niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...quote:
Juist niet.quote:
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sickquote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Wat heb je oma gegeven???quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet als je de hele dag al met de hele familie hebt doorgebracht in en rond een restaurant omdat oma jarig was...
Ja, het oranje wordt veel te veel gehypedquote:
Mamma Mia?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef creno het volgende:
ik ga de crenomobiel starten en richting antwerpen
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.quote:
een kusje.. cadeautjes dat is taak van een ander familielidquote:
ik ga al formatten en herinstallenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jou kennende is een combinatie met een laptop nog steeds sick
Leuk. Doe hem de groeten van mequote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef creno het volgende:
[..]
zoiets, Robbert is bijna klaar met werken en ik haal hem op.
Ja das ook weer waar. Maar he verpest m'n fantasie nou niet!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef wonderer het volgende:
Vocht is meestal niet zo goed voor laptops...
Werd eens tijdquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef petre86 het volgende:
ik ga al formatten en herinstallenhopelijk tot vanavond.. en anders weet je waar het aan ligt
Dan is het nu DE TIJD om een goede buur te worden.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Ik kwam er trouwens via Google Earth achter dat de buren een zwembad in hun tuin hebben...dat is best raar!
Want?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
in dit topic gaan we afscheid nemen van Cairon
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:09 schreef Cairon het volgende:
in dit topic gaan we afscheid nemen van Cairon
ik ga wegquote:
Waarnaartoe?quote:
Hij gaat zijn huid verliezen net als Spiderman in de laatste comic. En dan klimt hij in een coccon en verandert hij net als spiderman in een nieuwe Cairon. Maar dan anders.... wat dacht je dan?quote:
En komt gewoon als Kug weer terugquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef xman het volgende:
[..]
Hij gaat zijn huid verliezen net als Spiderman in de laatste comic. En dan klimt hij in een coccon en verandert hij net als spiderman in een nieuwe Cairon. Maar dan anders.... wat dacht je dan?![]()
Hè wat saai!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga niet sporten, en nee ik ga geen gevecht aan met The Other waarbij ik een oog verlies en doodga en dan weer terugkom...
Maar de Punica Oase trekt dus harder dan dit topic hierquote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef Cairon het volgende:
nee ik ga niet sporten, en nee ik ga geen gevecht aan met The Other waarbij ik een oog verlies en doodga en dan weer terugkom...
Nou, bij die mensen hoef ik niet in een pool te springen hoor!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:11 schreef xman het volgende:
[..]
Dan is het nu DE TIJD om een goede buur te worden.![]()
Cairon gaat dood... en recarneren! Verder niets bijzonders.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef Jerruh het volgende:
zo, ff internet, ben even bij mijn ouders na een drukke week! alles goed hier?
*negeer*negeer*negeer*quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef xman het volgende:
*Chocolade roomijs eet*
Mijn tuin van, jawel Stroeki, HONDERD vierkante meter, is al een échte Punica Oase aan het worden!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de Punica Oase trekt dus harder dan dit topic hier![]()
Oh maar ik weet wel van heel betrouwbare bronnen dat Zwolle een mooi zwembad heeft.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, bij die mensen hoef ik niet in een pool te springen hoor!![]()
Fantasie zegt helemaal niks over je geaardh... eh.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:10 schreef xman het volgende:
[..]
Ja das ook weer waar. Maar he verpest m'n fantasie nou niet!!![]()
Oh dat is al op.. ben nu overgegaan op raketten. AU!! Brainfreez!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*negeer*negeer*negeer*Ik kan wel drie liter op nu! Of kilo! Húp! In één keer!!!
![]()
![]()
Waar komt die drang toch vandaan Waxxer, of heb je altijd al wel groene vingers gehad maar dat talent pas onlangs verder kunnen gaan ontwikkelen??quote:Op zondag 11 juni 2006 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mijn tuin van, jawel Stroeki, HONDERD vierkante meter, is al een échte Punica Oase aan het worden!
Oooohh ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:24 schreef xman het volgende:
[..]
Oh maar ik weet wel van heel betrouwbare bronnen dat Zwolle een mooi zwembad heeft.
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:26 schreef xman het volgende:
[..]
Oh dat is al op.. ben nu overgegaan op raketten. AU!! Brainfreez!!!
Mag ik dan wel m'n laptop meenemen?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohh ja!Ga je mee?!
En er is een plas, wat zeg ik, wel twéé plassen, geen zee, maarja, maar wel een meer en een gewoon zwembad en een buitenzwembad!
![]()
Jaaaaaah die zijn lekker!!quote:Op zondag 11 juni 2006 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Straks krijg je noig blaren in je mond!!
Oppassen hoor!! Of zo'n half bevroren tong! Ik wil festini peren-ijsjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |