abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:21:50 #101
46727 masterdave
Topic Killer
pi_38912606
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 20:49 schreef Mickeys het volgende:
Natuurlijk is er bij mij weer zo'n dip en lees ik deze topic door. Waarom vind de hele wereld dat je wel weer iemand vind? waarom is het niet goed als je zegt dat je er nooit meer aan wilt beginnen? ja oke, als je 18 zou zijn alla... maar nu... het doet gewoon te veel pijn en altijd tref ik die hufters die alleen maar met hunzelf bezig zijn. Er is niemand die mij kan garanderen dat ze er nog zijn. ik geloof het gewoonweg niet. dus wat doet deze dame (ahum) lekker single blijven en al mijn liefde aan mijn huisdieren geven. Die blijven wel trouw en lopen niet weg. Elke ochtend maken ze me waker met een lik op mijn neus (helaas afgekeken van mijn ex maar goed)

Het niet te lang op dit soort forums hangen is een leuk streven. Ik heb het meerdere hier horen zeggen dat DIT voorlopig hun laatste post was, maar elke keer komen ze toch weer terug..... leg mij dat ook maar uit dan.. is het de nieuwsgierigheid die het wint? of ben je er nog niet overheen maar wil je de wereld laten geloven dat het wel zo is? Kom op!!!! word wakker!!! rouwen is rouwen.. en iedereen die hier zo;n beetje post is daar mee bezig en dat moet ook kunnen.
omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:23:39 #102
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38916166
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef masterdave het volgende:

[..]

omdat dat bijna altijd wel zo is, en over elke liefde kan je heen. Maar met zo'n instelling zal je idd niet zo snel iemand vinden denk ik.
Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38917742
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien is dat nou juist iets dat ik wil... niemand meer vinden. goede instelling hou ik het dan maar op
Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:35:23 #104
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38918625
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:10 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dat wil je nu niet en je denkt dat je dat nooit meer wil. Ik had dat gevoel ook toen 't uitging met m'n eerste vriendje (de leugenaar). Ik wilde nooit meer 'n andere relatie omdat ik dacht dat toch niemand te vertrouwen is. En toen kwam ik muffinkloon tegen en hij leerde me dat sommige mensen wel te vertrouwen zijn (hij is altijd over alles eerlijk tegen me geweest). Nou zal ik nog niet heel snel meer van vertrouwen meer worden maar ik heb nu wel zo'n instelling van: "alles komt goed". En ja ik heb nu ook het gevoel dat ik nooit meer iemand anders wil omdat ik gewoon het idee heb dat ik niet meer zoveel voor iemand kan voelen als wat ik voor hem voelde.
Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_38918702
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Niet lelijk bedoeld maar ik ben inmiddels op een leeftijd dat ik sommige dingen wel gehad en gezien heb, dat moet je ook niet uit het ook verliezen.
Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:52:15 #106
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38919241
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Daar had ik ook al wel aan gedacht want ik ben inderdaad een heel stuk jonger. Maar ik heb in mijn jonge leventje ook redelijk wat meegemaakt en gezien. En toch kom ik er (met moeite) altijd weer bovenop.
En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..

Welcome to the real world
pi_38919526
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:52 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En wederom.. denk niet dat je de enige bent.. kanker, bedrogen, foute relaties, auto ongeluk met nare lichamelijke gevolgen. jaar lang in je auto moeten wonen omdat nog ariverende asielzoekers nu eenmaal voorgaan en je dus ondertussen niet mag discrimineren, etc. etc..

Welcome to the real world
Dat weet ik wel maar hoe erg alles ook is je moet door. En misschien denk ik daar later niet meer zo over, maar ik heb nu nog genoeg andere dingen om voor te leven.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:11:45 #108
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_38984405
Inmiddels is het zondagavond en heb ik weer een weekend volbracht. Gisteren is mijn ex de middag en avond hier geweest en hebben we het als vrienden gezellig gehad. Het is wel verdraaide moeilijk om soms wat luchtig te doen. Ik hou gewoon nog zo onwijs veel van hem dat het moeilijk is hem los te laten. Ik heb het er vandaag ook met mijn moeder over gehad en die vertelde mij dat zij bij haar love of her life het er zeker wel een jaar over gedaan heeft om het allemaal een plekje te geven. Ik ben amper 7 weken op weg dus dat gaat nog een behoorlijke zware tijd worden omdat ik in heel veel dingen verdraaide veel op mijn moeder lijk.

Zonet belde hij nog even om te vragen hoe het ging, maar elke keer vertel ik hem weer dat afgezaagde antwoord dat ik hem mis en nog steeds zo onwijs veel van hem hou. Het wordt misschien voor hem ook wel afgezaagd en ondertussen word ik dus een beetje bang dat ik hem als vriend ook ga verliezen. Maar keer op keer geeft hij aan dat ik daar niet bang voor hoef te zijn. Wel had hij gedacht en misschien ook wel ergens gehoopt dat mijn gevoel voor hem minder zou worden. Nu hoor ik hier al een aantal mensen die denken en waarschijnlijk ook zo reageren dat ik het contact moet verbreken voor mijn eigen bestwil, maar dat is iets wat ik niet wil doen. Valse hoop geven doe ik mijzelf niet aan, ik weet dat het over is van zijn kant en daar zal ik mij in moeten schikken. Ik zal alleen een manier moeten vinden om met mijn eigen verdriet en pijn om te gaan. Zo is het nu eenmaal. Het is nu eenmaal pijnlijk om de love of your life te verliezen.

Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.

Ik mis je lieffie liev !
pi_39057676
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:53:16 #110
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_39058222
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef Mickeys het volgende:
Dinsdag zal ook zo'n rare dag worden. Hij is dan jarig en wordt 40, maar hij wil het niet vieren en nu zit ik zo in 2strijd. ik zou graag naar hem toe gaan, maar het is niet naast de deur en hij wil er niets aan doen. Wel komen zijn broer en een goede vriendin. Ik moet morgen maar even heel goed nadenken wat ik ga doen. toch verrassen of thuis blijven en er de hele tijd aan denken.
Ik mis je lieffie liev !
En, hoe is het nu?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:54:00 #111
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39058255
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Mijn ex-vriendin vroeg mij net of ze op mijn examenuitreiking mocht komen. Ik ben nogal overdonderd... Ondanks dat ik al wist dat ze dat wilde, ze komt eventueel met vriendinnen... Ik heb haar nu wel uitgenodigd, maar volgens mij kwam ik niet echt enthousiast over... Nu denkt ze waarschijnlijk dat ik niet wil dat ze komt, anderzijds, ik weet niet of ik wel wil dat ze komt, of ik dat wel aan kan. Ik denk dat ik bang ben haar of mezelf te kwetsen... Help...
Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:14:24 #112
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_39059044
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
Je hebt jezelf in een hoek geluld gast Bel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
  woensdag 21 juni 2006 @ 07:55:44 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39062817
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef cosmick het volgende:

[..]

En, hoe is het nu?
Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
  woensdag 21 juni 2006 @ 08:20:16 #114
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39063019
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 07:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Thuis gebleven.. wel nog 2 gebeld. ehm.. 3 keer. de eerste keer dat hij onderweg naar huis was van zijn werk en dat hij mijn digi kaart thuis nog zou kijken. daarna dat hij deze bekeken had en daarna belde hij nog terug. Ik had hem een gewone kaart ook nog gestuurd met daarin toepasselijk 40 euro aan boekenbonnen. Daar was hij een beetje ehm... "boos" over. Hij vond dat veels te veel. Ik vond het juist wel een leuke. 40 euro voor je 40e. Heb ook gezegd dat hij maar eens gewoon blij moest zijn met zijn kadootje en dat iik zelf wel bepaal of het te veel is (heb van hem voor een veel hoger bedrag aan kadootjes gehad, maar daarom heb ik dat bedrag niet gedaan). Lekker laten gaan maar. Gevoel blijft wel klote
poeh, als ik jou zo hoor komen me de herinneringen boven drijven waar ik liever niet aan denk, kep de nodige relaties achter de rug, maar 2 daarvan ben ik echt naar de klote geweest, waarvan eentje idd een jaar geduurd heeft.
Ik ben dan wel een kerel, maar ik hield toendertijd zoveel van der, nie normaal.

Jij bent een stuk ouder als mij, dus voor jou is het zowieso stukken moeilijker om weer de draad op te pakken en ooit misschien toch weer open te staan voor een relatie. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en probeer de vriendschap tussen jou en hem niet kwijt te raken doordat je gevoelens teveel overlopen en hem meer lastig gaat vallen dan dat je vrienden bent.
GamerTag
pi_39063027
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Euhh, wil je dat ze komt? Het kan een stap in de goede richting zijn
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef Xtinction het volgende:

[..]

Je hebt jezelf in een hoek geluld gast Bel maar gewoon op om te zeggen dat je het toch liever niet hebt, dat je bang bent dat je dat niet aankan. Dalijk is je hele avond verneukt door dit gedoe, zou zonde zijn...
Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet ...
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:07:36 #116
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39063742
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel aan de andere kant niet, ik weet alleen nog niet of ik het wel aankan, omdat dit gelijk ook meteen de eerste keer is dat wij elkaar na een hele lange tijd weer daadwerkelijk zullen zien. Ik ben bang dat wij niet zullen weten hoe te reageren en zo doende dus samen (ongewilt) de sfeer verpesten. En misschien wel omdat ik (even) niet aan haar herinnerd wil worden, het ging de laatste tijd best goed met mij, ik denk nog veel aan haar, maar ik begin het zowaar daadwerkelijk achter mij te laten .
[..]

Ja, inderdaad daar ben ik wel een beetje bang voor ja, dit hadden we al een tijdje geleden besproken, toen het net uit was en we nog heel close waren, maar ook toen het nog aan was, daar komt ze gewoon op terug. Ik weet het niet ...
Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door masterdave op 21-06-2006 09:15:02 ]
GamerTag
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:12:34 #117
45511 TimmyAsd
pi_39063838
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 08:20 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

[..]

Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel redden Go for it
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:32:19 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_39064280
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_39070515
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:02:14 #120
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39071798
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:30 schreef vencodark het volgende:
Het is nu een week uit met mn ex en in die 7 dgn heb ik nu al 1 dag geen traan gelaten
Ben daar stiekem wel een beetje trots op, hoe gek het ook klinkt.
Heb sinds zaterdag werk en kan me dus daar veel op concentreren. Heb het zelf 's avonds weleens moeilijk maar ik probeer het van me af te zetten.
Vanacht heerlijk over hem gedroomd dat alles goed kwam en op één of andere manier geeft dat wel een rust en kalmte.
Ik hoor het al, jouw klap komt nog schat
GamerTag
pi_39072228
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:

[..]

Ja, ik bedacht me dat ook al. Heb de eerste 3 dgn me helemaal leeg gehuild maar opzich ben ik nu wel rustig. Maar indd, misschien dat mijn "klap" nog komt. Ben nu te druk met werk en school om me echt ermee bezig te houden. Ik denk wel veel aan hem maar zijn zomaar momenten, daarna ga ik verder waar ik mee bezig was.
Ik hoop dat het een tijdje zo blijft. Wil me niet ellendig voelen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:24:41 #122
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39072732
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:02 schreef masterdave het volgende:

[..]

Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
pi_39072920
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hangt er nog altijd vanaf hoe lang de relatie heeft geduurd en hoe intens die is geweest
Nah ja, kleine 4 mnd. Maar voor mij heel wat. Hij was namelijk mijn eerste vriend (ben net 21 geworden) en ik vond het heerlijk dat iemand mij leuk vond en wederzijds. In dat opzicht was het wel intens omdat het allemaal nieuw was en we vrij "snel" gingen.
Maar ik had al 2 mnd een gevoel dat er wat mis was maar hij zei dat er niets was.
Ik was dus al 2 mnd heel onzeker en niet eens helemaal gelukkig. Ondanks alles had ik nu niet verwacht dat het uit zou gaan.
Maar het is beter zo. Ik accepteer het.
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:35:18 #124
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39073115
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ja, dat is zo, kep dus 1 keer een half jaar gehad, en heb ik een jaar nodig gehad om overheen te komen, was echt te gek voor woorden hoeveel je van iemand kan houden. En als ik der nu zie, dan kan ik me niet voorstellen dat ik uberhaupt ooit wat met haar heb gehad
GamerTag
pi_39084227
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:07 schreef masterdave het volgende:

[..]

Als ze mag komen van je, laat der dan op z'n minst keihard komen.
Heel grappig .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Mja, op zo'n feest kan je dus niet alleen aan jezef denken. Het zou niet leuk zijn als de gehele sfeer wordt verpest. Aan de andere kant, als ik het zo lees, zal je het wel redden Go for it
Ik ben gewoon bang dat zij of ik, wij ons niet op ons gemak voelen en dat wij er allebei maar tegenover elkaar staan van ja... Voor de rest zal het wel niet zo een heel groot probleem zijn .
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:32 schreef Jumparound het volgende:
ik zou het niet doen! Zo te lezen heb je er weinig zin in...
je haalt jezelf een hoop stress op je nek...
Ik weet gewoon niet wat te verwachten, hoe te reageren. Ene kant heb ik wel zin om haar te zien, aan de andere kant tja... En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed .
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:31:47 #126
45511 TimmyAsd
pi_39084374
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef poepeneesje het volgende:
En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed .
gewoon alles zijn gangetje laten gaan
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:24:48 #127
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39091152
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:35:54 #128
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39091498
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
  woensdag 21 juni 2006 @ 21:52:35 #129
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39092061
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Mickeys het volgende:

[..]

rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
indd blijft een kutgevoel en raar, enige tip;

verder gaan en zogenaamd "genieten" waarvan ik het bestaan nog ff niet zie; genieten.......yeah right !
Focus je maar op de dingen die je nu wilt doen, scheelt helft van de pijn.
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
pi_39095135
quote:
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelen en daarna weer je leven oppakken. Succes!
  donderdag 22 juni 2006 @ 03:21:39 #131
45511 TimmyAsd
pi_39100750
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelen en daarna weer je leven oppakken. Succes!
Beste advies idd..
  donderdag 22 juni 2006 @ 03:23:44 #132
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_39100753
Halfdood zuipen en iets willekeurigs met een bovenlip neuken.
Niet het beste maar het helpt wel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:13:03 #133
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_39102260
quote:
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!

Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
power to the people
pi_39167777
quote:
Accepteren, verdergaan met de je eigen leven.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:40:42 #135
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39168159
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!

Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
nieteens opgevallen
pi_39168456
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 00:40 schreef fs180 het volgende:
nieteens opgevallen
Dan heb je nog wel even te gaan. .
pi_39168821
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00 weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd

zucht
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:09:11 #138
74671 h_vreman
true Junglist
pi_39180917
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:13 schreef Moja het volgende:
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00 weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd

zucht
slaap al heel lang slecht...
misschien het weer ?
En God zag dat Breakcore lauw was........waar is JUNGLE mensen! |
Doom |
  maandag 26 juni 2006 @ 10:31:46 #139
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39241338
ouch, nu heel lang geleden, en alles ging goed. Alleen op dit moment gaat op een heel ander gebied iets helemaal niet goed en wil ik het liefst met haar praten en omhelst/getroost worden door haar. Maar goed, gaat wel weer over. Voor de rest eigenlijk met hele andere dingen bezig, daarom is het zo raar opeens. zucht.
  maandag 26 juni 2006 @ 10:40:06 #140
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39241543
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
  maandag 26 juni 2006 @ 11:06:30 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_39242301
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:40 schreef UsurPia het volgende:
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
je doet het iig al goed gewoon jezelf bezih houden, en probeer te vergeten dat zij ook komt door gewoon lekker geconcentreerd op het concert te zijn, anders verpest het je humeur waarschijnlijk ook nog..
sterkte ermee
  maandag 26 juni 2006 @ 11:23:49 #142
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39242809
dat concert gaat ze niet voor me verpesten, dat staat vast (concert @ sea is het trouwens) .. ga er gewoon een leuke dag van maken en als ik haar tegenkom, tsjah.. we zullen wel zien hoe het loopt..
  maandag 26 juni 2006 @ 16:14:38 #143
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39253521
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...

Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_39253636
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Noisekick het volgende:
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...

Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.
Laat hem je auto wassen!
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  maandag 26 juni 2006 @ 16:22:05 #145
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39253887
is een idee .. al denk ik eerder dat mijn ex-en dan te werk zullen gaan met staalwol e.d.

OT :
vandaag berichtje gehad van mijn ex. die begreep niet waarom ik haar had geblocked op msn .. goh .. even denken.. omdat je bent vreemdgegaan, me aan het lijntje hebt gehouden, 4 maanden heb zitten liegen, ongeveer de belangrijkste dag voor mij bent vergeten en dan nog steeds pretendeerd een goeie vriendin te zijn .. take your fucking pick!!!
pi_39253975
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie

Een maand later...
  maandag 26 juni 2006 @ 16:44:42 #147
142371 Noisekick
Kitty coke
pi_39254841
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

Laat hem je auto wassen!
Hij moet gewoon niet aan mij of m'n spullen komen
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  maandag 26 juni 2006 @ 16:48:24 #148
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39254992
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie

Een maand later...
gelezen. Een hart onder de riem is er niet echt. Je wilt graag iets horen maar dat kan niet meer. Je bent wel goed bezig de dingen op te pakken. Proberen door te gaan is het beste (zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
  maandag 26 juni 2006 @ 17:03:49 #149
50062 UsurPia
smelly cat
pi_39255608
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Mickeys het volgende:
(zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
gedeelde smart is halve smart

maar gewoon doorgaan is idd wel de beste remedie vind ik zelf .. probeer gewoon elke avond m'n agenda dusdanig vol te hebben dat ik geen tijd heb om na te denken, gewoon om m'n zinnen te blijven verzetten en niet bij haar stil te blijven staan .. werkt best goed, al gaat het, wanneer ik 's nachts in mn bed lig, niet altijd even lekker..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:34:57 #150
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_39284662
ze stuurde mailtje gister, maar ondanks dat ik heel graag allerlei dingen met haar wil doen maar vooral ook tegen haar wil zeggen, heb ik een kort en standaard mailtje teruggestuurd, gedwongen door mezelf. Stiekem hoop ik dat ze het gewoon uit me trekt en zelf interesse toont, maar dat zal waarschijnlijk wel niet. Zal wel aan mij liggen.

Trouwens, vooral het feit dat zij lekker met haar kersverse vriendje savonds op bed ligt nadat wij eventueel af zouden spreken smiddags bijvoorbeeld maakt mij weer helemaal verdrietig, stom he.

edit: kreeg net inderdaad standaardmailtje terug, met vooral informatie over haarzelf, zoals verwacht eigenlijk. Ze bedoelt ook wel goed hoor, dat wel. Het blijft gewoon tof persoon natuurlijk, eigenlijk zouden er gewoon meer replica's moeten rondlopen en zit daar het probleem hehe

[ Bericht 13% gewijzigd door Grumpey op 27-06-2006 15:33:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')