same here .. ik dacht ook dat zij zo anders was dan de vorige dames, dat zij wel begreep wat ik bedoel, dat zij me wel snapte.. helaasquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
Het is inmiddels 2 maanden uit en het verdriet is er alleen maar erger van geworden. Ik dacht dat hij anders was dan de hufters die ik ooit had gekend...
dat geeft nog de diepste teleurstelling. juist omdat de relatie zelf zo goed is gegaan, dat je er alle vertrouwen in had, is de klap des te harder dat het achteraf allemaal een illusie is gebleken. je gaat twijfelen aan alles .. is alles wat ik tegen haar heb gezegd (en wat ze mij vertelde) zoals houden van dan echt helemaal gelogen? wat kan ik nog geloven van wat ze me heeft verteld?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
Het leek zo anders en zo oprecht en zo denk en voel ik het ook nog steeds... tijdens de relatie dan, maar zoals het nu gaat.
Mickeys je moet het niet proberen te begrijpen omdat het niet te begrijpen is. Ga niet op hem zitten wachten en bellen, hopen op een antwoord wat voor jou duidelijkheid geeft. Het is moeilijk maar probeer sterk te blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:50 schreef Mickeys het volgende:
De kogel is door de kerk denk ik.
tnx, de enige troost die ik heb is dat het niet aan mij gelegen heeft. Daar blijft hij in volharden dat dat zo is, maar wat koop je er voor? verdriet en een hoop pijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Jeff1981 het volgende:
Hey Mickeys, sterkte! Ik was zover dat we een huis gekocht hadden, welke bijna klaar was qua verbouwing, toen ze d'r vandoor ging met een ander (vorige maand)... Ik heb het geluk dat ik haar wel los kan laten (mede daardoor). Succes meid!
Doe maar. Het kan je alleen maar goed doen. Vooral als je het er zo moeilijk mee hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.
Na een tijdje gaat het beter, echt. Al kun je dat nu niet geloven, en professionele hulp is inderdaad wel een idee denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten
Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
Je zult het niet geloven maar er gaat een lading tijd overheen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Het contact is sterk verminderd. Vandaag hebben we 1 mail met elkaar uitgewisseld maar dat was meer vanwege het werk. We zijn ex collega's ook nog op de koop toe. Gisteren nog wel heel even aan de telefoon gesproken en hij blijft maar zeggen dat hij aan me zal denken. Daar reageerde ik op als iets in de trend van: het zal wel. Hij zei dat het echt zo is maar als ik dat niet wil geloven dan moet ik het maar niet geloven maar het was wel zo.. Wat moet ik dan? Hij maakt het uit. Hij houdt niet meer van me. Het is hard, maar ik weet dat hij niet meer van me houdt, maar na ruim 2 maanden doet het nog meer pijn dan dat het in het begin was.
Inmiddels zit ik te overwegen om professionele hulp te zoeken. Ik draai in zo'n cirkeltje. Alles herinnert mij aan hem. Nee, ik kan die spullen niet weg doen.. het bed, de keuken, de bank, mijn huis. En dan is er ook nog het werk, daar waar we elkaar hebben leren kennen. Daar waar hij een week nadat het uitging vertrok om bij een andere baas te werken. Iedereen kent hem en ze vragen aan mij hoe het met hem is en hoe het tussen hem en mij gaat. Inmiddels begin ik het langzaam ook op het werk te vertellen, maar als ik dat doe moet ik weer aan hem denken en staan mijn ogen meteen vol tranen. Het lukt me niet om hem los te laten
Een relatie op het werk beginnen kan zo mooi zijn, maar als de breuk een feit is... dan breekt de hel voor jou pas echt los.
Ik denk dat iedereen hetzelfde heeft; je wilt zó graag verder en alles achter je laten, alleen dat gaat eigenlijk niet, is gewoon een verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:
alles komt met tijd, maar hoeveel tijd heeft het nodig?
Je verwoord het precies!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef UsurPia het volgende:
er gaat veel te veel tijd overheen terwijl je dat eigenlijk niet wil. ik merk aan mezelf dat ik gewoon verder wil, leuke dingen doen, nieuwe vriendin, nieuwe ronden, nieuwe kansen .. maar daarbij merk ik gelijk dat ik daar misschien nog niet aan toe ben .. ik denk nog veel te vaak aan haar, word nog steeds veel te kwaad als ik aan haar denk en alle dingen die ik tegen kom doen nog steeds ontzettend veel pijn.. en het verdringen, door bijv. m'n agenda gigantisch vol te plannen, werkt maar voor even .. de hersenen willen wel verder, maar het hart nog niet ..
alles komt met tijd, maar hoeveel tijd heeft het nodig?
Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminstquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:
[..]
Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Stapje voor stapje dan maar.
Een ding hebben we allen hier gemeen (denk ik)en is universeel, althans het gevoel van Liefdesverdriet.
ALs je een manier van sneller verwerken hebt gevonden laat het mij weten!
Vaak is het nog moeilijker, omdat die kwaadheid ervoor zorgt dat je wat meer afstand kunt nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel ik niet pissig ben op mijn ex. We zijn als goeie vrienden uit elkaar gegaan, maar dat verzacht de pijn allerminst![]()
Dat is het ook bij mij dat laatste. Hij geeft ook elke keer aan dat het aan hem ligt en heeft gelegen en daar koop ik zo weinig voor. Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ik weet nu ook dat dat niet meer gaat. In ieder geval niet zonder slag of stoot als ik het goed zou vinden dat hij toch terug naar mij zou willen. Ik ben veels te bang dat het dan weer zomaar kan gebeuren en dat zou ik al echt niet aan kunnen. Het is gewoon niet anders... nu nog mijn hart weer in elkaar krijgen en die hetzelfde laten voelen als wat mijn hoofd aan feiten inmiddels al weet. Tussen zeggen en voelen zit zo'n groot verschilquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:14 schreef UsurPia het volgende:
de ongekende kwaadheid vanuit mij ten opzichte van haar werkt voor mij op zich wel in een voordeel .. ik kan veel beter met die woede omgaan dan met een hartverscheurend verdriet .. is een soort defensiemechanisme. de woede is zo weg na een avondje lekker sporten, keertje 220 op de snelweg met de raampjes op 10 en de radio open .. verdriet duurt nog veeeeeel langer ..
Ik heb exact hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds heel veel van hem en het liefst wil ik hem terug in mijn leven, maar ...
Ik heb ook precies hetzelfde gevoel. Ongeveer 6 weken geleden uitgegaan met mijn vriendin, ze zou naar NYC verhuizen voor de zomer en daarna zouden we het misschien even aan gaan kijken.quote:Ik hou nog steeds heel veel van haar en het liefst wil ik haar terug in mijn leven, maar ...
Ik heb het allemaal maar op me af laten komen. Alle gevoelens, alle gedachten. Niet meer vechten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:12 schreef h_vreman het volgende:
Je verwoord het precies!
Ik ben op zoek om het gevoel iig sneller te doen laten slijten, maar helaas; ik faal constant.
Stapje voor stapje dan maar.
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
als ze me zo snel vergeet is ze het niet waard geweest!
Nee, tuurlijk niet. Maar het heeft voor mij wel een hoop duidelijk gemaakt, ze hoeft echt niet meer bij mij aan te komen. Er is echt iets in me gebroken, ik ben te goed van vertrouwen geweest...quote:Op zondag 9 juli 2006 16:54 schreef VD het volgende:
[..]
Maakt dat het minder erg? Maar dan nog; Haar nieuwe relatie kan net zo goed vluchtgedrag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |