ik snap echt niet waarom ze gnarles barkley daar neerzetten... ZOO SAAAAaaaaaaaaiquote:Op maandag 12 juni 2006 18:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Optredens vielen op Xtina na tegen.
De sketches dit jaar waren gewoon niet leuk, ik vond haar in die KK sketch wel lollig
En de speeches waren wat saai maar het geheel was beter dan vorig jaar.
Het scoort erg goed he?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:11 schreef Manias het volgende:
[..]
ik snap echt niet waarom ze gnarles barkley daar neerzetten... ZOO SAAAAaaaaaaaai
nou heeft iedereen daar al tegen je gezegd NIET DOENquote:Op maandag 12 juni 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
angel: bijbetalen zaken aan "medebewoner".
Ja heb net ff gereageerd.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
angel: bijbetalen zaken aan "medebewoner".
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja heb net ff gereageerd.
Niet doen dus he. Onzin.
nee duh!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!
mjwa, het riekt gewoonquote:
Ze worden allebei kaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:25 schreef Manias het volgende:
hij wordt of kaal of een meisje (of alletwee)
Ik heb dit weekend mijn wetboeken en privaatrecht-boek in de kast gezet. Kan wel eens kijken bij huurrechten, maar volgens mij kan ie je niet verplichten aangezien deze zaken niet duidelijk waren bij aankoop (in jouw geval huur) van die woning. Bovendien is hij de eigenaar niet van jouw gedeelte van de woning, da's wooninc, en dan had die sukkel bij wooninc dat moeten regelen dat een nieuwe bewoner mee zou moeten betalen aan die zaken. En dat heeft ie niet gedaan. Jij hebt contracten en verplichtingen met wooninc, niet met hem. Hij heeft geen poot om op te staan.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe het zeker ook niet, maar ik wilde even vragen wat voor rechten ik had in dit geval. jonathan, die dat hele wetgebeuren bestudeert, zei ook al dat hij helemaal geen recht heeft op dat soort dingen!
uh hij kan je niks maken je hebt toch een huurcontract.. gewoon deur dicht klaarquote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het riekt gewoon
het is niet zozeer dat ie mij het vraagt, ik vind het gewoon brutaal om er op dag 1 al mee te komen. plus dat ik het niet vertrouw met geldzaken!.
Ja, dwz daar dus de dombo-hetero discussie en hier de veel slimmere homo discussiequote:Op maandag 12 juni 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie die discussie nu in twee topics voeren?.
Hier voor de homo's, en daar voor de hetero's?
De typefout ook echtquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gay.nl/MrDivine?redirect=true
ok, dan ga ik hier wel verder met zeggen dat het met 29 graden toch best wel lekker was in de schaduw? goed?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan jullie die discussie nu in twee topics voeren?.
Hier voor de homo's, en daar voor de hetero's?
Of je post iets leuks?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goed die is dus zo te zien travo in het weekend...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het bij jou ook 29 graden in de schaduw?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
ok, dan ga ik hier wel verder met zeggen dat het met 29 graden toch best wel lekker was in de schaduw? goed?.
Dat doen er echt zoveel fout hequote:
en in het nederlands "zeg IS" "kom UNS"quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
nee, 29. 7! ja, in de schaduw!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het bij jou ook 29 graden in de schaduw?.
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het niet goed schrijvenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het goed schrijven. Zo ken ik iemand en die wilde een Engelse zin met "vrede" erin opschrijven, maar ze wist niet of het nou "piece" of "peas" was.
En mij geloofde ze niet met "peace".
Lid van de KKK?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleine negerjongetjes dienen balen tabak te sjouwen, en niet op gay.nl te komen.
In de operawereld zijn castraten erg geliefdquote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...![]()
![]()
ik wacht er idd even mee vandaag...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:37 schreef Parleur het volgende:
![]()
26,3!
Het enige fijne aan dit weer is dat iedereen gewoon begrip heeft dat je niet in de tuin gaat werken, of de auto gaat wassen of de buitenboel gaat verven... nee met dit weer kun je gewoon heel legitiem lui in een stoel onderuitgezakt in de tuin zitten.
Ow, nou, ik heb al een zachte, hoge stem, ben heel stilletjes enz en ben absoluut niet "aanwezig" zeg maar, vocaal, dus dat hoeft al niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de operawereld zijn castraten erg geliefd. Oftewel, een sporaanstem is iets om trots op te zijn als man.
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik wacht er idd even mee vandaag...![]()
Om nou in te zakken en te sterven van de hitte tussen MIJN () rozen.... Nee...
![]()
Bungee-jumpen?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |