nee, ik dacht dat dus ook. hij zei ook dat als het echt niet goed zit, hij het wel zou zeggen en ik wil dat ook echt geloven maar soms ben ik gewoon beetje bang dat hij het misschien toch niet zegt.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:14 schreef twisted_fok het volgende:
de meeste mannen doen dat gewoon niet. als het niet goed zit dan zegt ie dat wrs wel, dus maak je niet zo druk.
haha, wat is je motivatie daarvoor?quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef likkende_lassie het volgende:
hmm ik snap je wel, je moet het uitmaken
das niet waar. ik zou best naar mn vriendin (als ik die zou hebben danquote:op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef muus het volgende:
kerels/jongens doen niet aan dat kleffe gedoe.
dat ligt niet aan jou en het zegt niks over hoe hij naar jou en jullie relatie kijkt.
dat was een grapjequote:op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
haha, wat is je motivatie daarvoor?![]()
uitmaken zal ik niet doen om deze reden hoor![]()
ja, ik snap wel wat je bedoeld. ik verwacht niet elke 10 min een berichtjequote:op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef tandenstokert het volgende:
en zeur niet teveel als je eecht wil dat een gast gillend van je wegrant moet je zo doen ..
dat hij niet elke 10 minuten iets van zich laten horen betekent niet dat ie je niet leuk vind ofzo.
maar als er een ding is waar kerles over het algemeen ontzettend allergisch voor zijn is het well overdreven aanhankelijkheid (lees het gevoel geven dat je geen vrijheid meer hebt).
ik vind het een beetje triest...quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef jopido het volgende:
wel leuk dat als vrouwen niet te horen krijgen wat ze willen horen, ze er om gaan bedelen
nou ja, de meeste mannen doen dat niet. ze denken er gewoon niet aan.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef likkende_lassie het volgende:
[..]
das niet waar. ik zou best naar mn vriendin (als ik die zou hebben dan) lieve smsjes sturen, aanspreken op msn
en zou zeker niet altijd eerst een smsje moeten ontvangen voordat ik dr 1 stuur
![]()
hm, dat klinkt best logisch. ik probeer me ook vast te houden aan de momenten dat we samen zijn enzo. ik ben gewoon ontzettend onzeker, niet alleen wat hem en mij betreft maar over mezelf ook. dat speeld ook mee.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:16 schreef bouncingvictor het volgende:
ik denk dat het een beetje een typisch mannelijke eigenschap is om sommige zaken teveel voor lief te nemen. maar iedere dag om aandacht vragen lijkt me ook teveel van het goede, probeer te zoeken naar een goede balans. en wat je zegt, als hij bij je is dan voelt alles goed. misschien hecht hij nu eenmaal niet zoveel waarde aan sms-berichtjes, dat heb ik zelf ook.
wat is dat nou weer?quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef jopido het volgende:
wel leuk dat als vrouwen niet te horen krijgen wat ze willen horen, ze er om gaan bedelen
ik bedel niet ofzo. maar ik moet toch kunnen zeggen dat ik onzeker ben en weleens meer bevestiging zou willen? dat is echt niet raar ofzoquote:
is het trouwens altijd al zo geweest?quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
hm, dat klinkt best logisch. ik probeer me ook vast te houden aan de momenten dat we samen zijn enzo. ik ben gewoon ontzettend onzeker, niet alleen wat hem en mij betreft maar over mezelf ook. dat speeld ook mee.
mannen laten heus wel blijken dat ze je nog leuk vinden, alleen doen ze dat vaak anders. smsjes of lieve briefjes doen ze niet zo aan.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef merleyn het volgende:
[..]
wat is dat nou weer?
ik kan me goed voorstellen dat je af en toe wil horen dat hij je leuk vindt of waarom hij voor je is gevallen. alles maar voor lief nemen, omdat je toch al een relatie hebt, vind ik een beetje makkelijk.![]()
indd, soms moet iemand duwtje in de rug hebben. hoeft niet allemaal te serieus te zijn enzo maar een kleine hint is niet zo gek. misschien het hij een typische man en ik een typische vrouw ofzo.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef muus het volgende:
[..]
nou ja, de meeste mannen doen dat niet. ze denken er gewoon niet aan.
als je iets wilt, moet je het duidelijk zeggen. "ik wil bloemen!" en dan krijg je de volgende dag bloemen..
nu je het zegt...vorige keer heeft hij (uit zichzelf) het bed opgeruimd (slaapbank) dus heb ik het niet hoeven doenquote:op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef muus het volgende:
[..]
mannen laten heus wel blijken dat ze je nog leuk vinden, alleen doen ze dat vaak anders. smsjes of lieve briefjes doen ze niet zo aan.
afwassen zonder te mokken of hun vieze sokken in de wasmand gooien i.p.v ernaast, dát is hun manier om te laten blijken dat ze je nog lief vinden..
nu, hij ís gewoon niet zo van de sms-erige en bellerige en bevestigende etc.quote:op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik bedel niet ofzo. maar ik moet toch kunnen zeggen dat ik onzeker ben en weleens meer bevestiging zou willen? dat is echt niet raar ofzo![]()
in het begin was hij juist onzeker en heeft ie het ook gezegt. toen ben ik erop gaan letten dat ik weleens aardiger kan zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |