En jij zit nu heerlijk koel weer in de kelder van VU????quote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
haaai
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef davidov het volgende:
Anders zn vader wel
die is volgens mij wel wat gewendquote:
Ik snap de zin niet, leg uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
Ja af en toe zijn de wegen van TMM ondoorgrondelijk, maar ze moet straks als ze weer online is maar eens een toelichting geven. Of Ang3l, omdat het een en ander zich in zijn huis heeft voorgedaan. Maar het is vast een stuk minder spannend/kinky dan je denkquote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
ik poets in ang3ls huisjequote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik poets in ang3ls huisje
vanacht was ik daar blijven slapen
ang3l moest gewoon werken
ik zat topless een broodje te eten
toen ineens zijn vader in de kamer stond kennelijk had die ook een sleutel die kwam de waterleiding in de keuken aanleggen
het was 13 uur en bloedheetquote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pcquote:Op maandag 12 juni 2006 15:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pc
Kruimels in je navel én in het toetsenbordquote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig
Dat vind ik ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |