Mij ook. De gedachte dat hij met haar... grrr.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jemig. Ik weet dat mijn ex een nieuw vriendje heeft, maar als ik ze zou zien zoenen kan je me van de grond vegen
![]()
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:07 schreef UsurPia het volgende:
[..]
hebben jij en ik toevallig dezelfde ex?![]()
nope .. maar ik zie overeenkomstenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:17 schreef Public_NME het volgende:
Als ze in NYC woont op het moment en met een of andere gare Kroaat heeft... ja
Indeedquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:
[..]
.. when you've hit rock bottom, the only way is up
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:57 schreef UsurPia het volgende:
when you've hit rock bottom, the only way is up
yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef Mickeys het volgende:
Soms denk je dat je niet dieper kan zakken, maar dan is daar toch net die ene aanleiding waardoor je nog dieper zakt.
dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:53 schreef Public_NME het volgende:
Ernstig gelachen, ook over de Kroaat en mijn verhaal. Gewoon leuke geintjes erover, en het helpt me te verwerken.
Ten eerste heb ik nu al gewoon veel meer rust in mijn kont, gister en de dag ervoor was ik echt niet te houden. Geen eetlust, ultieme agressie in mijn lijf de hele dag door. Als ik in de spiegel keek naar mijn ogen herkende ik mezelf niet, die straalden echt pure haat uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:59 schreef UsurPia het volgende:
[..]
yep .. ik dacht dat ik dat al bereikt had, totdat ik haar eergister tegen kwam met d'r laatste "vlam" .. dat was het absolute dieptepunt .. dus nu kan ik alleen maar nog omhoog .. veel dieper dan dit is gewoon niet meer mogelijk ..![]()
[..]
dat is bij mij ook het begin van het verwerken .. sarcasme ten over hier .. gewoon onderling met vrienden .. it's a start ..![]()
Ja idd. Ik ga proberen het lekker langs me heen te laten gaan, hoe moeilijk dat ook is. Allereerste morgen mijn diploma uitreiking met aansluitend een party in de Heineken Music Hall.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:07 schreef UsurPia het volgende:
sounds familiar .. ik had absolute moordneigingen .. nog steeds trouwens .. ben blij dat ze nu weer op pad is, dat ik haar niet meer tegen kan komen .. anders heb ik het idee dat het echt fout gaat aflapen .. heb de afgelopen weken echt het gevoel dat ik mezelf (althans, m'n emoties) niet bepaald in de hand heb ..
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 13 juli 2006 00:28 schreef Nies het volgende:
*meld*
Voor de tweede keer dit jaar![]()
-knip-
Op het moment heb ik er vooral behoefte aan om te weten dat ik het écht wel waard ben. Dat er echt leuke kerels zijn. Dat het in de toekomst allemaal wel goed komt, en uiteindelijk zelfs beter.
Ik voel me grandioos genaaid en ik vraag me af waar ik het allemaal aan verdiend heb.![]()
Dacht.... ik denk zo vaak watquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:52 schreef Locusta het volgende:
Vooral omdat je waarsch. dacht dat je ex je soulmate was (ik wel iig.)...
Daar ben ik (omgekeerd dan qua vrouw/man) ook vaak mee op mijn neus gevallen. Alleen de laatste die ik tegen ben gekomen ging het absoluut niet om het geld. wat een verademing, maar ja.. nu sta ik toch met lege handen (qua liefde dus) Zijn gevoel was ineens overquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:02 schreef UsurPia het volgende:
ik kan me hetzelfde afvragen .. zijn er dan nog aardige en betrouwbare vrouwen die niet alleen geinteresseerd zijn in hoe groot je portemonnee is? dit is al de derde keer dat ik belazerd ben, ik zou het zo onderhand toch eens door moeten krijgen
Ik heb de kat uit de boom gekeken.... verschrikkelijk lang, helpt ook niet dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:01 schreef UsurPia het volgende:
dusja .. met de volgende zal het misschien zo zijn dat ik eerst met argusogen de kat uit de boom ga kijken, of ik ben wederom zo'n vreselijke knoest die meteen in het diepe springt ..
Zoals velen ook tegen mij zeggen, die komt vanzelf op je pad voorbij... (en dan nog kan je bedrogen uit komen) maar goed, ik zoek iig niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:20 schreef UsurPia het volgende:
dan toch maar een backgroundcheck doenik weet ook niet hoe ik het aan moet pakken .. laten we het er maar op houden dat we dit keer de goeie moeten treffen
opmerking waar je misschien niet op zit te wachten:quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:30 schreef UsurPia het volgende:
nee, ik ga op dit moment ook niet zoeken .. ik zal wel zien wie er op mijn pad verschijnt
Whehehe, die kende ik nog nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UsurPia het volgende:
en het welbekende : er zijn meer vrouwen dan kerktorens (die ik op de eerste dag dat het uit was te horen kreeg)
Ja, die heb ik ook allemaal langs horen komen... goed bedoeld, maar je kunt er op dat moment helemaal niets meequote:Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Mickeys het volgende:
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je meequote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef UsurPia het volgende:
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.
zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
Je moet het wel willen natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
denk je dat ik (of menig ander die hier rondstruint) dat niet wil?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef Madski het volgende:
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.
Tja dat wil ik ook welquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef UsurPia het volgende:
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja dat wil ik ook welIk denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.
Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
Zeer waarschijnlijk dat hij er al veel langer mee liep, maar het voor zichzelf ontkend heeft op de een of andere manier en voor jou dus echt uit het niets kwam. En dat je je zwaar kut voelt is logisch en je idd goed recht hoor, Sterkte iigquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
Het gaat er niet om dat geen meid je ziet staan. Jij ziet geen andere meid staan, en dat straal je ook uit. Is je goed recht overigens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef Nies het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs![]()
Klopt, maar gevoel is een raar iets.. Het kan ineens patsboem over zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef UsurPia het volgende:
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.
mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
Dat is een mooie quote, helaas is het niet zo dat de menselijke geest op die manier werkt. Niemand is nergens meer bang voor. Alles wat je hebt meegemaakt is een deel van je. Iedereen zal altijd blijven hopen.. Ook jouw vriendin, die hoopt nu bijvoorbeeld dat ze zal gaan genieten..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:
Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
Het klopt wel wat je zegt, maar er zijn altijd zaken die erbij komen. Het hoeft geen zelfmedelijden te zijn. Het is altijd zo makkelijk gezegd dan gedaan. Je hoofd weet het maar je hart luistert er niet naar. Op zich moet ik wel zeggen dat ik gisteren voor het eerst eens niet gehuild heb, maar ik heb me wel heel rot nog gevoeld. Misschien gaat nu dan de ommekeer komen.quote:
Ik ga me in het JoeyT topic meldenquote:
Klopt wel wat je zegt, maar ik wordt een beetje moe van mensen (lees: in mijn ogen kinderen) die het niet voor waar aan willen nemen. Je vervalt dan idd in herhaling en dat is niet de bedoeling. Wat ook herhaling is, is dat anderen menen met superadvies te moeten komen terwijl ze zelf in een post ervoor hun verhaal doen. Ik laat hun in hun waarde over wat ze vertellen en zeggen cq beweren. Het zou zo'n stuk makkelijker zijn als dat omgekeerd ook eens zou gebeuren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:23 schreef Xtinction het volgende:
Purmer heeft wel een punt hoor mickeys.. No offence maar elke keer als ik een post van jou zie denk ik "daar gaat ze weer over dat ze nooit meer een relatie wil". Alles leuk en aardig maar dat weten we nu wel. Je probeert het natuurlijk ook maar van je af te schrijven, maar het begint gewoon heel erg op zelfmedelijden te lijken en daarmee trek je sowieso geen partners aan.
Just some advice from an internet friend
Dat kan je niet tegenhouden..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:38 schreef Tarot het volgende:
Nu bijna 3 jaar verder is er veel gebeurd, maar loslaten doe ik nog steeds niet. Een of twee keer in het leven van een man, komt hij die ene tegen. Het heeft niet eens geheel met de vrouw te maken, maar dat alles op dat moment precies klopte. Ik heb niet de illusie heb dat een relatie nu nog mogelijk is. Maar sindsdien word ik niet meer verliefd.... en ik wil niet meer verliefd worden.
Dat je denkt dat je écht iets voor haar voelt, en dat je na een aantal weken zoiets hebt van, nee dit is het toch niet..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef UsurPia het volgende:
nope .. ben zelf iemand tegengekomen, lekker mee zitten babbelen en het begint ongemerkt toch te kriebelen .. ik weet alleen niet of het wijs is .. dat het niet stiekem een rebound gaat worden zegmaar, want dat is ook niet netjes t.o.v. haar
Daarom, ik heb zo'n gevoel ook gehad naar mn ex toe dat ik een rebound was, (het ging uit omdat na 1.5 maand het gevoel er niet meer was). Maar ik denk niet dat ik het zo mag noemen. En misschien was ie eerst wel helemaal gek op me en was het ineens over, mja gevoel is een raar iets.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:30 schreef UsurPia het volgende:
juistem .. en wellicht ook als soort van payback voor m'n ex . .beetje in de geest van "ik heb jou niet nodig, ik heb al een ander" .. dus ik ga eerst maar eens een beetje de kat uit de boom kijken en ik zal wel zien waar het schip strandt.
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat kan je niet tegenhouden..
Tja, als je gaat vergelijken..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
nog tips om er vanaf te komen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:12 schreef Tarot het volgende:
[..]
Er is weinig dat tegen een ideaal-beeld opkan. Zolang ik dat vasthou zal er niet snel iets veranderen.
Als je zo denkt als ik, dan vraag je dat niet meer.quote:Op zondag 16 juli 2006 04:44 schreef mrkanarie het volgende:
nog tips om er vanaf te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |