Kind'a tvp...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:07 schreef MofoF1 het volgende:
Postman... lekker makkelijke naam zeg... stap je uit de Postmen noem je je zo... :s
The Subways mogen van mij wel komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe namen Pukkelpop:
The Raconteurs
Dirty Pretty Things
The Knife
Gomez
The Subways
Andrew Rother
Forward Russia
Midlake
Boys Noise
DK7
Hopelijk ook The Raconteurs op LL!![]()
T schijnt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef ralfseltje het volgende:
Lowlands, das toch met muziek enzo?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe namen Pukkelpop:
The Raconteurs
Dirty Pretty Things
The Knife
Gomez
The Subways
Andrew Rother
Forward Russia
Midlake
Boys Noise
DK7
Hopelijk ook The Raconteurs op LL!![]()
Zou tof zijn jaquote:Op maandag 12 juni 2006 00:30 schreef Blinker het volgende:
Hoopt nog steeds op Millencolin!!
Vond ik ook alquote:Op maandag 12 juni 2006 11:16 schreef Skanqua het volgende:
Th Raconteurs, Dirty Pretty Things, The Subways en Forward Russia (met uitroeptekens... maar weet niet waar die ene zit die ondersteboven is....) zouden een aardige aanvulling zijn...
Holladietvp!
Nee, tot en met 2001 waren het guldens, daarna euro's. Zo te zien klopt het wel.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef oor het volgende:
kloppen de prijzen wel in de OP van de voorgaande jaren wel? zijn het euro prijzen en gulden prijzen door elkaar?
zie hierquote:Op maandag 12 juni 2006 11:31 schreef Kiff het volgende:
[..]
Nee, tot en met 2001 waren het guldens, daarna euro's. Zo te zien klopt het wel.
Nee, het halve FatWreck en Epitaph label, die moeten bevestigd wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:37 schreef Laton het volgende:
nou nu wordt het wel eens tijd voor bekendmaking van de komst van het halve kompakt label ofzo .
Zie: http://www.lowlandscd.nl/quote:Op maandag 12 juni 2006 17:28 schreef oor het volgende:
Nogmaals mijn vraag maar stellen, maar weet iemand al meer over de release data van de lowlands sampler? kan het al zijn dat hij begin juli er al is?
quote:KWARTETJE DANS
Tot in de kleine uurtjes gegarandeerd vier keer uit je plaat op Lowlands met Tiefschwarz, Lady Aida, Alexander Kowalski en Black Sun Empire & Noisia. Kijk snel bij het programma!
alexander kowalskyquote:Op maandag 12 juni 2006 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, we ga nu ook het nachtprogramma invullen:
[..]
En als ze er niet staan dan word ik heel boosquote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martha Wainwright.. Geweldig!
De Dresden Dolls staan er, als ze er staan, de 20e. De 18e staan ze op Pukkelpop en de 19e ergens in Duitsland.
Ach voor jou zouden ze speciaal komen toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En als ze er niet staan dan word ik heel boos![]()
Voor mij wel.. ze heeft het beloofdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach voor jou zouden ze speciaal komen toch?
Dat zijn leuke namen, voetjes van de vloer in de nachtelijke uren!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laatste nieuwe dingen zijn: , Tiefschwarz, Lady Aida, Alexander Kowalski
Ze zouden toch komen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. ze heeft het beloofd![]()
En waar blijven die coole punkbands nou?
Ik niet.. Tenzij het Radiohead wordtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dance![]()
Ik heb besloten toch maar te gaan, al hoop ik wel dat er nog een echte topper bij komt.
quote:Frequency Festival, Austria 18/08/2006
Highfield Festival, Germany 19/08/2006
Vital Festival, Belfast 22/08/2006
iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef parselmouth het volgende:
Kaiser Chiefs is nu wel weer leuk geweest.
Jammer....misschien zijn ze zo gek om twee optredens op 1 dag te doen? 's middags Lowlands, 's avonds Burgerweeshuis?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef MOD het volgende:
Neeeeeeee!
Turbonegro speelt 19 augustus in fucking Bilbao
Waarom niet op Lowlands mên, ze zjin dan gewoon in Nederland![]()
sowieso over het algemeen een goed ideequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef Mathijz het volgende:
Dan ga je gewoon een keer niet naar de alpha
Dat zal wel niet... als ze niet komen ben ik zeker naar Pukkelpop...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer....misschien zijn ze zo gek om twee optredens op 1 dag te doen? 's middags Lowlands, 's avonds Burgerweeshuis?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso over het algemeen een goed idee
van SY site:quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben sowieso niet echt veel te vinden in de Alpha, tenminste, vorig jaar niet. Even langs de zijkant naar de Kaiser Chiefs gekeken, was wel een groot feest. Maar ja, verder gewoon een overhypte band die echt *niet* langer dan een jaar leuk kan blijven.
Is er trouwens nog wat bekend over de tourdata van Sonic Youth? Die zouden ook niet echt misstaan op LL.
Dat zou best kunnenquote:August 12 Brooklyn, NY McCarren Park Pool with Yeah Yeah Yeah's
August 24 St. Paul, MN Minnesota State Fair with Flaming Lips
Hmm, meestal zijn die band niet zo happig om een Amerikaanse tour te onderbreken om even naar Europa te komen. Maar als ze dat wel doen kunnen The Flaming Lips ook gelijk wel meekomen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
van SY site:
[..]
Dat zou best kunnen
dat lijkt me een uitstekend ideequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmm, meestal zijn die band niet zo happig om een Amerikaanse tour te onderbreken om even naar Europa te komen. Maar als ze dat wel doen kunnen The Flaming Lips ook gelijk wel meekomen!
quote:Nog dik twee maanden en dan is het alweer zo ver. De tijd vliegt! Staat Lowlands 2005 nu nog ook in jouw geheugen gegrift? Of ben je het alweer vergeten? Komt in beide gevallen goed uit, want vanaf morgen (=donderdag 15 juni) draait de VPRO warm voor Lowlands 2006, met herhalingen van concerten van voorgaande jaren. Er wordt afgetrapt door Gijsbert Kamer en Brecht van Hulten met N*E*R*D. Daarna volgen Keane (22 juni), LCD Soundsystem (29 juni), Kaiser Chiefs (6 juli), zZz (13 juli), Roisin Murphy (20 juli), Franz Ferdinand (27 juli), Zuco 103 (3 augustus), The Magic Numbers (10 augustus) en Arcade Fire (17 augustus). Vanaf 15 juni elke donderdag dus, rond 00.30 uur, op Nederland 3.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
Hetgeen ze uitzenden is typerend voor de tijd waarin we leven... geen punk/metalbands van vorig jaar (voor zover die er waren natuurlijk). Ik blijf het boekingsbeleid tre trieste vinden, maar goed.. dat weten jullie nu wel
Koop jij nou alstjeblieft gewoon dat Pukkelpop-kaartje, zijn we eindelijk van dat eeuwige gezeur van je afquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
Hetgeen ze uitzenden is typerend voor de tijd waarin we leven... geen punk/metalbands van vorig jaar (voor zover die er waren natuurlijk). Ik blijf het boekingsbeleid tre trieste vinden, maar goed.. dat weten jullie nu wel
Ik zou wel willen, maar Roskilde en Werchter vallen altijd tijdens mn tentamenweek, dat lijkt me niet zo'n succes.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koop jij nou alstjeblieft gewoon dat Pukkelpop-kaartje, zijn we eindelijk van dat eeuwige gezeur van je af![]()
Of ga ook naar Roskilde: vandaag Lagwagon, Mad Caddies en Gogol Bordello aan het programma toegevoegd![]()
Wie heeft ooit punk en metal buitengesloten en een overschot aan andere stijlen geboekt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Geen punk/metalbands?
![]()
Ik ga morgen gelijk mijn kaartje inleveren! Schande! Wie heeft ooit die andere stijlen bedacht![]()
Iedereen weet toch dat lowlands een puur metal en punk festival is!![]()
![]()
![]()
D'r is vast wel een herkansingsrondequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar Roskilde en Werchter vallen altijd tijdens mn tentamenweek, dat lijkt me niet zo'n succes.
Dat zou zomaar kunnen, mits Turbonegro ook komt... want anders is hij wss op Pukkelpop te vinden.quote:
Daar mag je niet aan deelnemen als je niet aanwezig bent geweestquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r is vast wel een herkansingsronde![]()
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie heeft ooit punk en metal buitengesloten en een overschot aan andere stijlen geboekt?![]()
Dynamo gaat dit jaar niet door.....dus als ze nou gewoon nog even Slayer, Iron Maiden, Metallica, Guns N' Roses en Megadeth boeken............quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komen![]()
Sinds wanneer is Guns n Roses metal of punk?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dynamo gaat dit jaar niet door.....dus als ze nou gewoon nog even Slayer, Iron Maiden, Metallica, Guns N' Roses en Megadeth boeken............
't Heeft lang haar en trekt stinkende hell's angel-look-a-likes aan........quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Guns n Roses metal of punk?![]()
En als je jezelf ziek meld?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar mag je niet aan deelnemen als je niet aanwezig bent geweest
Dan moet je een doktersverklaring hebben, anders ben je de sjaak...quote:
volgens mij, tenminste als ik jou zo beluister hier in dit topic, ben je zoiezo de sjaakquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan moet je een doktersverklaring hebben, anders ben je de sjaak...
Zeg ik dat? Nee.... maar het verkoopt meer uit als je zorgt dat er in alle genres evenveel muziek is dan wanneer je een overschot binnen een bepaald genre hebt. De mensen die daarvan houden kunnen immers maar een x aantal optredens zien en zullen dus keuzes moeten maken.. zonde van de plaats, kan je beter een paar bands boeken die voor andere mensen (die op het moment nog geen kaartje hebben) interessant zijn. Zowel vanuit marketingtechnisch oogpunt als vanuit het standpunt van Lowlands lijkt dit me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komen![]()
Het is sowiezoquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij, tenminste als ik jou zo beluister hier in dit topic, ben je zoiezo de sjaak![]()
quote:
Het is sowiesoquote:
Ik bedoel... uitverkopen doen ze niet als ze enkel 1 genre boeken. Denk je dat ze met deze line-up uitverkopen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]Uitverkopen is toch uitverkopen? Of bestaat er meer vormen van uitverkopen, zoals: meer uitverkopen en meest uitverkopen?
![]()
Ik snap het zeker welquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik bedoel... uitverkopen doen ze niet als ze enkel 1 genre boeken. Denk je dat ze met deze line-up uitverkopen?
En dan.. het doel moet niet zijn uitverkopen, het doel is een gevarieerd festival, maar laat maar.. je snap het toch niet![]()
Gaat A Wilhelm Scream voorprogramma doen? Ik ga meteen kaartjes kopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef LaSalle het volgende:
Dat zou wel erg fijn zijn maniack28!! Hoewel ik ook al naar het concert in de Melkweg van 8 september ga met A Wilhelm Scream, maar toch
8 september in de Melkweg...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat Rise Against komt.. als je wilt weten waarom check je mn site maar
8/9 who cares, als ze maar op LL komenquote:
Je iets in de materie verdiepen leert, dat het hier gaat om 1 van de winnaars van de essent awards.. hetgeen totaal iets anders is als een geboekte band door de organisatie!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:05 schreef maniack28 het volgende:
a balladeer
Pop / Rock / Alternative
Nederlandse band...
Hebben ze nog niet genoeg rustige muziekHet wordt wel heel soft he... http://www.myspace.com/aballadeer
Dan hebben ze de verkeerde laten winnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je iets in de materie verdiepen leert, dat het hier gaat om 1 van de winnaars van de essent awards.. hetgeen totaal iets anders is als een geboekte band door de organisatie!
![]()
Bij mijn weten gaat dat bij die awards per genre...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde laten winnen![]()
Winnaars zijn: A Balladeer (gitaarpop van internationale klasse), Ziggi (unieke mix van reggae en hiphop), Seven (pure rock uit het hart), Charly Dee (topzangeres met diepgang) en Wudstik (meer dan alleen hiphop).quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaat dat bij die awards per genre...
Check hun site anders even... (die van essent)![]()
Toch geinig om te zien dat dat soort prijzen zich altijd moet verontschuldigen voor hiphop/r&b winnaars.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Winnaars zijn: A Balladeer (gitaarpop van internationale klasse), Ziggi (unieke mix van reggae en hiphop), Seven (pure rock uit het hart), Charly Dee (topzangeres met diepgang) en Wudstik (meer dan alleen hiphop).
Allemaal dus op Lowlands te zien dit jaar.
Tot nog toe zijn het toch echt de namen waar ze zich (volgens sommige mensen) voor moeten verontschuldigen die echt zijn doorgebroken na het winnen van een Essent Award.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:44 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Toch geinig om te zien dat dat soort prijzen zich altijd moet verontschuldigen voor hiphop/r&b winnaars.
Run op kaarten kan altijd nog komen als het mooie weer echt blijft aanhoudenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De laatste paar jaar is LL niet uitverkocht
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:48 schreef maniack28 het volgende:
GEM en Voicst hadden toch ook gewonnen, jaartje of 2 terug? Aardige bands zijn dat.
Dat is dan een week van tevorenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Run op kaarten kan altijd nog komen als het mooie weer echt blijft aanhouden
Dan nog zijn er vast wel kaartenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is dan een week van tevorenniet nu.. want nu weet je niet of het over 2 maanden mooi weer is.
Heb je ook aan die nieuwe X-raykeet voor experimentele muziek gedacht?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef maniack28 het volgende:
Op mn site (zie sig) heb ik getracht een voorlopig blokkenschema te maken... er is niet veel plek meer over (o.a. door het verdwijnen van de Charlie) dus ik verwacht nog 2/3 grotere namen en een hoop DJ's/Bravo-acts en nog wat voor de India en that's it...
Het was maar even om te zien hoe het past en hoeveel plek er nog over is. Als er geen vervangende tent is, is er dus niet veel plek meer overquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als we dan toch die natte vinger lijst wat realistischer willen hebben: Corvus Corax zal de Alpha openen.
En Sia gaat mee als zangeres van Zero 7. Niets wijst erop dat ze ook solo zal optreden.
Twiefschwarz en Pendulum lijken mij meer geschikt voor de witte nachtblokken. DJ Shadow daarintegen zou misschien ook nog wel eens overdag een zwart blok kunnen vullen, evenals Muggs (afhankelijk van of die twee een DJ-set gaan doen of een Live-set).
En Infadels komen hoogst waarschijnlijk niet (aldus Peaceman die het persoonlijk van ze vernomen heeft).
(En van Less than Jake en Junkie Xl ben ik ook niet echt zeker dat ze komen)
Als dat waar is zullen ze wel tegelijk met Placebo spelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
- In de Metro stond dat Snow Patrol op 18-8 afsluit in de Grolsch.
- Hot Chip lijkt me typisch een Bravo act.
als jij het zegtquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
the kooks vallen echt niet gelijk met muse of artic monkeus
Bands met uitroeptekens moeten dood, en bovendien hebben we er daar al 2 vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:29 schreef hydraulix het volgende:
¡Forward, Russia! moet echt komen!
Nee, lijkt me sowieso dat Muse en de Monkeys allebei wel in de Alpha zullen staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
the kooks vallen echt niet gelijk met muse of artic monkeus
Dan heb je ze blijkbaar nog niet gehoordquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bands met uitroeptekens moeten dood, en bovendien hebben we er daar al 2 van![]()
En waarom niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
Arctic Monkeys in de Alpha![]()
Hoop ik toch van niet![]()
Juist wel, dan is het elders tenminste rustigerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist wel, dan is het elders tenminste rustiger![]()
![]()
Hypes gaan altijd in de Alpha, Kaiser Chiefs vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist wel, dan is het elders tenminste rustiger![]()
![]()
Lowlands maakt wel vaker grote namen bekend nadat de promotie al begonnen isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef BeRightBack het volgende:
Lijkt mij wel tof, maar dan zouden ze nu écht wel al op de posters hebben gestaan...
Vorig jaar ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Lowlands maakt wel vaker grote namen bekend nadat de promotie al begonnen is
ja volgens mij wel. maar dat is vast wel na te lezen in de topics van vorig jaar...quote:
Oké ik kan het me namelijk niet herinneren.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. maar dat is vast wel na te lezen in de topics van vorig jaar...
Het zou wel enorm gaaf zijn!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef labello het volgende:
Hoeveel kans geven jullie het gerucht dat Pearl Jam zou komen? Op het PJ forum is een onofficeel toerschema ' uitgelekt' (of uit wishful thinking van een poster ontsproten) waarop Biddinghuizen voor 19 augustus staat geboekt.
Rationeel gezien denk ik dat het een kansloos gerucht is, maar mijn inner PJ fan gaat toch twijfelen. Ze zijn immers in Europa rond die tijd... Zou het?...
Ja ik gelukkig ook! Maar twee keer in twee weken, met ook nog eens Radiohead in de HMH erna..... I would be in heavenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
PJ zou wel kunnen, ze zijn in de buurt rond die tijd. Ik heb kaarten voor ze voor de 28ste geloof ik.
Same here!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef labello het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig ook! Maar twee keer in twee weken, met ook nog eens Radiohead in de HMH erna..... I would be in heaven![]()
en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !quote:
Dat tourschema is verzonnen diverse data kloppen ook niet. Maar toch zou het nog wel kunnen dat ze komen.. Denk dat er nog wel minimaal 2 grote namen bijkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef labello het volgende:
Hoeveel kans geven jullie het gerucht dat Pearl Jam zou komen? Op het PJ forum is een onofficeel toerschema ' uitgelekt' (of uit wishful thinking van een poster ontsproten) waarop Biddinghuizen voor 19 augustus staat geboekt.
Rationeel gezien denk ik dat het een kansloos gerucht is, maar mijn inner PJ fan gaat toch twijfelen. Ze zijn immers in Europa rond die tijd... Zou het?...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Laton het volgende:
en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !![]()
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Druk, veel springende mensen, FF flashback, Lienelien geplet gaat worden.
Zoiets?
Bummer, alweer naar NL.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Spec87 het volgende:
Waarom komt Death Cab For Cutie niet gewoon?
Ik ben helemaal niet tegen de Alphaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..
Snap de mensen die "tegen" Alpha zijn niet echt... mja
Bedoelde het meer in het algemeenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen de Alpha![]()
Ik zie de Arctic Monekys alleen liever in een kleinere tent![]()
Dat zou wel mega zijn!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de MySpace staat dat Iggy Pop & the Stooges komen. Geen idee of dit een geval van duimzuigerij is of niet, maar het zou natuurlijk wel erg cool zijn..
niks mis met Anoukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Leg eens uit? Anouk in je lijstje van goede namen klinkt tamelijk wanhopig, maar vervolgens de UDS er niet in zetten... (vgl. je ondertitel)
Overigens lijkt me 10 goede namen plus 2 of 3 onverwachte ontdekkingen een tamelijk vruchtbaar festival.
Tom zelfquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
Wie zegt trouwens dat Junkie XL komt?
En waar komen die vandaan dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef nr.126 het volgende:
Nieuwe namen:
My Chemical Romance
Panic! At The Disco
Hot Chip
Culcha Candela
Pendulum
Razorlight
Guillemots
Joan As Police Woman
The Streets
Ah, schijnen in een advertentie in NME te staan dus....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En waar komen die vandaan dan?
Volgens mij alleen 2004. En dat was heel erg slecht. Beter verprutst ie deze herkansing niet......quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
alweer The Streets, die zijn er toch ook al in 2004&2005 geweest
Alleen MCR, Razorlight en The Streets zijn nieuwquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef nr.126 het volgende:
Nieuwe namen:
My Chemical Romance
Panic! At The Disco
Hot Chip
Culcha Candela
Pendulum
Razorlight
Guillemots
Joan As Police Woman
The Streets
En die neger vond 't absoluut niet leuk dat ie ook dronken werd gevoerdquote:Op zondag 18 juni 2006 12:47 schreef Roellio het volgende:
Die blanke van de streets was toen DRONKEN!
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
dat ik continue die fles in zijn hand had.
Kennelijk vind ik na gisteravond de e en de k nogal dicht bij elkaar zitten op het toetsenbordquote:
Aa, zware avond gehad?quote:Op zondag 18 juni 2006 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kennelijk vind ik na gisteravond de e en de k nogal dicht bij elkaar zitten op het toetsenbord![]()
Nou niet heel zwaar...quote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aa, zware avond gehad? [afbeelding]
Ow... En UDS natuurlijk... Had ik eventjes over het hoofd gezien waarschijnlijk. Anouk in mijn lijstje met goeie namen, ach... Da's meer zo van "die wil ik wel even bekijken, lijkt me wel wat". Niet dat ik totaal weg ben van anouk, maar dat rockt over het algemeen meer dan gemiddeld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Leg eens uit? Anouk in je lijstje van goede namen klinkt tamelijk wanhopig, maar vervolgens de UDS er niet in zetten... (vgl. je ondertitel)
Overigens lijkt me 10 goede namen plus 2 of 3 onverwachte ontdekkingen een tamelijk vruchtbaar festival.
Ik wil:quote:
Had je hem nog meegemaakt? Ik stond er eerst wel maar hij kwam op, deed een soundcheck, ging weer weg en toen duurde het een eeuwigheid voordat hij weer terug kwam. Ben toen naar Vitalic gegaan, terwijl ik Quasimodo Jones wel wilde zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
* Quasimodo Jones
Jammer, maar je bent een jaar te laatquote:Op zondag 18 juni 2006 23:02 schreef Baserunner het volgende:
Fat Freddy's Drop heb ik net ontdekt en zou ook zeker niet misstaan
Zeker meegemaakt! Was vet! Gaf wel een vette show weg voor iemand die zo zat als een aap wasquote:Op zondag 18 juni 2006 15:24 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Had je hem nog meegemaakt? Ik stond er eerst wel maar hij kwam op, deed een soundcheck, ging weer weg en toen duurde het een eeuwigheid voordat hij weer terug kwam. Ben toen naar Vitalic gegaan, terwijl ik Quasimodo Jones wel wilde zien.
Ghagha! Zeker! Ook die waren genietenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer, maar je bent een jaar te laat![]()
Depeche modequote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is het weer "ik wil" dag?
Ik wil Mattafix en Technasia. En Depeche Mode natuurlijk
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 15:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik wil:
* Motorhead
* Clutch
* Turbo Negro
* Steel Pulse
* Culture
* The Slackers
* The Toasters
* Mark Foggo
* Refused
* Raised Fist
* The Shavers
* Dick Brave & The Back Beats
* Cherry Poppin' Daddy's
* Brian Setzer Orchestra
* Nekromantix
* The Horrorpops
* Me First and the Gimmee Gimmees
* Press Play on Tape (alleen maar om te lachen...)
* Lars Frederiksen & The Bastards / Rancid
Hmmm... Ook nog een mogelijkheid natuurlijk...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaan
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Infadels heeft Lowlands trouwens al wel op hun Myspace staan:
www.myspace.com/infadels
Bootje al klaar?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zullen dan waarschijnlijk wel in een iets grotere tent staan dan vorig jaar
quote:
Blijft het bij woorden of worden het ook nog daden?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaan
Njah.. onder het kopje punk staat nog steeds maar 1 schamele band... dat is toch triest? Ik weet niet hoeveel namen er nog komen, zullen er niet veel meer zijn...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijft het bij woorden of worden het ook nog daden?
Nee, een schorpioenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ben jij een weegschaal Maniack?
Dan is vast 1 van je ouders weegschaalquote:
Zal ik ook even een (?) achter blijmakertje editten speciaal voor jou?quote:
Als in Mercury Rev? Da's wel leuk, hoewel op zich niet de allerbeste liveband (en alweer twee albums over hun hoogtepunt heen)quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was al medegedeeld dat the Revs ook komen?
En dat Infadels toch stiekem ook wel komen?
En dat Klaas van der Eerden ook langs komt?
Nee, gewoon als in the Revsquote:Op maandag 19 juni 2006 19:54 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Als in Mercury Rev? Da's wel leuk, hoewel op zich niet de allerbeste liveband (en alweer twee albums over hun hoogtepunt heen)
Infadels en Raconteurs zijn ook welkom natuurlijk
Veel plezier op Pukkelpopquote:
Je bent een schatquote:Op maandag 19 juni 2006 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal ik ook even een (?) achter blijmakertje editten speciaal voor jou?
Dat zit er dik in jaquote:
Vast wel....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is www.pukkelpop-2006.tk eigenlijk nog vrij?![]()
We zullen zien. Ik denk dat het wel meevalt. Ik vind het eigenlijk wel een hele goede line up. En denk dat nog best veel mensen dat ook vinden.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vast wel....
maar ja.. ik heb het niet verzonnen hoor, de Lowlandsorganisatie is degene die zichzelf tekort doet straks.
Die doet nu een Europese tour en gaat daarna tot begin augustus naar de VS. En is nog niet bevestigd voor andere festivals in augustus. Weinig kans dus, maar wie weet.....?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:10 schreef peaceman het volgende:
Is er al wat meer bekend inzake een gerucht uit de 1e topics: Manu Chao?
Oh my god! Ik kijk in het programmaboekje van vorig jaar en warempel, vrijdag om kwart over 5quote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer, maar je bent een jaar te laat![]()
En hoe zou je 't vinden als ik je nu zou zeggen dat ie anderhalve week geleden nog in 't Paard stond?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:15 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Oh my god! Ik kijk in het programmaboekje van vorig jaar en warempel, vrijdag om kwart over 5Ik heb het dus helemaal gemist
.
Ach ik ben nog jong...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En hoe zou je 't vinden als ik je nu zou zeggen dat ie anderhalve week geleden nog in 't Paard stond?
ik heb 'm trouwens nog gezien vorig jaar op LL. Was:![]()
en misschien ga ik 'm ook nog zien op roskilde straks
ben je nu heel jaloers?![]()
Motor is ook een sterk gerucht. En die hebben op 19e, een dag nadat ze op Pukkelpop staan, een TBC in hun tourschema. Lijkt me dus ook dat die nog bevestigd gaan wordenquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef peaceman het volgende:
The Knife staat 17 augustus op Pukkelpop, 18 augustus op Lowlands??
Fear Factory zou de 20ste nog kunnen.
Zita Swoon heeft 18 augustus nog niks...
An pierle heeft heel lowlands nog niks.
Nog veel kanshebbers die wel op Pukkelpop staan:
Midlake
My Latest Novel
The Pipettes
My Morning Jacket
Tunng
Millencolin en Backyard Babies lijken mij nog best grote kanshebbers....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef maniack28 het volgende:
Waarom staan er geen punkbands tussen?
Maar ff serieus.. ze gaan toch nog wel een paar punkbands bevestigen? Ik bedoel.. je maakt geen kopje punk op je site en zet er maar 1 band op, toch?
Charlie komt er niet dit jaar. Het is afwachten wat ze met die X-ray gaan doen. Komen daar enkel obscure electronica-acts, zoals vorig jaar bij de Texelse boys.....of komen daar wat minder obscure dance/electronica-acts zodat er meer ruimte is voor "echte" bands in de Bravo (en andere podia).quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef peaceman het volgende:
Maar essentieel voor het aantal nog te bevestigen namen is ongetwijfeld of Charlie (of een vervangend podium) nu echt definitief verleden tijd is of niet
Ik vraag me af wat ten koste van dit plan gaat... maar dat 'echte' bands dan in Bravo komen, lijkt me logisch. Ze zullen, lijkt me, toch niet ineens een 15-tal bands minder boeken..(hoop ik)quote:Op maandag 19 juni 2006 20:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Charlie komt er niet dit jaar. Het is afwachten wat ze met die X-ray gaan doen. Komen daar enkel obscure electronica-acts, zoals vorig jaar bij de Texelse boys.....of komen daar wat minder obscure dance/electronica-acts zodat er meer ruimte is voor "echte" bands in de Bravo (en andere podia).
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef peaceman het volgende:
Komt er dan eigenlijk wel een openlucht podium?
Geen idee of ze opeens een 15-tal minder bands boeken. In het verleden zijn er regelmatig podia bij gekomen en weggelaten. Dan zou je moeten opzoeken of dat invloed heeft gehad op het aantal bands.....ik ben bang van wel eerlijk gezegd....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ten koste van dit plan gaat... maar dat 'echte' bands dan in Bravo komen, lijkt me logisch. Ze zullen, lijkt me, toch niet ineens een 15-tal bands minder boeken..(hoop ik)
Da's mooi K#t dan....quote:Op maandag 19 juni 2006 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen idee of ze opeens een 15-tal minder bands boeken. In het verleden zijn er regelmatig podia bij gekomen en weggelaten. Dan zou je moeten opzoeken of dat invloed heeft gehad op het aantal bands.....ik ben bang van wel eerlijk gezegd....
Pukkelpop here we come!quote:
Ik zal mijn steentje bijdragen:quote:Op maandag 19 juni 2006 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nog 19 posts voordat deze dicht is. En ik heb een hele verse OP klaar staan.....zullen we deze even snel vol-lullen vanavond?
ALs het bloedheet is, zijn tenten niet ideaal!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vond de Charlie eerlijk gezegd niet geslaagd vorig jaar
Openlucht podia werken niet als je de podia zo dicht opelkaar hebt als op Lowlands.
Tenten![]()
![]()
Eens!quote:Conclusie: ik wil een Charlie-tent voortaan![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal mijn steentje bijdragen:
ik WIL meer reggae/ska!!!
en Tool mag wat mij betreft gezellig langs komen![]()
Volgens mij staat de Alpha gewoon 1 van de 3 dagen leeg....zo weinig grote bands zijn er tot nog toe bevestigdquote:Op maandag 19 juni 2006 21:01 schreef peaceman het volgende:
ik vond het aantal bands vorig uitermate prettig. Nauwelijks acts in Alpha die ik wilde zien en dat vond ik helemaal niet erg! Graag zou ik dat dit jaar weer zo zien!
quote:
Dat is dus niet de bedoeling... er moeten nog wat zeer matige acts komen voor de Alpha die de helft mooi vindt, maar wij niet... lekker rustig elders dan!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij staat de Alpha gewoon 1 van de 3 dagen leeg....zo weinig grote bands zijn er tot nog toe bevestigd![]()
Dus je wordt op je wenken bediend![]()
Check de tourdata op hun sitequote:Op maandag 19 juni 2006 21:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik zie de Raconteurs niet op de LL site staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |