Het Fok! forum draagt inderdaad wel bij aan de verwerking, ze weet mijn gebruikersnaam en dat is ook niet zo een punt. Hetgeen waar ik mij bij prettig voel kan gewoon niet, denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef JoeDank het volgende:
Liefde is een vreemd ding, zei m'n vader toen het uitging met mijn vriendin. En dat is het. Wat jij hier op het forum zet zijn jouw gedachten. De dingen waar jij mee zit. Daar hoort ze jou niet op af te rekenen. Misschien weet ze jouw gebruikersnaam maar voor anderen ben je anoniem. Jij moet het toch op jouw manier verwerken ? Het is niet zo dat je haar er mee lastig valt. Je vraagt anderen wat je met je gevoel aan moet. Niet zo vreemd lijkt me. Daar moet ze respect voor op brengen. Je had ook iemand zijn die dacht jammer: Volgende. Je bent kennelijk niet van steen. Mooi toch.
Maar ja, dat gevoel en dat geworstel. Doe hetgeen waar je je prettig bij voelt. Dat kan gaan van vriendschappelijk contact tot geen contact. Het belangrijkste is dat je een keuze voor je zelf maakt, voor dat moment. Wat voor jou goed is.
Misschien nu even minder contact en later misschien wat meer of misschien heb je dan helemaal geen zin meer in contact. Maak het je zelf niet te moeilijk en durf de afweging te maken die voor jou het beste is, niet voor haar of jullie.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Grumpey het volgende:
nog 1 deeltje dan....om het af te leren.
Willen afsluitenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:45 schreef Madski het volgende:
Inderdaad. Na dit topic wil ik definitief er een streep onder zetten voor mezelf.
Ik praat er ook liever niet meer over, ook niet tegen mijn vrienden, maar aan de andere kant ik moet het wel kwijt... En om er nou niet aan te gaan denken, wat ik dus afgelopen tijd heb gedaan, is gewoon wegdrukken en niet verwerken, dat werkt helemaal niet heb ik gemerkt. Natuurlijk ben ik wel bezig mezelf zo snel mogelijk er boven op te krijgen, maar het is allemaal nog zo vers... Zuchtquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef jagermeister1 het volgende:
Het probleem met dit soort draadjes is dat de mensen die reageren op een gegeven moment een 'probleemgroepje' worden. Met zijn allen deel je min of meer je verdriet/ongenoegen over, in dit geval, liefdesverdriet. Op momenten dat je eigenlijk iets anders zou moeten gaan doen (omdat dat je gedachten afleidt) ga je toch weer met je liefdesverdriet aan de slag omdat je zonodig wilt weten of er al gerageerd is in het topic. Van je af schrijven werkt wel even, maar of zo'n topic ook daadwerkelijk bijdraagt aan een snellere verwerking... Ik betwijfel het.
So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Mevrouw heeft een vriendje. Een of andere 19-jarige mafkees uit een andere stad.![]()
![]()
Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:03 schreef Panzer het volgende:
[..]
So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.
/dooddoener
Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.
Good luck anyway. Enne, je bent altijd welkom terug.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef poepeneesje het volgende:
Hey mede-fokkers,
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is hier op het Fok! forum R&P. Waarom? Omdat ik als ik hier ben mij vaker rot voel, dan goed. Daarnaast is er ook nog het feit dat als mijn ex mijn teksten leest (wat ik totaal niet erg vind), ze de teksten (gedeeltelijk) verkeerd opvat, het is niet mijn bedoeling om haar te kwetsen of om ons uit elkaar te drijven.
Bedankt voor alles.
Liefs, Poepeneesje.
Das waar..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.
Je raakt toch altijd aan mensen gehecht, ook al is het zo kort, veel sterkte in iedergevalquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25
Omg, wat een gezeik over 'n 1.5 maand verkering.Achja, gevoel is 'n raar iets..
zoals gezegd......1,5 maand, 6 maanden, 4 jaar of meer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat liefde een raar iets is, aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant weer kei en kei hard en meedogenloos...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat had ie van mij in het begin ook, maar nu heeft ie zoiets van ja, 't boeit me niet hoe jij je voelt niet dat hij dat ook letterlijk zegt maar ik heb dat gevoel gewoon. En dan denk ik achteraf van ja ik heb mooie momenten gedeeld met iemand die toch niet voor me voelde.
Dat word vanzelf wel minder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik niets meer om hem geef, maar dan kom ik bijvoorbeeld weer een foto oid tegen of een herinnering schiet me te binnen.
Lieve schat, je bent nog hartstikke jongquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dankjewel, njah ik ben op dit moment nog niet echt toe aan 'n andere vriend. En ik weet ook niet of ik nog zo snel iemand kan vertrouwen. Voor hem had ik 'n vriend die mij alles heeft voorgelogen dus had ik bij hem ook veel moeite om hem te vertrouwen en toen ik op het punt was dat ik écht het gevoel had dat ik 'm kon vertrouwen maakte hij het uit...En da's een beetje op een rommelige manier gegaan via de telefoon maar dat was eigenlijk meer m'n eigen schuld...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit. Alleen neem ik mezelf nu gewoon in bescherming om er niet meer aan te denken.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het boeit mij allemaal niet meer
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit.
I know everything about thatquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja ach, ik wilde me ook nog niet echt settelen maar als je denkt dat het goed gaat en je krijgt ineens zo'n klap dat hij dan zegt het werkt niet tussen ons terwijl je dat zelf niet gemerkt hebt.
Dat is de ellende... als het goed gaat, is het zó leuk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef poepeneesje het volgende:
Af en toe denk ik bij mezelf dat liefde gewoon verboden moet worden, het is soms zó verschrikkelijk... Maar anderzijds het is het mooiste wat er is *zucht*.
Komt echt wel, zo denkt iedereen op zo'n momentquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..![]()
Mensen ontmoeten vind ik op dit moment super en het lukt ook heel goed, maar ik heb even geen zin meer om een relatie aan te gaan, maar zeg nooit nooit heaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..![]()
Misschien is het wel beter zo voor jequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het alleen zo raar op de manier hoe we nu met elkaar omgaan daar erken ik niks in terug van hoe hij eerst was..![]()
Dat komt echt welquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Het enige dat ik kon denken en zeggen toen ze me vertelde dat ze hem leuk vond, was "what must I do..."quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merk nu ook dat het wat beter met me begint te gaan met me en het contact zal straks toch wel 'n stuk minder worden omdat hij waarschijnlijk weer het leger in gaat enzo. Maar toen hij het net uitmaakte, ik weet niet eens meer hoe ik die tijd ben doorgekomen.![]()
Ik wil niemand iets doen geloven, maar ik merk dat telkens als ik achter de computer kruip dat het de verkeerde kant op gaat, de ene keer wat meer dan de andere keer. Als ik onder de mensen ben dan gaat het altijd redelijk tot zeer goed met mij. En ja het doet nog steeds pijn en nee ik ga het niet meer wegdrukken, ik wil dat het eruit komt en voor eeuwig weggaat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
Dat is meestal bedoelt voor na de verwerkingquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Die opmerkingen die je ook krijgt als 't net uit is: "Geen hand vol maar een land vol" alsof je daar op dat moment zin in hebt, je wilt hem en niemand anders.
inderdaad .. een van de eerste reacties die ik kreeg was "er zijn meer vrouwen dan kerktorens" .. nee, daar zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Die opmerkingen die je ook krijgt als 't net uit is: "Geen hand vol maar een land vol" alsof je daar op dat moment zin in hebt, je wilt hem en niemand anders.
Nee, maar als je het gevoel hebt dat de halve wereld is vergaan en er geen andere vrouwen op de planeet zijn... tja, iedereen roept het bij mij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef UsurPia het volgende:
[..]
inderdaad .. een van de eerste reacties die ik kreeg was "er zijn meer vrouwen dan kerktorens" .. nee, daar zit ik op te wachten![]()
Want?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, ik heb al mijn posts verwijderd.. Hij heeft ze gelezen en was er niet blij mee, zeer terecht overigens, ik had dat niet moeten doen..
is goed joh,quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Want?
Je laat je toch niet vertellen door iemand wat jij wel en niet mag zeggen?
![]()
Huhquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, ik heb al mijn posts verwijderd.. Hij heeft ze gelezen en was er niet blij mee, zeer terecht overigens, ik had dat niet moeten doen..
Dat je er passages uit haalt omdat jij dan ook vind dat het niet kan oke, maar als iemand je gaat vertellen dat je hier niet mag posten over jouw prive leven maar het wel doet omdat je er mee zit dan denk ik dat hij nog wel erg veel invloed op je heeft. Ik heb mijn ex verteld dat ik op dit forum post en hij heeft het ook gelezen. Hij vind het goed dat ik het van me af probeer te schrijven en probeer het te verwerken. Misschien zou hij die insteek ook moeten hebben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 06:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, als hij zegt dat hij het niet leuk vindt dan moet ik daar wel respect voor hebben, ik bedoel hij doet dat toch ook niet bij mij. Daarbij zijn er een aantal vervelende dingen gebeurd die absoluut niet zijn schuld waren.
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef muffinkloon het volgende:
[..]
is goed joh,
dan gooien we ook meteen een stuk van jou relaties hier neer, en het liefste de stukken waarvan je hebt gezegd dat je het mensen liever niet zou vertellen neer,
en dan weer beginnen te roepen
Nee, hij is wel over me heen, tenslotte is hij degene die niet meer verder wilde. Hij vindt het gewoon niet prettig dat andere mensen dingen over hem kunnen lezen die ik niet eerst tegen hem zelf had verteld. En aangezien je dingen hier neer zet als je emotioneel niet helemaal lekker in je vel zit niet geheel objectief zijn, kan dat kut overkomen voor iemand. En ik denk niet dat het 'm pijn doet oid. hij vindt het gewoon irritant en dat wil ik niet en dat is de reden dat ik die posts verwijderd heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 07:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat je er passages uit haalt omdat jij dan ook vind dat het niet kan oke, maar als iemand je gaat vertellen dat je hier niet mag posten over jouw prive leven maar het wel doet omdat je er mee zit dan denk ik dat hij nog wel erg veel invloed op je heeft. Ik heb mijn ex verteld dat ik op dit forum post en hij heeft het ook gelezen. Hij vind het goed dat ik het van me af probeer te schrijven en probeer het te verwerken. Misschien zou hij die insteek ook moeten hebben.
Of is hij ook niet over je heen en zit hij er mee in zijn maag maar durft hij er niet voor uit te komen. Probeer voor jezelf op te komen DM. Forums zijn nu eenmaal discussie punten waar je je hart kan luchten. Hij is degene die weet dat het over hem gaat. Ik zou niet weten wie het is dus waar is die bang voor?
Dus de enige die zich kut mag voelen ben jij? Hij had ook aan jou kunnen vragen tijdens de relatie wat er aan de hand was of aan kunnen geven dat etc etc. Meer voor jezelf opkomen hoor en als jij je prettig voelt om het in een forum neer te zetten dan moet dat kunnen. Zolang je hem maar niet met naam en toenaam noemt lijkt mij er weinig aan de hand. Ondertussen zit jij wel met pijn in je hart.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, hij is wel over me heen, tenslotte is hij degene die niet meer verder wilde. Hij vindt het gewoon niet prettig dat andere mensen dingen over hem kunnen lezen die ik niet eerst tegen hem zelf had verteld. En aangezien je dingen hier neer zet als je emotioneel niet helemaal lekker in je vel zit niet geheel objectief zijn, kan dat kut overkomen voor iemand. En ik denk niet dat het 'm pijn doet oid. hij vindt het gewoon irritant en dat wil ik niet en dat is de reden dat ik die posts verwijderd heb.
Dat leidt alleen tot ruzie..quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus de enige die zich kut mag voelen ben jij? Hij had ook aan jou kunnen vragen tijdens de relatie wat er aan de hand was of aan kunnen geven dat etc etc. Meer voor jezelf opkomen hoor en als jij je prettig voelt om het in een forum neer te zetten dan moet dat kunnen. Zolang je hem maar niet met naam en toenaam noemt lijkt mij er weinig aan de hand. Ondertussen zit jij wel met pijn in je hart.
Misschien is dat wel goed voor jullie een keertje, dan komen de dingen naar voren die door jullie beide nooit uitgesproken zijn. Je kan het ook van een andere kant benaderenquote:
Nou en?quote:
Hij kwam dit topic bij toeval tegen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef Grumpey het volgende:
als zij niet meer wil posten voor hem, dan is dat ook haar goed recht.
Ikzelf begrijp sowieso niet waarom mensen perse mail/fora/hyves/smsjes/agendas/dagboeken/enwataldanietmeer gaan checken bij anderen, maar goed, blijkbaar hebben sommigen mensen daar behoefte aan. Ach, waar sommigen al niet mee bezig zijn he.
Ik wil die ruzies niet meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien is dat wel goed voor jullie een keertje, dan komen de dingen naar voren die door jullie beide nooit uitgesproken zijn. Je kan het ook van een andere kant benaderen
Neemt niet weg dat ik nog wel om 'm geef..quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nou en?
Hij is je vriend toch niet meer?
Meis, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik hoor alleen tussen de regels door dat hij toch nog wel een redelijke vinger in de pap heeft en dat vind ik jammer. Ik probeer aan te geven dat je meer voor jezelf op moet komen. geldt niet alleen in een relatie, mogelijk doe je dat op andere vlakken nl ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik nog wel om 'm geef..
Het is gewoon dat ik niet wel dat hij me aan mij irriteert ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Meis, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik hoor alleen tussen de regels door dat hij toch nog wel een redelijke vinger in de pap heeft en dat vind ik jammer. Ik probeer aan te geven dat je meer voor jezelf op moet komen. geldt niet alleen in een relatie, mogelijk doe je dat op andere vlakken nl ook.
Succes iig met het verwerken
Hij komt wel ooit op dit subforum en dan kan het inderdaad zijn dat je toevallig zo'n topic tegenkomt...quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:11 schreef Grumpey het volgende:
"bij toeval" een topic tegenkomen van je vriendin waarmee het net uit is, is natuurlijk wishful thinking. Waar was hij dan naar op zoek in 1e instantie?
Maar los van dat, sterkte!
ja , ik heb toch niks anders te doen als iemand de hele dag te achtervolgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef Grumpey het volgende:
als zij niet meer wil posten voor hem, dan is dat ook haar goed recht.
Ikzelf begrijp sowieso niet waarom mensen perse mail/fora/hyves/smsjes/agendas/dagboeken/enwataldanietmeer gaan checken bij anderen, maar goed, blijkbaar hebben sommigen mensen daar behoefte aan. Ach, waar sommigen al niet mee bezig zijn he.
Schijnbaar niet nee aangezien je hebt zitten zeiken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef muffinkloon het volgende:
[..]
ja , ik heb toch niks anders te doen als iemand de hele dag te achtervolgen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Schijnbaar niet nee aangezien je hebt zitten zeiken.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef muffinkloon het volgende:
[..]
![]()
jij bent echt grappig , (oja , was sarcasme)
Zij je dat nou ook tegen je ex vriendinnetje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef muffinkloon het volgende:
ja het zal allemaal wel ,
ik heb geen zin in dit gezeik
en ook geen tijd,
ik denk eigenlijk dat jij daar heel weinig mee te maken hebtquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Zij je dat nou ook tegen je ex vriendinnetje?![]()
Op mij komt het over dat je goed op haar hebt ingepraat. Ook gezien jouw reactie. Kom met je eigen kant van het verhaal dan desnoods maar geef er dan niet zo op af. Je zet jezelf zo te kijk op deze manierquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef muffinkloon het volgende:
ja klopt,ik ben de ex van DanseMacabreen het was niet mijn idee om die posts helemaal weg te halen , dat heeft ze uit eigen beweging gedaan,
ik vind het gewoon knap dat mensen over mij kunnen oordelen zonder dat ze me uberhaupt kennen,quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op mij komt het over dat je goed op haar hebt ingepraat. Ook gezien jouw reactie. Kom met je eigen kant van het verhaal dan desnoods maar geef er dan niet zo op af. Je zet jezelf zo te kijk op deze manier
Liegen is sowieso fout, maar waar ik op doel is dat je in deze topic op iedereen zo fel reageert en dat je door te reageren het gevoel wat sommige hier hebben alleen maar bevestigd. Dat je je 'aangesproken' voelt kan ik begrijpen, omdat het ook over jou gaat. Ik in ieder geval wist dat niet. Vergeet niet dat iedereen, maar dan ook iedereen die in een forum actief is zijn of haar waarheid neer zet en soms is die anders dan hoe jij of ik die zie. Zo zit het echte leven buiten het forum om er ook uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef muffinkloon het volgende:
[..]
ik vind het gewoon knap dat mensen over mij kunnen oordelen zonder dat ze me uberhaupt kennen,
en voor mijn gevoel ging het gewoon niet meer,
en dat heb ik ook tegen haar gezegd dat het niet haar schuld was, zij kan er ook niks aan doen dat ze niet anders is.
voor mij was het gevoel er niet meer, wat had ik dan moeten doen ? liegen tegen haar ?
ik weet wel dat ik fel reageer hier,quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Liegen is sowieso fout, maar waar ik op doel is dat je in deze topic op iedereen zo fel reageert en dat je door te reageren het gevoel wat sommige hier hebben alleen maar bevestigd. Dat je je 'aangesproken' voelt kan ik begrijpen, omdat het ook over jou gaat. Ik in ieder geval wist dat niet. Vergeet niet dat iedereen, maar dan ook iedereen die in een forum actief is zijn of haar waarheid neer zet en soms is die anders dan hoe jij of ik die zie. Zo zit het echte leven buiten het forum om er ook uit.
Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat je het beste je eigen gevoel moet volgen. Probeer er iets rustiger er mee om te gaan. Mijn lieffie liev leest dit ook en reageert stukken kalmer aan de telefoon of hoe dan ook naar mij toe dan hoe ik jou zie reageren in deze topic.
No hard feelings iig jegens jou
Jammer dat je die persoon dan niet negeert en gewoon je neus er voor ophaalt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef muffinkloon het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik fel reageer hier,
(ik ben trouwens ook een kloon van een andere user hier (niet in dit topic))
maar ik voel me gewoon aangevallen door Kapt.Ruigbaard
en dan reageer ik wat kortaf
maar ik houd er niet zo van als er stukken van mij (waar eigenlijk niemand wat mee te maken heeft) er neer worden gezet , ook al weet niemand dat het over mij gaat
Hij heeft niet op me ingepraat, hij heeft me gewoon gezegd dat hij het niet leuk vond, ik heb het inderdaad uit eigen beweging gedaan..quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op mij komt het over dat je goed op haar hebt ingepraat. Ook gezien jouw reactie. Kom met je eigen kant van het verhaal dan desnoods maar geef er dan niet zo op af. Je zet jezelf zo te kijk op deze manier
Het was gewoon geheel mijn fout..quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jammer dat je die persoon dan niet negeert en gewoon je neus er voor ophaalt.
En wat de 2e alinea betreft zul je soms je er toch in moeten schikken, of het wel of niet waar is. Je zou kunnen proberen er iets laconieker er mee om te gaan. gelult over je wordt er toch wel, hier kan je nog terug lezen wat men dan zegt.. je zou het ook van een positieve kant kunnen bekijken
Dat mensen over anderen praten komt vaak doordat die personen onzeker zijn over zichzelf. Je kan ook je neus ophalen en denken: die gast weet niet beter en kan daardoor niet beter. godzijdank verlaag ik me niet tot dat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef muffinkloon het volgende:
mensen die het nodig vinden om over iemand anders te lullen moeten misschien eens naar zichzelf kijken , of een hobby zoeken,die hebben het schijnbaar niet druk genoeg met zichzelf
ik kan weinig positiefs vinden in over iemand lullen, via welk medium ook
deze post had ik dus niet gezien. Je moet niet het boetekleed aantrekken meis, gebeurd is gebeurd en je hebt je reacties en posts weggehaald. einde verhaal mijn inziensquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het was gewoon geheel mijn fout..
Inderdaad maar het is gewoon dat ik ook een aantal dingen naar hem toe heb geflikt die eigenlijk niet kunnen mede doordat ik me kut voelde maar dat is natuurlijk geen excuus. Dr zijn gewoon een aantal klote dingen gebeurd tussen ons. Maar hij heeft me toen het uit is gegaan zo goed mogelijk proberen te steunen. En dr is nog nooit iemand zo lief voor me geweest als hij (door hem heb ik gemerkt dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn en hij heeft ook veel geduld met me gehad enzo maar op gegeven moment ging het gewoon niet meer voor hem en daar moet ik maar respect voor hebben) En ja daarom was 't inderdaad een kutstreek dat zomaar op 'n openbaar forum neer te pleuren..quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
deze post had ik dus niet gezien. Je moet niet het boetekleed aantrekken meis, gebeurd is gebeurd en je hebt je reacties en posts weggehaald. einde verhaal mijn inziens
Ja, en msn is inderdaad een kutmanier bij mij ging het ook via msn/telefoon maar dat was gewoon m'n eigen schuld omdat ik hem vroeg omdat ik voelde dat er iets niet goed zat: ga je het uitmaken. Dus hij kon niet anders, voor mij scheelt het dan wel weer dat hij de volgende dat mij is komen halen om uit te leggen hoe en waarom en daar heb ik echt een grote steun aan gehad, en het kan zijn dat er daarna altijd minder leuken dingen kunnen gebeuren tussen jullie, maar alles komt wel weer goed ook al is dat nu misschien nog te vroeg om te geloven..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef vencodark het volgende:
Sinds 2 dgn heb ik mijn eerste ex. We hebben 3,5 maand wat gehad en hij heeft het uitgemaakt via msn (lang verhaal, mocht je meer willen weten, zie mijn topic Hij en ik.. Maar ik weet nog niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik zie overal herinneringen en ik weet nog niet hoe dingen gaan lopen in de toekomst. Ik kan wel zeggen dat ik zeer gemotiveerd doen mijn leven anders aan te pakken. Ik heb nu zoveel plannen. Er is een last van me af en kan me nu bezighouden met dingen die er altijd zullen zijn ipv met hem bezighouden.
Ik probeer er niet aan te denken maar tot dusver heb ik soms er de behoefte om ontzettend te huilen maar ik wil niet. Ik wil het gewoon ok vinden en me er niet teveel mee bezig te houden.
Iemand nog tips?
Kon ik er maar om huilen, maar het is gewoon allemaal te mooi (de wereld) of te kut/triest (de situatie met mijn ex) om te gaan zitten huilen, lekker vaagquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Da's altijd als het net uit is dat alles wat je ziet je aan 'm doet denken, maar dat gaat wel over. En huilen moet je juist wel doen dat helptNouja, sterkte verder!
![]()
Ik kon er in het begin ook niet om huilen omdat ik nog totaal in shock was maar daarna lukte het wel maar dan ook echt hysterisch ofzo (dan ben ik echt van streek) Wat betreft dat meisje ik zou er niet aan beginnen als je nog niet helemaal over je ex heen bent want als het misloopt doe je jezelf én dat meisje pijn en dat wil je niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Kon ik er maar om huilen, maar het is gewoon allemaal te mooi (de wereld) of te kut/triest (de situatie met mijn ex) om te gaan zitten huilen, lekker vaag. But I'm sure you know what I mean.
By the way, gisteren uit geweest met aantal lui, het was echt super en ook leuk meisje ontmoet, kwam ze erbij zitten, maar voordat ik echt met haar kon praten, werd het terras gesloten, stond ik op keek ik om, was ze weg
, ze heeft ook een aantal keren met interesse naar mij gekeken. Ik vond het super om weer iemand met blikken te plagen, maar ik weet niet of ik wel aan een nieuw meisje enzo toe ben
...
Het liefst zou ik nu een zwaar potje willen zitten janken en dan het geheel dan eens eindelijk achter mij laten, het is nu al wel lang genoeg aan de gang geweest. Maargoed misschien moet ik maar niets met een ander meisje "beginnen", eerst maar een gewoon nieuwe contacten leggen en plezier maken, daarna zie ik wel weer verderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik kon er in het begin ook niet om huilen omdat ik nog totaal in shock was maar daarna lukte het wel maar dan ook echt hysterisch ofzo (dan ben ik echt van streek) Wat betreft dat meisje ik zou er niet aan beginnen als je nog niet helemaal over je ex heen bent want als het misloopt doe je jezelf én dat meisje pijn en dat wil je niet.
Inderdaad, ik zou eerst alles voor jezelf op 'n rijtje zetten enzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:03 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Het liefst zou ik nu een zwaar potje willen zitten janken en dan het geheel dan eens eindelijk achter mij laten, het is nu al wel lang genoeg aan de gang geweest. Maargoed misschien moet ik maar niets met een ander meisje "beginnen", eerst maar een gewoon nieuwe contacten leggen en plezier maken, daarna zie ik wel weer verder.
omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Natuurlijk is er bij mij weer zo'n dip en lees ik deze topic door. Waarom vind de hele wereld dat je wel weer iemand vind? waarom is het niet goed als je zegt dat je er nooit meer aan wilt beginnen? ja oke, als je 18 zou zijn alla... maar nu... het doet gewoon te veel pijn en altijd tref ik die hufters die alleen maar met hunzelf bezig zijn. Er is niemand die mij kan garanderen dat ze er nog zijn. ik geloof het gewoonweg niet. dus wat doet deze dame (ahum) lekker single blijven en al mijn liefde aan mijn huisdieren geven. Die blijven wel trouw en lopen niet weg. Elke ochtend maken ze me waker met een lik op mijn neus (helaas afgekeken van mijn ex maar goed)
Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
Dat weet ik wel maar hoe erg alles ook is je moet door. En misschien denk ik daar later niet meer zo over, maar ik heb nu nog genoeg andere dingen om voor te leven.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..
Welcome to the real world
En, hoe is het nu?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef Mickeys het volgende:
Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.
Ik mis je lieffie liev !
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Je hebt jezelf in een hoek geluld gastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klotequote:
poeh, als ik jou zo hoor komen me de herinneringen boven drijven waar ik liever niet aan denk, kep de nodige relaties achter de rug, maar 2 daarvan ben ik echt naar de klote geweest, waarvan eentje idd een jaar geduurd heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te latenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in een hoek geluld gastBel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten.
[..]
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet...
Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel reddenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten.
[..]
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet...
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schatquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef vencodark het volgende:
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten![]()
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.![]()
Ja, ik bedacht me dat ook al. Heb de eerste 3 dgn me helemaal leeg gehuild maar opzich ben ik nu wel rustig. Maar indd, misschien dat mijn "klap" nog komt. Ben nu te druk met werk en school om me echt ermee bezig te houden. Ik denk wel veel aan hem maar zijn zomaar momenten, daarna ga ik verder waar ik mee bezig was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
Nah ja, kleine 4 mnd. Maar voor mij heel wat. Hij was namelijk mijn eerste vriend (ben net 21 geworden) en ik vond het heerlijk dat iemand mij leuk vond en wederzijds. In dat opzicht was het wel intens omdat het allemaal nieuw was en we vrij "snel" gingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Ja, dat is zo, kep dus 1 keer een half jaar gehad, en heb ik een jaar nodig gehad om overheen te komen, was echt te gek voor woorden hoeveel je van iemand kan houden. En als ik der nu zie, dan kan ik me niet voorstellen dat ik uberhaupt ooit wat met haar heb gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Heel grappigquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.
Ik ben gewoon bang dat zij of ik, wij ons niet op ons gemak voelen en dat wij er allebei maar tegenover elkaar staan van ja... Voor de rest zal het wel niet zo een heel groot probleem zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel reddenGo for it
![]()
Ik weet gewoon niet wat te verwachten, hoe te reageren. Ene kant heb ik wel zin om haar te zien, aan de andere kant tja... En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Jumparound het volgende:
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef poepeneesje het volgende:
En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed.
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook isquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
indd blijft een kutgevoel en raar, enige tip;quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
Beste advies idd..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenen daarna weer je leven oppakken. Succes!
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
Accepteren, verdergaan met de je eigen leven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!
Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
slaap al heel lang slecht...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:13 schreef Moja het volgende:
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd
![]()
zucht![]()
je doet het iig al goedquote:Op maandag 26 juni 2006 10:40 schreef UsurPia het volgende:
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
Laat hem je auto wassen!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Noisekick het volgende:
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...![]()
Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.![]()
gelezen. Een hart onder de riem is er niet echt. Je wilt graag iets horen maar dat kan niet meer. Je bent wel goed bezig de dingen op te pakken. Proberen door te gaan is het beste (zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie
Een maand later...
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Mickeys het volgende:
(zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
same here .. ik dacht ook dat zij zo anders was dan de vorige dames, dat zij wel begreep wat ik bedoel, dat zij me wel snapte.. helaasquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
Het is inmiddels 2 maanden uit en het verdriet is er alleen maar erger van geworden. Ik dacht dat hij anders was dan de hufters die ik ooit had gekend...
dat geeft nog de diepste teleurstelling. juist omdat de relatie zelf zo goed is gegaan, dat je er alle vertrouwen in had, is de klap des te harder dat het achteraf allemaal een illusie is gebleken. je gaat twijfelen aan alles .. is alles wat ik tegen haar heb gezegd (en wat ze mij vertelde) zoals houden van dan echt helemaal gelogen? wat kan ik nog geloven van wat ze me heeft verteld?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
Het leek zo anders en zo oprecht en zo denk en voel ik het ook nog steeds... tijdens de relatie dan, maar zoals het nu gaat.
Mickeys je moet het niet proberen te begrijpen omdat het niet te begrijpen is. Ga niet op hem zitten wachten en bellen, hopen op een antwoord wat voor jou duidelijkheid geeft. Het is moeilijk maar probeer sterk te blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
De kogel is door de kerk denk ik.
tnx, de enige troost die ik heb is dat het niet aan mij gelegen heeft. Daar blijft hij in volharden dat dat zo is, maar wat koop je er voor? verdriet en een hoop pijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Jeff1981 het volgende:
Hey Mickeys, sterkte! Ik was zover dat we een huis gekocht hadden, welke bijna klaar was qua verbouwing, toen ze d'r vandoor ging met een ander (vorige maand)... Ik heb het geluk dat ik haar wel los kan laten (mede daardoor). Succes meid!
Doe maar. Het kan je alleen maar goed doen. Vooral als je het er zo moeilijk mee hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.
Na een tijdje gaat het beter, echt. Al kun je dat nu niet geloven, en professionele hulp is inderdaad wel een idee denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten
Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
Je zult het niet geloven maar er gaat een lading tijd overheen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten
Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft; je wilt zó graag verder en alles achter je laten, alleen dat gaat eigenlijk niet, is gewoon een verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:
alles komt met tijd, maar hoeveel tijd heeft het nodig?
Je verwoord het precies!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:
er gaat veel te veel tijd overheen terwijl je dat eigenlijk niet wil. ik merk aan mezelf dat ik gewoon verder wil, leuke dingen doen, nieuwe vriendin, nieuwe ronden, nieuwe kansen .. maar daarbij merk ik gelijk dat ik daar misschien nog niet aan toe ben .. ik denk nog veel te vaak aan haar, word nog steeds veel te kwaad als ik aan haar denk en alle dingen die ik tegen kom doen nog steeds ontzettend veel pijn.. en het verdringen, door bijv. m'n agenda gigantisch vol te plannen, werkt maar voor even .. de hersenen willen wel verder, maar het hart nog niet ..
alles komt met tijd, maar hoeveel tijd heeft het nodig?
Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminstquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Stapje voor stapje dan maar.
Een ding hebben we allen hier gemeen (denk ik)en is universeel, althans het gevoel van Liefdesverdriet.
ALs je een manier van sneller verwerken hebt gevonden laat het mij weten!
Vaak is het nog moeilijker, omdat die kwaadheid ervoor zorgt dat je wat meer afstand kunt nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminst![]()
Dat is het ook bij mij dat laatste. Hij geeft ook elke keer aan dat het aan hem ligt en heeft gelegen en daar koop ik zo weinig voor. Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ik weet nu ook dat dat niet meer gaat. In ieder geval niet zonder slag of stoot als ik het goed zou vinden dat hij toch terug naar mij zou willen. Ik ben veels te bang dat het dan weer zomaar kan gebeuren en dat zou ik al echt niet aan kunnen. Het is gewoon niet anders... nu nog mijn hart weer in elkaar krijgen en die hetzelfde laten voelen als wat mijn hoofd aan feiten inmiddels al weet. Tussen zeggen en voelen zit zo'n groot verschilquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef UsurPia het volgende:
de ongekende kwaadheid vanuit mij ten opzichte van haar werkt voor mij op zich wel in een voordeel .. ik kan veel beter met die woede omgaan dan met een hartverscheurend verdriet .. is een soort defensiemechanisme. de woede is zo weg na een avondje lekker sporten, keertje 220 op de snelweg met de raampjes op 10 en de radio open .. verdriet duurt nog veeeeeel langer ..
Ik heb exact hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ...
Ik heb ook precies hetzelfde gevoel. Ongeveer 6 weken geleden uitgegaan met mijn vriendin, ze zou naar NYC verhuizen voor de zomer en daarna zouden we het misschien even aan gaan kijken.quote:Ik hou nog steeds heel veel van haar en het liefst wil ik haar terug in mijn leven, maar ...
Ik heb het allemaal maar op me af laten komen. Alle gevoelens, alle gedachten. Niet meer vechten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:
Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Stapje voor stapje dan maar.
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
als ze me zo snel vergeet is ze het niet waard geweest!
Nee, tuurlijk niet. Maar het heeft voor mij wel een hoop duidelijk gemaakt, ze hoeft echt niet meer bij mij aan te komen. Er is echt iets in me gebroken, ik ben te goed van vertrouwen geweest...quote:Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef VD het volgende:
[..]
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.
Hoe lang een relatie heeft geduurd staat niet voor de tijd hoe lang je er over doet om het te verwerken. De intensiteit is meer een leidraad. Zelf ben ik er nu na 2 maanden nog steeds totaal kapot van terwijl ik bij een andere er binnen 2 weken overheen was.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef JeroenV het volgende:
-knip-
Tjsa, maar als ik naar de intensiteit ervan kijk...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hoe lang een relatie heeft geduurd staat niet voor de tijd hoe lang je er over doet om het te verwerken. De intensiteit is meer een leidraad. Zelf ben ik er nu na 2 maanden nog steeds totaal kapot van terwijl ik bij een andere er binnen 2 weken overheen was.
Misschien ook wel van jouw kant maar heb je dat niet zo bewust gevoeld. bij mij is het ook uit omdat hij dat ene gevoel niet meer heeft, mijn gevoel is er dus nog wel, zelfs na ruim 2 maanden.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:16 schreef JeroenV het volgende:
[..]
-knip-
Edit; Het ging uit omdat het gevoel over was van haar kant.
Ik zat de laatste tijd ook wel te twijfelen. Maar toch moet je dan niet zo snel al over iemand heen kunnen zijn? Ik zou blij moeten zijn, maar voel me er juist vervelend over.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien ook wel van jouw kant maar heb je dat niet zo bewust gevoeld. bij mij is het ook uit omdat hij dat ene gevoel niet meer heeft, mijn gevoel is er dus nog wel, zelfs na ruim 2 maanden.
Als je al aan het twijfelen bent dan ben je al bezig met 'afscheid' te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zat de laatste tijd ook wel te twijfelen. Maar toch moet je dan niet zo snel al over iemand heen kunnen zijn? Ik zou blij moeten zijn, maar voel me er juist vervelend over.
Nou, twijfels zijn er in elke relatie. Maar dat betekent niet gelijk dat je van haar af wilt. Dat wilde ik juist zeker niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je al aan het twijfelen bent dan ben je al bezig met 'afscheid' te nemen.
VD!!!!!!! Lang niet gezienquote:Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef VD het volgende:
[..]
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.
Exact hetzelfde. Tevens samenwonende.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef Plonky het volgende:
nieuwe vriendin die alles van de oude afweet, lol.... maar nog steeds lief voor me is!.
Ik heb nu hetzelfde met mijn ex, na 5/6 weken al... Maarja, life goes on! Ik hoop dat ik zoveel van iemand kan houden als van haar.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou er kapot van zijn als hij een nieuw vriendinnetje zou krijgen, al gun ik hem alle geluk van de wereld...
Ik weet niet of ik dat kan.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik heb nu hetzelfde met mijn ex, na 5/6 weken al... Maarja, life goes on! Ik hoop dat ik zoveel van iemand kan houden als van haar.
Ik niet in ieder geval. Het idee alleen al maakt me misselijk. Weet hij ook trouwens en ik moest dat los laten. Hij wil geen ander (voorlopig) en daar moet ik van uit gaan hoe moeilijk dat ook is.quote:
Over een tijdje denk je daar wel anders over waarschijnlijk...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Het idee alleen al maakt me misselijk. Weet hij ook trouwens en ik moest dat los laten. Hij wil geen ander (voorlopig) en daar moet ik van uit gaan hoe moeilijk dat ook is.
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Over een tijdje denk je daar wel anders over waarschijnlijk...
Waarom zeg je dat nu de hele tijd tegen mij terwijl je nu jezelf wat tegenspreekt? Als je nu eens begint met dat tegen jezelf te zeggen. Mij hoef je geen hart onder de riem te steken. Dat lukt niemand en ik ben al meerdere malen toch wel duidelijk daarin geweest.quote:
Omdat het op sommige momenten beter gaat dan andere, soms voel ik me gewoon prima het andere moment kut.. maar dat is ook nog maar bij vlagen.. En als je zo verbitterd blijft komt het nooit goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dat nu de hele tijd tegen mij terwijl je nu jezelf wat tegenspreekt? Als je nu eens begint met dat tegen jezelf te zeggen. Mij hoef je geen hart onder de riem te steken. Dat lukt niemand en ik ben al meerdere malen toch wel duidelijk daarin geweest.
Succes
Leuk dat je dingen tegen mij zegt, terwijl het meer betrekking op jezelf heeft. Ik ben niet verbitterd. Ik heb verdriet en ben teleurgesteld maar niet verbitterd. Hij is de liefste die er is en ik koester geen wrok oid tegen hem. Bij deze mijn laatste reactie hierop.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat het op sommige momenten beter gaat dan andere, soms voel ik me gewoon prima het andere moment kut.. maar dat is ook nog maar bij vlagen.. En als je zo verbitterd blijft komt het nooit goed.
Nou, ik bedoel het alleen maar goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Leuk dat je dingen tegen mij zegt, terwijl het meer betrekking op jezelf heeft. Ik ben niet verbitterd. Ik heb verdriet en ben teleurgesteld maar niet verbitterd. Hij is de liefste die er is en ik koester geen wrok oid tegen hem. Bij deze mijn laatste reactie hierop.
herkenbaar .. heb gisteravond de spullen die ik van haar heb gehad, waarvan ik dacht dat ze met liefde waren gegeven en waaraan ik een grote waarde had gehecht ritueel verbrand. en hetgeen wat niet branden kon, ligt nu in de maas ..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben toen zo boos geworden, zo boos ben ik nog nooit geweest in mijn leven. Ik heb dan ook alles, maar dan ook alles weggeflikkerd, van foto's, kleding en andere spullen die ik van haar heb gehad.
Na een tijd wel ja, nu nog ffies kut... Gewoon genoeg afleiding zoeken, gelukkig heb ik dat op het moment wel in de vorm van werk!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef TimC het volgende:
UIt het oog uit het hart.
Dat verschilt per persoon, mijn eerste ex hoef ik ook nooit meer te zien.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef TimC het volgende:
UIt het oog uit het hart.
Ik had dat ook, woon 2 dagen samen en dan zegt ze dat ze het uit wil maken, enigzins voel ik me genaaid omdat ik krom heb gelegen om alles te regelen en wil ik liever niet meer met der omgaan enzo. Ze wilt zelf vrienden blijven maar ik kan dat niet, alsof iemand me in de rug steekt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Na een tijd wel ja, nu nog ffies kut... Gewoon genoeg afleiding zoeken, gelukkig heb ik dat op het moment wel in de vorm van werk!
Ik vind het ook gewoon kut dat ik mijn beste vriendin ben verloren, want das was ze tenslotte ook. We wisten zo veel van elkaar...
Maarja tot vriendschap kan het nooit meer komen, tenminste niet in de komende paar jaar.
klopt .. ben haar gister voorbij gereden terwijl ze stond te zoenen op de oprit van hun thuis met de kerel waarmee ze is vreemd gegaan.. zoals wij altijd stonden te zoenen bij haar thuis .. en dat zo ontzettend veel pijn dat ik gelijk, qua materiele zaken, korte metten er mee heb gemaakt .. ben zo blij dat ik ben doorgereden en niet ben omgekeerd .. anders had ik nu wsch. niet meer op fok gezeten maar ergens in een celletje van 2 bij 2 ..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef Mickeys het volgende:
schijnbaar zijn jullie verbitterd omdat de ander een rotstreek heeft uitgehaald. Dat is bij mij niet zo het geval dus vandaar dat ik ook niet verbitterd ben.
jemigquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef UsurPia het volgende:
[..]
klopt .. ben haar gister voorbij gereden terwijl ze stond te zoenen op de oprit van hun thuis met de kerel waarmee ze is vreemd gegaan.. zoals wij altijd stonden te zoenen bij haar thuis .. en dat zo ontzettend veel pijn dat ik gelijk, qua materiele zaken, korte metten er mee heb gemaakt .. ben zo blij dat ik ben doorgereden en niet ben omgekeerd .. anders had ik nu wsch. niet meer op fok gezeten maar ergens in een celletje van 2 bij 2 ..
kan je nagaan hoe ik me voelde op dat moment .. alsof een mes door m'n hart ging ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jemig. Ik weet dat mijn ex een nieuw vriendje heeft, maar als ik ze zou zien zoenen kan je me van de grond vegen
![]()
Thanx, da's eigenlijk wel een bericht wat ik goed kan gebruikenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:05 schreef Grumpey het volgende:
ja, vriendschappelijk is vooral in het begin erg vervelend. Het eerste jaar blijf je daardoor elkaar vaak zien, weet je ook meer van elkaar (meer om druk over te maken) en zal er altijd meer hoop blijven hangen dat alleen maar pijnlijker is.
Echter, vriendschappelijk uit mekaar gaan is onbetaalbaar na meerdere jaren, je krijgt er dan een speciale relatie voor terug met iemand die je heel goed kent en mag maar waarbij niets meer hoeft qua spanningen etc. En goede vrienden zijn het belangrijkst in het leven.
Das wel mooi als dat zou kunnen. Voor mij gaat het echt niet op, ik ben zo erg door haar teleurgesteld dat ik echt verbitterd ben tot op het bot. Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Thanx, da's eigenlijk wel een bericht wat ik goed kan gebruiken. Ik begin langzaam te wennen aan het feit dat we nooit meer een relatie zullen hebben, maar om vrienden met 'r te kunnen blijven lijkt me wel fijn. Want ondanks dat we blijkbaar niet geschikt zijn voor een vaste relatie blijft het een prima meid
heel bekend..quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Das wel mooi als dat zou kunnen. Voor mij gaat het echt niet op, ik ben zo erg door haar teleurgesteld dat ik echt verbitterd ben tot op het bot. Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.
hebben jij en ik toevallig dezelfde ex?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.
Mij ook. De gedachte dat hij met haar... grrr.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jemig. Ik weet dat mijn ex een nieuw vriendje heeft, maar als ik ze zou zien zoenen kan je me van de grond vegen
![]()
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef UsurPia het volgende:
[..]
hebben jij en ik toevallig dezelfde ex?![]()
nope .. maar ik zie overeenkomstenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Public_NME het volgende:
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... ja
Indeedquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:
[..]
.. when you've hit rock bottom, the only way is up
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:
when you've hit rock bottom, the only way is up
yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef Mickeys het volgende:
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.
dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:53 schreef Public_NME het volgende:
Ernstig gelachen, ook over de Kroaat en mijn verhaal. Gewoon leuke geintjes erover, en het helpt me te verwerken.
Ten eerste heb ik nu al gewoon veel meer rust in mijn kont, gister en de dag ervoor was ik echt niet te houden. Geen eetlust, ultieme agressie in mijn lijf de hele dag door. Als ik in de spiegel keek naar mijn ogen herkende ik mezelf niet, die straalden echt pure haat uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef UsurPia het volgende:
[..]
yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..![]()
[..]
dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..![]()
Ja idd. Ik ga proberen het lekker langs me heen te laten gaan, hoe moeilijk dat ook is. Allereerste morgen mijn diploma uitreiking met aansluitend een party in de Heineken Music Hall.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef UsurPia het volgende:
sounds familiar .. ik had absolute moordneigingen .. nog steeds trouwens .. ben blij dat ze nu weer op pad is, dat ik haar niet meer tegen kan komen .. anders heb ik het idee dat het echt fout gaat aflapen .. heb de afgelopen weken echt het gevoel dat ik mezelf (althans, m'n emoties) niet bepaald in de hand heb ..
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:28 schreef Nies het volgende:
*meld*
Voor de tweede keer dit jaar![]()
-knip-
Op het moment heb ik er vooral behoefte aan om te weten dat ik het écht wel waard ben. Dat er echt leuke kerels zijn. Dat het in de toekomst allemaal wel goed komt, en uiteindelijk zelfs beter.
Ik voel me grandioos genaaid en ik vraag me af waar ik het allemaal aan verdiend heb.![]()
Dacht.... ik denk zo vaak watquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:52 schreef Locusta het volgende:
Vooral omdat je waarsch. dacht dat je ex je soulmate was (ik wel iig.)...
Daar ben ik (omgekeerd dan qua vrouw/man) ook vaak mee op mijn neus gevallen. Alleen de laatste die ik tegen ben gekomen ging het absoluut niet om het geld. wat een verademing, maar ja.. nu sta ik toch met lege handen (qua liefde dus) Zijn gevoel was ineens overquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:02 schreef UsurPia het volgende:
ik kan me hetzelfde afvragen .. zijn er dan nog aardige en betrouwbare vrouwen die niet alleen geinteresseerd zijn in hoe groot je portemonnee is? dit is al de derde keer dat ik belazerd ben, ik zou het zo onderhand toch eens door moeten krijgen
Ik heb de kat uit de boom gekeken.... verschrikkelijk lang, helpt ook niet dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef UsurPia het volgende:
dusja .. met de volgende zal het misschien zo zijn dat ik eerst met argusogen de kat uit de boom ga kijken, of ik ben wederom zo'n vreselijke knoest die meteen in het diepe springt ..
Zoals velen ook tegen mij zeggen, die komt vanzelf op je pad voorbij... (en dan nog kan je bedrogen uit komen) maar goed, ik zoek iig niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef UsurPia het volgende:
dan toch maar een backgroundcheck doenik weet ook niet hoe ik het aan moet pakken .. laten we het er maar op houden dat we dit keer de goeie moeten treffen
opmerking waar je misschien niet op zit te wachten:quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef UsurPia het volgende:
nee, ik ga op dit moment ook niet zoeken .. ik zal wel zien wie er op mijn pad verschijnt
Whehehe, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UsurPia het volgende:
en het welbekende : er zijn meer vrouwen dan kerktorens (die ik op de eerste dag dat het uit was te horen kreeg)
Ja, die heb ik ook allemaal langs horen komen... goed bedoeld, maar je kunt er op dat moment helemaal niets meequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Mickeys het volgende:
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je meequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef UsurPia het volgende:
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.
zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
Je moet het wel willen natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
denk je dat ik (of menig ander die hier rondstruint) dat niet wil?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef Madski het volgende:
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.
Tja dat wil ik ook welquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef UsurPia het volgende:
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja dat wil ik ook welIk denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.
Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
Zeer waarschijnlijk dat hij er al veel langer mee liep, maar het voor zichzelf ontkend heeft op de een of andere manier en voor jou dus echt uit het niets kwam. En dat je je zwaar kut voelt is logisch en je idd goed recht hoor, Sterkte iigquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
Het gaat er niet om dat geen meid je ziet staan. Jij ziet geen andere meid staan, en dat straal je ook uit. Is je goed recht overigens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef Nies het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs![]()
Klopt, maar gevoel is een raar iets.. Het kan ineens patsboem over zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef UsurPia het volgende:
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.
mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
Dat is een mooie quote, helaas is het niet zo dat de menselijke geest op die manier werkt. Niemand is nergens meer bang voor. Alles wat je hebt meegemaakt is een deel van je. Iedereen zal altijd blijven hopen.. Ook jouw vriendin, die hoopt nu bijvoorbeeld dat ze zal gaan genieten..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:
Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
Het klopt wel wat je zegt, maar er zijn altijd zaken die erbij komen. Het hoeft geen zelfmedelijden te zijn. Het is altijd zo makkelijk gezegd dan gedaan. Je hoofd weet het maar je hart luistert er niet naar. Op zich moet ik wel zeggen dat ik gisteren voor het eerst eens niet gehuild heb, maar ik heb me wel heel rot nog gevoeld. Misschien gaat nu dan de ommekeer komen.quote:
Ik ga me in het JoeyT topic meldenquote:
Klopt wel wat je zegt, maar ik wordt een beetje moe van mensen (lees: in mijn ogen kinderen) die het niet voor waar aan willen nemen. Je vervalt dan idd in herhaling en dat is niet de bedoeling. Wat ook herhaling is, is dat anderen menen met superadvies te moeten komen terwijl ze zelf in een post ervoor hun verhaal doen. Ik laat hun in hun waarde over wat ze vertellen en zeggen cq beweren. Het zou zo'n stuk makkelijker zijn als dat omgekeerd ook eens zou gebeuren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Xtinction het volgende:
Purmer heeft wel een punt hoor mickeys.. No offence maar elke keer als ik een post van jou zie denk ik "daar gaat ze weer over dat ze nooit meer een relatie wil". Alles leuk en aardig maar dat weten we nu wel. Je probeert het natuurlijk ook maar van je af te schrijven, maar het begint gewoon heel erg op zelfmedelijden te lijken en daarmee trek je sowieso geen partners aan.
Just some advice from an internet friend
Dat kan je niet tegenhouden..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:38 schreef Tarot het volgende:
Nu bijna 3 jaar verder is er veel gebeurd, maar loslaten doe ik nog steeds niet. Een of twee keer in het leven van een man, komt hij die ene tegen. Het heeft niet eens geheel met de vrouw te maken, maar dat alles op dat moment precies klopte. Ik heb niet de illusie heb dat een relatie nu nog mogelijk is. Maar sindsdien word ik niet meer verliefd.... en ik wil niet meer verliefd worden.
Dat je denkt dat je écht iets voor haar voelt, en dat je na een aantal weken zoiets hebt van, nee dit is het toch niet..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef UsurPia het volgende:
nope .. ben zelf iemand tegengekomen, lekker mee zitten babbelen en het begint ongemerkt toch te kriebelen .. ik weet alleen niet of het wijs is .. dat het niet stiekem een rebound gaat worden zegmaar, want dat is ook niet netjes t.o.v. haar
Daarom, ik heb zo'n gevoel ook gehad naar mn ex toe dat ik een rebound was, (het ging uit omdat na 1.5 maand het gevoel er niet meer was). Maar ik denk niet dat ik het zo mag noemen. En misschien was ie eerst wel helemaal gek op me en was het ineens over, mja gevoel is een raar iets.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef UsurPia het volgende:
juistem .. en wellicht ook als soort van payback voor m'n ex . .beetje in de geest van "ik heb jou niet nodig, ik heb al een ander" .. dus ik ga eerst maar eens een beetje de kat uit de boom kijken en ik zal wel zien waar het schip strandt.
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kan je niet tegenhouden..
Tja, als je gaat vergelijken..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
nog tips om er vanaf te komen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
Als je zo denkt als ik, dan vraag je dat niet meer.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:44 schreef mrkanarie het volgende:
nog tips om er vanaf te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |