als jij het zegtquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
the kooks vallen echt niet gelijk met muse of artic monkeus
Bands met uitroeptekens moeten dood, en bovendien hebben we er daar al 2 vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:29 schreef hydraulix het volgende:
¡Forward, Russia! moet echt komen!
Nee, lijkt me sowieso dat Muse en de Monkeys allebei wel in de Alpha zullen staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
the kooks vallen echt niet gelijk met muse of artic monkeus
Dan heb je ze blijkbaar nog niet gehoordquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bands met uitroeptekens moeten dood, en bovendien hebben we er daar al 2 van![]()
En waarom niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
Arctic Monkeys in de Alpha![]()
Hoop ik toch van niet![]()
Juist wel, dan is het elders tenminste rustigerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist wel, dan is het elders tenminste rustiger![]()
![]()
Hypes gaan altijd in de Alpha, Kaiser Chiefs vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef lienelien het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Juist wel, dan is het elders tenminste rustiger![]()
![]()
Lowlands maakt wel vaker grote namen bekend nadat de promotie al begonnen isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:48 schreef BeRightBack het volgende:
Lijkt mij wel tof, maar dan zouden ze nu écht wel al op de posters hebben gestaan...
Vorig jaar ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:51 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Lowlands maakt wel vaker grote namen bekend nadat de promotie al begonnen is
ja volgens mij wel. maar dat is vast wel na te lezen in de topics van vorig jaar...quote:
Oké ik kan het me namelijk niet herinneren.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja volgens mij wel. maar dat is vast wel na te lezen in de topics van vorig jaar...
Het zou wel enorm gaaf zijn!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef labello het volgende:
Hoeveel kans geven jullie het gerucht dat Pearl Jam zou komen? Op het PJ forum is een onofficeel toerschema ' uitgelekt' (of uit wishful thinking van een poster ontsproten) waarop Biddinghuizen voor 19 augustus staat geboekt.
Rationeel gezien denk ik dat het een kansloos gerucht is, maar mijn inner PJ fan gaat toch twijfelen. Ze zijn immers in Europa rond die tijd... Zou het?...
Ja ik gelukkig ook! Maar twee keer in twee weken, met ook nog eens Radiohead in de HMH erna..... I would be in heavenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef HeatWave het volgende:
PJ zou wel kunnen, ze zijn in de buurt rond die tijd. Ik heb kaarten voor ze voor de 28ste geloof ik.
Same here!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef labello het volgende:
[..]
Ja ik gelukkig ook! Maar twee keer in twee weken, met ook nog eens Radiohead in de HMH erna..... I would be in heaven![]()
en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !quote:
Dat tourschema is verzonnen diverse data kloppen ook niet. Maar toch zou het nog wel kunnen dat ze komen.. Denk dat er nog wel minimaal 2 grote namen bijkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef labello het volgende:
Hoeveel kans geven jullie het gerucht dat Pearl Jam zou komen? Op het PJ forum is een onofficeel toerschema ' uitgelekt' (of uit wishful thinking van een poster ontsproten) waarop Biddinghuizen voor 19 augustus staat geboekt.
Rationeel gezien denk ik dat het een kansloos gerucht is, maar mijn inner PJ fan gaat toch twijfelen. Ze zijn immers in Europa rond die tijd... Zou het?...
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Laton het volgende:
en nathan fake, ullrich schnauss, squarepusher, boards of canada, plaid en autechre !![]()
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Druk, veel springende mensen, FF flashback, Lienelien geplet gaat worden.
Zoiets?
Bummer, alweer naar NL.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:45 schreef Spec87 het volgende:
Waarom komt Death Cab For Cutie niet gewoon?
Ik ben helemaal niet tegen de Alphaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:14 schreef soul114 het volgende:
[..]
Ach ja, de mensen die AM willen zien zullen dat toch wel doen. Boeiend in welke tent het is..
Snap de mensen die "tegen" Alpha zijn niet echt... mja
Bedoelde het meer in het algemeenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen de Alpha![]()
Ik zie de Arctic Monekys alleen liever in een kleinere tent![]()
Dat zou wel mega zijn!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Op de MySpace staat dat Iggy Pop & the Stooges komen. Geen idee of dit een geval van duimzuigerij is of niet, maar het zou natuurlijk wel erg cool zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |