abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38612415
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #40

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees de laatste 5 post van het vorige topic nog even door.
Gogo!
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_38612585
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:39 schreef JoeDank het volgende:
Liefde is een vreemd ding, zei m'n vader toen het uitging met mijn vriendin. En dat is het. Wat jij hier op het forum zet zijn jouw gedachten. De dingen waar jij mee zit. Daar hoort ze jou niet op af te rekenen. Misschien weet ze jouw gebruikersnaam maar voor anderen ben je anoniem. Jij moet het toch op jouw manier verwerken ? Het is niet zo dat je haar er mee lastig valt. Je vraagt anderen wat je met je gevoel aan moet. Niet zo vreemd lijkt me. Daar moet ze respect voor op brengen. Je had ook iemand zijn die dacht jammer: Volgende. Je bent kennelijk niet van steen. Mooi toch.
Maar ja, dat gevoel en dat geworstel. Doe hetgeen waar je je prettig bij voelt. Dat kan gaan van vriendschappelijk contact tot geen contact. Het belangrijkste is dat je een keuze voor je zelf maakt, voor dat moment. Wat voor jou goed is.
Misschien nu even minder contact en later misschien wat meer of misschien heb je dan helemaal geen zin meer in contact. Maak het je zelf niet te moeilijk en durf de afweging te maken die voor jou het beste is, niet voor haar of jullie.
Het Fok! forum draagt inderdaad wel bij aan de verwerking, ze weet mijn gebruikersnaam en dat is ook niet zo een punt. Hetgeen waar ik mij bij prettig voel kan gewoon niet, denk ik . En inderdaad ik heb een keuze gemaakt die misschien niet zo goed voor mij was, maar wel beter was voor haar . Soms denk ik dan van stom, maar aan de andere kant vond ik gewoon dat het zo moest. Hoe ik de toekomst tussen ons zie? Ik weet het echt niet... Ik wil het denk ik ook niet weten, ik moet dit alles eigenlijk maar eens gaan accepteren en niet wegdrukken.
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:15:16 #3
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38613207
nog 1 deeltje dan....om het af te leren.
  woensdag 7 juni 2006 @ 01:45:01 #4
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38614840
Inderdaad. Na dit topic wil ik definitief er een streep onder zetten voor mezelf.
pi_38616003
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef Grumpey het volgende:
nog 1 deeltje dan....om het af te leren.
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 01:45 schreef Madski het volgende:
Inderdaad. Na dit topic wil ik definitief er een streep onder zetten voor mezelf.
Willen afsluiten , maar lukt het ook daadwerkelijk of druk je het alleen maar weg zoals ik heb gedaan ...
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:58:37 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38616117
Het stellen van een limiet als dat dit je laatste topic is lijkt mij niet aan de orde. Je hebt iets pas verwerkt als je het ook daadwerkelijk gedaan hebt. Heeft niets met de hoeveelheid topicdeeltjes te maken lijkt me.

@Madski: Probeer het later, als zij dat ook wil natuurlijk, nog een keertje om als vrienden verder te gaan, maar ik denk dat jullie daar nu helemaal nog niet aan toe zijn en een geforceerd vriendschap... dat is niet iets wat je zou moeten/kunnen willen. Zelf heb ik er wel voor gekozen om als vrienden verder te gaan. Wel zo dusdanig afgesproken dat als ik het even niet meer aankan we het contact tijdelijk verbreken. Zonder dat we elkaar daar boos voor aankijken. Die wetenschap maakt het een stuk makkelijker. Tot nu toe hebben we nog regelmatig contact en ja... ik 'verwijt' hem nog steeds dat zijn gevoel zomaar anders is geworden. Maar daarvoor is het nog te vers (5 weken)

Good luck all
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38617492
Het probleem met dit soort draadjes is dat de mensen die reageren op een gegeven moment een 'probleemgroepje' worden. Met zijn allen deel je min of meer je verdriet/ongenoegen over, in dit geval, liefdesverdriet. Op momenten dat je eigenlijk iets anders zou moeten gaan doen (omdat dat je gedachten afleidt) ga je toch weer met je liefdesverdriet aan de slag omdat je zonodig wilt weten of er al gerageerd is in het topic. Van je af schrijven werkt wel even, maar of zo'n topic ook daadwerkelijk bijdraagt aan een snellere verwerking... Ik betwijfel het.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_38617683
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef jagermeister1 het volgende:
Het probleem met dit soort draadjes is dat de mensen die reageren op een gegeven moment een 'probleemgroepje' worden. Met zijn allen deel je min of meer je verdriet/ongenoegen over, in dit geval, liefdesverdriet. Op momenten dat je eigenlijk iets anders zou moeten gaan doen (omdat dat je gedachten afleidt) ga je toch weer met je liefdesverdriet aan de slag omdat je zonodig wilt weten of er al gerageerd is in het topic. Van je af schrijven werkt wel even, maar of zo'n topic ook daadwerkelijk bijdraagt aan een snellere verwerking... Ik betwijfel het.
Ik praat er ook liever niet meer over, ook niet tegen mijn vrienden, maar aan de andere kant ik moet het wel kwijt... En om er nou niet aan te gaan denken, wat ik dus afgelopen tijd heb gedaan, is gewoon wegdrukken en niet verwerken, dat werkt helemaal niet heb ik gemerkt. Natuurlijk ben ik wel bezig mezelf zo snel mogelijk er boven op te krijgen, maar het is allemaal nog zo vers... Zucht .
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:24:28 #9
143815 Madski
ad-rem galore
pi_38628295
Zoals jager ook aan geeft en Lips aan heeft gegeven: indien je hier steeds terug komt word je steeds weer aan het feit herinnerd. Dat terwijl ik denk dat voor jezelf bezig zijn en zo min mogelijk eraan te denken het beste is.

Op die manier krijg je dan rust in je hoofd en kun je zaken weer relativeren. Bedoel zou graag goede vrienden worden met mijn ex, alhoewel dit geen bittere noodzaak of vereiste is.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:50:20 #10
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38636360
Mevrouw heeft een vriendje. Een of andere 19-jarige mafkees uit een andere stad.

pi_38636630
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Mevrouw heeft een vriendje. Een of andere 19-jarige mafkees uit een andere stad.

So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.

/dooddoener
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:25:50 #12
45511 TimmyAsd
pi_38637110
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:03 schreef Panzer het volgende:

[..]

So, ze is je ex... Jij hoeft geen verantwoording naar haar af te leggen en zij ook niet naar jou toe. Ga lekker leven, je doet het maar een keer.

/dooddoener
Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:22:41 #13
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38650048
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dan nog deed het wel een beetje (boel) pijn.
Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.
pi_38662253
Hey mede-fokkers,

Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is hier op het Fok! forum R&P. Waarom? Omdat ik als ik hier ben mij vaker rot voel, dan goed. Daarnaast is er ook nog het feit dat als mijn ex mijn teksten leest (wat ik totaal niet erg vind), ze de teksten (gedeeltelijk) verkeerd opvat, het is niet mijn bedoeling om haar te kwetsen of om ons uit elkaar te drijven.

Bedankt voor alles.

Liefs, Poepeneesje.
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:09:04 #15
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38662743
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:57 schreef poepeneesje het volgende:
Hey mede-fokkers,

Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is hier op het Fok! forum R&P. Waarom? Omdat ik als ik hier ben mij vaker rot voel, dan goed. Daarnaast is er ook nog het feit dat als mijn ex mijn teksten leest (wat ik totaal niet erg vind), ze de teksten (gedeeltelijk) verkeerd opvat, het is niet mijn bedoeling om haar te kwetsen of om ons uit elkaar te drijven.

Bedankt voor alles.

Liefs, Poepeneesje.
Good luck anyway. Enne, je bent altijd welkom terug.

Nu ik weer een paar daagjes aan het werk ben gaat het wat beter. Ik merk heel erg dat als ik vrij ben ik in een soort gat val. Ik ga dus proberen andere dingen voor in het weekend te vinden ook al is dat vrij lastig.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38682748
Stars seemed to be nothing comparing with you
The first touch of your love
Of our skin
So pure and overwhelming
Not even able to say you loved me
Butterflies everywhere I could see

I’m trying
But inside I’m dying
Lost forever...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:19:59 #17
45511 TimmyAsd
pi_38683467
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Zeker timmy, ik had het moment nog geen 2 weken geleden. Kut he. Maar wees maar gewoon blij dat je die jongen niet kent of dat het je buurman is, dat is in mijn vriendengroep een keer gebeurt en dat zou ik zelf niet overleven.
Das waar..

Ach zoals nu gaat het wel. Maar dat zal snel weer veranderen vrees ik
pi_38832908
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:23:50 ]
pi_38833717
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25
Omg, wat een gezeik over 'n 1.5 maand verkering. Achja, gevoel is 'n raar iets..
Je raakt toch altijd aan mensen gehecht, ook al is het zo kort, veel sterkte in iedergeval . Er zijn nog zat andere leuke heren beschikbaar.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:53:49 #20
74671 h_vreman
true Junglist
pi_38834010
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:

Omg, wat een gezeik over 'n 1.5 maand verkering. Achja, gevoel is 'n raar iets..
zoals gezegd......1,5 maand, 6 maanden, 4 jaar of meer.
komt allen op hetzelfde neer; hartepijn.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_38839378
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef DanseMacabre het volgende:

Ik denk dat liefde een raar iets is, aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant weer kei en kei hard en meedogenloos...
pi_38841083
Ik heb nu het "I don't give a fuck anymore" gevoel.

Vorige week heb ik een aanbieding gekregen voor een baan na mijn afstuderen en dit had ik ook naar haar toe gesmst. Gewoon een heel oppervlakkig smsje. Vreemd genoeg kon er niet eens een gefeliciteerd vanaf. Toen heb ik haar een dag erna opgebelt en was het gelijk al van "Mag ik vragen waarom je belt?" op een nogal geirriteerde manier. Dat zegt dus wel genoeg.

Nouja, dan maar niet. Ik maak me er in elk geval niet meer zo druk over.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38841480
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:24:35 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:47:47 #24
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38841578
Bij mij is het nu wel over. Heb teveel dingen zelf die te leuk zijn de komende tijd waar ik ook te druk mee ben om er echt nog over te piekeren. Daarnaast kan ik haar steeds meer relativeren en boeit het me niet meer eigenlijk. Het enige gevoel wat er nog is nu wat irritant is, is dat zij wel nieuw vriendje heeft en ik niet, maar aan de andere kant is zij daar ook weer veel makkelijker in dan ik dus zelfs daar doe ik niet zo moeilijk over.

Het enige wat ik nog graag zou willen is dat er over een jaar/periode of wat we allebij gewoon kunnen lachen erom en lekker samen naar muziek luisteren of gewoon leuk een dag samen iets kunnen doen. Dat soort momenten zijn (ook met mijn vroegere exen) voor mij onbetaalbaar. Maar dat zien we over lange tijd wel weer. Ben er zelf meer en meer overheen nu
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:13:30 #25
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38842252
Na 6 weken heb ik het gevoel dat de pijn heviger wordt. Meer en meer ben ik bezig het te accepteren dat het over en uit is en komen er dingen naar voren waar ik erg verbitterd over raak. Dat irriteert mij dan weer en barst ik in de volgende jankbui uit. Ik voel me dan echt zo'n jankwijf en blijkt dus dat het ene gevoel het andere aanwakkert. Het blijft gewoon naar.

Ik blijf dan ook heel stellig dat ik geen relatie meer wil. Je bent dan zo kwetsbaar en zo wil ik mij nooit meer opstellen. 'te veel' personen die hier 'misbruik' van hebben gemaakt, ondanks dat deze laatste er veel aan doet om mij er doorheen te slepen. (wel en geen contact, wel en niet dingen zegggen etc etc)
pi_38842377
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:24:58 ]
pi_38842795
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:

Dat had ie van mij in het begin ook, maar nu heeft ie zoiets van ja, 't boeit me niet hoe jij je voelt niet dat hij dat ook letterlijk zegt maar ik heb dat gevoel gewoon. En dan denk ik achteraf van ja ik heb mooie momenten gedeeld met iemand die toch niet voor me voelde.
Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit. Alleen neem ik mezelf nu gewoon in bescherming om er niet meer aan te denken.
pi_38843606
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:26:18 ]
pi_38844095
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik niets meer om hem geef, maar dan kom ik bijvoorbeeld weer een foto oid tegen of een herinnering schiet me te binnen.
Dat word vanzelf wel minder.
De reactie die zij gaf aan de telefoon was voor mij eigenlijk net nog even dat ene zetje wat ik nodig had om er bijna niks meer om te geven.
pi_38844527
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:26:36 ]
pi_38846719
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:44 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dankjewel, njah ik ben op dit moment nog niet echt toe aan 'n andere vriend. En ik weet ook niet of ik nog zo snel iemand kan vertrouwen. Voor hem had ik 'n vriend die mij alles heeft voorgelogen dus had ik bij hem ook veel moeite om hem te vertrouwen en toen ik op het punt was dat ik écht het gevoel had dat ik 'm kon vertrouwen maakte hij het uit... En da's een beetje op een rommelige manier gegaan via de telefoon maar dat was eigenlijk meer m'n eigen schuld...
Lieve schat, je bent nog hartstikke jong . Ik heb geleerd, dat als je je nog zo jong bent niet moet proberen te settlen, gewoon genieten van hetgeen dat je meemaakt, houd het op dan houd het op. Wees verdrietig, maar pak je leven weer op, ga leuke dingen doen, mensen ontmoeten en vooral blijven genieten! Door al die ervaringen die jij nu meemaakt zul jij later in een volgende relatie vast en zeker sterker in je schoenen door staan, zie al die gebeurtenissen maar als een wijze lessen. O ja, beter nu zo uitgaan, dan over bijvoorbeeld een jaar, drie jaar, tien jaar. Wees blij.
pi_38846861
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit. Alleen neem ik mezelf nu gewoon in bescherming om er niet meer aan te denken.
Eigenlijk wel stom van mezelf maarja zo ben ik nu eenmaal...
pi_38847057
-

[ Bericht 51% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:27:01 ]
pi_38854617
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

Het boeit mij allemaal niet meer

Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit.

Ooit wordt het allemaal makkelijker.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38855124
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja ach, ik wilde me ook nog niet echt settelen maar als je denkt dat het goed gaat en je krijgt ineens zo'n klap dat hij dan zegt het werkt niet tussen ons terwijl je dat zelf niet gemerkt hebt.
I know everything about that . Hij is je gewoon niet waard moet je maar denken, nu "gewoon" iemand zoeken die jou tijd en aandacht wel verdient. Én die natuurlijk jou de aandacht die jij verdient terug geeft .
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:51:11 #36
148424 IshQ
» I got a Lust for Life
pi_38855436
Mijn steun aan iedereen met liefdesverdriet
Ben er zelf na een zeer pijnlijke strijd ook vanaf gekomen. Het is echt onvoorstelbaar wat liefde in zo'n korte tijd met je kan doen.
Ik merk wel dat ik erg verandert ben op een positieve manier, het was dus allemaal niet voor niets
» Wat is d'r nou weer....
pi_38855695
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:27:21 ]
pi_38858152
Af en toe denk ik bij mezelf dat liefde gewoon verboden moet worden, het is soms zó verschrikkelijk... Maar anderzijds het is het mooiste wat er is *zucht*.
pi_38859129
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:28:00 ]
pi_38859147
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef poepeneesje het volgende:
Af en toe denk ik bij mezelf dat liefde gewoon verboden moet worden, het is soms zó verschrikkelijk... Maar anderzijds het is het mooiste wat er is *zucht*.
Dat is de ellende... als het goed gaat, is het zó leuk...
Gaat het slecht, dan ach... waar doe je het eik voor
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38859183
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..
Komt echt wel, zo denkt iedereen op zo'n moment
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38859304
quote:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..
Mensen ontmoeten vind ik op dit moment super en het lukt ook heel goed, maar ik heb even geen zin meer om een relatie aan te gaan, maar zeg nooit nooit hea .
pi_38859596
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:28:19 ]
pi_38860133
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja ach, ik vind het alleen zo raar op de manier hoe we nu met elkaar omgaan daar erken ik niks in terug van hoe hij eerst was..
Misschien is het wel beter zo voor je , je moet het toch proberen los te laten, hoelanger je eraan vast blijf klampen, hoe meer kapot je gaat.
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:15:35 #45
45511 TimmyAsd
pi_38860272
quote:
Dat komt echt wel
pi_38860313
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:25:47 ]
pi_38860399
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik merk nu ook dat het wat beter met me begint te gaan met me en het contact zal straks toch wel 'n stuk minder worden omdat hij waarschijnlijk weer het leger in gaat enzo. Maar toen hij het net uitmaakte, ik weet niet eens meer hoe ik die tijd ben doorgekomen.
Het enige dat ik kon denken en zeggen toen ze me vertelde dat ze hem leuk vond, was "what must I do..." . O ja en wat je zeker niet doen moet, is te lang en teveel op dit soort forums rond blijven hangen.
pi_38861412
-

[ Bericht 99% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:28:39 ]
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:49:48 #49
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38861657
Natuurlijk is er bij mij weer zo'n dip en lees ik deze topic door. Waarom vind de hele wereld dat je wel weer iemand vind? waarom is het niet goed als je zegt dat je er nooit meer aan wilt beginnen? ja oke, als je 18 zou zijn alla... maar nu... het doet gewoon te veel pijn en altijd tref ik die hufters die alleen maar met hunzelf bezig zijn. Er is niemand die mij kan garanderen dat ze er nog zijn. ik geloof het gewoonweg niet. dus wat doet deze dame (ahum) lekker single blijven en al mijn liefde aan mijn huisdieren geven. Die blijven wel trouw en lopen niet weg. Elke ochtend maken ze me waker met een lik op mijn neus (helaas afgekeken van mijn ex maar goed)

Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
pi_38861866
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:28:53 ]
pi_38863614
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
Ik wil niemand iets doen geloven, maar ik merk dat telkens als ik achter de computer kruip dat het de verkeerde kant op gaat, de ene keer wat meer dan de andere keer. Als ik onder de mensen ben dan gaat het altijd redelijk tot zeer goed met mij. En ja het doet nog steeds pijn en nee ik ga het niet meer wegdrukken, ik wil dat het eruit komt en voor eeuwig weggaat.
pi_38863666
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Die opmerkingen die je ook krijgt als 't net uit is: "Geen hand vol maar een land vol" alsof je daar op dat moment zin in hebt, je wilt hem en niemand anders.
Dat is meestal bedoelt voor na de verwerking , ook een beetje troost denk ik.
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:12:08 #53
50062 UsurPia
smelly cat
pi_38864978
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef DanseMacabre het volgende:
Die opmerkingen die je ook krijgt als 't net uit is: "Geen hand vol maar een land vol" alsof je daar op dat moment zin in hebt, je wilt hem en niemand anders.
inderdaad .. een van de eerste reacties die ik kreeg was "er zijn meer vrouwen dan kerktorens" .. nee, daar zit ik op te wachten
pi_38865087
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:12 schreef UsurPia het volgende:

[..]

inderdaad .. een van de eerste reacties die ik kreeg was "er zijn meer vrouwen dan kerktorens" .. nee, daar zit ik op te wachten
Nee, maar als je het gevoel hebt dat de halve wereld is vergaan en er geen andere vrouwen op de planeet zijn... tja, iedereen roept het bij mij ook.
Zit toch waarheid in. (Zeker als je ex niet echt bepaald goed voor je is geweest). Ben je niet gelukkig met de ene persoon, dan ooit wel weer met een ander.
En ergens vind ik dat een fijn idee, als ik weer denk dat ik nooit meer gelukkig ben met iemand, dat dat ooit vast wel weer verandert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Noisekick op 14-06-2006 22:25:34 ]
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_38865508
Nouja, ik heb al mijn posts verwijderd.. Hij heeft ze gelezen en was er niet blij mee, zeer terecht overigens, ik had dat niet moeten doen..

[ Bericht 100% gewijzigd door DanseMacabre op 14-06-2006 22:46:10 ]
pi_38868137
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, ik heb al mijn posts verwijderd.. Hij heeft ze gelezen en was er niet blij mee, zeer terecht overigens, ik had dat niet moeten doen..
Want?
Je laat je toch niet vertellen door iemand wat jij wel en niet mag zeggen?
pi_38869160
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Want?
Je laat je toch niet vertellen door iemand wat jij wel en niet mag zeggen?
is goed joh,
dan gooien we ook meteen een stuk van jou relaties hier neer, en het liefste de stukken waarvan je hebt gezegd dat je het mensen liever niet zou vertellen neer,
en dan weer beginnen te roepen
pi_38873517
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Huh ? Waarom je bent toch niet inhoudelijk in de relatie ingegaan, je hebt alleen maar verteld hoe jij je voelt bij de situatie, je mag er toch best met anderen overpraten om het te verwerken... Het verwijderen van de post is volgens mij in iedere geval geen goede move...
pi_38873643
Nouja, als hij zegt dat hij het niet leuk vindt dan moet ik daar wel respect voor hebben, ik bedoel hij doet dat toch ook niet bij mij. Daarbij zijn er een aantal vervelende dingen gebeurd die absoluut niet zijn schuld waren.

[ Bericht 25% gewijzigd door DanseMacabre op 15-06-2006 07:04:56 ]
  donderdag 15 juni 2006 @ 07:18:53 #60
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38873704
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 06:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Nouja, als hij zegt dat hij het niet leuk vindt dan moet ik daar wel respect voor hebben, ik bedoel hij doet dat toch ook niet bij mij. Daarbij zijn er een aantal vervelende dingen gebeurd die absoluut niet zijn schuld waren.
Dat je er passages uit haalt omdat jij dan ook vind dat het niet kan oke, maar als iemand je gaat vertellen dat je hier niet mag posten over jouw prive leven maar het wel doet omdat je er mee zit dan denk ik dat hij nog wel erg veel invloed op je heeft. Ik heb mijn ex verteld dat ik op dit forum post en hij heeft het ook gelezen. Hij vind het goed dat ik het van me af probeer te schrijven en probeer het te verwerken. Misschien zou hij die insteek ook moeten hebben.

Of is hij ook niet over je heen en zit hij er mee in zijn maag maar durft hij er niet voor uit te komen. Probeer voor jezelf op te komen DM. Forums zijn nu eenmaal discussie punten waar je je hart kan luchten. Hij is degene die weet dat het over hem gaat. Ik zou niet weten wie het is dus waar is die bang voor?
pi_38873888
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 23:40 schreef muffinkloon het volgende:

[..]

is goed joh,
dan gooien we ook meteen een stuk van jou relaties hier neer, en het liefste de stukken waarvan je hebt gezegd dat je het mensen liever niet zou vertellen neer,
en dan weer beginnen te roepen
Dat heb ik al gedaan
pi_38875130
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 07:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat je er passages uit haalt omdat jij dan ook vind dat het niet kan oke, maar als iemand je gaat vertellen dat je hier niet mag posten over jouw prive leven maar het wel doet omdat je er mee zit dan denk ik dat hij nog wel erg veel invloed op je heeft. Ik heb mijn ex verteld dat ik op dit forum post en hij heeft het ook gelezen. Hij vind het goed dat ik het van me af probeer te schrijven en probeer het te verwerken. Misschien zou hij die insteek ook moeten hebben.

Of is hij ook niet over je heen en zit hij er mee in zijn maag maar durft hij er niet voor uit te komen. Probeer voor jezelf op te komen DM. Forums zijn nu eenmaal discussie punten waar je je hart kan luchten. Hij is degene die weet dat het over hem gaat. Ik zou niet weten wie het is dus waar is die bang voor?
Nee, hij is wel over me heen, tenslotte is hij degene die niet meer verder wilde. Hij vindt het gewoon niet prettig dat andere mensen dingen over hem kunnen lezen die ik niet eerst tegen hem zelf had verteld. En aangezien je dingen hier neer zet als je emotioneel niet helemaal lekker in je vel zit niet geheel objectief zijn, kan dat kut overkomen voor iemand. En ik denk niet dat het 'm pijn doet oid. hij vindt het gewoon irritant en dat wil ik niet en dat is de reden dat ik die posts verwijderd heb.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:08:52 #63
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38875702
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:45 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nee, hij is wel over me heen, tenslotte is hij degene die niet meer verder wilde. Hij vindt het gewoon niet prettig dat andere mensen dingen over hem kunnen lezen die ik niet eerst tegen hem zelf had verteld. En aangezien je dingen hier neer zet als je emotioneel niet helemaal lekker in je vel zit niet geheel objectief zijn, kan dat kut overkomen voor iemand. En ik denk niet dat het 'm pijn doet oid. hij vindt het gewoon irritant en dat wil ik niet en dat is de reden dat ik die posts verwijderd heb.
Dus de enige die zich kut mag voelen ben jij? Hij had ook aan jou kunnen vragen tijdens de relatie wat er aan de hand was of aan kunnen geven dat etc etc. Meer voor jezelf opkomen hoor en als jij je prettig voelt om het in een forum neer te zetten dan moet dat kunnen. Zolang je hem maar niet met naam en toenaam noemt lijkt mij er weinig aan de hand. Ondertussen zit jij wel met pijn in je hart.
pi_38876468
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dus de enige die zich kut mag voelen ben jij? Hij had ook aan jou kunnen vragen tijdens de relatie wat er aan de hand was of aan kunnen geven dat etc etc. Meer voor jezelf opkomen hoor en als jij je prettig voelt om het in een forum neer te zetten dan moet dat kunnen. Zolang je hem maar niet met naam en toenaam noemt lijkt mij er weinig aan de hand. Ondertussen zit jij wel met pijn in je hart.
Dat leidt alleen tot ruzie..
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:49:49 #65
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38876759
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Misschien is dat wel goed voor jullie een keertje, dan komen de dingen naar voren die door jullie beide nooit uitgesproken zijn. Je kan het ook van een andere kant benaderen
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:53:55 #66
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38876859
als zij niet meer wil posten voor hem, dan is dat ook haar goed recht.

Ikzelf begrijp sowieso niet waarom mensen perse mail/fora/hyves/smsjes/agendas/dagboeken/enwataldanietmeer gaan checken bij anderen, maar goed, blijkbaar hebben sommigen mensen daar behoefte aan. Ach, waar sommigen al niet mee bezig zijn he.
pi_38876876
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nou en?
Hij is je vriend toch niet meer?
pi_38876992
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef Grumpey het volgende:

Ikzelf begrijp sowieso niet waarom mensen perse mail/fora/hyves/smsjes/agendas/dagboeken/enwataldanietmeer gaan checken bij anderen, maar goed, blijkbaar hebben sommigen mensen daar behoefte aan. Ach, waar sommigen al niet mee bezig zijn he.
Hij kwam dit topic bij toeval tegen..
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien is dat wel goed voor jullie een keertje, dan komen de dingen naar voren die door jullie beide nooit uitgesproken zijn. Je kan het ook van een andere kant benaderen
Ik wil die ruzies niet meer.
pi_38877105
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Nou en?
Hij is je vriend toch niet meer?
Neemt niet weg dat ik nog wel om 'm geef..
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:05:40 #70
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38877195
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ik nog wel om 'm geef..
Meis, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik hoor alleen tussen de regels door dat hij toch nog wel een redelijke vinger in de pap heeft en dat vind ik jammer. Ik probeer aan te geven dat je meer voor jezelf op moet komen. geldt niet alleen in een relatie, mogelijk doe je dat op andere vlakken nl ook.

Succes iig met het verwerken
pi_38877253
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 11:05 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Meis, je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Ik hoor alleen tussen de regels door dat hij toch nog wel een redelijke vinger in de pap heeft en dat vind ik jammer. Ik probeer aan te geven dat je meer voor jezelf op moet komen. geldt niet alleen in een relatie, mogelijk doe je dat op andere vlakken nl ook.

Succes iig met het verwerken
Het is gewoon dat ik niet wel dat hij me aan mij irriteert ofzo.
Mjah, dankjewel iig.
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:11:39 #72
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_38879246
"bij toeval" een topic tegenkomen van je vriendin waarmee het net uit is, is natuurlijk wishful thinking. Waar was hij dan naar op zoek in 1e instantie?

Maar los van dat, sterkte!
pi_38879414
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:11 schreef Grumpey het volgende:
"bij toeval" een topic tegenkomen van je vriendin waarmee het net uit is, is natuurlijk wishful thinking. Waar was hij dan naar op zoek in 1e instantie?

Maar los van dat, sterkte!
Hij komt wel ooit op dit subforum en dan kan het inderdaad zijn dat je toevallig zo'n topic tegenkomt...
pi_38891740
Ik denk dat jij je niet door hem moet laten beïnvloeden, als jij hier graag post, dan doe je dat en dat hij het dan leest is zijn probleem en niet jouw zorg. Ik bedoel hiermee niet dat jij je van hem moet afzetten ofzo hoor. Echt super veel sterkte meid! Het komt wel goed .
pi_38895106
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:53 schreef Grumpey het volgende:

ja , ik heb toch niks anders te doen als iemand de hele dag te achtervolgen
pi_38895475
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef muffinkloon het volgende:

[..]

ja , ik heb toch niks anders te doen als iemand de hele dag te achtervolgen
Schijnbaar niet nee aangezien je hebt zitten zeiken.
pi_38895829
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Schijnbaar niet nee aangezien je hebt zitten zeiken.

jij bent echt grappig , (oja , was sarcasme)
pi_38895933
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:21 schreef muffinkloon het volgende:

[..]

jij bent echt grappig , (oja , was sarcasme)

Ook zonder sarcasme ben ik grappig ja.
pi_38896041
ja het zal allemaal wel ,
ik heb geen zin in dit gezeik
en ook geen tijd,
pi_38896646
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef muffinkloon het volgende:
ja het zal allemaal wel ,
ik heb geen zin in dit gezeik
en ook geen tijd,
Zij je dat nou ook tegen je ex vriendinnetje?
pi_38896701
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Zij je dat nou ook tegen je ex vriendinnetje?
ik denk eigenlijk dat jij daar heel weinig mee te maken hebt

(en nee dat zei ik niet)
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:57:47 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38897225
Volgens mij is muffinkloon de ex van dancemacabre... Zo komt het bij mij iig wel over.

sommige mannen zijn echt ziek (en ja een andere ex van me waar het al 3 jaar mee uit is zal dit ook wel lezen en ja... je bent ziek en nee ik haal de post niet weg)

6 en halve week verder hou ik nog steeds heel veel van lieffie liev, wetende dat het over is maar het is nu eenmaal mijn gevoel. Nee, ik ben er inderdaad niet over heen en loslaten kan ik al helemaal niet. Doe er ook maar geen poging meer toe, het gevoel wordt daardoor alleen maar versterkt omdat ik zo hard tegen mezelf zit te vechten. misschien ooit een dag al heb ik er vandaag de dag nog steeds geen vertrouwen in dat ik hem ooit kan loslaten.
pi_38897500
ja klopt,ik ben de ex van DanseMacabreen het was niet mijn idee om die posts helemaal weg te halen , dat heeft ze uit eigen beweging gedaan,
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:06:43 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38897592
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef muffinkloon het volgende:
ja klopt,ik ben de ex van DanseMacabreen het was niet mijn idee om die posts helemaal weg te halen , dat heeft ze uit eigen beweging gedaan,
Op mij komt het over dat je goed op haar hebt ingepraat. Ook gezien jouw reactie. Kom met je eigen kant van het verhaal dan desnoods maar geef er dan niet zo op af. Je zet jezelf zo te kijk op deze manier
pi_38897728
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Op mij komt het over dat je goed op haar hebt ingepraat. Ook gezien jouw reactie. Kom met je eigen kant van het verhaal dan desnoods maar geef er dan niet zo op af. Je zet jezelf zo te kijk op deze manier
ik vind het gewoon knap dat mensen over mij kunnen oordelen zonder dat ze me uberhaupt kennen,

en voor mijn gevoel ging het gewoon niet meer,
en dat heb ik ook tegen haar gezegd dat het niet haar schuld was, zij kan er ook niks aan doen dat ze niet anders is.
voor mij was het gevoel er niet meer, wat had ik dan moeten doen ? liegen tegen haar ?
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:14:46 #86
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38897896
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef muffinkloon het volgende:

[..]

ik vind het gewoon knap dat mensen over mij kunnen oordelen zonder dat ze me uberhaupt kennen,

en voor mijn gevoel ging het gewoon niet meer,
en dat heb ik ook tegen haar gezegd dat het niet haar schuld was, zij kan er ook niks aan doen dat ze niet anders is.
voor mij was het gevoel er niet meer, wat had ik dan moeten doen ? liegen tegen haar ?
Liegen is sowieso fout, maar waar ik op doel is dat je in deze topic op iedereen zo fel reageert en dat je door te reageren het gevoel wat sommige hier hebben alleen maar bevestigd. Dat je je 'aangesproken' voelt kan ik begrijpen, omdat het ook over jou gaat. Ik in ieder geval wist dat niet. Vergeet niet dat iedereen, maar dan ook iedereen die in een forum actief is zijn of haar waarheid neer zet en soms is die anders dan hoe jij of ik die zie. Zo zit het echte leven buiten het forum om er ook uit.

Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat je het beste je eigen gevoel moet volgen. Probeer er iets rustiger er mee om te gaan. Mijn lieffie liev leest dit ook en reageert stukken kalmer aan de telefoon of hoe dan ook naar mij toe dan hoe ik jou zie reageren in deze topic.

No hard feelings iig jegens jou
pi_38898020
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Liegen is sowieso fout, maar waar ik op doel is dat je in deze topic op iedereen zo fel reageert en dat je door te reageren het gevoel wat sommige hier hebben alleen maar bevestigd. Dat je je 'aangesproken' voelt kan ik begrijpen, omdat het ook over jou gaat. Ik in ieder geval wist dat niet. Vergeet niet dat iedereen, maar dan ook iedereen die in een forum actief is zijn of haar waarheid neer zet en soms is die anders dan hoe jij of ik die zie. Zo zit het echte leven buiten het forum om er ook uit.

Het enige wat ik tegen je kan zeggen is dat je het beste je eigen gevoel moet volgen. Probeer er iets rustiger er mee om te gaan. Mijn lieffie liev leest dit ook en reageert stukken kalmer aan de telefoon of hoe dan ook naar mij toe dan hoe ik jou zie reageren in deze topic.

No hard feelings iig jegens jou
ik weet wel dat ik fel reageer hier,
(ik ben trouwens ook een kloon van een andere user hier (niet in dit topic))
maar ik voel me gewoon aangevallen door Kapt.Ruigbaard
en dan reageer ik wat kortaf

maar ik houd er niet zo van als er stukken van mij (waar eigenlijk niemand wat mee te maken heeft) er neer worden gezet , ook al weet niemand dat het over mij gaat
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:21:05 #88
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38898145
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef muffinkloon het volgende:

[..]

ik weet wel dat ik fel reageer hier,
(ik ben trouwens ook een kloon van een andere user hier (niet in dit topic))
maar ik voel me gewoon aangevallen door Kapt.Ruigbaard
en dan reageer ik wat kortaf

maar ik houd er niet zo van als er stukken van mij (waar eigenlijk niemand wat mee te maken heeft) er neer worden gezet , ook al weet niemand dat het over mij gaat
Jammer dat je die persoon dan niet negeert en gewoon je neus er voor ophaalt.

En wat de 2e alinea betreft zul je soms je er toch in moeten schikken, of het wel of niet waar is. Je zou kunnen proberen er iets laconieker er mee om te gaan. gelult over je wordt er toch wel, hier kan je nog terug lezen wat men dan zegt.. je zou het ook van een positieve kant kunnen bekijken
pi_38898217
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hij heeft niet op me ingepraat, hij heeft me gewoon gezegd dat hij het niet leuk vond, ik heb het inderdaad uit eigen beweging gedaan..
pi_38898239
mensen die het nodig vinden om over iemand anders te lullen moeten misschien eens naar zichzelf kijken , of een hobby zoeken,die hebben het schijnbaar niet druk genoeg met zichzelf

ik kan weinig positiefs vinden in over iemand lullen, via welk medium ook
pi_38898382
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Jammer dat je die persoon dan niet negeert en gewoon je neus er voor ophaalt.

En wat de 2e alinea betreft zul je soms je er toch in moeten schikken, of het wel of niet waar is. Je zou kunnen proberen er iets laconieker er mee om te gaan. gelult over je wordt er toch wel, hier kan je nog terug lezen wat men dan zegt.. je zou het ook van een positieve kant kunnen bekijken
Het was gewoon geheel mijn fout..
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:28:02 #92
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38898452
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef muffinkloon het volgende:
mensen die het nodig vinden om over iemand anders te lullen moeten misschien eens naar zichzelf kijken , of een hobby zoeken,die hebben het schijnbaar niet druk genoeg met zichzelf

ik kan weinig positiefs vinden in over iemand lullen, via welk medium ook
Dat mensen over anderen praten komt vaak doordat die personen onzeker zijn over zichzelf. Je kan ook je neus ophalen en denken: die gast weet niet beter en kan daardoor niet beter. godzijdank verlaag ik me niet tot dat.

Dat anderen trouwens reageren op iets wat iemand hier neer zet is logisch in mijn optiek.

Wat je trouwens niet uit het oog moet verliezen als iemand hier zijn of haar verhaal neer zet en het daarbij dus over de situatie hebt kun je niet anders dan het over iemand te hebben, anders ben je niet in staat om zoiets uit te kunnen leggen. Ik ga er dan ook van uit dat dancemacabre ook geen kwaad in de zin had maar wel haar ei even kwijt moest. Dat heeft ze gedaan en ik heb haar post van een paar minuten geleden ook gezien.

good luck to both of you
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:29:15 #93
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38898508
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Het was gewoon geheel mijn fout..
deze post had ik dus niet gezien. Je moet niet het boetekleed aantrekken meis, gebeurd is gebeurd en je hebt je reacties en posts weggehaald. einde verhaal mijn inziens
pi_38898717
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

deze post had ik dus niet gezien. Je moet niet het boetekleed aantrekken meis, gebeurd is gebeurd en je hebt je reacties en posts weggehaald. einde verhaal mijn inziens
Inderdaad maar het is gewoon dat ik ook een aantal dingen naar hem toe heb geflikt die eigenlijk niet kunnen mede doordat ik me kut voelde maar dat is natuurlijk geen excuus. Dr zijn gewoon een aantal klote dingen gebeurd tussen ons. Maar hij heeft me toen het uit is gegaan zo goed mogelijk proberen te steunen. En dr is nog nooit iemand zo lief voor me geweest als hij (door hem heb ik gemerkt dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn en hij heeft ook veel geduld met me gehad enzo maar op gegeven moment ging het gewoon niet meer voor hem en daar moet ik maar respect voor hebben) En ja daarom was 't inderdaad een kutstreek dat zomaar op 'n openbaar forum neer te pleuren..
pi_38903695
Sinds 2 dgn heb ik mijn eerste ex. We hebben 3,5 maand wat gehad en hij heeft het uitgemaakt via msn (lang verhaal, mocht je meer willen weten, zie mijn topic Hij en ik.. Maar ik weet nog niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik zie overal herinneringen en ik weet nog niet hoe dingen gaan lopen in de toekomst. Ik kan wel zeggen dat ik zeer gemotiveerd doen mijn leven anders aan te pakken. Ik heb nu zoveel plannen. Er is een last van me af en kan me nu bezighouden met dingen die er altijd zullen zijn ipv met hem bezighouden.
Ik probeer er niet aan te denken maar tot dusver heb ik soms er de behoefte om ontzettend te huilen maar ik wil niet. Ik wil het gewoon ok vinden en me er niet teveel mee bezig te houden.

Iemand nog tips?
pi_38908645
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef vencodark het volgende:
Sinds 2 dgn heb ik mijn eerste ex. We hebben 3,5 maand wat gehad en hij heeft het uitgemaakt via msn (lang verhaal, mocht je meer willen weten, zie mijn topic Hij en ik.. Maar ik weet nog niet hoe ik ermee om moet gaan. Ik zie overal herinneringen en ik weet nog niet hoe dingen gaan lopen in de toekomst. Ik kan wel zeggen dat ik zeer gemotiveerd doen mijn leven anders aan te pakken. Ik heb nu zoveel plannen. Er is een last van me af en kan me nu bezighouden met dingen die er altijd zullen zijn ipv met hem bezighouden.
Ik probeer er niet aan te denken maar tot dusver heb ik soms er de behoefte om ontzettend te huilen maar ik wil niet. Ik wil het gewoon ok vinden en me er niet teveel mee bezig te houden.

Iemand nog tips?
Ja, en msn is inderdaad een kutmanier bij mij ging het ook via msn/telefoon maar dat was gewoon m'n eigen schuld omdat ik hem vroeg omdat ik voelde dat er iets niet goed zat: ga je het uitmaken. Dus hij kon niet anders, voor mij scheelt het dan wel weer dat hij de volgende dat mij is komen halen om uit te leggen hoe en waarom en daar heb ik echt een grote steun aan gehad, en het kan zijn dat er daarna altijd minder leuken dingen kunnen gebeuren tussen jullie, maar alles komt wel weer goed ook al is dat nu misschien nog te vroeg om te geloven..
Sterkte!

[ Bericht 25% gewijzigd door DanseMacabre op 16-06-2006 07:19:25 ]
pi_38908701
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 07:08 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Da's altijd als het net uit is dat alles wat je ziet je aan 'm doet denken, maar dat gaat wel over. En huilen moet je juist wel doen dat helpt Nouja, sterkte verder!
Kon ik er maar om huilen, maar het is gewoon allemaal te mooi (de wereld) of te kut/triest (de situatie met mijn ex) om te gaan zitten huilen, lekker vaag . But I'm sure you know what I mean.

By the way, gisteren uit geweest met aantal lui, het was echt super en ook leuk meisje ontmoet , kwam ze erbij zitten, maar voordat ik echt met haar kon praten, werd het terras gesloten, stond ik op keek ik om, was ze weg , ze heeft ook een aantal keren met interesse naar mij gekeken. Ik vond het super om weer iemand met blikken te plagen, maar ik weet niet of ik wel aan een nieuw meisje enzo toe ben ...
pi_38911608
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 07:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Kon ik er maar om huilen, maar het is gewoon allemaal te mooi (de wereld) of te kut/triest (de situatie met mijn ex) om te gaan zitten huilen, lekker vaag . But I'm sure you know what I mean.

By the way, gisteren uit geweest met aantal lui, het was echt super en ook leuk meisje ontmoet , kwam ze erbij zitten, maar voordat ik echt met haar kon praten, werd het terras gesloten, stond ik op keek ik om, was ze weg , ze heeft ook een aantal keren met interesse naar mij gekeken. Ik vond het super om weer iemand met blikken te plagen, maar ik weet niet of ik wel aan een nieuw meisje enzo toe ben ...
Ik kon er in het begin ook niet om huilen omdat ik nog totaal in shock was maar daarna lukte het wel maar dan ook echt hysterisch ofzo (dan ben ik echt van streek) Wat betreft dat meisje ik zou er niet aan beginnen als je nog niet helemaal over je ex heen bent want als het misloopt doe je jezelf én dat meisje pijn en dat wil je niet.
pi_38912181
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:37 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik kon er in het begin ook niet om huilen omdat ik nog totaal in shock was maar daarna lukte het wel maar dan ook echt hysterisch ofzo (dan ben ik echt van streek) Wat betreft dat meisje ik zou er niet aan beginnen als je nog niet helemaal over je ex heen bent want als het misloopt doe je jezelf én dat meisje pijn en dat wil je niet.
Het liefst zou ik nu een zwaar potje willen zitten janken en dan het geheel dan eens eindelijk achter mij laten, het is nu al wel lang genoeg aan de gang geweest. Maargoed misschien moet ik maar niets met een ander meisje "beginnen", eerst maar een gewoon nieuwe contacten leggen en plezier maken, daarna zie ik wel weer verder .
pi_38912497
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:03 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Het liefst zou ik nu een zwaar potje willen zitten janken en dan het geheel dan eens eindelijk achter mij laten, het is nu al wel lang genoeg aan de gang geweest. Maargoed misschien moet ik maar niets met een ander meisje "beginnen", eerst maar een gewoon nieuwe contacten leggen en plezier maken, daarna zie ik wel weer verder .
Inderdaad, ik zou eerst alles voor jezelf op 'n rijtje zetten enzo.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:21:50 #101
46727 masterdave
Topic Killer
pi_38912606
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Natuurlijk is er bij mij weer zo'n dip en lees ik deze topic door. Waarom vind de hele wereld dat je wel weer iemand vind? waarom is het niet goed als je zegt dat je er nooit meer aan wilt beginnen? ja oke, als je 18 zou zijn alla... maar nu... het doet gewoon te veel pijn en altijd tref ik die hufters die alleen maar met hunzelf bezig zijn. Er is niemand die mij kan garanderen dat ze er nog zijn. ik geloof het gewoonweg niet. dus wat doet deze dame (ahum) lekker single blijven en al mijn liefde aan mijn huisdieren geven. Die blijven wel trouw en lopen niet weg. Elke ochtend maken ze me waker met een lik op mijn neus (helaas afgekeken van mijn ex maar goed)

omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:23:39 #102
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38916166
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:

[..]

omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
pi_38917742
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:35:23 #104
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38918625
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
pi_38918702
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:52:15 #106
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38919241
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..

Welcome to the real world
pi_38919526
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..

Welcome to the real world
Dat weet ik wel maar hoe erg alles ook is je moet door. En misschien denk ik daar later niet meer zo over, maar ik heb nu nog genoeg andere dingen om voor te leven.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:11:45 #108
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38984405
Inmiddels is het zondagavond en heb ik weer een weekend volbracht. Gisteren is mijn ex de middag en avond hier geweest en hebben we het als vrienden gezellig gehad. Het is wel verdraaide moeilijk om soms wat luchtig te doen. Ik hou gewoon nog zo onwijs veel van hem dat het moeilijk is hem los te laten. Ik heb het er vandaag ook met mijn moeder over gehad en die vertelde mij dat zij bij haar love of her life het er zeker wel een jaar over gedaan heeft om het allemaal een plekje te geven. Ik ben amper 7 weken op weg dus dat gaat nog een behoorlijke zware tijd worden omdat ik in heel veel dingen verdraaide veel op mijn moeder lijk.

Zonet belde hij nog even om te vragen hoe het ging, maar elke keer vertel ik hem weer dat afgezaagde antwoord dat ik hem mis en nog steeds zo onwijs veel van hem hou. Het wordt misschien voor hem ook wel afgezaagd en ondertussen word ik dus een beetje bang dat ik hem als vriend ook ga verliezen. Maar keer op keer geeft hij aan dat ik daar niet bang voor hoef te zijn. Wel had hij gedacht en misschien ook wel ergens gehoopt dat mijn gevoel voor hem minder zou worden. Nu hoor ik hier al een aantal mensen die denken en waarschijnlijk ook zo reageren dat ik het contact moet verbreken voor mijn eigen bestwil, maar dat is iets wat ik niet wil doen. Valse hoop geven doe ik mijzelf niet aan, ik weet dat het over is van zijn kant en daar zal ik mij in moeten schikken. Ik zal alleen een manier moeten vinden om met mijn eigen verdriet en pijn om te gaan. Zo is het nu eenmaal. Het is nu eenmaal pijnlijk om de love of your life te verliezen.

Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.

Ik mis je lieffie liev !
pi_39057676
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:53:16 #110
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_39058222
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef Mickeys het volgende:
Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.
Ik mis je lieffie liev !
En, hoe is het nu?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:54:00 #111
45511 TimmyAsd
pi_39058255
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:14:24 #112
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39059044
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Je hebt jezelf in een hoek geluld gast Bel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
  woensdag 21 juni 2006 @ 07:55:44 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39062817
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef cosmick het volgende:

[..]

En, hoe is het nu?
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:20:16 #114
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39063019
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 07:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
poeh, als ik jou zo hoor komen me de herinneringen boven drijven waar ik liever niet aan denk, kep de nodige relaties achter de rug, maar 2 daarvan ben ik echt naar de klote geweest, waarvan eentje idd een jaar geduurd heeft.
Ik ben dan wel een kerel, maar ik hield toendertijd zoveel van der, nie normaal.

Jij bent een stuk ouder als mij, dus voor jou is het zowieso stukken moeilijker om weer de draad op te pakken en ooit misschien toch weer open te staan voor een relatie. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en probeer de vriendschap tussen jou en hem niet kwijt te raken doordat je gevoelens teveel overlopen en hem meer lastig gaat vallen dan dat je vrienden bent.
GamerTag
pi_39063027
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Je hebt jezelf in een hoek geluld gast Bel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet ...
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:07:36 #116
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39063742
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten .
[..]

Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet ...
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door masterdave op 21-06-2006 09:15:02 ]
GamerTag
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:12:34 #117
45511 TimmyAsd
pi_39063838
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

[..]

Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel redden Go for it
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:32:19 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_39064280
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_39070515
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:14 #120
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39071798
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef vencodark het volgende:
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
GamerTag
pi_39072228
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ja, ik bedacht me dat ook al. Heb de eerste 3 dgn me helemaal leeg gehuild maar opzich ben ik nu wel rustig. Maar indd, misschien dat mijn "klap" nog komt. Ben nu te druk met werk en school om me echt ermee bezig te houden. Ik denk wel veel aan hem maar zijn zomaar momenten, daarna ga ik verder waar ik mee bezig was.
Ik hoop dat het een tijdje zo blijft. Wil me niet ellendig voelen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:24:41 #122
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39072732
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:

[..]

Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
pi_39072920
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Nah ja, kleine 4 mnd. Maar voor mij heel wat. Hij was namelijk mijn eerste vriend (ben net 21 geworden) en ik vond het heerlijk dat iemand mij leuk vond en wederzijds. In dat opzicht was het wel intens omdat het allemaal nieuw was en we vrij "snel" gingen.
Maar ik had al 2 mnd een gevoel dat er wat mis was maar hij zei dat er niets was.
Ik was dus al 2 mnd heel onzeker en niet eens helemaal gelukkig. Ondanks alles had ik nu niet verwacht dat het uit zou gaan.
Maar het is beter zo. Ik accepteer het.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:35:18 #124
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39073115
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ja, dat is zo, kep dus 1 keer een half jaar gehad, en heb ik een jaar nodig gehad om overheen te komen, was echt te gek voor woorden hoeveel je van iemand kan houden. En als ik der nu zie, dan kan ik me niet voorstellen dat ik uberhaupt ooit wat met haar heb gehad
GamerTag
pi_39084227
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef masterdave het volgende:

[..]

Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.
Heel grappig .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel redden Go for it
Ik ben gewoon bang dat zij of ik, wij ons niet op ons gemak voelen en dat wij er allebei maar tegenover elkaar staan van ja... Voor de rest zal het wel niet zo een heel groot probleem zijn .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Jumparound het volgende:
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
Ik weet gewoon niet wat te verwachten, hoe te reageren. Ene kant heb ik wel zin om haar te zien, aan de andere kant tja... En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed .
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:31:47 #126
45511 TimmyAsd
pi_39084374
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef poepeneesje het volgende:
En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed .
gewoon alles zijn gangetje laten gaan
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:24:48 #127
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39091152
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:35:54 #128
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39091498
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:52:35 #129
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39092061
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
indd blijft een kutgevoel en raar, enige tip;

verder gaan en zogenaamd "genieten" waarvan ik het bestaan nog ff niet zie; genieten.......yeah right !
Focus je maar op de dingen die je nu wilt doen, scheelt helft van de pijn.
Doom |
pi_39095135
quote:
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelen en daarna weer je leven oppakken. Succes!
  donderdag 22 juni 2006 @ 03:21:39 #131
45511 TimmyAsd
pi_39100750
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelen en daarna weer je leven oppakken. Succes!
Beste advies idd..
  donderdag 22 juni 2006 @ 03:23:44 #132
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_39100753
Halfdood zuipen en iets willekeurigs met een bovenlip neuken.
Niet het beste maar het helpt wel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:13:03 #133
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_39102260
quote:
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!

Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
power to the people
pi_39167777
quote:
Accepteren, verdergaan met de je eigen leven.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:40:42 #135
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39168159
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!

Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
nieteens opgevallen
pi_39168456
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:40 schreef fs180 het volgende:
nieteens opgevallen
Dan heb je nog wel even te gaan. .
pi_39168821
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00 weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd

zucht
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:09:11 #138
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39180917
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:13 schreef Moja het volgende:
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00 weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd

zucht
slaap al heel lang slecht...
misschien het weer ?
Doom |
  maandag 26 juni 2006 @ 10:31:46 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39241338
ouch, nu heel lang geleden, en alles ging goed. Alleen op dit moment gaat op een heel ander gebied iets helemaal niet goed en wil ik het liefst met haar praten en omhelst/getroost worden door haar. Maar goed, gaat wel weer over. Voor de rest eigenlijk met hele andere dingen bezig, daarom is het zo raar opeens. zucht.
  maandag 26 juni 2006 @ 10:40:06 #140
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39241543
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
  maandag 26 juni 2006 @ 11:06:30 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39242301
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:40 schreef UsurPia het volgende:
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
je doet het iig al goed gewoon jezelf bezih houden, en probeer te vergeten dat zij ook komt door gewoon lekker geconcentreerd op het concert te zijn, anders verpest het je humeur waarschijnlijk ook nog..
sterkte ermee
  maandag 26 juni 2006 @ 11:23:49 #142
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39242809
dat concert gaat ze niet voor me verpesten, dat staat vast (concert @ sea is het trouwens) .. ga er gewoon een leuke dag van maken en als ik haar tegenkom, tsjah.. we zullen wel zien hoe het loopt..
  maandag 26 juni 2006 @ 16:14:38 #143
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39253521
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...

Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39253636
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Noisekick het volgende:
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...

Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.
Laat hem je auto wassen!
  maandag 26 juni 2006 @ 16:22:05 #145
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39253887
is een idee .. al denk ik eerder dat mijn ex-en dan te werk zullen gaan met staalwol e.d.

OT :
vandaag berichtje gehad van mijn ex. die begreep niet waarom ik haar had geblocked op msn .. goh .. even denken.. omdat je bent vreemdgegaan, me aan het lijntje hebt gehouden, 4 maanden heb zitten liegen, ongeveer de belangrijkste dag voor mij bent vergeten en dan nog steeds pretendeerd een goeie vriendin te zijn .. take your fucking pick!!!
pi_39253975
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie

Een maand later...
  maandag 26 juni 2006 @ 16:44:42 #147
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39254841
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

Laat hem je auto wassen!
Hij moet gewoon niet aan mij of m'n spullen komen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 26 juni 2006 @ 16:48:24 #148
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39254992
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie

Een maand later...
gelezen. Een hart onder de riem is er niet echt. Je wilt graag iets horen maar dat kan niet meer. Je bent wel goed bezig de dingen op te pakken. Proberen door te gaan is het beste (zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
  maandag 26 juni 2006 @ 17:03:49 #149
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39255608
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Mickeys het volgende:
(zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
gedeelde smart is halve smart

maar gewoon doorgaan is idd wel de beste remedie vind ik zelf .. probeer gewoon elke avond m'n agenda dusdanig vol te hebben dat ik geen tijd heb om na te denken, gewoon om m'n zinnen te blijven verzetten en niet bij haar stil te blijven staan .. werkt best goed, al gaat het, wanneer ik 's nachts in mn bed lig, niet altijd even lekker..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:34:57 #150
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39284662
ze stuurde mailtje gister, maar ondanks dat ik heel graag allerlei dingen met haar wil doen maar vooral ook tegen haar wil zeggen, heb ik een kort en standaard mailtje teruggestuurd, gedwongen door mezelf. Stiekem hoop ik dat ze het gewoon uit me trekt en zelf interesse toont, maar dat zal waarschijnlijk wel niet. Zal wel aan mij liggen.

Trouwens, vooral het feit dat zij lekker met haar kersverse vriendje savonds op bed ligt nadat wij eventueel af zouden spreken smiddags bijvoorbeeld maakt mij weer helemaal verdrietig, stom he.

edit: kreeg net inderdaad standaardmailtje terug, met vooral informatie over haarzelf, zoals verwacht eigenlijk. Ze bedoelt ook wel goed hoor, dat wel. Het blijft gewoon tof persoon natuurlijk, eigenlijk zouden er gewoon meer replica's moeten rondlopen en zit daar het probleem hehe

[ Bericht 13% gewijzigd door Grumpey op 27-06-2006 15:33:23 ]
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:50:08 #151
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39326125
De kogel is door de kerk denk ik.

Zaterdag langs geweest bij hem om ook te praten, maar blijkbaar heeft hij meer bedenktijd nodig... hij beroept zich op het gevoel dat hij had maar kan het niet omschrijven. hij bleek ook teleurgesteld te zijn geweest dat ik vertelde een tijdje geleden dat ik niet meer echt verliefd was maar dat dat over was gegaan in oprechte liefde voor hem en echt houden van. (de uitwerking nu nog moge duidelijk zijn dat dat ook echt zo was en zelfs nog steeds is) Hij vond dat dat te snel was en dat heeft zijn gevoel aangetast. maar als ik dan verder vraag kan hij het niet omschrijven, geen uitleg aan geven.

Zondag morgen heb ik hem nog gebeld en gezegd dat ik heel boos was en zwaar verdrietig. Ik wenste hem een fijne dag nog (voetbal kijken met zijn vrienden). Maandagmorgen nog een mailtje gestuurd maar tot op heden geen antwoord, geen telefoon gewoon helemaal niets... Ik zit niets anders te doen dan te huilen en me zo afgedankt te voelen en ik weet niet wat voor dingen allemaal nog meer.

Het is inmiddels 2 maanden uit en het verdriet is er alleen maar erger van geworden. Ik dacht dat hij anders was dan de hufters die ik ooit had gekend. Ik had gezegd dat ik er niet meer open voor zou staan om een relatie aan te gaan omdat ik niet meer een hufter wou opdoen. tje.. Het leek zo anders en zo oprecht en zo denk en voel ik het ook nog steeds... tijdens de relatie dan, maar zoals het nu gaat. Het lijkt wel alsof ik er echt niet meer uitkom. zelf geen contact meer hebben maakt het alleen nog maar ingewikkelder...

Vaak heb ik de neiging om te bellen, maar wat heb ik te vertellen? niets toch zeker? ik snap het niet en ik wil het niet snappen. Iedereen om mij heen vraagt ook steeds: hoe kan het nou, jullie keken nog naar huisjes... het erge is nog dat we het zelfs over trouwen hadden en wat voor idee we daar bij hadden en nu dit.. niet dat mijn directe omgeving dit weet maar het maakt het allemaal zo zuur. Ik kan hem gewoon niet loslaten, het lukt me niet, hoe hard ik het ook probeer.
  woensdag 28 juni 2006 @ 16:57:04 #152
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39326362
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
Het is inmiddels 2 maanden uit en het verdriet is er alleen maar erger van geworden. Ik dacht dat hij anders was dan de hufters die ik ooit had gekend...
same here .. ik dacht ook dat zij zo anders was dan de vorige dames, dat zij wel begreep wat ik bedoel, dat zij me wel snapte.. helaas
quote:
Het leek zo anders en zo oprecht en zo denk en voel ik het ook nog steeds... tijdens de relatie dan, maar zoals het nu gaat.
dat geeft nog de diepste teleurstelling. juist omdat de relatie zelf zo goed is gegaan, dat je er alle vertrouwen in had, is de klap des te harder dat het achteraf allemaal een illusie is gebleken. je gaat twijfelen aan alles .. is alles wat ik tegen haar heb gezegd (en wat ze mij vertelde) zoals houden van dan echt helemaal gelogen? wat kan ik nog geloven van wat ze me heeft verteld?
en dat wekt bij mij een potje aggressie op, omdat ik het gevoel heb dat ik zwaar belazerd ben, niet alleen in de laatste periode, maar ik steeds meer het gevoel heb dat dat van begin af aan is geweest.. en dat zuigt
pi_39332440
quote:
De kogel is door de kerk denk ik.
Mickeys je moet het niet proberen te begrijpen omdat het niet te begrijpen is. Ga niet op hem zitten wachten en bellen, hopen op een antwoord wat voor jou duidelijkheid geeft. Het is moeilijk maar probeer sterk te blijven Op een gegeven moment wordt het verdriet echt minder, maar geef jezelf ff de tijd. Ik weet niet of je nu nog steeds dagelijks met hem belt en mailt? je moet het natuurlijk zelf weten maar ik denk uiteindelijk wel dat het je gaat opbreken. Je hoeft niet te zeggen dat je totaal geen contact meer wilt met hem maar neem gewoon wat meer afstand anders blijf je er zo in hangen en kan je gewoon niet verder.

iig heel veel sterkte ik herken wat je schrijft bij mezelf.
pi_39334886
Hey Mickeys, sterkte! Ik was zover dat we een huis gekocht hadden, welke bijna klaar was qua verbouwing, toen ze d'r vandoor ging met een ander (vorige maand)... Ik heb het geluk dat ik haar wel los kan laten (mede daardoor). Succes meid!
  donderdag 29 juni 2006 @ 06:42:27 #155
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39344824
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Jeff1981 het volgende:
Hey Mickeys, sterkte! Ik was zover dat we een huis gekocht hadden, welke bijna klaar was qua verbouwing, toen ze d'r vandoor ging met een ander (vorige maand)... Ik heb het geluk dat ik haar wel los kan laten (mede daardoor). Succes meid!
tnx, de enige troost die ik heb is dat het niet aan mij gelegen heeft. Daar blijft hij in volharden dat dat zo is, maar wat koop je er voor? verdriet en een hoop pijn.

Jij ook sterkte
pi_39377505
Jah, inderdaad, al die suffe standaard opmerkingen, "het ligt niet aan jououououou", "je vindt wel weer een anderrrrrrrrrr" bla bla bla, allemaal goedbedoeld, maar 't helpt nix... Waar ik nou mee zit is dat ik elke dag m'n ex eigenlijk eens goed duidelijk wil maken wat we hadden en wat een ongelooflijke kut ze is dat ze dat laat varen. Maar goed, daar schiet je ook nix mee op he...
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:23:26 #157
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39589784
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.

Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten

Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
pi_39599716
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.
Doe maar. Het kan je alleen maar goed doen. Vooral als je het er zo moeilijk mee hebt.
Ik heb ook een tijd bij een psycholoog en hypnotherapeut gelopen, en dat helpt. .

Sterkte meis. .
pi_39607148
Sterkte Mickeys
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:22:49 #160
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39607802
Mja sterkte meis... advies heb ik niet voor je
pi_39622638
quote:
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.

Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten

Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
Na een tijdje gaat het beter, echt. Al kun je dat nu niet geloven, en professionele hulp is inderdaad wel een idee denk ik.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:37:58 #162
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39623775
quote:

Je zult het niet geloven maar er gaat een lading tijd overheen.
Dat is zwaaaaaar kut, wat ik denk elke dag nog steeds wel een keer aan mijn ex, en het is 8 maanden geleden.
Die confrontaties met jezelf; het denken aan, missen van en niet weten hoe; blijven nog wel komen, ze worden ook nog erger. Maar wat je niet doorhebt is dat je stukje voor stukje het verwerkt.
Dat kan niet in een keer en ga jezelf er ook geen grens bij stellen of datum; ik weet ik ben hypocriet het te zeggen.
Het enigste wat je nodig hebt is zelfvertrouwen en je vrienden; zij zijjn degenen die je kunnen helpen.
Als je de wegen naar je ex zodanig openhoud kwel jejezelf alleen maar (erger).
Ga langzaam na wat je nu wil bereiken;
wie ben ik?
wat ga ik doen?
welke doelstellingen?
let op IK, JIJ dus. Denk aan jezelf, ga ondervinden hoe het is om met jezelf te zijn. Dat klinkt raar maar je bent een tijd gewend geraakt om met een ander te zijn; Leer op jezelf zijn, ook dat kost tijd.
Maar vooral; laat hem gaan, ga voor jezelf bezig, jij en niet hij.
Ik weet het allemaal ook niet zal ik eerlijk zeggen maar ik ben een stuk verder terwijl ik dat 4 maanden geleden niet voor mogelijk hield.
Ga op je gevoel af, leef voor jezelf en wardeer je vrienden; je hebt ze nodig.
Het komt goed, het kost tijd en helaas gaat het langzaam maar zo leer je ook weer een onderdeel van jezelf kennen; je eigen kracht. Wees sterk !
succes.
Doom |
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:04:14 #163
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39624367
er gaat veel te veel tijd overheen terwijl je dat eigenlijk niet wil. ik merk aan mezelf dat ik gewoon verder wil, leuke dingen doen, nieuwe vriendin, nieuwe ronden, nieuwe kansen .. maar daarbij merk ik gelijk dat ik daar misschien nog niet aan toe ben .. ik denk nog veel te vaak aan haar, word nog steeds veel te kwaad als ik aan haar denk en alle dingen die ik tegen kom doen nog steeds ontzettend veel pijn.. en het verdringen, door bijv. m'n agenda gigantisch vol te plannen, werkt maar voor even .. de hersenen willen wel verder, maar het hart nog niet ..

alles komt met tijd, maar hoeveel tijd heeft het nodig?
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:08:58 #164
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39624455
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:

Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft; je wilt zó graag verder en alles achter je laten, alleen dat gaat eigenlijk niet, is gewoon een verwerkingsproces.

Un'altra te,
Dove la trovo io...
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:12:18 #165
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39624524
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:
er gaat veel te veel tijd overheen terwijl je dat eigenlijk niet wil. ik merk aan mezelf dat ik gewoon verder wil, leuke dingen doen, nieuwe vriendin, nieuwe ronden, nieuwe kansen .. maar daarbij merk ik gelijk dat ik daar misschien nog niet aan toe ben .. ik denk nog veel te vaak aan haar, word nog steeds veel te kwaad als ik aan haar denk en alle dingen die ik tegen kom doen nog steeds ontzettend veel pijn.. en het verdringen, door bijv. m'n agenda gigantisch vol te plannen, werkt maar voor even .. de hersenen willen wel verder, maar het hart nog niet ..

Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Stapje voor stapje dan maar.
Een ding hebben we allen hier gemeen (denk ik)en is universeel, althans het gevoel van Liefdesverdriet.
ALs je een manier van sneller verwerken hebt gevonden laat het mij weten!
Doom |
  zaterdag 8 juli 2006 @ 01:49:32 #166
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39624777
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:

[..]

Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Een ding hebben we allen hier gemeen (denk ik)en is universeel, althans het gevoel van Liefdesverdriet.
ALs je een manier van sneller verwerken hebt gevonden laat het mij weten!
Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminst
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_39624931
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:49 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminst
Vaak is het nog moeilijker, omdat die kwaadheid ervoor zorgt dat je wat meer afstand kunt nemen.

Het gaat nu met mij na 4 maanden echt heel goed met me, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht Ik denk nog heel vaak terug aan die tijd maar ik begin nu niet gelijk spontaan te janken Ik heb nog wel af en toe van die verdrietige momenten maar dat duurt een paar minuten en dan is het ook weer over en ga ik gewoon weer verder waar ik mee bezig was
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:14:01 #168
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39634568
de ongekende kwaadheid vanuit mij ten opzichte van haar werkt voor mij op zich wel in een voordeel .. ik kan veel beter met die woede omgaan dan met een hartverscheurend verdriet .. is een soort defensiemechanisme. de woede is zo weg na een avondje lekker sporten, keertje 220 op de snelweg met de raampjes op 10 en de radio open .. verdriet duurt nog veeeeeel langer ..
  zondag 9 juli 2006 @ 01:58:52 #169
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39649124
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef UsurPia het volgende:
de ongekende kwaadheid vanuit mij ten opzichte van haar werkt voor mij op zich wel in een voordeel .. ik kan veel beter met die woede omgaan dan met een hartverscheurend verdriet .. is een soort defensiemechanisme. de woede is zo weg na een avondje lekker sporten, keertje 220 op de snelweg met de raampjes op 10 en de radio open .. verdriet duurt nog veeeeeel langer ..
Dat is het ook bij mij dat laatste. Hij geeft ook elke keer aan dat het aan hem ligt en heeft gelegen en daar koop ik zo weinig voor. Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ik weet nu ook dat dat niet meer gaat. In ieder geval niet zonder slag of stoot als ik het goed zou vinden dat hij toch terug naar mij zou willen. Ik ben veels te bang dat het dan weer zomaar kan gebeuren en dat zou ik al echt niet aan kunnen. Het is gewoon niet anders... nu nog mijn hart weer in elkaar krijgen en die hetzelfde laten voelen als wat mijn hoofd aan feiten inmiddels al weet. Tussen zeggen en voelen zit zo'n groot verschil
pi_39659440
quote:
Op zondag 9 juli 2006 01:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ...
Ik heb exact hetzelfde gevoel.
Bij mij is het eigenlijk nog niet definitief uit. Voor hem waarschijnlijk wel, maar toch weet ik dat hij twijfelt! We zijn nml al 10 jaar gelukkig samen. We waren alles voor elkaar: maatjes en minaar. We doen ook veel dingen samen (behalve eigen hobbies) en hebben het vaak over dat we niet zonder elkaar kunnen...
En nu wilt hij onze relatie toch beeindigen. Ik kan het nog steeds niet begrijpen...

Het valt niet mee om na 10 jaar samen, plotseling weer alleen te zijn....
  zondag 9 juli 2006 @ 16:37:34 #171
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39661928
quote:
Ik hou nog steeds heel veel van haar en het liefst wil ik haar terug in mijn leven, maar ...
Ik heb ook precies hetzelfde gevoel. Ongeveer 6 weken geleden uitgegaan met mijn vriendin, ze zou naar NYC verhuizen voor de zomer en daarna zouden we het misschien even aan gaan kijken.
Krijg net te horen dat mevrouw een nieuwe relatie heeft, en ik ben er echt kapot van.
Ze is me gewoon vergeten en dat na 6 weken al!

Ik heb echt het gevoel dat ik niks voor haar betekende, en dat terwijl we zoveel hebben meegemaakt..! Ik ben nog steeds gek op haar, en denk nog teveel aan haar... Ben best wel gebroken van binnen.

Maarja aan de andere kant, als ze me zo snel vergeet is ze het niet waard geweest! Life goes on
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  zondag 9 juli 2006 @ 16:53:08 #172
134264 VD
Fin.
pi_39662318
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:
Je verwoord het precies!
Ik heb het allemaal maar op me af laten komen. Alle gevoelens, alle gedachten. Niet meer vechten.
Of het snel ging, ik denk het niet. Het heeft me bijna een jaar gekost. Zal ook afhangen van de intensiteit van je relatie en de waarde die je eraan hebt gehecht.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:54:33 #173
134264 VD
Fin.
pi_39662361
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
als ze me zo snel vergeet is ze het niet waard geweest!
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.
  zondag 9 juli 2006 @ 16:59:11 #174
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39662501
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef VD het volgende:

[..]

Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.
Nee, tuurlijk niet. Maar het heeft voor mij wel een hoop duidelijk gemaakt, ze hoeft echt niet meer bij mij aan te komen. Er is echt iets in me gebroken, ik ben te goed van vertrouwen geweest...
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_39663203
is twee mnd uit met mijn ex, kwam ik haar laatst weer tegen in kroeg. Doetze heel arrogant en negeert ze me. Waardeloos.....
up in the morning, out on the job
i work like the devil for my pay
i know that lucky old sun, has nothing to do
but to roll around heaven all day.
pi_39663552
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie er over heen waren en weer verder gingen met je normale leven?

Bij mij is het van de week uit gegaan, ze had niet het gevoel meer wat het moest zijn. Ik kan geen vrienden zijn, en heb dus al het contact voorlopig verbroken. Ik zal haar dan ook even niet spreken of zien.

Maar hoewel ik het soms nog onwijs kut vind merk ik wel dat het lijkt alsof ik het er veel minder moeilijk mee heb dan bij vorige relaties. Hier zou ik blij om moeten zijn, maar het voelt zo vreemd. Ik doe gewoon weer mijn eigen dingen, ga lekker uit en kijk weer naar andere meiden enzo, heb er ergens wel vrede mee. Terwijl ik er bij andere relaties heel lang mee zat, maar deze relatie duurde het langst.

Ik hoop dus niet dat ik nog een klap krijg over een maandje ofzo. Maar het voelt zo raar dat ik zo snel over de klap heen lijk... Ik weet ook niet of dat normaal is.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:57:21 #177
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39664005
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef JeroenV het volgende:
-knip-
Hoe lang een relatie heeft geduurd staat niet voor de tijd hoe lang je er over doet om het te verwerken. De intensiteit is meer een leidraad. Zelf ben ik er nu na 2 maanden nog steeds totaal kapot van terwijl ik bij een andere er binnen 2 weken overheen was.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:02:46 #178
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39664138
ik kan er geen zinnig woord over zeggen .. in het begin had ik er vrede mee, had ik ook het gevoel dat ik gelijk wel weer verder kon .. maar toen wist ik nog niet wat ik nu weet, dus dat scheelt ook wel .. nu heb ik enerzijds het gevoel dat er meer tijd overheen moet gaan dan dat ik zelf eigenlijk wil ..
het varieert gewoon enorm .. ligt er ook sterk aan hoe en waarom de relatie is uitgegaan denk ik ..
pi_39664470
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hoe lang een relatie heeft geduurd staat niet voor de tijd hoe lang je er over doet om het te verwerken. De intensiteit is meer een leidraad. Zelf ben ik er nu na 2 maanden nog steeds totaal kapot van terwijl ik bij een andere er binnen 2 weken overheen was.
Tjsa, maar als ik naar de intensiteit ervan kijk...

Ik heb in deze relatie nooit zoveel leuke dingen gedaan en me zo vermaakt. Ik hield denk ik van allemaal even veel. Ik was de eerste twee dagen helemaal kapot, maar nu (een halve week verder) lijkt het alsof ik er redelijk overheen ben. En ik ben ook alweer leuke dingen aan het plannen en aan het feesten.

Maar het voelt zo kort, een beetje fout eigenlijk zelfs. Maar ik vraag me dus af of het dat ook is.

Edit; Het ging uit omdat het gevoel over was van haar kant.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:22:44 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39664639
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:16 schreef JeroenV het volgende:

[..]
-knip-
Edit; Het ging uit omdat het gevoel over was van haar kant.
Misschien ook wel van jouw kant maar heb je dat niet zo bewust gevoeld. bij mij is het ook uit omdat hij dat ene gevoel niet meer heeft, mijn gevoel is er dus nog wel, zelfs na ruim 2 maanden.
pi_39664766
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien ook wel van jouw kant maar heb je dat niet zo bewust gevoeld. bij mij is het ook uit omdat hij dat ene gevoel niet meer heeft, mijn gevoel is er dus nog wel, zelfs na ruim 2 maanden.
Ik zat de laatste tijd ook wel te twijfelen. Maar toch moet je dan niet zo snel al over iemand heen kunnen zijn? Ik zou blij moeten zijn, maar voel me er juist vervelend over.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:41:57 #182
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39665102
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:27 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik zat de laatste tijd ook wel te twijfelen. Maar toch moet je dan niet zo snel al over iemand heen kunnen zijn? Ik zou blij moeten zijn, maar voel me er juist vervelend over.
Als je al aan het twijfelen bent dan ben je al bezig met 'afscheid' te nemen.
pi_39665637
quote:
Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Als je al aan het twijfelen bent dan ben je al bezig met 'afscheid' te nemen.
Nou, twijfels zijn er in elke relatie. Maar dat betekent niet gelijk dat je van haar af wilt. Dat wilde ik juist zeker niet.
  zondag 9 juli 2006 @ 19:21:07 #184
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39666244
ik denk dat elke relatie wel een moment van twijfel heeft, dat je twijfelt aan je eigen gevoelens t.o.v. je partner .. dat wil nog niet zeggen dat je al een besluit aan het nemen bent dat je het uit gaat maken, want als je de oorzaak van die twijfels nog niet weet is dat wellicht een te abrupte stap. een twijfel kan komen omdat de passie of de vonk een beetje weg is, de vlinders er niet meer zo zijn, etc. het verdwijnen van de vlinders bijv. is meestal een overgang van verliefdheid naar echt "houden van" ..
pi_39666370
Dat bedoel ik ook ja. Dus de twijfel is geen reden om te zeggen dat ik zo super snel er over heen zou zijn.
pi_39666613
Mwah, ik moet zeggen, 't is nu 2 a 3 maanden geleden (ligt eraan wat je als eindpunt van de relatie neemt) (relatie van 5 jaar), gister lekker op stap geweest met nieuwe mensen, doe lekker m'n eigen dingen, ik geef toe, af en toe nog een dippie (al kom ik er steeds meer achter dat 't vooral makkelijk was om een relatie te hebben) maar ik denk dat ik 't draadje weer aardig opgepakt heb Oftewel: er is licht aan 't einde van de tunnel!
  zondag 9 juli 2006 @ 19:36:18 #187
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_39666727
quote:
Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef VD het volgende:

[..]

VD!!!!!!! Lang niet gezien
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zondag 9 juli 2006 @ 20:27:30 #188
134264 VD
Fin.
pi_39668425
quote:
Op zondag 9 juli 2006 19:36 schreef Plonky het volgende:
VD!!!!!!! Lang niet gezien
Sinds #31. .
Hoe is het nu?
  zondag 9 juli 2006 @ 20:41:31 #189
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_39668859
gaat stukken beter.

nieuwe vriendin die alles van de oude afweet, lol.... maar nog steeds lief voor me is! . (het komt wel goed met iedereen!)

En jij?
(To make me sick)....
  zondag 9 juli 2006 @ 21:01:24 #190
134264 VD
Fin.
pi_39669483
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef Plonky het volgende:
nieuwe vriendin die alles van de oude afweet, lol.... maar nog steeds lief voor me is! .
Exact hetzelfde. Tevens samenwonende. .
Moet d'r nu even missen wegens een summer school in Cambridge, maar toch. ..

Dus ja, het komt wel goed met iedereen. Uiteindelijk. .
  zondag 9 juli 2006 @ 23:23:06 #191
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_39675597
die van mij is nu met zomer vakantie.. ik zie haar voor 3 weken niet, lol. (al acht maanden samen!!)

Goed om te horen dat het goed gaat met jou
(To make me sick)....
  maandag 10 juli 2006 @ 12:19:12 #192
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39686286
mijn ex gaat morgen weer voor een half jaar weg, dus dat maakt het voor mij wel weer wat makkelijker .. geen kans dat ze tegen me aan begint te ouwehoeren via msn / mail of dat ze me belt of ineens weer voor de deur staat .. scheelt weer een potje irritatie en zet weer een stapje vooruit in het verwerkingsproces ..
  maandag 10 juli 2006 @ 13:37:10 #193
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39688506
Afgelopen zaterdag had ik m'n ex weer op de msn. Gewoon gezellig babbeltje gemaakt, maar aan beide kanten zit het gevoel nog best diep en dat was te merken. We deden beide ons uiterste best niet teveel in detail te gaan om niet emotioneel te hoeven worden.

Nee, voorlopig blijf ik toch nog even de vrijgezel uithangen. Deze ex-relatie verdwijnt niet zomaar uit m'n gedachten
pi_39693928
Ik weet het niet, ik verpest het zo voor mezelf.. Ik heb vandaag een gisteren behoorlijk kut/boos tegen hem gedaan terwijl hij dat niet verdiende..
  maandag 10 juli 2006 @ 16:38:47 #195
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39694061
Mijn ex is volgens mij heel erg blij met haar nieuwe vriendje. Ik gun het haar en hem wel eigenlijk. Maar toch voel ik me zelf extra eenzaam nu, zeker zo met vakantie. (......)
Overigens het laatste wat ik wil is dat zij me zielig gaat vinden, maar zou graag in haar gezelschap zijn nu (zoals vroeger dan tenminste, en dat gaat niet natuurlijk).
pi_39694311
Ik zou er kapot van zijn als hij een nieuw vriendinnetje zou krijgen, al gun ik hem alle geluk van de wereld...
  maandag 10 juli 2006 @ 17:35:52 #197
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39695819
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zou er kapot van zijn als hij een nieuw vriendinnetje zou krijgen, al gun ik hem alle geluk van de wereld...
Ik heb nu hetzelfde met mijn ex, na 5/6 weken al... Maarja, life goes on! Ik hoop dat ik zoveel van iemand kan houden als van haar.
pi_39698554
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:35 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik heb nu hetzelfde met mijn ex, na 5/6 weken al... Maarja, life goes on! Ik hoop dat ik zoveel van iemand kan houden als van haar.
Ik weet niet of ik dat kan.
  maandag 10 juli 2006 @ 19:49:36 #199
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39699625
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:19 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Het idee alleen al maakt me misselijk. Weet hij ook trouwens en ik moest dat los laten. Hij wil geen ander (voorlopig) en daar moet ik van uit gaan hoe moeilijk dat ook is.
pi_39707870
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:49 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Het idee alleen al maakt me misselijk. Weet hij ook trouwens en ik moest dat los laten. Hij wil geen ander (voorlopig) en daar moet ik van uit gaan hoe moeilijk dat ook is.
Over een tijdje denk je daar wel anders over waarschijnlijk...
pi_39708311
Gister vertelde mijn ex dat hij contact heeft gehad met een meisje bij het werk. Hij werkt bij een café als glazenophaler en heeft af en toe wat woorden gewisseld met eem meissie. Er was verder niks gebeurd maar hij zei dat hij gelijk eigenlijk wel een aantrekkingskracht voelde en zij helemaal zijn type was. Ik waardeer zijn eerlijkheid en dat hij het met me deeld maar ik ben wel jaloers en bang dat hij nu vergeet wie ik eigenlijk ben. Heb er beetje naar gevoel over. Het is amper een maand uit !
  maandag 10 juli 2006 @ 23:54:59 #202
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39708943
ik ben net mijn ex en de kerel waarmee ze is vreemdgegaan tegengekomen toen ik mijn spullen die nog bij haar lagen heb opgehaald bij haar zus.. heel vreemd, ik heb het de hele tijd geweten dat ze is vreemd gegaan, maar nu ik er mee geconfronteerd word, ga ik alsnog ongenadig over de zeik .. ik ben in mn hele leven nog nooit zo kwaad en verdrietig geweest .. dat ik mijn hart aan zo'n persoon heb kunnen geven
  dinsdag 11 juli 2006 @ 02:00:47 #203
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_39711556
Die ex van mij had zgn. moeite met binden enzo, heb godver hemel en aarde voor dr bewogen, uiteindelijk kregen we wat maar werkte het voor geen meter omdat ze issues had... En nu heeft ze met een gozer van 19. Ze is zelf 27... Kansloos man...

Stomme grafkut, ik heb me gewoon in de zeik laten nemen man
  dinsdag 11 juli 2006 @ 07:06:49 #204
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39713479
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:24 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Over een tijdje denk je daar wel anders over waarschijnlijk...
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:19 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat nu de hele tijd tegen mij terwijl je nu jezelf wat tegenspreekt? Als je nu eens begint met dat tegen jezelf te zeggen. Mij hoef je geen hart onder de riem te steken. Dat lukt niemand en ik ben al meerdere malen toch wel duidelijk daarin geweest.

Succes
  dinsdag 11 juli 2006 @ 08:59:43 #205
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39714117
advies geven aan anderen is makkelijker dan het aan jezelf geven. bij het advies geven aan iemand anders spreekt je verstand, als het om jezelf gaat spreekt je hart .. gevoel en verstand zijn twee zaken die helaas nooit op 1 lijn liggen in dit soort gevallen .. het zou zoooo makkelijk zijn om het gevoel even uit te schakelen en je hier uit te rationaliseren, maar helaas is dat niet mogelijk.. zou een moord doen voor zo'n knop op dit moment
pi_39718093
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 07:06 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[..]

Waarom zeg je dat nu de hele tijd tegen mij terwijl je nu jezelf wat tegenspreekt? Als je nu eens begint met dat tegen jezelf te zeggen. Mij hoef je geen hart onder de riem te steken. Dat lukt niemand en ik ben al meerdere malen toch wel duidelijk daarin geweest.

Succes
Omdat het op sommige momenten beter gaat dan andere, soms voel ik me gewoon prima het andere moment kut.. maar dat is ook nog maar bij vlagen.. En als je zo verbitterd blijft komt het nooit goed.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:29:03 #207
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39719179
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:49 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Omdat het op sommige momenten beter gaat dan andere, soms voel ik me gewoon prima het andere moment kut.. maar dat is ook nog maar bij vlagen.. En als je zo verbitterd blijft komt het nooit goed.
Leuk dat je dingen tegen mij zegt, terwijl het meer betrekking op jezelf heeft. Ik ben niet verbitterd. Ik heb verdriet en ben teleurgesteld maar niet verbitterd. Hij is de liefste die er is en ik koester geen wrok oid tegen hem. Bij deze mijn laatste reactie hierop.
pi_39720214
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Leuk dat je dingen tegen mij zegt, terwijl het meer betrekking op jezelf heeft. Ik ben niet verbitterd. Ik heb verdriet en ben teleurgesteld maar niet verbitterd. Hij is de liefste die er is en ik koester geen wrok oid tegen hem. Bij deze mijn laatste reactie hierop.
Nou, ik bedoel het alleen maar goed. En als je verbitterd bent wil nog niet zeggen dat je een wrok tegen hem zou moeten koesteren.. En dat je verdriet hebt allicht.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:52:57 #209
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39727388
Ik ben wel verbitterd, als je na zo'n tijd waarin je veel hebt meegemaakt alles op een rustiger pitje zet omdat de afstand even (3 maanden) te groot is, en je ex naar de stad gaat waarvan ze helemaak gek is en dan ook nog het vooraf voorspelde doemscenario uitkomt mag ik toch wel verbitterd zijn.
Drie hele weken heeft het haar maar gekost om een ander vinden, en dan ook nog mij mededelen dat ze erg verliefd op hem is, en met hem wel de lange afstand wil overbruggen (die nog vele malen groter is dan onze afstand was) en zich speciaal voelt bij hem...

Nou ik kan je zeggen, dat doet pijn, maar ik ben hard en zal dit overwinnen. Het voelt alsof ik die 3/4 jaar heb weggegooid en dat al onze leuke herinneringen kut zijn.
Ze heeft me ook nog even fijntjes meegedeeld dat ze tijdens onze laatste vakantie (in de stad waar ze nu woont!!) alles gespeeld heeft... Dat is echt het allerergste wat ik ooit van mijn leven gehoord heb... Hoe kan je gvd spelen dat je iemand lief hebt, samen in het park, samen uiteten, samen in bed liggen en knuffelen, samen dingen verkennen, samen hand in hand, samen leuke dingen doen, en zelfs seks hebben?!

Ik ben toen zo boos geworden, zo boos ben ik nog nooit geweest in mijn leven. Ik heb dan ook alles, maar dan ook alles weggeflikkerd, van foto's, kleding en andere spullen die ik van haar heb gehad.
Ze heeft me daarmee echt een trap op mijn ziel gegeven, maar dat is wel goed. Het is een wijze levensles, en ik zal er sterker door worden... Zoveel sterker dan zij ooit zal zijn.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:28:15 #210
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39728583
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:52 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben toen zo boos geworden, zo boos ben ik nog nooit geweest in mijn leven. Ik heb dan ook alles, maar dan ook alles weggeflikkerd, van foto's, kleding en andere spullen die ik van haar heb gehad.
herkenbaar .. heb gisteravond de spullen die ik van haar heb gehad, waarvan ik dacht dat ze met liefde waren gegeven en waaraan ik een grote waarde had gehecht ritueel verbrand. en hetgeen wat niet branden kon, ligt nu in de maas ..
ik ben denk ik in mijn gehele leven nog nooit zo ongelooflijk kwaad geweest .. maar ik heb gelukkig wel de eer aan mezelf gehouden
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:35:10 #211
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39728775
schijnbaar zijn jullie verbitterd omdat de ander een rotstreek heeft uitgehaald. Dat is bij mij niet zo het geval dus vandaar dat ik ook niet verbitterd ben.
pi_39729110
Als je verbitterd bent wil het nog niet altijd zeggen dat iemand een rotstreek heeft uitgehaald.
en daarbij, mijn ex heeft me ook geen rotstreek geflikt.. het is gewoon je eigen gevoel denk ik.

[ Bericht 34% gewijzigd door DanseMacabre op 11-07-2006 20:12:13 ]
pi_39732269
UIt het oog uit het hart.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:30:07 #214
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39732554
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef TimC het volgende:
Na een tijd wel ja, nu nog ffies kut... Gewoon genoeg afleiding zoeken, gelukkig heb ik dat op het moment wel in de vorm van werk!
Ik vind het ook gewoon kut dat ik mijn beste vriendin ben verloren, want das was ze tenslotte ook. We wisten zo veel van elkaar...
Maarja tot vriendschap kan het nooit meer komen, tenminste niet in de komende paar jaar.
pi_39733201
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:21 schreef TimC het volgende:
Dat verschilt per persoon, mijn eerste ex hoef ik ook nooit meer te zien.
pi_39733500
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Na een tijd wel ja, nu nog ffies kut... Gewoon genoeg afleiding zoeken, gelukkig heb ik dat op het moment wel in de vorm van werk!
Ik vind het ook gewoon kut dat ik mijn beste vriendin ben verloren, want das was ze tenslotte ook. We wisten zo veel van elkaar...
Maarja tot vriendschap kan het nooit meer komen, tenminste niet in de komende paar jaar.
Ik had dat ook, woon 2 dagen samen en dan zegt ze dat ze het uit wil maken, enigzins voel ik me genaaid omdat ik krom heb gelegen om alles te regelen en wil ik liever niet meer met der omgaan enzo. Ze wilt zelf vrienden blijven maar ik kan dat niet, alsof iemand me in de rug steekt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:20:47 #217
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39739894
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:35 schreef Mickeys het volgende:
schijnbaar zijn jullie verbitterd omdat de ander een rotstreek heeft uitgehaald. Dat is bij mij niet zo het geval dus vandaar dat ik ook niet verbitterd ben.
klopt .. ben haar gister voorbij gereden terwijl ze stond te zoenen op de oprit van hun thuis met de kerel waarmee ze is vreemd gegaan.. zoals wij altijd stonden te zoenen bij haar thuis .. en dat zo ontzettend veel pijn dat ik gelijk, qua materiele zaken, korte metten er mee heb gemaakt .. ben zo blij dat ik ben doorgereden en niet ben omgekeerd .. anders had ik nu wsch. niet meer op fok gezeten maar ergens in een celletje van 2 bij 2 ..
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:03:33 #218
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39744475
Ik had gisteravond weer een enorme piekerbui. Lag maar te woelen in m'n bed en de hele tijd spookten er mooie momenten met mijn ex door m'n hoofd. Uiteindelijk was het 1:30 dat ik eens sliep, na nog een uurtje film te hebben gekeken voor afleiding.

Nu voel ik me weer redelijk normaal, zij het wat moe . Maar komt ook omdat ik het overdag te druk heb met werken. Gelukkig ga ik komend weekend weer uit met wat goeie vrienden van me. Ik krijg hoe langer hoe meer het idee dat er nog wel wat maandjes overheen gaan voor ik echt over m'n ex heen ben. ruim 4 jaar poets je dan ook niet zomaar even weg, vreemd genoeg juist moeilijker als het op een vriendschappelijke manier uit ging
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:05:17 #219
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39745632
ja, vriendschappelijk is vooral in het begin erg vervelend. Het eerste jaar blijf je daardoor elkaar vaak zien, weet je ook meer van elkaar (meer om druk over te maken) en zal er altijd meer hoop blijven hangen dat alleen maar pijnlijker is.

Echter, vriendschappelijk uit mekaar gaan is onbetaalbaar na meerdere jaren, je krijgt er dan een speciale relatie voor terug met iemand die je heel goed kent en mag maar waarbij niets meer hoeft qua spanningen etc. En goede vrienden zijn het belangrijkst in het leven.
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:06:29 #220
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39745649
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:20 schreef UsurPia het volgende:

[..]

klopt .. ben haar gister voorbij gereden terwijl ze stond te zoenen op de oprit van hun thuis met de kerel waarmee ze is vreemd gegaan.. zoals wij altijd stonden te zoenen bij haar thuis .. en dat zo ontzettend veel pijn dat ik gelijk, qua materiele zaken, korte metten er mee heb gemaakt .. ben zo blij dat ik ben doorgereden en niet ben omgekeerd .. anders had ik nu wsch. niet meer op fok gezeten maar ergens in een celletje van 2 bij 2 ..
jemig . Ik weet dat mijn ex een nieuw vriendje heeft, maar als ik ze zou zien zoenen kan je me van de grond vegen
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:35:21 #221
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39746317
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:

[..]

jemig . Ik weet dat mijn ex een nieuw vriendje heeft, maar als ik ze zou zien zoenen kan je me van de grond vegen
kan je nagaan hoe ik me voelde op dat moment .. alsof een mes door m'n hart ging ..
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:33:20 #222
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39749689
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:05 schreef Grumpey het volgende:
ja, vriendschappelijk is vooral in het begin erg vervelend. Het eerste jaar blijf je daardoor elkaar vaak zien, weet je ook meer van elkaar (meer om druk over te maken) en zal er altijd meer hoop blijven hangen dat alleen maar pijnlijker is.

Echter, vriendschappelijk uit mekaar gaan is onbetaalbaar na meerdere jaren, je krijgt er dan een speciale relatie voor terug met iemand die je heel goed kent en mag maar waarbij niets meer hoeft qua spanningen etc. En goede vrienden zijn het belangrijkst in het leven.
Thanx, da's eigenlijk wel een bericht wat ik goed kan gebruiken . Ik begin langzaam te wennen aan het feit dat we nooit meer een relatie zullen hebben, maar om vrienden met 'r te kunnen blijven lijkt me wel fijn. Want ondanks dat we blijkbaar niet geschikt zijn voor een vaste relatie blijft het een prima meid
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:42 #223
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39759673
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:33 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Thanx, da's eigenlijk wel een bericht wat ik goed kan gebruiken . Ik begin langzaam te wennen aan het feit dat we nooit meer een relatie zullen hebben, maar om vrienden met 'r te kunnen blijven lijkt me wel fijn. Want ondanks dat we blijkbaar niet geschikt zijn voor een vaste relatie blijft het een prima meid
Das wel mooi als dat zou kunnen. Voor mij gaat het echt niet op, ik ben zo erg door haar teleurgesteld dat ik echt verbitterd ben tot op het bot. Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.

Ik weet ook dat ze over een aantal maanden weer contact zal zoeken, maar hopelijk heb ik dan al een nieuwe relatie met iemand die wel geschikt is. Ik zal hoe dan ook hard voor haar zijn, omdat ze me zo aan de kant heeft geschoven zonder ook maar te denken aan de dingen die we meegemaakt hebben. Ik wist al dat ze een beetje zelfzuchtig was, maar het was blijkbaar erger dan ik dacht.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:57:09 #224
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39760686
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Das wel mooi als dat zou kunnen. Voor mij gaat het echt niet op, ik ben zo erg door haar teleurgesteld dat ik echt verbitterd ben tot op het bot. Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.
heel bekend..
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:07:38 #225
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39760965
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]
Ik heb zelf principes hoog in het vaandel, en zij blijkbaar toch niet... Hoe kan je iemand overschatten.
hebben jij en ik toevallig dezelfde ex?
maar even serieus : ik kan me op dit moment absoluut niet voorstellen dat ik mijn hart heb gegeven aan iemand die zo ontzettend leugenachtig en botweg vals is. ik had wel verhalen gehoord van d'r zus bijv. maar zelf zo heeeeerlijk naief geweest om te denken dat dat bij mij wel anders zou zijn

ik verwacht ook wel, dat wanneer ze terug thuis komt (elke twee weken) en haar vrijer is er niet (want die gaat binnenkort voor 6 maanden weg), dat ze me wel zal bellen .. en dan kan ze het mes wat in m'n rug zit terugverwachten, op dezelfde plaats ..

maar rancuneus .. ikke? nee toch
pi_39761023
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Mij ook. De gedachte dat hij met haar... grrr.
Maar ik ben een beetje jaloers aangelegd in dat opzicht.
pi_39762265
Ik ga zometeen even dit topic doorlezen, maar ik wil graag eerst even mijn verhaal kwijt

Ik heb begin april een relatie van ong. 2 jaar verbroken. Ik zag in dat wij samen niet werkten en dat het beter was om als vrienden verder te gaan (wat we gelukkig ook zijn nu, het kan dus wel ). Ik had toen al een poosje gevoelens voor een collega van mij. Ik wilde toen niet accepteren dat het verliefdheid was, dus ik hield me voor dat we "gewoon" vrienden waren.
We gingen al wel veel met elkaar om en trokken op en na het werk heel erg naar elkaar toe. De dag dat het uit ging met mijn vriend ben ik s'avonds naar hem toe geweest, er was al een soort van spanning, maar er gebeurde niets. De dag daarna hebben we s'avonds gezoend. Dit ging iedere dag door t/m einde van de week en toen bleef ik ook slapen. We besloten dat we een relatie hadden Ik had toen al het idee dat hij veel beter paste bij mij dan mijn ex en het liep echt superlekker en ging heel erg leuk...

Het liep een weekje of 2/3 echt heel erg lekker en vrij heftig (misschien te heftig ) ik was veel bij hem en kreeg zijn huissleutel. Hij mijn ouders ontmoet (al een keer voordat we wat kregen) en ik die van hem...

Maar na een poosje ging hij steeds minder lekker in zijn vel zitten (problemen op het werk, wat hem erg dwars zit). Aangezien hij iemand is die altijd gewend is zijn problemen zelf op te lossen, nam hij ook wat meer afstand. Dit alles putte hem uit en hij besefte dat ik niet veel aan hem had als vriend en dat zat hem ook dwars. Hij voelde een bepaalde "druk" t.o.v. mij als zijn vriendin. Hij was altijd gewend om problemen zelf op te lossen en vond het lastig dat hij nou ineens rekening moest houden met iemand. Ik begreep dit alles wel, ook omdat ik zag dat hij echt niet lekker in zijn vel zat, maar had het er ook wel erg moeilijk mee.
Er ging soms een week voorbij dat ik hem niet zag (behalve op het werk).

Na nog een maandje te hebben aangemodderd, heeft hij het uitgemaakt. We zijn dan ondertussen zo'n 2/2.5 maand verder sinds we wat kregen... Dit doet echt enorm veel pijn
Hij zegt dat het misschien wel goed kan komen, misschien niet. Ik voel hem steeds verder weg glijden en contact wordt steeds minder... ik heb het idee dat ik machteloos sta. Wat een rotgevoel!

Het is niet uitgegaan omdat we niet meer gek op elkaar op elkaar zijn of gewoonweg niet bij elkaar passen. Het is uitgegaan omdat hij diep in de shit zit en dit alles in zijn eentje moet verwerken. Hij kan mij niet de aandacht schenken die ik verdien (zijn woorden) en vind het erg rot als hij ziet dat ik er mee zit. Dit ervaart hij dus als een soort van "druk".... En juist omdat het om die reden uit is gegaan heb ik moeite dit te accepteren...

Misschien klinkt het allemaal een beetje dramatisch, aangezien we nauwelijks 3 maanden bij elkaar waren, maar ik was zo ontzettend gek op en met hem. Het was zo heftig de eerste paar weken, dat ik moeite heb om het te verwerken. Bovendien was het gewoon een verademing om een vriend te hebben die mij zo goed begreep en die prima bij mij paste (tot in tegenstelling van mijn vriend daarvoor, in het begin van het verhaal)... En dat dan juist zo'n relatie uit gaat, is ontzettend rot

Bedankt voor het lezen, zie dat het best wel een lang verhaal is geworden
Het voelt gewoon even fijn om dit alles uit te schrijven en hier neer te zetten
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:17:30 #228
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39762805
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef UsurPia het volgende:

[..]

hebben jij en ik toevallig dezelfde ex?
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... ja

Maarja, ik heb net een goed gesprek gehad tijdens het eten en ik heb besloten om me 100% op mijn eigen leven te richten en haar lekker in haar eigen sop gaar te laten koken.
Mensen met zo'n karakter redden het vaak niet in de maatschappij... Des te meer motivatie om wel wat van mijn leven te maken!
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:57:37 #229
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39766259
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Public_NME het volgende:
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... ja
nope .. maar ik zie overeenkomsten

ben nu zelf ook bezig om alles weer op een rijtje te krijgen, m'n eigen leven weer "op de rails" te zetten om me maar even met gevoel voor drama uit te drukken .. when you've hit rock bottom, the only way is up
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:53:44 #230
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39768179
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:

[..]

.. when you've hit rock bottom, the only way is up
Indeed

Net ff met mijn vrienden gevoetbald, en wow wat was dat lekker! Ernstig gelachen, ook over de Kroaat en mijn verhaal. Gewoon leuke geintjes erover, en het helpt me te verwerken. Mijn vrienden zijn toch wel echte vrienden, want ze gaven ook advies dat ik er me er niet veel van aan moet trekken omdat ze toch te laag bleek te zijn. (en dat we de komende tijd gewoon leuke dingen gaan doen met z'n allen en dat ik leuke vrouwen moet gaan ontmoeten)

Wel een potje tegen die bal lopen aanjanken, echt zoveel agressie eruit gegooid
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:54:04 #231
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39768192
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:
when you've hit rock bottom, the only way is up
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 21:59:37 #232
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39768427
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef Mickeys het volgende:
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.
yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:53 schreef Public_NME het volgende:
Ernstig gelachen, ook over de Kroaat en mijn verhaal. Gewoon leuke geintjes erover, en het helpt me te verwerken.
dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..
pi_39768505
Verdorie het ging net zo goed met me Ik heb vandaag zo'n bui waarin ineens alles weer naar boven komt, dat ik niet begrijp waarom, wat er is misgegaan, waarom heb ik de signalen niet gezien dat het niet goed ging, waarom zie ik nu pas in wat ik zelf fout heb gedaan.

Ik dacht dat ik het allemaal zo goed wist Ik was weer eens veel te veel bezig met mijn onbelangrijke frustraties en eigen dingen. Ik ben zo ontzettend stom
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:02:59 #234
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39768541
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef UsurPia het volgende:

[..]

yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..
[..]

dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..
Ten eerste heb ik nu al gewoon veel meer rust in mijn kont, gister en de dag ervoor was ik echt niet te houden. Geen eetlust, ultieme agressie in mijn lijf de hele dag door. Als ik in de spiegel keek naar mijn ogen herkende ik mezelf niet, die straalden echt pure haat uit.
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:07:04 #235
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39768717
sounds familiar .. ik had absolute moordneigingen .. nog steeds trouwens .. ben blij dat ze nu weer op pad is, dat ik haar niet meer tegen kan komen .. anders heb ik het idee dat het echt fout gaat aflapen .. heb de afgelopen weken echt het gevoel dat ik mezelf (althans, m'n emoties) niet bepaald in de hand heb ..
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:09:27 #236
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_39768820
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef UsurPia het volgende:
sounds familiar .. ik had absolute moordneigingen .. nog steeds trouwens .. ben blij dat ze nu weer op pad is, dat ik haar niet meer tegen kan komen .. anders heb ik het idee dat het echt fout gaat aflapen .. heb de afgelopen weken echt het gevoel dat ik mezelf (althans, m'n emoties) niet bepaald in de hand heb ..
Ja idd. Ik ga proberen het lekker langs me heen te laten gaan, hoe moeilijk dat ook is. Allereerste morgen mijn diploma uitreiking met aansluitend een party in de Heineken Music Hall.
Dik feest vieren dus en hopelijk veel mooie vrouwen. (al weet ik niet of ik wel een vrouw kan versieren op het moment, maar ik ga eens kijken hoe ik me voel)
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:28:16 #237
103012 Nies
Die hekse
pi_39774184
*meld*

Voor de tweede keer dit jaar

Ik zit nog te twijfelen om me misschien te melden in hét topic van JoeyT, maar ik hoop hier te kunnen blijven hangen. (No offence, geeft in 1 zin even een mooie situatie schets )

Op het moment heb ik er vooral behoefte aan om te weten dat ik het écht wel waard ben. Dat er echt leuke kerels zijn. Dat het in de toekomst allemaal wel goed komt, en uiteindelijk zelfs beter.
Ik voel me grandioos genaaid en ik vraag me af waar ik het allemaal aan verdiend heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nies op 13-07-2006 00:57:25 (typo) ]
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_39774925
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:28 schreef Nies het volgende:
*meld*

Voor de tweede keer dit jaar

-knip-

Op het moment heb ik er vooral behoefte aan om te weten dat ik het écht wel waard ben. Dat er echt leuke kerels zijn. Dat het in de toekomst allemaal wel goed komt, en uiteindelijk zelfs beter.
Ik voel me grandioos genaaid en ik vraag me af waar ik het allemaal aan verdiend heb.
Je bent niet de enige Ik voel me ook wel k*t voor de 2e keer dit jaar.... al was/is de 2e keer heftiger dan de eerste keer...

Ik voel precies hetzelfde. Zijn er uberhaupt nog wel leuke mannen en komt dit ooit nog wel een keer goed?? Kom je nu nog wel je soulmate tegen ondanks alles wat er is gebeurt? Vooral omdat je waarsch. dacht dat je ex je soulmate was (ik wel iig. )...

Ontzettend rot, ik weet hoe het voelt.... sterkte....

[ Bericht 1% gewijzigd door Locusta op 13-07-2006 07:48:49 ]
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:59:15 #239
103012 Nies
Die hekse
pi_39775100
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:52 schreef Locusta het volgende:

Vooral omdat je waarsch. dacht dat je ex je soulmate was (ik wel iig. )...
Dacht.... ik denk zo vaak wat blijkbaar niet de goeie dingen.
Ik voel me zo'n ontzettende koe nu.........Waarom gebeurd mij dit toch altijd?
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:02:39 #240
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39779274
ik kan me hetzelfde afvragen .. zijn er dan nog aardige en betrouwbare vrouwen die niet alleen geinteresseerd zijn in hoe groot je portemonnee is? dit is al de derde keer dat ik belazerd ben, ik zou het zo onderhand toch eens door moeten krijgen
  donderdag 13 juli 2006 @ 09:19:10 #241
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39779547
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:02 schreef UsurPia het volgende:
ik kan me hetzelfde afvragen .. zijn er dan nog aardige en betrouwbare vrouwen die niet alleen geinteresseerd zijn in hoe groot je portemonnee is? dit is al de derde keer dat ik belazerd ben, ik zou het zo onderhand toch eens door moeten krijgen
Daar ben ik (omgekeerd dan qua vrouw/man) ook vaak mee op mijn neus gevallen. Alleen de laatste die ik tegen ben gekomen ging het absoluut niet om het geld. wat een verademing, maar ja.. nu sta ik toch met lege handen (qua liefde dus) Zijn gevoel was ineens over
pi_39780245
Hmm.... ik (nog) geen ervaring met mensen die het alleen maar om het geld te doen is, maar wat moet je je dan belazerd voelen zeg!
Heb je dan nog wel vertrouwen in de mannen/vrouwen die op je af komen? Of bekijk je ze dan met extreem wantrouwen???
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:01:36 #243
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39780352
mwah .. kijk, de pest is : zij heeft het nu wel extreem verknald voor degene die na haar komt. die moet bij mij het vertrouwen gaan winnen dat het wel snor zit, dat ze wel te vertrouwen is, etc. terwijl die persoon niets heeft gedaan om het vertrouwen te schaden. dus je kan wel zeggen dat ik wel wantrouwender ben .. maar wellicht dat dat met tijd over gaat ..

maar het probleem bij mezelf is voornamelijk dat ik vreselijk naief ben in dat soort situaties. heb ik bij mn ex ook gehad .. het idee "dat zal bij mij niet gebeuren" en dat gebeurt dus wel.. ik ben dan zo'n lul die denkt dat alles wel goed komt, dat het speciaal is, dat al die verhalen in perspectief moeten staan en dat ik daar dan verder niet kan over oordelen. had ik toch maar geluisterd

dusja .. met de volgende zal het misschien zo zijn dat ik eerst met argusogen de kat uit de boom ga kijken, of ik ben wederom zo'n vreselijke knoest die meteen in het diepe springt ..
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:12:08 #244
103012 Nies
Die hekse
pi_39780581
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef UsurPia het volgende:

dusja .. met de volgende zal het misschien zo zijn dat ik eerst met argusogen de kat uit de boom ga kijken, of ik ben wederom zo'n vreselijke knoest die meteen in het diepe springt ..
Ik heb de kat uit de boom gekeken.... verschrikkelijk lang, helpt ook niet dus.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:20:53 #245
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39780765
dan toch maar een backgroundcheck doen ik weet ook niet hoe ik het aan moet pakken .. laten we het er maar op houden dat we dit keer de goeie moeten treffen
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:26:07 #246
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39780894
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef UsurPia het volgende:
dan toch maar een backgroundcheck doen ik weet ook niet hoe ik het aan moet pakken .. laten we het er maar op houden dat we dit keer de goeie moeten treffen
Zoals velen ook tegen mij zeggen, die komt vanzelf op je pad voorbij... (en dan nog kan je bedrogen uit komen) maar goed, ik zoek iig niet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:30:54 #247
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39781003
nee, ik ga op dit moment ook niet zoeken .. ik zal wel zien wie er op mijn pad verschijnt
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:33:22 #248
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39781067
Ik geloof niet in dat "niet zoeken" gedoe. Ook als je wel zoekt komen die mensen toch op je pad, en zal je ze ontmoeten. Zoeken kan geen kwaad, je moet alleen niet moeilijk desperate doen, dat knapt af...

Usurpia: ik heb nog maar weinig ervaring met echte liefdes, maar ik DENK elke keer dat ik liever elke keer in het diepe zou springen dan dat ik iedereen maar zou wantrouwen. Dat lijkt me gewoon niet de weg naar het geluk. Ben ik hier alleen in? (ben overigens een keer vervangen door een ex, maar dat was vlak nadat ze het uitmaakte.. magoed... dat was dus wel emotioneel vreemdgaan...)
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:36:11 #249
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39781139
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef UsurPia het volgende:
nee, ik ga op dit moment ook niet zoeken .. ik zal wel zien wie er op mijn pad verschijnt
opmerking waar je misschien niet op zit te wachten:
Je bent nog hartstikke jong
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:42:35 #250
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39781316
en het welbekende : er zijn meer vrouwen dan kerktorens (die ik op de eerste dag dat het uit was te horen kreeg )
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:22 #251
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39781479
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:50:28 #252
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39781588
geweldige gedachten, alleen je zit er op dat moment ff niet op te wachten (en dat rijmt, dus het is waar ) .. ook het "komt wel goed" concept is me al zwaar tegen gaan staan .. het zal allemaal best wel goed komen, maar dat wordt meer gezegd om een einde te maken aan het gesprek .. op naar leukere dingen zegmaar
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:56 #253
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39782205
Precies. Waarom zitten zoveel mensen in m'n omgeving te zeggen dat ik gauw genoeg weer een leuke meid tegen zal komen, terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten? Anderzijds zoek ik het "gevaar" natuurlijk ook wel weer op door nu vaak uit te gaan terwijl ik dat de laatste 6 maanden van m'n relatie nauwelijks deed.

Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
pi_39782233
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UsurPia het volgende:
en het welbekende : er zijn meer vrouwen dan kerktorens (die ik op de eerste dag dat het uit was te horen kreeg )
Whehehe, die kende ik nog niet
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Mickeys het volgende:
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
Ja, die heb ik ook allemaal langs horen komen... goed bedoeld, maar je kunt er op dat moment helemaal niets mee
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:15:53 #255
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39782375
of: kijk eens goed om je heen, zoveel schoons!

pff...
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:20:54 #256
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39787965
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.

zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:46:30 #257
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39788770
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef UsurPia het volgende:
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.

zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
pi_39788983
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
Je moet het wel willen natuurlijk
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:24:20 #259
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39790106
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:28:57 #260
143815 Madski
ad-rem galore
pi_39790230
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.

Ik wel in ieder geval. Had het advies van een vriendin veel eerder aanmoeten nemen en daar het bij moeten laten.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:31:34 #261
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39790299
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef Madski het volgende:
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.
denk je dat ik (of menig ander die hier rondstruint) dat niet wil?
pi_39790354
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef UsurPia het volgende:
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
Tja dat wil ik ook wel Ik denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:16 #263
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39791120
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef Moja het volgende:

[..]

Tja dat wil ik ook wel Ik denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.

Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:06:52 #264
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39791600
de reacties vanuit de omgeving maken het er niet makkelijker op .. iedereen gaat vragen waarom en hoe en wanneer en hoe dat toch kan, want we waren zo gelukkig samen, etc. en dan "moet" je het iedere keer weer opnieuw gaan vertellen, iedere keer die wond, die toch al niet dicht was, open rijten ..

een nieuwe relatie wil ik niet afzweren, maar ik heb tijdelijk wel m'n buik vol van vrouwvolk en relaties
pi_39792581
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.

Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:45:50 #266
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39792820
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.

mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:47:58 #267
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39792888
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Moja het volgende:

[..]

Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
pi_39793036
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
Zeer waarschijnlijk dat hij er al veel langer mee liep, maar het voor zichzelf ontkend heeft op de een of andere manier en voor jou dus echt uit het niets kwam. En dat je je zwaar kut voelt is logisch en je idd goed recht hoor, Sterkte iig
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:01:50 #269
103012 Nies
Die hekse
pi_39793338
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
Het gaat er niet om dat geen meid je ziet staan. Jij ziet geen andere meid staan, en dat straal je ook uit. Is je goed recht overigens.
Ik kijk op dit moment ook uit mijn doppen als een sjacherijnig mokkel dat niets van kerels wil weten.

Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:27:12 #270
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39795562
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef Nies het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs
pi_39806754
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef UsurPia het volgende:
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.

mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
Klopt, maar gevoel is een raar iets.. Het kan ineens patsboem over zijn.
pi_39807635
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:28 schreef Nies het volgende:
*meld*
Je Turk?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:29:38 #273
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39814117
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:

Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
pi_39814774
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:

Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
Dat is een mooie quote, helaas is het niet zo dat de menselijke geest op die manier werkt. Niemand is nergens meer bang voor. Alles wat je hebt meegemaakt is een deel van je. Iedereen zal altijd blijven hopen.. Ook jouw vriendin, die hoopt nu bijvoorbeeld dat ze zal gaan genieten..

Overigens, voor al die mensen die na zo'n lange tijd nog immer met een zwaar liefdesverdriet te kampen hebben : Stop met zwelgen in zelfmedelijden. Heel veel mensen doen dat. Op een gegeven moment is het " lekker" om jezelf rot te voelen, omdat het een excuus is voor alles wat je op dat moment verkeerd doet, en een reden om bij iemand uit te huilen en om meer dan normaal aandacht te vragen. Uithuilen is goed, en vaak lekker ook, maar zoiets moet niet te lang duren. Als je daar doorheen bent moet je jezelf over de grens van je verdriet heentillen en het verdriet dus achter je laten. Ga weer dingen ondernemen, mensen ontmoeten. En voer niet langer aan als excuus: ik heb er geen zin meer in, want ik voel me zo rot... Rot voelen kan "lekker zijn". Maar je goed voelen voelt veel lekkerder!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:07:05 #275
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39815192
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef purmernoord het volgende:

[..]

uitleg
Het klopt wel wat je zegt, maar er zijn altijd zaken die erbij komen. Het hoeft geen zelfmedelijden te zijn. Het is altijd zo makkelijk gezegd dan gedaan. Je hoofd weet het maar je hart luistert er niet naar. Op zich moet ik wel zeggen dat ik gisteren voor het eerst eens niet gehuild heb, maar ik heb me wel heel rot nog gevoeld. Misschien gaat nu dan de ommekeer komen.

Wel ben ik voor mezelf van mening dat ik niet weer aan een relatie begin. Als het weer mis gaat zit ik weer met de brokken. Ik ga nu gewoon mijn eigen ding doen en orde op zaken stellen. Ik wil al jaren een ander huisje en ik zou graag weer wat vrienden in de omgeving willen hebben. Zaken die er telkens bij zijn gebleven om wat voor reden dan ook. Dat ik trouwens geen relatie meer wil heeft ook deels te maken met mijn leeftijd. Ik heb al genoeg gezien om het maar even zo uit te leggen.
pi_39815381
zoiets heb ik meer gehoord, en ik kan me het gevoel wel voorstellen. Maar stel jezelf de vraag: voel ik me goed wanneer ik alleen blijf? Vaak is het gevoel veel beter wanneer je een relatie hebt. En ja, een relatie kan stuklopen en daarna heb je een rotperiode. Maar het veel betere gevoel moet daar tegenop wegen. Beter dan altijd alleen blijven en je een stuk minder prettig voelen..

Bye the way, over zelfmedelijden, ik zei al, ik kan het helemaal begrijpen, ik spreek uit ook uit ervaring. En degene die me eruithaalde was nota bene mijn ex die me er met mijn neus inwreef! STOP met zelfmedelijden.. ze had gelijk!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:23:49 #277
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39815650
Purmer heeft wel een punt hoor mickeys.. No offence maar elke keer als ik een post van jou zie denk ik "daar gaat ze weer over dat ze nooit meer een relatie wil". Alles leuk en aardig maar dat weten we nu wel. Je probeert het natuurlijk ook maar van je af te schrijven, maar het begint gewoon heel erg op zelfmedelijden te lijken en daarmee trek je sowieso geen partners aan.

Just some advice from an internet friend
pi_39816537
ik doelde overigens absoluut niet op een bepaald iemand. Had niet eens alle posts gelezen. Maar was meer een reaktie op de titel van het topic.. Ik hoop voor iedereen het best .
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:32:23 #279
103012 Nies
Die hekse
pi_39817695
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:44 schreef VD het volgende:

[..]

Je Turk?
Ik ga me in het JoeyT topic melden

MSN maar ff voor details
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:50:09 #280
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39818302
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Xtinction het volgende:
Purmer heeft wel een punt hoor mickeys.. No offence maar elke keer als ik een post van jou zie denk ik "daar gaat ze weer over dat ze nooit meer een relatie wil". Alles leuk en aardig maar dat weten we nu wel. Je probeert het natuurlijk ook maar van je af te schrijven, maar het begint gewoon heel erg op zelfmedelijden te lijken en daarmee trek je sowieso geen partners aan.

Just some advice from an internet friend
Klopt wel wat je zegt, maar ik wordt een beetje moe van mensen (lees: in mijn ogen kinderen) die het niet voor waar aan willen nemen. Je vervalt dan idd in herhaling en dat is niet de bedoeling. Wat ook herhaling is, is dat anderen menen met superadvies te moeten komen terwijl ze zelf in een post ervoor hun verhaal doen. Ik laat hun in hun waarde over wat ze vertellen en zeggen cq beweren. Het zou zo'n stuk makkelijker zijn als dat omgekeerd ook eens zou gebeuren.

Ps. Ik ben blij met je adviesreactie hoor. vlak dat niet uit
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:51:12 #281
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39832025
zoals ik al eerder zei : aan iemand advies geven is makkelijker dan het zelf opvolgen en ook al zit je zelf met een probleem, dan wil je toch anderen helpen (althans, ik wel)

maar, om even terug te komen op the subject at hand :
met mij gaat het eigenlijk al een heel stuk beter .. zo veel beter zelfs, dat ik eigenlijk een beetje begin te twijfelen of er achter deze stralende horizon geen gigantisch dip op de loer ligt .. maar dat maakt niet uit .. zolang ik me zo blijf voelen, vind ik het gezegend
pi_39835817
Ex die weet dat je een zwak voor haar hebt, al voor geruime tijd, die dan min of meer met je gaat 'flirten'. Niet serieus, maar gewoon beetje spelen. Dan wordt het wel moeilijk hoor, vooral als je al een zwak voor haar hebt.
Ik heb het proberen te verdringen, maar zo wordt het niet echt veel makkelijker.
pi_39843924
Nou ben ik ook de dupe van een relatie van 2,6 jaar dat uit is gegaan
Haar gevoel was weg, speelde al een tijdje zei ze..en ja dat is niet zommaar te veranderen dus heeft ze dit besloten..

Voelt best kut nu vrijgezel, vele kenne het gevoel wel. komende dagen wordt het kut
ik hoop dat ze straks iets mist, want ze is voor de rest wat thuis..haar vriendinnen zijn weg en heeft ze verder niet veel..afwachten dus...
pi_39844653
Nu bijna 3 jaar verder is er veel gebeurd, maar loslaten doe ik nog steeds niet. Een of twee keer in het leven van een man, komt hij die ene tegen. Het heeft niet eens geheel met de vrouw te maken, maar dat alles op dat moment precies klopte. Ik heb niet de illusie heb dat een relatie nu nog mogelijk is. Maar sindsdien word ik niet meer verliefd.... en ik wil niet meer verliefd worden.
Doe eens wild ....
pi_39854835
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 10:38 schreef Tarot het volgende:
Nu bijna 3 jaar verder is er veel gebeurd, maar loslaten doe ik nog steeds niet. Een of twee keer in het leven van een man, komt hij die ene tegen. Het heeft niet eens geheel met de vrouw te maken, maar dat alles op dat moment precies klopte. Ik heb niet de illusie heb dat een relatie nu nog mogelijk is. Maar sindsdien word ik niet meer verliefd.... en ik wil niet meer verliefd worden.
Dat kan je niet tegenhouden..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:39:25 #286
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39855354
nope .. ben zelf iemand tegengekomen, lekker mee zitten babbelen en het begint ongemerkt toch te kriebelen .. ik weet alleen niet of het wijs is .. dat het niet stiekem een rebound gaat worden zegmaar, want dat is ook niet netjes t.o.v. haar
pi_39858138
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef UsurPia het volgende:
nope .. ben zelf iemand tegengekomen, lekker mee zitten babbelen en het begint ongemerkt toch te kriebelen .. ik weet alleen niet of het wijs is .. dat het niet stiekem een rebound gaat worden zegmaar, want dat is ook niet netjes t.o.v. haar
Dat je denkt dat je écht iets voor haar voelt, en dat je na een aantal weken zoiets hebt van, nee dit is het toch niet..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:30:32 #288
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39858175
juistem .. en wellicht ook als soort van payback voor m'n ex . .beetje in de geest van "ik heb jou niet nodig, ik heb al een ander" .. dus ik ga eerst maar eens een beetje de kat uit de boom kijken en ik zal wel zien waar het schip strandt.
pi_39858618
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef UsurPia het volgende:
juistem .. en wellicht ook als soort van payback voor m'n ex . .beetje in de geest van "ik heb jou niet nodig, ik heb al een ander" .. dus ik ga eerst maar eens een beetje de kat uit de boom kijken en ik zal wel zien waar het schip strandt.
Daarom, ik heb zo'n gevoel ook gehad naar mn ex toe dat ik een rebound was, (het ging uit omdat na 1.5 maand het gevoel er niet meer was). Maar ik denk niet dat ik het zo mag noemen. En misschien was ie eerst wel helemaal gek op me en was het ineens over, mja gevoel is een raar iets.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:49:01 #290
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39858651
ain't that the truth
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:04:27 #291
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39859019
Ik had een rebounder.. ik wist van tevoren dat ze die functie had. Ben er toch verliefd op geworden uiteindelijk.. Je weet echt nooit hoe de dingen kunnen lopen
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:14:46 #292
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39859243
Ik verbaas mezelf ook weer eens gisteravond. Ga ik uit gewoon voor de gezelligheid, zie ik toch een leuke (bar)meid en probeer ik die te versieren. Ok, ze had geen interesse, maar vond het gek genoeg toch leuk om weer eens te proberen ondanks dat ik de afgelopen maand continu met m'n ex door m'n hoofd rondliep
pi_39862094
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kan je niet tegenhouden..
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
Doe eens wild ....
pi_39863663
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:

[..]

Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
Tja, als je gaat vergelijken..
pi_39869493
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:

[..]

nog tips om er vanaf te komen?
pi_39871900
quote:
Op zondag 16 juli 2006 04:44 schreef mrkanarie het volgende:
nog tips om er vanaf te komen?
Als je zo denkt als ik, dan vraag je dat niet meer.
Doe eens wild ....
  maandag 17 juli 2006 @ 00:11:41 #297
135960 SpagShaq
I\\\'m using the internet
pi_39891554
Ik zal even iets opbeurends posten voor diegenen die nu lopen te worstelen met een recente breakup: het komt echt allemaal goed!

Vorig jaar november maakte ze het uit, na relatie van bijna 2 jaar, 3 weken later nieuw vriendje. Net als velen heb ik hier veel gelezen in dit topic, en het heeft me ook wel enigzins geholpen. Ik heb bijna 6 maanden alle contact met haar vermeden.

Nu sinds anderhalve maand heb ik weer contact met haar, en zie ik haar zo af en toe weer. Ik kan zelfs goed door 1 deur met haar nieuwe vriend. Het was best raar om gewoon met hem te praten over van alles en nog wat, terwijl zij naast hem zat en de hand vast hield, maar het deed geen pijn meer. Het voelde juist goed dat ik dit voor mezelf overwonnen heb.

Moraal van het verhaal: het komt heus goed, en je gevoel voor haar gaat vanzelf weg, maar gun jezelf de tijd. Doe geen gekke dingen. Vermijd contact, spreek haar niet, zie haar niet, totdat je denkt dat je het weer aan kan. Het is een hel, maar uiteindelijk kom je er sterker uit.
I got a little bird,
I'm gonna take her home,
Put her in a cage,
Disconnect the phone
  maandag 17 juli 2006 @ 00:27:30 #298
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_39892071
Goed dat je dat kunt, haar zien terwijl ze hand in hand met haar vriend zit. Waarom ben je haar weer gaan zien eigenlijk?

Ik heb daar geen behoefte aan, totaal niet. 't Is voor mij nu een jaar geleden dat de 10 jarige relatie 'uitging', en de financiele afwikkelingen (huis blabla) zijn nu net een paar maand eindelijk afgerond. Voor mij is het sindsdien of ik in een andere wereld leeft zeg maar. Eindelijk verder gaan
pi_39892437
Ik zou het kut vinden, maar ik kom hem waarschijnlijk ook niet zo snel tegen omdat hij een redelijk eind bij mij uit de buurt woont. En tja, moet hij weten.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:32:48 #300
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39898010
Tuurlijk komt het allemaal goed. De ene doet er een maand over en de andere kan er jaren over doen.. zo zit het eigenlijk een beetje in elkaar.

Wel goed om te horen
  maandag 17 juli 2006 @ 09:33:36 #301
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39898024
En hier gaan we weer verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')