Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat had ie van mij in het begin ook, maar nu heeft ie zoiets van ja, 't boeit me niet hoe jij je voelt niet dat hij dat ook letterlijk zegt maar ik heb dat gevoel gewoon. En dan denk ik achteraf van ja ik heb mooie momenten gedeeld met iemand die toch niet voor me voelde.
Dat word vanzelf wel minder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik niets meer om hem geef, maar dan kom ik bijvoorbeeld weer een foto oid tegen of een herinnering schiet me te binnen.
Lieve schat, je bent nog hartstikke jongquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dankjewel, njah ik ben op dit moment nog niet echt toe aan 'n andere vriend. En ik weet ook niet of ik nog zo snel iemand kan vertrouwen. Voor hem had ik 'n vriend die mij alles heeft voorgelogen dus had ik bij hem ook veel moeite om hem te vertrouwen en toen ik op het punt was dat ik écht het gevoel had dat ik 'm kon vertrouwen maakte hij het uit...En da's een beetje op een rommelige manier gegaan via de telefoon maar dat was eigenlijk meer m'n eigen schuld...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu zelf ook. Het boeit mij allemaal niet meer hoe zij zich voelt en wat ze doet.
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit. Alleen neem ik mezelf nu gewoon in bescherming om er niet meer aan te denken.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Het boeit mij allemaal niet meer
Ik moet wel toegeven dat het me stiekem eigenlijk wel boeit.
I know everything about thatquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja ach, ik wilde me ook nog niet echt settelen maar als je denkt dat het goed gaat en je krijgt ineens zo'n klap dat hij dan zegt het werkt niet tussen ons terwijl je dat zelf niet gemerkt hebt.
Dat is de ellende... als het goed gaat, is het zó leuk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:21 schreef poepeneesje het volgende:
Af en toe denk ik bij mezelf dat liefde gewoon verboden moet worden, het is soms zó verschrikkelijk... Maar anderzijds het is het mooiste wat er is *zucht*.
Komt echt wel, zo denkt iedereen op zo'n momentquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..![]()
Mensen ontmoeten vind ik op dit moment super en het lukt ook heel goed, maar ik heb even geen zin meer om een relatie aan te gaan, maar zeg nooit nooit heaquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb nu 't gevoel alsof ik nooit meer op iemand anders verliefd zou kunnen worden..![]()
Misschien is het wel beter zo voor jequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het alleen zo raar op de manier hoe we nu met elkaar omgaan daar erken ik niks in terug van hoe hij eerst was..![]()
Dat komt echt welquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Het enige dat ik kon denken en zeggen toen ze me vertelde dat ze hem leuk vond, was "what must I do..."quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik merk nu ook dat het wat beter met me begint te gaan met me en het contact zal straks toch wel 'n stuk minder worden omdat hij waarschijnlijk weer het leger in gaat enzo. Maar toen hij het net uitmaakte, ik weet niet eens meer hoe ik die tijd ben doorgekomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |