Ik denk dat het de Gestelse en Strijpse kant was.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, via de telefoon hoorde ik dat ze veel verderop, tegen Veldhoven, ook zonder stroom zaten..
En die Tim kan zo veel zeggen..
Ben je nu opnieuw niet schadevrij door het amsterdamse verkeer thuis gekomen?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
dat deet mijn laptop ook 3x vanavondquote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef davidov het volgende:
*crash*
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :pquote:Op maandag 12 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat deet mijn laptop ook 3x vanavond
en nu is de HDD geformatteerd en windows er opnieuw opgezet
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodjequote:Op maandag 12 juni 2006 00:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo toch maar eens naar bed, maar ik wil echt niet
je maakt me hongerigquote:Op maandag 12 juni 2006 00:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik kan leukere dingen bedenken op een bloedhete zondag avond :p
[..]
Als ik nu in mn bed ga liggen voel ik me net een saucijzenbroodje
Jij mij nu ookquote:
als ik aan de dame blanche denk krijg ik weer trekquote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij mij nu ook
Heb een mager avond eten gehad en dat is ook alweer een hele tijd geleden ...
Veel succes op je rooftocht, maar dan wel zonder mijquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
stokbroodjes met boursinquote:Op maandag 12 juni 2006 01:11 schreef davidov het volgende:
lol... misschien toch zo maar op midnight tosti tocht ofzo
You bastardquote:
Gehaald...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind *dit* trouwens echt een Blubberzwijn-spel!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |