Het is sowiezoquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij, tenminste als ik jou zo beluister hier in dit topic, ben je zoiezo de sjaak![]()
quote:
Het is sowiesoquote:
Ik bedoel... uitverkopen doen ze niet als ze enkel 1 genre boeken. Denk je dat ze met deze line-up uitverkopen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]Uitverkopen is toch uitverkopen? Of bestaat er meer vormen van uitverkopen, zoals: meer uitverkopen en meest uitverkopen?
![]()
Ik snap het zeker welquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik bedoel... uitverkopen doen ze niet als ze enkel 1 genre boeken. Denk je dat ze met deze line-up uitverkopen?
En dan.. het doel moet niet zijn uitverkopen, het doel is een gevarieerd festival, maar laat maar.. je snap het toch niet![]()
Gaat A Wilhelm Scream voorprogramma doen? Ik ga meteen kaartjes kopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef LaSalle het volgende:
Dat zou wel erg fijn zijn maniack28!! Hoewel ik ook al naar het concert in de Melkweg van 8 september ga met A Wilhelm Scream, maar toch
8 september in de Melkweg...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk dat Rise Against komt.. als je wilt weten waarom check je mn site maar
8/9 who cares, als ze maar op LL komenquote:
Je iets in de materie verdiepen leert, dat het hier gaat om 1 van de winnaars van de essent awards.. hetgeen totaal iets anders is als een geboekte band door de organisatie!quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:05 schreef maniack28 het volgende:
a balladeer
Pop / Rock / Alternative
Nederlandse band...
Hebben ze nog niet genoeg rustige muziekHet wordt wel heel soft he... http://www.myspace.com/aballadeer
Dan hebben ze de verkeerde laten winnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je iets in de materie verdiepen leert, dat het hier gaat om 1 van de winnaars van de essent awards.. hetgeen totaal iets anders is als een geboekte band door de organisatie!
![]()
Bij mijn weten gaat dat bij die awards per genre...quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hebben ze de verkeerde laten winnen![]()
Winnaars zijn: A Balladeer (gitaarpop van internationale klasse), Ziggi (unieke mix van reggae en hiphop), Seven (pure rock uit het hart), Charly Dee (topzangeres met diepgang) en Wudstik (meer dan alleen hiphop).quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij mijn weten gaat dat bij die awards per genre...
Check hun site anders even... (die van essent)![]()
Toch geinig om te zien dat dat soort prijzen zich altijd moet verontschuldigen voor hiphop/r&b winnaars.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Winnaars zijn: A Balladeer (gitaarpop van internationale klasse), Ziggi (unieke mix van reggae en hiphop), Seven (pure rock uit het hart), Charly Dee (topzangeres met diepgang) en Wudstik (meer dan alleen hiphop).
Allemaal dus op Lowlands te zien dit jaar.
Tot nog toe zijn het toch echt de namen waar ze zich (volgens sommige mensen) voor moeten verontschuldigen die echt zijn doorgebroken na het winnen van een Essent Award.....quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:44 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Toch geinig om te zien dat dat soort prijzen zich altijd moet verontschuldigen voor hiphop/r&b winnaars.
Run op kaarten kan altijd nog komen als het mooie weer echt blijft aanhoudenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
De laatste paar jaar is LL niet uitverkocht
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:48 schreef maniack28 het volgende:
GEM en Voicst hadden toch ook gewonnen, jaartje of 2 terug? Aardige bands zijn dat.
Dat is dan een week van tevorenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Run op kaarten kan altijd nog komen als het mooie weer echt blijft aanhouden
Dan nog zijn er vast wel kaartenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is dan een week van tevorenniet nu.. want nu weet je niet of het over 2 maanden mooi weer is.
Heb je ook aan die nieuwe X-raykeet voor experimentele muziek gedacht?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:16 schreef maniack28 het volgende:
Op mn site (zie sig) heb ik getracht een voorlopig blokkenschema te maken... er is niet veel plek meer over (o.a. door het verdwijnen van de Charlie) dus ik verwacht nog 2/3 grotere namen en een hoop DJ's/Bravo-acts en nog wat voor de India en that's it...
Het was maar even om te zien hoe het past en hoeveel plek er nog over is. Als er geen vervangende tent is, is er dus niet veel plek meer overquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als we dan toch die natte vinger lijst wat realistischer willen hebben: Corvus Corax zal de Alpha openen.
En Sia gaat mee als zangeres van Zero 7. Niets wijst erop dat ze ook solo zal optreden.
Twiefschwarz en Pendulum lijken mij meer geschikt voor de witte nachtblokken. DJ Shadow daarintegen zou misschien ook nog wel eens overdag een zwart blok kunnen vullen, evenals Muggs (afhankelijk van of die twee een DJ-set gaan doen of een Live-set).
En Infadels komen hoogst waarschijnlijk niet (aldus Peaceman die het persoonlijk van ze vernomen heeft).
(En van Less than Jake en Junkie Xl ben ik ook niet echt zeker dat ze komen)
Als dat waar is zullen ze wel tegelijk met Placebo spelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
- In de Metro stond dat Snow Patrol op 18-8 afsluit in de Grolsch.
- Hot Chip lijkt me typisch een Bravo act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |