`quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klinkt grappig. Is dat met die FTP dinges nog gelukt?
Heb je toevallig Skype?
a s o c i a a lquote:Op maandag 12 juni 2006 22:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hangt er vanaf he hoeveel je wilt.. 56p maand ofzo is normaal hiero
ach onzinquote:Op maandag 12 juni 2006 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zooooooo'nnnn zin in shoarma opeensVoordeel van niet in de binnenstad wonen: dan koop je dat niet!
![]()
Ik moet mager worden.
Airco iets te enthousiast?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Het was koud vandaag op het werk..
quote:Cavia met zalmkleurig vlees gefokt
LIMA (ANP) - Peruaanse wetenschappers zijn er voor het eerst in de wereld in geslaagd cavia's met zalmkleurig vlees te fokken. Zij hebben daarvoor tien jaar lang drie caviavarianten gekruist. Dit meldde de Peruaanse krant El Comercio maandag.
Cavia's worden in Peru gebruikt voor traditionele gerechten. Normaal is caviavlees bleekwit of grijs en aarzelen buitenlandse toeristen om caviavlees te eten. De wetenschappers hopen met de zalmkleur de acceptatie van caviavlees te verhogen.
Ach aan die kleur ligt het niet hoorquote:
Of in de war. Want anderen moeten zich juist bedwingen om niet door het gebouw heen te streaken, omdat het bij hun zo heet is. Maar op mijn kamer is het net andersom.quote:
Scheelt weer geld en vetquote:
Raam open en even flink krijsen en gék doenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:09 schreef davidov het volgende:
Niet leuk: Invallen voor iemand in een vergadering die langer dan drie en een half uur duurt, terwijl je weinig kan toevoegen, in een bloedhete zaal met naar zittende houten bankjes.
Wel leuk: 2 voetbal wedstrijden achter elkaar goed hebben in een pool.
Wel leuk: In het huidige koele weer op de fiets naar huis zweven.
Niet leuk: Merken dat je kamer nog even warm is als vanmiddag en dus 10 graden warmer is dan buiten.
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Scheelt weer geld en vet
Ik moet er toch eens voor gaan zorgen dat mijn koelkast wat voller wordt, met boodschappen die ik bewust en met mijn volle verstand heb gekocht...Er rest nu slechts een fles Karvan Cevitam
Of hoe heet dat
pakje boter op je heupjessssquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo..
Raam kan nauwlijks openquote:Op maandag 12 juni 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Raam open en even flink krijsen en gék doenen dan kun je er weer helemaal tegenaan.
o dan mag tquote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan heb je mijn heupjes nog nooit gezien..
Ik zou alles al láng hebben opgevrotenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De vriezer is hier altijd goed gevuld met magnum ijsjes enzo..
fitnesssssssssssquote:Op maandag 12 juni 2006 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou alles al láng hebben opgevrotenOpgevreten
vraatzuchtaanval hebben gehad gedaan conform de verwachtingen
Mja ik moet skaten en lopen en meer beweging en alles, twee keer de hoek om en ik zit in een natuurgebiedquote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef Manias het volgende:
[..]
fitnesssssssssssdat helpt bij mij met vreet aanvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |