En als ze er niet staan dan word ik heel boosquote:Op maandag 12 juni 2006 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Martha Wainwright.. Geweldig!
De Dresden Dolls staan er, als ze er staan, de 20e. De 18e staan ze op Pukkelpop en de 19e ergens in Duitsland.
Ach voor jou zouden ze speciaal komen toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En als ze er niet staan dan word ik heel boos![]()
Voor mij wel.. ze heeft het beloofdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach voor jou zouden ze speciaal komen toch?
Dat zijn leuke namen, voetjes van de vloer in de nachtelijke uren!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laatste nieuwe dingen zijn: , Tiefschwarz, Lady Aida, Alexander Kowalski
Ze zouden toch komen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. ze heeft het beloofd![]()
En waar blijven die coole punkbands nou?
Ik niet.. Tenzij het Radiohead wordtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dance![]()
Ik heb besloten toch maar te gaan, al hoop ik wel dat er nog een echte topper bij komt.
quote:Frequency Festival, Austria 18/08/2006
Highfield Festival, Germany 19/08/2006
Vital Festival, Belfast 22/08/2006
iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef parselmouth het volgende:
Kaiser Chiefs is nu wel weer leuk geweest.
Jammer....misschien zijn ze zo gek om twee optredens op 1 dag te doen? 's middags Lowlands, 's avonds Burgerweeshuis?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef MOD het volgende:
Neeeeeeee!
Turbonegro speelt 19 augustus in fucking Bilbao
Waarom niet op Lowlands mên, ze zjin dan gewoon in Nederland![]()
sowieso over het algemeen een goed ideequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef Mathijz het volgende:
Dan ga je gewoon een keer niet naar de alpha
Dat zal wel niet... als ze niet komen ben ik zeker naar Pukkelpop...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer....misschien zijn ze zo gek om twee optredens op 1 dag te doen? 's middags Lowlands, 's avonds Burgerweeshuis?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso over het algemeen een goed idee
van SY site:quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:54 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben sowieso niet echt veel te vinden in de Alpha, tenminste, vorig jaar niet. Even langs de zijkant naar de Kaiser Chiefs gekeken, was wel een groot feest. Maar ja, verder gewoon een overhypte band die echt *niet* langer dan een jaar leuk kan blijven.
Is er trouwens nog wat bekend over de tourdata van Sonic Youth? Die zouden ook niet echt misstaan op LL.
Dat zou best kunnenquote:August 12 Brooklyn, NY McCarren Park Pool with Yeah Yeah Yeah's
August 24 St. Paul, MN Minnesota State Fair with Flaming Lips
Hmm, meestal zijn die band niet zo happig om een Amerikaanse tour te onderbreken om even naar Europa te komen. Maar als ze dat wel doen kunnen The Flaming Lips ook gelijk wel meekomen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
van SY site:
[..]
Dat zou best kunnen
dat lijkt me een uitstekend ideequote:Op woensdag 14 juni 2006 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmm, meestal zijn die band niet zo happig om een Amerikaanse tour te onderbreken om even naar Europa te komen. Maar als ze dat wel doen kunnen The Flaming Lips ook gelijk wel meekomen!
quote:Nog dik twee maanden en dan is het alweer zo ver. De tijd vliegt! Staat Lowlands 2005 nu nog ook in jouw geheugen gegrift? Of ben je het alweer vergeten? Komt in beide gevallen goed uit, want vanaf morgen (=donderdag 15 juni) draait de VPRO warm voor Lowlands 2006, met herhalingen van concerten van voorgaande jaren. Er wordt afgetrapt door Gijsbert Kamer en Brecht van Hulten met N*E*R*D. Daarna volgen Keane (22 juni), LCD Soundsystem (29 juni), Kaiser Chiefs (6 juli), zZz (13 juli), Roisin Murphy (20 juli), Franz Ferdinand (27 juli), Zuco 103 (3 augustus), The Magic Numbers (10 augustus) en Arcade Fire (17 augustus). Vanaf 15 juni elke donderdag dus, rond 00.30 uur, op Nederland 3.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
Hetgeen ze uitzenden is typerend voor de tijd waarin we leven... geen punk/metalbands van vorig jaar (voor zover die er waren natuurlijk). Ik blijf het boekingsbeleid tre trieste vinden, maar goed.. dat weten jullie nu wel
Koop jij nou alstjeblieft gewoon dat Pukkelpop-kaartje, zijn we eindelijk van dat eeuwige gezeur van je afquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
Hetgeen ze uitzenden is typerend voor de tijd waarin we leven... geen punk/metalbands van vorig jaar (voor zover die er waren natuurlijk). Ik blijf het boekingsbeleid tre trieste vinden, maar goed.. dat weten jullie nu wel
Ik zou wel willen, maar Roskilde en Werchter vallen altijd tijdens mn tentamenweek, dat lijkt me niet zo'n succes.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koop jij nou alstjeblieft gewoon dat Pukkelpop-kaartje, zijn we eindelijk van dat eeuwige gezeur van je af![]()
Of ga ook naar Roskilde: vandaag Lagwagon, Mad Caddies en Gogol Bordello aan het programma toegevoegd![]()
Wie heeft ooit punk en metal buitengesloten en een overschot aan andere stijlen geboekt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat meen je niet... Geen punk/metalbands?
![]()
Ik ga morgen gelijk mijn kaartje inleveren! Schande! Wie heeft ooit die andere stijlen bedacht![]()
Iedereen weet toch dat lowlands een puur metal en punk festival is!![]()
![]()
![]()
D'r is vast wel een herkansingsrondequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar Roskilde en Werchter vallen altijd tijdens mn tentamenweek, dat lijkt me niet zo'n succes.
Dat zou zomaar kunnen, mits Turbonegro ook komt... want anders is hij wss op Pukkelpop te vinden.quote:
Daar mag je niet aan deelnemen als je niet aanwezig bent geweestquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r is vast wel een herkansingsronde![]()
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie heeft ooit punk en metal buitengesloten en een overschot aan andere stijlen geboekt?![]()
Dynamo gaat dit jaar niet door.....dus als ze nou gewoon nog even Slayer, Iron Maiden, Metallica, Guns N' Roses en Megadeth boeken............quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komen![]()
Sinds wanneer is Guns n Roses metal of punk?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dynamo gaat dit jaar niet door.....dus als ze nou gewoon nog even Slayer, Iron Maiden, Metallica, Guns N' Roses en Megadeth boeken............
't Heeft lang haar en trekt stinkende hell's angel-look-a-likes aan........quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Guns n Roses metal of punk?![]()
En als je jezelf ziek meld?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daar mag je niet aan deelnemen als je niet aanwezig bent geweest
Dan moet je een doktersverklaring hebben, anders ben je de sjaak...quote:
volgens mij, tenminste als ik jou zo beluister hier in dit topic, ben je zoiezo de sjaakquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan moet je een doktersverklaring hebben, anders ben je de sjaak...
Zeg ik dat? Nee.... maar het verkoopt meer uit als je zorgt dat er in alle genres evenveel muziek is dan wanneer je een overschot binnen een bepaald genre hebt. De mensen die daarvan houden kunnen immers maar een x aantal optredens zien en zullen dus keuzes moeten maken.. zonde van de plaats, kan je beter een paar bands boeken die voor andere mensen (die op het moment nog geen kaartje hebben) interessant zijn. Zowel vanuit marketingtechnisch oogpunt als vanuit het standpunt van Lowlands lijkt dit me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Exact! Iedereen weet toch dat je makkelijk uitverkoopt als je je niet laat beinvloeden door wat de markt zegt! Makkelijk rond de 50.000 punkers en metalfans te vinden die naar lowlands komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |