quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:26 schreef poepeneesje het volgende:
En ik zal er wel niet zo heel erg van gaan stressen ofzo. Het komt allemaal wel goed.
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook isquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
indd blijft een kutgevoel en raar, enige tip;quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
rouwen en proberen te verwerken net als ons hier.. hoe kut het ook is
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
zeker niemand met tips om het 'goed' op te vangen als je vriendin een nieuwe vriend heeft?
Beste advies idd..quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Niet weg stoppen, maar eventjes lekker heel erg kut voelenen daarna weer je leven oppakken. Succes!
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
Accepteren, verdergaan met de je eigen leven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:24 schreef fs180 het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ten eerste stoppen met haar je vriendin noemen!!
Dan ben je al een heel eind, je moet het loslaten, en proberen langzaam weer verder te gaan met je eigen leven.
slaap al heel lang slecht...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:13 schreef Moja het volgende:
Ik heb een dipje geloof ik. Slaap slecht de laatste paar dagen, Gister sliep ik pas om 04.00weet niet of het hier iets mee te maken heeft maar ik ben er niet helemaal bij met mn hoofd
![]()
zucht![]()
je doet het iig al goedquote:Op maandag 26 juni 2006 10:40 schreef UsurPia het volgende:
ik ben nu drie weken verder sinds het uit is en het gaat echt met behoorlijke ups en nog veel grotere downs. ben relatief vrolijk en opgewekt en probeer met zoveel mogelijk bezig te houden, maar af en toe schieten beelden door mijn hoofd over hoe het tussen ons is geweest en hoe ze nu bij een ander in bed ligt. verdriet en onbeschrijfelijke woede komen dan weer opzetten en dat maakt het weer moeilijk.
ik zie haar waarschijnlijk nog 1 keer (misschien) tijdens een concert, maar ik hoop van harte dat ik haar niet tegen het lijf loop, aangezien ik niet weet hoe ik ga reageren...
Laat hem je auto wassen!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Noisekick het volgende:
Anders staat m'n ex weer ineens voor de deur...![]()
Ik heb helemaal geen zin om dit contact weer op te rakelen, maar ik vind het lullig om kortaf te doen, ondanks alles wat hij me vorig jaar geflikt heeft.
Zucht, wat moet ik hier nou weer mee.![]()
gelezen. Een hart onder de riem is er niet echt. Je wilt graag iets horen maar dat kan niet meer. Je bent wel goed bezig de dingen op te pakken. Proberen door te gaan is het beste (zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)quote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Jeff1981 het volgende:
Hmmm ik had dus hier moeten posten, nou ja, dan maar linkie
Een maand later...
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Mickeys het volgende:
(zegt iemand die zelf in de kreukels ligt ahum, maar je weet wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |