaai
nou heeft iedereen daar al tegen je gezegd NIET DOENquote:Op maandag 12 juni 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
angel: bijbetalen zaken aan "medebewoner".
Ja heb net ff gereageerd.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
angel: bijbetalen zaken aan "medebewoner".
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb net ff gereageerd.
Niet doen dus he. Onzin.
nee duh!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!
mjwa, het riekt gewoonquote:
Ze worden allebei kaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Manias het volgende:
hij wordt of kaal of een meisje (of alletwee)
Ik heb dit weekend mijn wetboeken en privaatrecht-boek in de kast gezet. Kan wel eens kijken bij huurrechten, maar volgens mij kan ie je niet verplichten aangezien deze zaken niet duidelijk waren bij aankoop (in jouw geval huur) van die woning. Bovendien is hij de eigenaar niet van jouw gedeelte van de woning, da's wooninc, en dan had die sukkel bij wooninc dat moeten regelen dat een nieuwe bewoner mee zou moeten betalen aan die zaken. En dat heeft ie niet gedaan. Jij hebt contracten en verplichtingen met wooninc, niet met hem. Hij heeft geen poot om op te staan.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!
uh hij kan je niks maken je hebt toch een huurcontract.. gewoon deur dicht klaarquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het riekt gewoon
het is niet zozeer dat ie mij het vraagt, ik vind het gewoon brutaal om er op dag 1 al mee te komen. plus dat ik het niet vertrouw met geldzaken!.
Ja, dwz daar dus de dombo-hetero discussie en hier de veel slimmere homo discussiequote:Op maandag 12 juni 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie die discussie nu in twee topics voeren?.
Hier voor de homo's, en daar voor de hetero's?
De typefout ook echtquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gay.nl/MrDivine?redirect=true
ok, dan ga ik hier wel verder met zeggen dat het met 29 graden toch best wel lekker was in de schaduw? goed?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie die discussie nu in twee topics voeren?.
Hier voor de homo's, en daar voor de hetero's?
Of je post iets leuks?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goed die is dus zo te zien travo in het weekend...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het bij jou ook 29 graden in de schaduw?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
ok, dan ga ik hier wel verder met zeggen dat het met 29 graden toch best wel lekker was in de schaduw? goed?.
Dat doen er echt zoveel fout hequote:
en in het nederlands "zeg IS" "kom UNS"quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
nee, 29. 7! ja, in de schaduw!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het bij jou ook 29 graden in de schaduw?.
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het niet goed schrijvenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het goed schrijven. Zo ken ik iemand en die wilde een Engelse zin met "vrede" erin opschrijven, maar ze wist niet of het nou "piece" of "peas" was.
En mij geloofde ze niet met "peace".
Lid van de KKK?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleine negerjongetjes dienen balen tabak te sjouwen, en niet op gay.nl te komen.
In de operawereld zijn castraten erg geliefdquote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...![]()
![]()
ik wacht er idd even mee vandaag...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:37 schreef Parleur het volgende:
![]()
26,3!
Het enige fijne aan dit weer is dat iedereen gewoon begrip heeft dat je niet in de tuin gaat werken, of de auto gaat wassen of de buitenboel gaat verven... nee met dit weer kun je gewoon heel legitiem lui in een stoel onderuitgezakt in de tuin zitten.
Ow, nou, ik heb al een zachte, hoge stem, ben heel stilletjes enz en ben absoluut niet "aanwezig" zeg maar, vocaal, dus dat hoeft al niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de operawereld zijn castraten erg geliefd. Oftewel, een sporaanstem is iets om trots op te zijn als man.
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik wacht er idd even mee vandaag...![]()
Om nou in te zakken en te sterven van de hitte tussen MIJN () rozen.... Nee...
![]()
Bungee-jumpen?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.
Nou... ik ga dus helemaal mooi nooit never niet met een elastiekje van een kraan afduiken! Ik vind het al spannend genoeg om zonder identiteitspapieren de deur uit te gaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bungee-jumpen?!Ja, jij hebt een outdoorsportactiviteitenorganisatie-arrangementenbedrijf he?
![]()
Lijkt me heeeeeeerrrlijk, om nu van een kraan te springen
Maar mét elastiek dan toch maar....
Al zouden sommigen mij misschien liever een scheepstouw geven ofzo
Maargoed, breng eens even wat uitgebreid tuinmeubilair dan, Parleur.![]()
Nee, ik ben lief.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...![]()
![]()
oftewel je bent gewoon luiquote:Op maandag 12 juni 2006 18:51 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nou... ik ga dus helemaal mooi nooit never niet met een elastiekje van een kraan afduiken! Ik vind het al spannend genoeg om zonder identiteitspapieren de deur uit te gaan.
En ik moet inderdaad nieuw tuinmeubilair. Je mag het oude gratis afhalen. Ik wil dat antracietachtig met gaatjes. Zodat het gewoon altijd schoon (lijkt) is en dat je niet eerst met allemaal doekjes en Jif of met je bezoek aan de gang moet om het schoon te krijgen!
Nee hoor... want tegen bezoek zeggen 'ga maar vast zitten, ik kom er zo aan' brengt doorgaans een enorme berg werk met zich mee. Want dan blijkt een beetje Jif alleen niet genoeg en moet er water bij, borstels, keukenrolpapier en droogdoeken... en die kan IK dan allemaal gaan halen!quote:
En daarom komt er dus zo'n antracietkleurig gaatjes-tuinset!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
voorbereiding is de sleutel tot de oplossing van jou probleem
had je mijn hoepla vannacht nog gehoordquote:Op maandag 12 juni 2006 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de magnetron is ingewijd.
Poe eey, daar moet je wel echt een hele studie aan gewijd hebben met al die crisp en auto crisp en jetdefrost en turbo boost nuclear defrost en auto heat en reheat en preheat en weet ik 't allemaal functies.....
Ach ik vind het al lang knap dat dat ding het voor mekaar krijgt een bevroren kip te ontdooien en meteen gezellig te bakken en grillen zodat je vanuit je diepvries hoepla (nee dick, niet zo) de kip op je bord gooit bij wijze van.
Niemand luistert.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:29 schreef Manias het volgende:
wat is t stil!
jij en ik wel!quote:
wat kost het daar per maandquote:Op maandag 12 juni 2006 21:43 schreef Manias het volgende:
[..]
jij en ik wel!
ik en sjoerd hebben net intro gehad bij special sports.. damn echt gaaf en luxe daar zegze hebben zelfs les in dance dance revolution
Wat heb je gehoepla't dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
had je mijn hoepla vannacht nog gehoord
ik had mezelf in bed gehoepla'dquote:
Klinkt grappig. Is dat met die FTP dinges nog gelukt?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
maike ik heb mac beth de musical incl script
hangt er vanaf he hoeveel je wilt.. 56p maand ofzo is normaal hieroquote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat kost het daar per maand
we hebben hier een sport school met zwembad en sqaush all in voor 30 euro per maand, en een health city waar je dan extra ook je drank gratis krijgt, en een sauna en dvd uitleen voor 60 euro per maand
`quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt grappig. Is dat met die FTP dinges nog gelukt?
Heb je toevallig Skype?
a s o c i a a lquote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hangt er vanaf he hoeveel je wilt.. 56p maand ofzo is normaal hiero
ach onzinquote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zooooooo'nnnn zin in shoarma opeensVoordeel van niet in de binnenstad wonen: dan koop je dat niet!
![]()
Ik moet mager worden.
Airco iets te enthousiast?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Het was koud vandaag op het werk..
quote:Cavia met zalmkleurig vlees gefokt
LIMA (ANP) - Peruaanse wetenschappers zijn er voor het eerst in de wereld in geslaagd cavia's met zalmkleurig vlees te fokken. Zij hebben daarvoor tien jaar lang drie caviavarianten gekruist. Dit meldde de Peruaanse krant El Comercio maandag.
Cavia's worden in Peru gebruikt voor traditionele gerechten. Normaal is caviavlees bleekwit of grijs en aarzelen buitenlandse toeristen om caviavlees te eten. De wetenschappers hopen met de zalmkleur de acceptatie van caviavlees te verhogen.
Ach aan die kleur ligt het niet hoorquote:
Of in de war. Want anderen moeten zich juist bedwingen om niet door het gebouw heen te streaken, omdat het bij hun zo heet is. Maar op mijn kamer is het net andersom.quote:
Scheelt weer geld en vetquote:
Raam open en even flink krijsen en gék doenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef davidov het volgende:
Niet leuk: Invallen voor iemand in een vergadering die langer dan drie en een half uur duurt, terwijl je weinig kan toevoegen, in een bloedhete zaal met naar zittende houten bankjes.
Wel leuk: 2 voetbal wedstrijden achter elkaar goed hebben in een pool.
Wel leuk: In het huidige koele weer op de fiets naar huis zweven.
Niet leuk: Merken dat je kamer nog even warm is als vanmiddag en dus 10 graden warmer is dan buiten.
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Scheelt weer geld en vet
Ik moet er toch eens voor gaan zorgen dat mijn koelkast wat voller wordt, met boodschappen die ik bewust en met mijn volle verstand heb gekocht...Er rest nu slechts een fles Karvan Cevitam
Of hoe heet dat
pakje boter op je heupjessssquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo..
Raam kan nauwlijks openquote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Raam open en even flink krijsen en gék doenen dan kun je er weer helemaal tegenaan.
o dan mag tquote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb je mijn heupjes nog nooit gezien..
Ik zou alles al láng hebben opgevrotenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo..
fitnesssssssssssquote:Op maandag 12 juni 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou alles al láng hebben opgevrotenOpgevreten
vraatzuchtaanval hebben gehad gedaan conform de verwachtingen
Mja ik moet skaten en lopen en meer beweging en alles, twee keer de hoek om en ik zit in een natuurgebiedquote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
fitnesssssssssssdat helpt bij mij met vreet aanvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |