Mijn airco's trekken gewoon heel Eindhoven leeg... heerlijk te weten dat Ang3l in de problemen zit!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Maak er maar heel Eindhoven van.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dat was wat. Op het moment dat ik de telefoon ophang vliegt de stroom uit. Ik dacht misschien iets met de stoppen van hier, de keuken of zo, of TMM doet iets met water en de PC... maar al snel bleek het hele app.complex donker te zijn... wat zeg ik... wilhelminaplein, heel de kleine berg met al zijn restaurants, de hoogstraat, d egrote ber, prins hendrik etc etc... heel De Bergen (de wijk) zonder stroom
Nee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
De stroom was in heel Eindhoven uitgevallen..
Nee want da's dus niet waar. Tim had gewoon stroom, de Regent had ook gewoon stroom en de borden van de Freaky record en Audio Home waren ook gewoon aan hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maak er maar heel Eindhoven van..
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bee hoor, de ene kant van de Grote Berg had stroom (Freakjy Records), het was alleen de kant van ons (De Bergen en zo). Want De Regent had bv ook stroom, en het centrum zelf ook.
maar jij had het dus ook donker?
Dat zou kunnen, maar heel Eindhoven was het dus niet. Misschien idd de kant van Veldhoven. De stoplichten van de Mecklenburg deden het niet, maar bv daar waar de Gtote Berg in de Hoogstraat overgaa (bij de Fortis) die deden het wel. En de ene kant van de Grote Berg had nog brandende santaarnpalen, maar de kant van mij dus nietquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
En die Tim kan zo veel zeggen..
Ik ben met TMM gaan rondlopen (was erg gezellig) en de nieuwe appartementen op de Willemstraat hadden ook gewoon stroomn, evenals de Regent. I've seen it with my own two blue eyesquote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
En die Tim kan zo veel zeggen..
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"quote:Op zondag 11 juni 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben het geheugenkaartje van mijn tel. kwijt...Maar ik heb bij mijn ouders altijd wel geholpen in de tuin... Ik vind het iets.... rustgevends ofzo... Ja, het geeft rust. Yin en yang.
Satanpalenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zweverig praat* "Tuinieren betekent voor jou: buiten zijn"
De spirituele binding met moeder natuur terugvindenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]Het lóslaten van de binding tussen spier en geest, tussen het "zijn" en "moeten zijn"...
![]()
Vananitaentatumisdecavia: jij begrijpt (!!!!) mijn tenminste...!!!![]()
Ja ik onthoud het maar nietquote:
Ik vindt 't prima. Zolang men maar niet mijn echte naam verneukt vindt ik 't best. Maar mijn echte naam zal ik jullie ook maar besparen.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik onthoud het maar nietmaar volgens mij vindt hij dat niet leuk
![]()
Mijn benen doen pijn. Verbrand.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wat scheelt er bij jou aan dat je niet een wat vrolijkere smiley gebruikt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |