en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !quote:
Dat tourschema is verzonnen diverse data kloppen ook niet. Maar toch zou het nog wel kunnen dat ze komen.. Denk dat er nog wel minimaal 2 grote namen bijkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef labello het volgende:
Hoeveel kans geven jullie het gerucht dat Pearl Jam zou komen? Op het PJ forum is een onofficeel toerschema ' uitgelekt' (of uit wishful thinking van een poster ontsproten) waarop Biddinghuizen voor 19 augustus staat geboekt.
Rationeel gezien denk ik dat het een kansloos gerucht is, maar mijn inner PJ fan gaat toch twijfelen. Ze zijn immers in Europa rond die tijd... Zou het?...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Laton het volgende:
en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !![]()
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Druk, veel springende mensen, FF flashback, Lienelien geplet gaat worden.
Zoiets?
Bummer, alweer naar NL.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Spec87 het volgende:
Waarom komt Death Cab For Cutie niet gewoon?
Ik ben helemaal niet tegen de Alphaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..
Snap de mensen die "tegen" Alpha zijn niet echt... mja
Bedoelde het meer in het algemeenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen de Alpha![]()
Ik zie de Arctic Monekys alleen liever in een kleinere tent![]()
Dat zou wel mega zijn!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de MySpace staat dat Iggy Pop & the Stooges komen. Geen idee of dit een geval van duimzuigerij is of niet, maar het zou natuurlijk wel erg cool zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |