abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:47:22 #251
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39781479
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:50:28 #252
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39781588
geweldige gedachten, alleen je zit er op dat moment ff niet op te wachten (en dat rijmt, dus het is waar ) .. ook het "komt wel goed" concept is me al zwaar tegen gaan staan .. het zal allemaal best wel goed komen, maar dat wordt meer gezegd om een einde te maken aan het gesprek .. op naar leukere dingen zegmaar
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:56 #253
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_39782205
Precies. Waarom zitten zoveel mensen in m'n omgeving te zeggen dat ik gauw genoeg weer een leuke meid tegen zal komen, terwijl ik daar helemaal niet op zit te wachten? Anderzijds zoek ik het "gevaar" natuurlijk ook wel weer op door nu vaak uit te gaan terwijl ik dat de laatste 6 maanden van m'n relatie nauwelijks deed.

Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_39782233
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:42 schreef UsurPia het volgende:
en het welbekende : er zijn meer vrouwen dan kerktorens (die ik op de eerste dag dat het uit was te horen kreeg )
Whehehe, die kende ik nog niet
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 10:47 schreef Mickeys het volgende:
ja en wat denk je van: er zwemmen meer vissen in de vijver.
Ja, die heb ik ook allemaal langs horen komen... goed bedoeld, maar je kunt er op dat moment helemaal niets mee
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:15:53 #255
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39782375
of: kijk eens goed om je heen, zoveel schoons!

pff...
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:20:54 #256
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39787965
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.

zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
  donderdag 13 juli 2006 @ 14:46:30 #257
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39788770
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef UsurPia het volgende:
yep .. allemaal dingen waar je op dat moment helemaaaal geen behoefte aan hebt .. je wilt eigenlijk maar één ding en dat is haar / hem terug. geen geouwehoer dat het goed komt en dat er nog zoveel anderen zijn.

zelfs ik, ook al ben ik zo ongelooflijk kwaad op haar en heeft ze me meer verdriet gedaan dan ooit, mis haar. je wilt gewoon de liefde die je had weer ervaren en dan het liefst met die persoon. mn hoofd heeft het geaccepteerd dat het voorbij is en heeft ook besloten dat ik haar nooit, maar dan werkelijk nooit meer hoef te zien. het hart daarentegen...
Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_39788983
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Iets wat verbrijzeld is is niet echt te repareren is mijn ervaring.. Ik voel met je mee
Je moet het wel willen natuurlijk
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:24:20 #259
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39790106
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:28:57 #260
143815 Madski
ad-rem galore
pi_39790230
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.

Ik wel in ieder geval. Had het advies van een vriendin veel eerder aanmoeten nemen en daar het bij moeten laten.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:31:34 #261
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39790299
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:28 schreef Madski het volgende:
Kom op het is zomer mensen. Probeer het zo snel mogelijk achter je te laten en geniet van de zon. Voor je het weet ben je ervanaf.
denk je dat ik (of menig ander die hier rondstruint) dat niet wil?
pi_39790354
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:24 schreef UsurPia het volgende:
het ongeduld speelt mij voornamelijk parten .. ik wil dat het morgen (of het liefst over 1 seconde) gewoon dat kutgevoel weg is, zodat ik fijn verder kan en niet meer aan haar hoef te denken .. geen geouwehoer, gewoon verder. ik ben gewoon veel te ongeduldig voor dit soort dingen en daarin schuilt mijn gevaar
Tja dat wil ik ook wel Ik denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
  donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:16 #263
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39791120
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:33 schreef Moja het volgende:

[..]

Tja dat wil ik ook wel Ik denk dat niemand in dit gevoel wil blijven hangen. Liefdesverdiet is gewoon echt een ontzettend klotegevoel en moet jammer maar helaas slijten en dat heeft tijd nodig.
Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.

Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:06:52 #264
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39791600
de reacties vanuit de omgeving maken het er niet makkelijker op .. iedereen gaat vragen waarom en hoe en wanneer en hoe dat toch kan, want we waren zo gelukkig samen, etc. en dan "moet" je het iedere keer weer opnieuw gaan vertellen, iedere keer die wond, die toch al niet dicht was, open rijten ..

een nieuwe relatie wil ik niet afzweren, maar ik heb tijdelijk wel m'n buik vol van vrouwvolk en relaties
pi_39792581
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Kennen we de Diva Maria Callas niet meer? Zij is gestorven aan een gebroken hart. van liefdesverdriet dus.. Er is dus minstens 1 andere die er wel in is blijven hangen.

Ik wil geen relatie meer. het vertrouwen is weg en als er weer lieve woorden en daden worden gedaan moet ik altijd aan mijn laatste ex gaan denken die nu heeft bewezen geen haar beter te zijn. Althans.. qua eeuwig durende liefde. Hij heeft de hele wereld verteld dat zijn liefde voor mij voor eeuwig zou zijn (even heel kort gezegd) En al die mensen snappen nu niet dat het uit is. Hij was immers zo stellig.
Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:45:50 #266
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39792820
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.

mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
  donderdag 13 juli 2006 @ 16:47:58 #267
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39792888
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Moja het volgende:

[..]

Tja, dat heeft mijn ex ook gezegd en op dat moment ook vast gemeend. Maar dingen veranderen, mensen veranderen, gevoel kan veranderen zonder dat je er iets aan kunt doen en dat kan je niet van te voren weten, ook jouw ex niet. En ja dat is hard. Als jij geen relatie meer wilt is dat je goed recht hoor, maar dat is niet jouw ex zijn schuld omdat hij jouw vetrouwen zogezegd geschaad heeft, dat doe je dan toch echt zelf.
Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
pi_39793036
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:47 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tuurlijk doe ik het ook zelf. Komt door eerdere ervaringen, maar hij heeft gezegd dat hij het heel goed begrijpt dat ik hiervan een deuk heb opgelopen. Mensen kunnen inderdaad veranderen.. dat ook, maar niet in amper een week tijd. Dan heb je vlak er voor nog iets lopen verkondigen wat een week later ineens niet meer zo is? Hij geeft zichzelf ook de schuld van deze breuk en dat heeft meer te maken met dingen uit zijn verleden. Mij treft geen blaam blijft hij volhouden. En idd is het niet goed om een relatie in stand te houden ivm mijn gevoelens die ik nog wel jegens hem heb. Dit is beter zo, maar dat neemt niet weg dat ik mij zwaar kut voel. Is ieder zijn/haar goed recht.
Zeer waarschijnlijk dat hij er al veel langer mee liep, maar het voor zichzelf ontkend heeft op de een of andere manier en voor jou dus echt uit het niets kwam. En dat je je zwaar kut voelt is logisch en je idd goed recht hoor, Sterkte iig
  donderdag 13 juli 2006 @ 17:01:50 #269
103012 Nies
Die hekse
pi_39793338
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Gelukkig durf ik er een kratje om te verwedden dat zeker de komende maand nog geen meid me ziet staan. Ik ben nooit populair geweest bij de dames en momenteel is dat eerder een voordeel dan een nadeel. Waarschijnlijk hoor je me over een half jaartje wel weer anders zeggen
Het gaat er niet om dat geen meid je ziet staan. Jij ziet geen andere meid staan, en dat straal je ook uit. Is je goed recht overigens.
Ik kijk op dit moment ook uit mijn doppen als een sjacherijnig mokkel dat niets van kerels wil weten.

Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:27:12 #270
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39795562
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef Nies het volgende:
Het zal niet voor het eerst zijn dat ze me binnenkort in de kroeg weer uitmaken voor 'lesbo' omdat ik maar niet val voor die fantatsische verrsiertrucs
pi_39806754
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:45 schreef UsurPia het volgende:
tijdens het toppunt van de verliefdheid wordt dat inderdaad gezegd, dat je nooit meer zonder elkaar kan etc. en dat gebeurt gewoon in elke relatie. je bent op dat moment zo intens gelukkig dat je niets anders wilt dan juist dat : bij elkaar blijven, voor eeuwig.

mocht het dan uit gaan, om welke reden dan ook, moet je niet terugkijken op dat soort termen. ik wil niet beweren dat het loze zinnen zijn, want ik vind het zelf ook ontzettend fijn om te horen. maar het is iets wat je op dat moment, van ultieme gelukzaligheid, zegt en hoort. en nu, nu het uit is, lijkt het allemaal een leugen, maar dat is niet zo. je mag er vanuit gaan dat het, op dat moment, gemeend was.
Klopt, maar gevoel is een raar iets.. Het kan ineens patsboem over zijn.
pi_39807635
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:28 schreef Nies het volgende:
*meld*
Je Turk?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:29:38 #273
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39814117
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:

Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
pi_39814774
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef Mickeys het volgende:
Ik kreeg net een mooie quote van een vriendin van me die min of meer in dezelfde situatie als ik verkeer:

Ik hoop nergens meer op, dus ben ik nergens meer bang voor. ik ben waarlijk vrij Om bijvoorbeeld te genieten
Dat is een mooie quote, helaas is het niet zo dat de menselijke geest op die manier werkt. Niemand is nergens meer bang voor. Alles wat je hebt meegemaakt is een deel van je. Iedereen zal altijd blijven hopen.. Ook jouw vriendin, die hoopt nu bijvoorbeeld dat ze zal gaan genieten..

Overigens, voor al die mensen die na zo'n lange tijd nog immer met een zwaar liefdesverdriet te kampen hebben : Stop met zwelgen in zelfmedelijden. Heel veel mensen doen dat. Op een gegeven moment is het " lekker" om jezelf rot te voelen, omdat het een excuus is voor alles wat je op dat moment verkeerd doet, en een reden om bij iemand uit te huilen en om meer dan normaal aandacht te vragen. Uithuilen is goed, en vaak lekker ook, maar zoiets moet niet te lang duren. Als je daar doorheen bent moet je jezelf over de grens van je verdriet heentillen en het verdriet dus achter je laten. Ga weer dingen ondernemen, mensen ontmoeten. En voer niet langer aan als excuus: ik heb er geen zin meer in, want ik voel me zo rot... Rot voelen kan "lekker zijn". Maar je goed voelen voelt veel lekkerder!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:07:05 #275
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39815192
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef purmernoord het volgende:

[..]

uitleg
Het klopt wel wat je zegt, maar er zijn altijd zaken die erbij komen. Het hoeft geen zelfmedelijden te zijn. Het is altijd zo makkelijk gezegd dan gedaan. Je hoofd weet het maar je hart luistert er niet naar. Op zich moet ik wel zeggen dat ik gisteren voor het eerst eens niet gehuild heb, maar ik heb me wel heel rot nog gevoeld. Misschien gaat nu dan de ommekeer komen.

Wel ben ik voor mezelf van mening dat ik niet weer aan een relatie begin. Als het weer mis gaat zit ik weer met de brokken. Ik ga nu gewoon mijn eigen ding doen en orde op zaken stellen. Ik wil al jaren een ander huisje en ik zou graag weer wat vrienden in de omgeving willen hebben. Zaken die er telkens bij zijn gebleven om wat voor reden dan ook. Dat ik trouwens geen relatie meer wil heeft ook deels te maken met mijn leeftijd. Ik heb al genoeg gezien om het maar even zo uit te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')