Jammer, maar je bent een jaar te laatquote:Op zondag 18 juni 2006 23:02 schreef Baserunner het volgende:
Fat Freddy's Drop heb ik net ontdekt en zou ook zeker niet misstaan
Zeker meegemaakt! Was vet! Gaf wel een vette show weg voor iemand die zo zat als een aap wasquote:Op zondag 18 juni 2006 15:24 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Had je hem nog meegemaakt? Ik stond er eerst wel maar hij kwam op, deed een soundcheck, ging weer weg en toen duurde het een eeuwigheid voordat hij weer terug kwam. Ben toen naar Vitalic gegaan, terwijl ik Quasimodo Jones wel wilde zien.
Ghagha! Zeker! Ook die waren genietenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer, maar je bent een jaar te laat![]()
Depeche modequote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, is het weer "ik wil" dag?
Ik wil Mattafix en Technasia. En Depeche Mode natuurlijk
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaanquote:Op zondag 18 juni 2006 15:16 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik wil:
* Motorhead
* Clutch
* Turbo Negro
* Steel Pulse
* Culture
* The Slackers
* The Toasters
* Mark Foggo
* Refused
* Raised Fist
* The Shavers
* Dick Brave & The Back Beats
* Cherry Poppin' Daddy's
* Brian Setzer Orchestra
* Nekromantix
* The Horrorpops
* Me First and the Gimmee Gimmees
* Press Play on Tape (alleen maar om te lachen...)
* Lars Frederiksen & The Bastards / Rancid
Hmmm... Ook nog een mogelijkheid natuurlijk...quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaan
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Infadels heeft Lowlands trouwens al wel op hun Myspace staan:
www.myspace.com/infadels
Bootje al klaar?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zullen dan waarschijnlijk wel in een iets grotere tent staan dan vorig jaar
quote:
Blijft het bij woorden of worden het ook nog daden?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik dit jaar naar Pukkelop gaan
Njah.. onder het kopje punk staat nog steeds maar 1 schamele band... dat is toch triest? Ik weet niet hoeveel namen er nog komen, zullen er niet veel meer zijn...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijft het bij woorden of worden het ook nog daden?
Nee, een schorpioenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ben jij een weegschaal Maniack?
Dan is vast 1 van je ouders weegschaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |