ja jij ook een warm welkom deze middag Erikquote:Op maandag 12 juni 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag trouwens.
Ja, een warm welkom, dat zeker.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij ook een warm welkom deze middag Erik
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?quote:
natuurlijk is het niet vreemd om te horen van iemand die eten lekkerder vind dan sex dat de combinatie met bijv fruit of chocolade echt een extra dimensie geeftquote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
Wel opletten dat je niet verbrandtquote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
bij de verfshop hebben ze gezegd dat hoe meer pigment er in zit (dus rood bijv.) hoe meer lagen je moet verven, in rood waarschijnlijk 5 a 6 keer...quote:Op maandag 12 juni 2006 16:57 schreef creno het volgende:
Weer een dagje geshopt (verf, verf, verf, slagpluggen, deurstoppen, buitenlamp, waterslot, wasmachinebak) en robbert heeft de overloop in de tweede laag gezet, en ik heb de rode muur voor de 3e keer gedaan. (en die dekt nog niet)
morgen ga ik in mijn blote bast in de "tuin" de plinten lakken en op maat zagen. krijg ik toch nog wat kleur op mijn bleke lichaam.
Gimmie gimmie gimmiequote:Op maandag 12 juni 2006 17:16 schreef petre86 het volgende:
..............................................di.... wo.... do..... vr...... za
Middagtemperatuur (°C) 30 19/21 16/19 19/22 21/25
Meest zonnig en eerst nog tropisch warm. Dinsdag later op de dag en ook op woensdag, kans op enkele regen- en onweersbuien. Daarna droog en minder warm.
Ja.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan vind je eten tijdens de sex zeker ook ranzig?
En hieraan kun je dus zien dat TMM weer op mijn PC heeft gezeten .... *zucht*quote:
Ja die zou ook pas 's avonds komen, tenminst, in die veronderstelling leefde ikquote:Op maandag 12 juni 2006 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
zit ik net in mijn blote bast klaar om te poetsen bij ang3l een broodje te eten, komt papa ang3l ineens binnen
ik schrok!!!
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lolligquote:Op maandag 12 juni 2006 18:02 schreef Manias het volgende:
het was 20 graden ofzo in de kelder van de VUEn cdp de mtv awards waren best wel boring :S en jessica alba is HEEL ERG SLECHT in komedie
nee dat was ze nietquote:Op maandag 12 juni 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De sketches vielen gewoon tegen. Jessica was erg lollig
En ze heeft een bol toetjequote:Op maandag 12 juni 2006 18:05 schreef TehRockstar het volgende:
Jessica Alba is een beetje lelijk.
Optredens vielen op Xtina na tegen.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:07 schreef Manias het volgende:
[..]
nee dat was ze nietveel te nep en totaal niet bij haar passend..
optreden van christina aguilera was ook niet echt spannend.. goed gezongen hoor maar tja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |