omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Natuurlijk is er bij mij weer zo'n dip en lees ik deze topic door. Waarom vind de hele wereld dat je wel weer iemand vind? waarom is het niet goed als je zegt dat je er nooit meer aan wilt beginnen? ja oke, als je 18 zou zijn alla... maar nu... het doet gewoon te veel pijn en altijd tref ik die hufters die alleen maar met hunzelf bezig zijn. Er is niemand die mij kan garanderen dat ze er nog zijn. ik geloof het gewoonweg niet. dus wat doet deze dame (ahum) lekker single blijven en al mijn liefde aan mijn huisdieren geven. Die blijven wel trouw en lopen niet weg. Elke ochtend maken ze me waker met een lik op mijn neus (helaas afgekeken van mijn ex maar goed)
Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
Dat weet ik wel maar hoe erg alles ook is je moet door. En misschien denk ik daar later niet meer zo over, maar ik heb nu nog genoeg andere dingen om voor te leven.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..
Welcome to the real world
En, hoe is het nu?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef Mickeys het volgende:
Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.
Ik mis je lieffie liev !
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Je hebt jezelf in een hoek geluld gastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klotequote:
poeh, als ik jou zo hoor komen me de herinneringen boven drijven waar ik liever niet aan denk, kep de nodige relaties achter de rug, maar 2 daarvan ben ik echt naar de klote geweest, waarvan eentje idd een jaar geduurd heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te latenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in een hoek geluld gastBel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten.
[..]
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet...
Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel reddenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten.
[..]
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet...
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schatquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef vencodark het volgende:
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten![]()
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.![]()
Ja, ik bedacht me dat ook al. Heb de eerste 3 dgn me helemaal leeg gehuild maar opzich ben ik nu wel rustig. Maar indd, misschien dat mijn "klap" nog komt. Ben nu te druk met werk en school om me echt ermee bezig te houden. Ik denk wel veel aan hem maar zijn zomaar momenten, daarna ga ik verder waar ik mee bezig was.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
Nah ja, kleine 4 mnd. Maar voor mij heel wat. Hij was namelijk mijn eerste vriend (ben net 21 geworden) en ik vond het heerlijk dat iemand mij leuk vond en wederzijds. In dat opzicht was het wel intens omdat het allemaal nieuw was en we vrij "snel" gingen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Ja, dat is zo, kep dus 1 keer een half jaar gehad, en heb ik een jaar nodig gehad om overheen te komen, was echt te gek voor woorden hoeveel je van iemand kan houden. En als ik der nu zie, dan kan ik me niet voorstellen dat ik uberhaupt ooit wat met haar heb gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Heel grappigquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.
Ik ben gewoon bang dat zij of ik, wij ons niet op ons gemak voelen en dat wij er allebei maar tegenover elkaar staan van ja... Voor de rest zal het wel niet zo een heel groot probleem zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel reddenGo for it
![]()
Ik weet gewoon niet wat te verwachten, hoe te reageren. Ene kant heb ik wel zin om haar te zien, aan de andere kant tja... En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Jumparound het volgende:
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef poepeneesje het volgende:
En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed.
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook isquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
indd blijft een kutgevoel en raar, enige tip;quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
Beste advies idd..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenen daarna weer je leven oppakken. Succes!
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
Accepteren, verdergaan met de je eigen leven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!
Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
slaap al heel lang slecht...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:13 schreef Moja het volgende:
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd
![]()
zucht![]()
je doet het iig al goedquote:Op maandag 26 juni 2006 10:40 schreef UsurPia het volgende:
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
Laat hem je auto wassen!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Noisekick het volgende:
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...![]()
Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.![]()
gelezen. Een hart onder de riem is er niet echt. Je wilt graag iets horen maar dat kan niet meer. Je bent wel goed bezig de dingen op te pakken. Proberen door te gaan is het beste (zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie
Een maand later...
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Mickeys het volgende:
(zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |