Dat doen er echt zoveel fout hequote:
en in het nederlands "zeg IS" "kom UNS"quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
nee, 29. 7! ja, in de schaduw!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is het bij jou ook 29 graden in de schaduw?.
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het niet goed schrijvenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen er echt zoveel fout heYour & You're.
Net als There & They're & Their.
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan ook vooral nog heel hard ontkennen dat ze het goed schrijven. Zo ken ik iemand en die wilde een Engelse zin met "vrede" erin opschrijven, maar ze wist niet of het nou "piece" of "peas" was.
En mij geloofde ze niet met "peace".
Lid van de KKK?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleine negerjongetjes dienen balen tabak te sjouwen, en niet op gay.nl te komen.
In de operawereld zijn castraten erg geliefdquote:Op maandag 12 juni 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, laat ik het er maar op houden dat je commentaar betekent dat JIJ geen wapperend plamuurpopje wordt die het hele huis bij elkaar gilt als hij een "vieze" theedoek vastpakt of iets moet poetsen of op zijn 40e nog steeds de stem van een scholier uit groep vijf heeft...![]()
![]()
ik wacht er idd even mee vandaag...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:37 schreef Parleur het volgende:
![]()
26,3!
Het enige fijne aan dit weer is dat iedereen gewoon begrip heeft dat je niet in de tuin gaat werken, of de auto gaat wassen of de buitenboel gaat verven... nee met dit weer kun je gewoon heel legitiem lui in een stoel onderuitgezakt in de tuin zitten.
Ow, nou, ik heb al een zachte, hoge stem, ben heel stilletjes enz en ben absoluut niet "aanwezig" zeg maar, vocaal, dus dat hoeft al niet meer.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de operawereld zijn castraten erg geliefd. Oftewel, een sporaanstem is iets om trots op te zijn als man.
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik wacht er idd even mee vandaag...![]()
Om nou in te zakken en te sterven van de hitte tussen MIJN () rozen.... Nee...
![]()
Bungee-jumpen?!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk dat je gewoon ook niks spectaculairs hoeft te verzinnen wat je de dag ervoor hebt gedaan als ze er om vragen. Iedereen snapt dat je gewoon in de tuin zit! Ik zit deze week dus gewoon lekker onderuit gezakt in de tuin. Niks aan het handje. En dan ga ik volgende week weer bunjee jumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |