Mijn airco's trekken gewoon heel Eindhoven leeg... heerlijk te weten dat Ang3l in de problemen zit!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Maak er maar heel Eindhoven van.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dat was wat. Op het moment dat ik de telefoon ophang vliegt de stroom uit. Ik dacht misschien iets met de stoppen van hier, de keuken of zo, of TMM doet iets met water en de PC... maar al snel bleek het hele app.complex donker te zijn... wat zeg ik... wilhelminaplein, heel de kleine berg met al zijn restaurants, de hoogstraat, d egrote ber, prins hendrik etc etc... heel De Bergen (de wijk) zonder stroom
Nee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Nee want da's dus niet waar. Tim had gewoon stroom, de Regent had ook gewoon stroom en de borden van de Freaky record en Audio Home waren ook gewoon aan hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maak er maar heel Eindhoven van..
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.
maar jij had het dus ook donker?
Dat zou kunnen, maar heel Eindhoven was het dus niet. Misschien idd de kant van Veldhoven. De stoplichten van de Mecklenburg deden het niet, maar bv daar waar de Gtote Berg in de Hoogstraat overgaa (bij de Fortis) die deden het wel. En de ene kant van de Grote Berg had nog brandende santaarnpalen, maar de kant van mij dus nietquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
En die Tim kan zo veel zeggen..
Ik ben met TMM gaan rondlopen (was erg gezellig) en de nieuwe appartementen op de Willemstraat hadden ook gewoon stroomn, evenals de Regent. I've seen it with my own two blue eyesquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"quote:Op zondag 11 juni 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben het geheugenkaartje van mijn tel. kwijt...Maar ik heb bij mijn ouders altijd wel geholpen in de tuin... Ik vind het iets.... rustgevends ofzo... Ja, het geeft rust. Yin en yang.
Satanpalenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"
De spirituele binding met moeder natuur terugvindenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het lóslaten van de binding tussen spier en geest, tussen het "zijn" en "moeten zijn"...
![]()
Vananitaentatumisdecavia: jij begrijpt (!!!!) mijn tenminste...!!!![]()
Ja ik onthoud het maar nietquote:
Ik vindt 't prima. Zolang men maar niet mijn echte naam verneukt vindt ik 't best. Maar mijn echte naam zal ik jullie ook maar besparen.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik onthoud het maar nietmaar volgens mij vindt hij dat niet leuk
![]()
Mijn benen doen pijn. Verbrand.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wat scheelt er bij jou aan dat je niet een wat vrolijkere smiley gebruikt ?
Ik denk dat het de Gestelse en Strijpse kant was.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
Ben je nu opnieuw niet schadevrij door het amsterdamse verkeer thuis gekomen?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
dat deet mijn laptop ook 3x vanavondquote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :pquote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat deet mijn laptop ook 3x vanavond
en nu is de HDD geformatteerd en windows er opnieuw opgezet
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodjequote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo toch maar eens naar bed, maar ik wil echt niet
je maakt me hongerigquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :p
[..]
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodje
Jij mij nu ookquote:
als ik aan de dame blanche denk krijg ik weer trekquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij mij nu ook
Heb een mager avond eten gehad en dat is ook alweer een hele tijd geleden ...
Veel succes op je rooftocht, maar dan wel zonder mijquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
stokbroodjes met boursinquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
You bastardquote:
Gehaald...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind *dit* trouwens echt een Blubberzwijn-spel!![]()
![]()
![]()
En jij zit nu heerlijk koel weer in de kelder van VU????quote:Op maandag 12 juni 2006 10:27 schreef Manias het volgende:
haaai
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef davidov het volgende:
Anders zn vader wel
die is volgens mij wel wat gewendquote:
Ik snap de zin niet, leg uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
Ja af en toe zijn de wegen van TMM ondoorgrondelijk, maar ze moet straks als ze weer online is maar eens een toelichting geven. Of Ang3l, omdat het een en ander zich in zijn huis heeft voorgedaan. Maar het is vast een stuk minder spannend/kinky dan je denkquote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
ik poets in ang3ls huisjequote:Op maandag 12 juni 2006 14:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet, leg uit.
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik poets in ang3ls huisje
vanacht was ik daar blijven slapen
ang3l moest gewoon werken
ik zat topless een broodje te eten
toen ineens zijn vader in de kamer stond kennelijk had die ook een sleutel die kwam de waterleiding in de keuken aanleggen
het was 13 uur en bloedheetquote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren toch? Al vraag ik me af waarom iemand topless een broodje zou gaan eten... Of was het midden op de dag?
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pcquote:Op maandag 12 juni 2006 15:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dat hoort inderdaad niet zo. Altijd tenminste een t-shirt aan aan tafel. Ook al ben je in je eentje.
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat ben jij preuts, daarbij komt ik zat achter de pc
Kruimels in je navel én in het toetsenbordquote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig.
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eten achter de pc, topless is helemaal ranzig
Dat vind ik ranzig.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik nu topless achter de computer pretzels aan het eten ben.
ja jij ook een warm welkom deze middag Erikquote:Op maandag 12 juni 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag trouwens.
Ja, een warm welkom, dat zeker.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij ook een warm welkom deze middag Erik
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?quote:
natuurlijk is het niet vreemd om te horen van iemand die eten lekkerder vind dan sex dat de combinatie met bijv fruit of chocolade echt een extra dimensie geeftquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
Wel opletten dat je niet verbrandtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
bij de verfshop hebben ze gezegd dat hoe meer pigment er in zit (dus rood bijv.) hoe meer lagen je moet verven, in rood waarschijnlijk 5 a 6 keer...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
Gimmie gimmie gimmiequote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef petre86 het volgende:
..............................................di.... wo.... do..... vr...... za
Middagtemperatuur (°C) 30 19/21 16/19 19/22 21/25
Meest zonnig en eerst nog tropisch warm. Dinsdag later op de dag en ook op woensdag, kans op enkele regen- en onweersbuien. Daarna droog en minder warm.
Ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
En hieraan kun je dus zien dat TMM weer op mijn PC heeft gezeten .... *zucht*quote:
Ja die zou ook pas 's avonds komen, tenminst, in die veronderstelling leefde ikquote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
ik schrok!!!
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lolligquote:Op maandag 12 juni 2006 18:02 schreef Manias het volgende:
het was 20 graden ofzo in de kelder van de VUEn cdp de mtv awards waren best wel boring :S en jessica alba is HEEL ERG SLECHT in komedie
nee dat was ze nietquote:Op maandag 12 juni 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lollig
En ze heeft een bol toetjequote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
Jessica Alba is een beetje lelijk.
Optredens vielen op Xtina na tegen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
[..]
nee dat was ze nietveel te nep en totaal niet bij haar passend..
optreden van christina aguilera was ook niet echt spannend.. goed gezongen hoor maar tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |