abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38504145
sinds ruim 3 maanden heb ik een vriend. we zijn elkaars eerste, we zijn 18 en 20 jaar (ik ben ouder).

regelmatig ben ik heel onzeker, vooral de laatste 5 á 6 weken. dit omdat ik graag een beetje bevestiging wil dat hij me nog leuk vindt etc. helaas krijg ik die bevestiging niet zoveel.
ik zal wat voorbeelden geven:

- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag). dit komt eigenlijk niet van hemzelf, als ik niks stuur, doet hij het ook niet.
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.

laatst sprak ik met hem erover waarom ik zo onzeker ben. hij zei zoiets dat hij het niet nodig vindt constant te moeten bevestigen dat het goed zit. hij vind dat ik vertrouwen in de zaak moet hebben.

ik doe erg mijn best maar ik heb zo'n behoefte aan bevestiging maar in woorden krijg ik het nooit.
als hij bij me is kruipt hij savonds op de bank wel bij me en houdt me vast, kan me ook heel lief aankijken enzo. als hij blijft slapen is het ook helemaal goed etc.

vraag ik nu teveel van hem of niet? iemand die mij kan helpen? alvast bedankt.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:13:10 #2
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38504164
probeer eens te bellen
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_38504187
de meeste mannen doen dat gewoon niet. als het niet goed zit dan zegt ie dat wrs wel, dus maak je niet zo druk.
pi_38504190
ja, je vraagt teveel....
pi_38504211
ja, had 2 weken geleden telefonisch over mn onzekerheden gesproken. hij probeert me wel op te beuren enzo door te zeggen dat het wel goed zit enzo en niet onzeker hoef te zijn. maar ik wil zo graag lieve woorden etc. is dat iets typisch voor vrouwen of niet?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:15:58 #6
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_38504224
hmm ik snap je wel, je moet het uitmaken
pi_38504240
ik denk dat het een beetje een typisch mannelijke eigenschap is om sommige zaken teveel voor lief te nemen. maar iedere dag om aandacht vragen lijkt me ook teveel van het goede, probeer te zoeken naar een goede balans. en wat je zegt, als hij bij je is dan voelt alles goed. misschien hecht hij nu eenmaal niet zoveel waarde aan sms-berichtjes, dat heb ik zelf ook.
pi_38504241
en als hij het nu ineens wel zou doen krijgt-ie weer te horen "ja, maar je doet het alleen nu, omdat ik erover gezeurd heb"

ergo, je hebt jezelf al klem gezet eigenlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38504248
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:14 schreef twisted_fok het volgende:
de meeste mannen doen dat gewoon niet. als het niet goed zit dan zegt ie dat wrs wel, dus maak je niet zo druk.
nee, ik dacht dat dus ook. hij zei ook dat als het echt niet goed zit, hij het wel zou zeggen en ik wil dat ook echt geloven maar soms ben ik gewoon beetje bang dat hij het misschien toch niet zegt.
ik probeer me ook niet druk te maken maar soms overheerst mijn gevoel een beetje. nu net ook en daarom opende ik dit topic. ben eens benieuwd naar meningen van een ander.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:18:20 #10
141076 tandenstokert
*prik* *prik* *prik* *prik*
pi_38504267
en zeur niet teveel als je eecht wil dat een gast gillend van je wegrant moet je zo doen ..
dat hij niet elke 10 minuten iets van zich laten horen betekent niet dat ie je niet leuk vind ofzo.
maar als er een ding is waar kerles over het algemeen ontzettend allergisch voor zijn is het well overdreven aanhankelijkheid (lees het gevoel geven dat je geen vrijheid meer hebt).
pi_38504270
kerels/jongens doen niet aan dat kleffe gedoe.

dat ligt niet aan jou en het zegt niks over hoe hij naar jou en jullie relatie kijkt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_38504280
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:15 schreef likkende_lassie het volgende:
hmm ik snap je wel, je moet het uitmaken
haha, wat is je motivatie daarvoor?
uitmaken zal ik niet doen om deze reden hoor
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:19:36 #13
85919 Likkende_Lassie
pi_38504298
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef muus het volgende:
kerels/jongens doen niet aan dat kleffe gedoe.

dat ligt niet aan jou en het zegt niks over hoe hij naar jou en jullie relatie kijkt.
das niet waar. ik zou best naar mn vriendin (als ik die zou hebben dan ) lieve smsjes sturen, aanspreken op msn en zou zeker niet altijd eerst een smsje moeten ontvangen voordat ik dr 1 stuur

-----
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

haha, wat is je motivatie daarvoor?
uitmaken zal ik niet doen om deze reden hoor
dat was een grapje
pi_38504322
wel leuk dat als vrouwen niet te horen krijgen wat ze willen horen, ze er om gaan bedelen
pi_38504340
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:18 schreef tandenstokert het volgende:
en zeur niet teveel als je eecht wil dat een gast gillend van je wegrant moet je zo doen ..
dat hij niet elke 10 minuten iets van zich laten horen betekent niet dat ie je niet leuk vind ofzo.
maar als er een ding is waar kerles over het algemeen ontzettend allergisch voor zijn is het well overdreven aanhankelijkheid (lees het gevoel geven dat je geen vrijheid meer hebt).
ja, ik snap wel wat je bedoeld. ik verwacht niet elke 10 min een berichtje maar ik heb zelf zoiets van, als je mekaar niet hebt gesproken een dagje, dan laat je ff wat horen ofzo toch?
maar dit is mn eerste relatie dus moet er misschien nog steeds een beetje aan wennen over hoe "het hoort".
ik ben niet overdreven aanhankelijk maar een beetje bevestiging is toch niet heel veel gevraagd?
maar we zien mekaar ook niet zoveel de laatste weken. standaard op zondag, rest is meer hoe het uitkomt met school en werk.
pi_38504344
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef jopido het volgende:
wel leuk dat als vrouwen niet te horen krijgen wat ze willen horen, ze er om gaan bedelen
ik vind het een beetje triest...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_38504357
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef likkende_lassie het volgende:

[..]

das niet waar. ik zou best naar mn vriendin (als ik die zou hebben dan ) lieve smsjes sturen, aanspreken op msn en zou zeker niet altijd eerst een smsje moeten ontvangen voordat ik dr 1 stuur
nou ja, de meeste mannen doen dat niet. ze denken er gewoon niet aan.

als je iets wilt, moet je het duidelijk zeggen. "ik wil bloemen!" en dan krijg je de volgende dag bloemen. .
Oi!
pi_38504382
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:16 schreef bouncingvictor het volgende:
ik denk dat het een beetje een typisch mannelijke eigenschap is om sommige zaken teveel voor lief te nemen. maar iedere dag om aandacht vragen lijkt me ook teveel van het goede, probeer te zoeken naar een goede balans. en wat je zegt, als hij bij je is dan voelt alles goed. misschien hecht hij nu eenmaal niet zoveel waarde aan sms-berichtjes, dat heb ik zelf ook.
hm, dat klinkt best logisch. ik probeer me ook vast te houden aan de momenten dat we samen zijn enzo. ik ben gewoon ontzettend onzeker, niet alleen wat hem en mij betreft maar over mezelf ook. dat speeld ook mee.
pi_38504390
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef jopido het volgende:
wat is dat nou weer?
ik kan me goed voorstellen dat je af en toe wil horen dat hij je leuk vindt of waarom hij voor je is gevallen. alles maar voor lief nemen, omdat je toch al een relatie hebt, vind ik een beetje makkelijk.
Ons hoofd is rond, opdat ons denken van richting kan veranderen.
Meta Thronos
Værsgo
pi_38504404
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

ik vind het een beetje triest...
ik bedel niet ofzo. maar ik moet toch kunnen zeggen dat ik onzeker ben en weleens meer bevestiging zou willen? dat is echt niet raar ofzo
in het begin was hij juist onzeker en heeft ie het ook gezegt. toen ben ik erop gaan letten dat ik weleens aardiger kan zijn
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:25:55 #21
85919 Likkende_Lassie
pi_38504412
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

hm, dat klinkt best logisch. ik probeer me ook vast te houden aan de momenten dat we samen zijn enzo. ik ben gewoon ontzettend onzeker, niet alleen wat hem en mij betreft maar over mezelf ook. dat speeld ook mee.
is het trouwens altijd al zo geweest?
pi_38504419
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:24 schreef merleyn het volgende:

[..]

wat is dat nou weer?
ik kan me goed voorstellen dat je af en toe wil horen dat hij je leuk vindt of waarom hij voor je is gevallen. alles maar voor lief nemen, omdat je toch al een relatie hebt, vind ik een beetje makkelijk.
mannen laten heus wel blijken dat ze je nog leuk vinden, alleen doen ze dat vaak anders. smsjes of lieve briefjes doen ze niet zo aan.

afwassen zonder te mokken of hun vieze sokken in de wasmand gooien i.p.v ernaast, dát is hun manier om te laten blijken dat ze je nog lief vinden. .
Oi!
pi_38504426
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef muus het volgende:

[..]

als je iets wilt, moet je het duidelijk zeggen. "ik wil bloemen!" en dan krijg je de volgende dag bloemen. .
indd, soms moet iemand duwtje in de rug hebben. hoeft niet allemaal te serieus te zijn enzo maar een kleine hint is niet zo gek. misschien het hij een typische man en ik een typische vrouw ofzo.
pi_38504464
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:26 schreef muus het volgende:

[..]

mannen laten heus wel blijken dat ze je nog leuk vinden, alleen doen ze dat vaak anders. smsjes of lieve briefjes doen ze niet zo aan.

afwassen zonder te mokken of hun vieze sokken in de wasmand gooien i.p.v ernaast, dát is hun manier om te laten blijken dat ze je nog lief vinden. .
nu je het zegt...vorige keer heeft hij (uit zichzelf) het bed opgeruimd (slaapbank) dus heb ik het niet hoeven doen en hij is ook wel lief enzo, net als dat ie altijd bij me kruipt op de bank wanneer de rest naar bed is enzo, das ook lief. maar ik ben gewoon iemand die ook weleens woordelijke bevestiging nodig heeft.
pi_38504468
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

ik bedel niet ofzo. maar ik moet toch kunnen zeggen dat ik onzeker ben en weleens meer bevestiging zou willen? dat is echt niet raar ofzo
in het begin was hij juist onzeker en heeft ie het ook gezegt. toen ben ik erop gaan letten dat ik weleens aardiger kan zijn
nu, hij ís gewoon niet zo van de sms-erige en bellerige en bevestigende etc.

je kan het wel gaan forceren, maar ik garandeer je dat je ook dan niet tevreden zal zijn, omdat het niet spontaan gegaan is.

je moet van hem niet willen maken wat hij niet is, en als je er geen vrede mee kan hebben, is hij dus niet de juiste voor jou.
of je moet leren om te gaan met je onzekerheid, uitvinden waarom je "iedere dag" bevestiging nodig hebt.
pi_38504477
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

natuurlijk mag je dat best zeggen, maar verwachten dat het daardoor veranderd kan best wel eens onrealistisch zijn.
pi_38504556
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:25 schreef likkende_lassie het volgende:

[..]

is het trouwens altijd al zo geweest?
euhm, nah ja. de eerste week hadden we voorjaarsvakantie. toen wilde hij elke dag bij me zijn en was hij onzeker doordat ik zei: tja, dat kan nu eenmaal niet. de eerste 6 weken was het goed tussen ons omdat we mekaar meer zagen. elke zondag en dinsdag, meestal tussendoor ook nog. maar vanwege zijn werk zien we mekaar nu alleen zondag vast en de rest is even kijken per week.
echt lieve smsjes heb ik nooit gehad. wel toen we nog niks hadden, 2 hele lieve.
maar daarna eigenlijk niet. wel smsjes die beginnen met schat en eindigen met een roosje maar qua inhoud niet veel bijzonders. dat is nu nog steeds. wanneer we mekaar zien knuffelen we wanneer we alleen zijn (we houden niet van pottekijkers). dus in dat opzicht moet ik weer niet klagen.

we hebben nu net iets meer dan 3 maanden dus eigenlijk is het nog heel pril toch?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:34:20 #28
85919 Likkende_Lassie
pi_38504598
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

euhm, nah ja. de eerste week hadden we voorjaarsvakantie. toen wilde hij elke dag bij me zijn en was hij onzeker doordat ik zei: tja, dat kan nu eenmaal niet. de eerste 6 weken was het goed tussen ons omdat we mekaar meer zagen. elke zondag en dinsdag, meestal tussendoor ook nog. maar vanwege zijn werk zien we mekaar nu alleen zondag vast en de rest is even kijken per week.
echt lieve smsjes heb ik nooit gehad. wel toen we nog niks hadden, 2 hele lieve.
maar daarna eigenlijk niet. wel smsjes die beginnen met schat en eindigen met een roosje maar qua inhoud niet veel bijzonders. dat is nu nog steeds. wanneer we mekaar zien knuffelen we wanneer we alleen zijn (we houden niet van pottekijkers). dus in dat opzicht moet ik weer niet klagen.

we hebben nu net iets meer dan 3 maanden dus eigenlijk is het nog heel pril toch?
het klinkt nu al beetje slapjes van zijn kant, 2 lieve smsjes maar liefst ....niet echt bijzonder zegmaar

maargoed, smsjes enzo hoeven niets te zeggen hoewel je je vriendin best mag laten merken dat je dr nog leuk vind en om dr geeft enzo
pi_38504605
quote:

[..]

ik vind het vrij normaal dat de hoeveelheid aandacht en lievigheid dan af begint te zwakken. dit is het punt waarop je je relatie met je normale leven moet gaan verweven.
pi_38504638
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef vencodark het volgende:

[..]

nu je het zegt...vorige keer heeft hij (uit zichzelf) het bed opgeruimd (slaapbank) dus heb ik het niet hoeven doen en hij is ook wel lief enzo, net als dat ie altijd bij me kruipt op de bank wanneer de rest naar bed is enzo, das ook lief. maar ik ben gewoon iemand die ook weleens woordelijke bevestiging nodig heeft.
zie je, hij laat dus wel merken dat hij je lief vindt. hij kruipt toch niet tegen je aan als dat niet zo was?
hij is niet zo van de lieve woordjes en daar moet je mee leren omgaan.

roep af en toe van de andere kant van de kamer: "oi, vind je me nog een lekker wijf?" en dan brult hij terug : "echt wel!" en dan klopt hij op zijn borst als een echte holbewoner, knijpt in jouw kont en dan is alles weer goed.
heb jij je bevestiging en hij hoeft er niet teveel té kleffe woorden aan vuil te maken.
werkt prima, heur. .
Oi!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:35:35 #31
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38504639
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:22 schreef muus het volgende:

[..]

wat worden wij, als mannen, weer achterlijk neergezet
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_38504640
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:28 schreef milagro het volgende:

[..]

nu, hij ís gewoon niet zo van de sms-erige en bellerige en bevestigende etc.

je kan het wel gaan forceren, maar ik garandeer je dat je ook dan niet tevreden zal zijn, omdat het niet spontaan gegaan is.

je moet van hem niet willen maken wat hij niet is, en als je er geen vrede mee kan hebben, is hij dus niet de juiste voor jou.
of je moet leren om te gaan met je onzekerheid, uitvinden waarom je "iedere dag" bevestiging nodig hebt.
je hebt helemaal gelijk. ik probeer hem 100 % te accepteren zoals hij is. mijn onzekerheid speeld gewoon met alles. ook van werk en vrienden enzo. altijd al gehad. ik ben gewoon bang dat ik me in hem vergis ofzo en hij niet zal zeggen dat er iets mis is. dat heeft meer te maken met weinig vertrouwen in mijn mensenkennis dan geen vertrouwen in hem. ik probeer ook niet te maken van hem wat hij niet is, ik heb hem alleen bekend gemaakt waar ik behoefte aan heb. ik snap iig wat je bedoeld ook.
pi_38504658
quote:

[..]

gewoon niet iedereen houdt van dat kleffe gedoe (sorry dat ik het zo noem)...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_38504661
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef muus het volgende:

[..]

zie je, hij laat dus wel merken dat hij je lief vindt. hij kruipt toch niet tegen je aan als dat niet zo was?

roep af en toe van de andere kant van de kamer: "oi, vind je me nog een lekker wijf?" en dan brult hij terug : "echt wel!" en dan klopt hij op zijn borst als een echte holbewoner, knijpt in jouw kont en dan is alles weer goed.
heb jij je bevestiging en hij hoeft er niet teveel té kleffe woorden aan vuil te maken.
werkt prima, heur. .
  Moderator zaterdag 3 juni 2006 @ 15:37:11 #35
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_38504674
ik weet in ieder geval dat als je er teveel over zeurt bij 'm, je een self-fulfilling prophecy krijgt: jij bent onzeker dat hij je niet meer leuk vindt, zegt dat tegen hem, daardoor vindt hij je iedere keer wat minder leuk en uiteindelijk heb je de situatie waar je bang voor was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:37:47 #36
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38504691
quote:

[..]

werkt prima, heur. .
wat ben jij ontzettend lomp zeg
pi_38504735
quote:

[..]

werkt prima, heur. .
haha, is wel een goeie indd. maar zo zit ik dan ook weer niet in mekaar
ik hou me soms teveel vast aan dingen die ik mis ipv dat ik blij moet zijn met wat ik wel heb.
mijn ma zei laatst iets dat het misschien niet zo diep zit bij hem als bij mij. ze bedoelde dat niet onaardig ofzo maar het deed me wel even pijn. niet iedereen hoef te weten dat we toch wel gek op mekaar zijn maar we moeten ook niet op een ijskast gaan lijken. het ligt ook heel erg aan onze buien. we zijn met zijn familie begin april een weekend weg geweest. dat was echt top, veel hand in hand lopen en gewoon lief met mekaar om gaan, zoals een stel met mekaar omgaan. soms heeft ie die bui nog weleens, maar ook vaak niet. en misschien wil ik zulke buien teveel.
pi_38504739
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:35 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

wat worden wij, als mannen, weer achterlijk neergezet
ik bedoelde het niet eens lullig. .

de meeste kerels die ik ken, denken gewoon niet aan dat soort dingen en zeggen zélf : "ja, als ze nou zegt wat ze wil....."
mannen en vrouwen denken anders.
een vrouw denkt dat ze elke dag moet zéggen dat ze nog van hem houdt.
een man denkt dat hij het 'gewoon' kan laten blijken.

helaas ziet een vrouw die kleine dingetjes van de man niet altijd en dan loopt het scheef.

je moet een man ook niet in een hoekje gaan drukken natuurlijk. een bloemetje halen vindt geen enkele vent een probleem, maar je moet niet gaan eisen dat hij elke dag gaat smsen als dat niet in hem zit. dat houdt hij toch niet vol. .
Oi!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:40:51 #39
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_38504756
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:11 schreef vencodark het volgende:
- ik stuur elke avond een weltruste-smsje, zomaar om te laten blijken dat ik aan hem denk (zeker als we mekaar niet gezien of gesproken hebben die dag). dit komt eigenlijk niet van hemzelf, als ik niks stuur, doet hij het ook niet.
- in die smsjes zet ik ook weleens dat ik hem mis of zeg ik dat ik dit of dat lief van hem vond (die dag of de laatste keer dat ik hem zag. hij smst me zulke dingen nooit.
- als we beide online zijn ben ik degene die hem aanspreekt (niet gelijk want ben ook bezig maar uiteindelijk, soms na anderhalf uur) hij reageerd dan ook wel, maar komt zelden naar mij toe.
- overdag stuur ik ook weleens een smsje om te vragen hoe het is etc. hij doet dat ook nooit.
oh mijn god het gaat ook alleen maar over smsjes of msn
There IS no global warming -- The Matrix
pi_38504791
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:37 schreef mike het volgende:
ik weet in ieder geval dat als je er teveel over zeurt bij 'm, je een self-fulfilling prophecy krijgt: jij bent onzeker dat hij je niet meer leuk vindt, zegt dat tegen hem, daardoor vindt hij je iedere keer wat minder leuk en uiteindelijk heb je de situatie waar je bang voor was.
i know. hij zei toen bij dat gesprek dat het voor hem ook niet leuk is wanneer ik er (steeds) over begin. dit was nu de 3e keer ofzo in 2 weken ongeveer. andere 2 keren waren op msn.
sindsdien gaat het ook beter. hij heeft wat dingen uitgelegd enzo waarom hij soms reageerd zoals hij kan reageren maar dat ik me niet druk moet maken. ik ben nog weleens onzeker maar ik zeg het niet tegen hem. mijn bui waait wel weer over en wat niet weet, wat niet deert toch?
pi_38504851
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:40 schreef smoked het volgende:

[..]

oh mijn god het gaat ook alleen maar over smsjes of msn
euhm ja, dat viel me ook op maar we zien mekaar weinig op het moment en enige contact wat je dan heb is dat, vergeef me het is ook geen beller en soms heb je ook niks te bellen.
ik probeer ermee een beeld te schetsen dat ik gewoon leuke dingen wil lezen/horen ipv dagelijkse gesprekken die je ook met je vrienden houdt.
voordat ik hem had, was ik dus altijd al singel geweest en had ik een beeld voor me (onbewust) dat ik lieve smsjes zou krijgen en complimentjes en dat ik leuke gesprekken heb op msn. de waarheid is beetje anders en misschien dat ik daarom een beetje mopper soms
pi_38504866
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:37 schreef mike het volgende:
precies, en al zou hij haar niet minder leuk vinden erom, dan nog voed je je eigen onzekerheid door steeds die bevestiging te blijven vragen, erover te piekeren, het constante analyseren van zijn doen en laten, en ondertussen geniet je dus niet.

ga gewoon wat meer ondernemen als hij er niet is, heb je geen tijd om te piekeren, steeds op je gsm te kijken of er al een berichtje staat.

mensen die zoveel bevestiging zoeken, zijn ws nooit tevreden , er is altijd weer iets waar ze onzeker van worden, doordat ze zelf eigenlijk op een bepaalde manier weinig spontaan zijn, en alles analyseren.
pi_38504882
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:37 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

wat ben jij ontzettend lomp zeg
och. .

een beetje lol hebben en niet alles te serieus nemen, dan heb je een stuk minder stress.

dat, en ik heb een hekel aan smsen. .
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

haha, is wel een goeie indd. maar zo zit ik dan ook weer niet in mekaar
ik hou me soms teveel vast aan dingen die ik mis ipv dat ik blij moet zijn met wat ik wel heb.
mijn ma zei laatst iets dat het misschien niet zo diep zit bij hem als bij mij. ze bedoelde dat niet onaardig ofzo maar het deed me wel even pijn. niet iedereen hoef te weten dat we toch wel gek op mekaar zijn maar we moeten ook niet op een ijskast gaan lijken. het ligt ook heel erg aan onze buien. we zijn met zijn familie begin april een weekend weg geweest. dat was echt top, veel hand in hand lopen en gewoon lief met mekaar om gaan, zoals een stel met mekaar omgaan. soms heeft ie die bui nog weleens, maar ook vaak niet. en misschien wil ik zulke buien teveel.
soms ben je moe, chagerijnig, heb je het warm, wil je even wat meer op jezelf zitten etc etc.

in het begin van een relatie hangen veel mensen constant op elkaars lip en bij de één houdt dat eerder op dan de ander. ik kan er ook niet tegen als iemand constant bij me wil zijn en aan me wil zitten.
benauuuuuuuwend. .
Oi!
pi_38504919
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:40 schreef muus het volgende:

[..]

ik bedoelde het niet eens lullig. .

de meeste kerels die ik ken, denken gewoon niet aan dat soort dingen en zeggen zélf : "ja, als ze nou zegt wat ze wil....."
mannen en vrouwen denken anders.
een vrouw denkt dat ze elke dag moet zéggen dat ze nog van hem houdt.
een man denkt dat hij het 'gewoon' kan laten blijken.

helaas ziet een vrouw die kleine dingetjes van de man niet altijd en dan loopt het scheef.

je moet een man ook niet in een hoekje gaan drukken natuurlijk. een bloemetje halen vindt geen enkele vent een probleem, maar je moet niet gaan eisen dat hij elke dag gaat smsen als dat niet in hem zit. dat houdt hij toch niet vol. .
true, maar ik heb nu laten blijken wat ik wil het is ook geen enorm probleem maar wilde ff mening weten van anderen. of ik dus teveel vraag. maar ik denk aan hem en stuur als aardigheidje een smsje van weltruste etc. ergens heb ik het verknipte beeld, dat als ik niks hoor hij vast niet aan me denkt, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. hoe doen jullie dat in een relatie? komen er vaak dagen voor dat je geen contact met mekaar hebt? ook niet via sms,mail,msn of bellen?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:48:35 #45
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38504920
quote:

[..]

werkt prima, heur. .
ik ben het eens met al je posts, maar bij deze schoot ik toch echt in de lach.
mijn vriend kon zich er ook helemaal in vinden btw. hahahaha
(Un)masking for the greater good.
pi_38504941
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:46 schreef muus het volgende:

[..]

och. .

een beetje lol hebben en niet alles te serieus nemen, dan heb je een stuk minder stress.

dat, en ik heb een hekel aan smsen. .
[..]

soms ben je moe, chagerijnig, heb je het warm, wil je even wat meer op jezelf zitten etc etc.

in het begin van een relatie hangen veel mensen constant op elkaars lip en bij de één houdt dat eerder op dan de ander. ik kan er ook niet tegen als iemand constant bij me wil zijn en aan me wil zitten.
benauuuuuuuwend. .
ja juist, ik snap je. maar constant samen zijn en aan mekaar zitten is ook niet mijn ding hoor, dat dat wel duidelijk is mekaar 2 á 3 keer in de week zien is zat, ik heb genoeg te doen, daar niet van.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:50:58 #47
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_38504965
sorry, ik had geen tijd om te lezen.
FCT
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:51:38 #48
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_38504977
als je echt van hem houdt heb je geen bevestiging nodig....
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_38504978
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:45 schreef milagro het volgende:

[..]

precies, en al zou hij haar niet minder leuk vinden erom, dan nog voed je je eigen onzekerheid door steeds die bevestiging te blijven vragen, erover te piekeren, het constante analyseren van zijn doen en laten, en ondertussen geniet je dus niet.

ga gewoon wat meer ondernemen als hij er niet is, heb je geen tijd om te piekeren, steeds op je gsm te kijken of er al een berichtje staat.

mensen die zoveel bevestiging zoeken, zijn ws nooit tevreden , er is altijd weer iets waar ze onzeker van worden, doordat ze zelf eigenlijk op een bepaalde manier weinig spontaan zijn, en alles analyseren.
wow...dit is precies ik. staat er wel heel ernstig eigenlijk.
pi_38505010
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef mymoodfentje het volgende:
als je echt van hem houdt heb je geen bevestiging nodig....
als jij van iemand houdt wil dat niet zeggen dat diegene automatisch ook van jou houdt. dat zou wel erg makkelijk zijn.
pi_38505028
ik ben het met muus eens. tegenwoordig denk ik elke keer als ik iets van jou zie staan 'huilbaby, huilbaby'
veel mannen vergeten dit soort dingen gewoon, en dat doen ze heus niet expres. en zeker omdat dit jullie eerste 'relatie' is moet je bepaalde dingen nog gewoon een beetje uitvogelen.
voer hem eens dronken, sommige mannen gaan dan heel vaak tegen je zeggen dat ze heel veel van je houden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_38505032
overigens, wel prettig dat ik al zoveel reacties heb gehad. moet zeggen, het helpt wel. so thanks.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:55:39 #53
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_38505050
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef twisted_fok het volgende:

[..]

als jij van iemand houdt wil dat niet zeggen dat diegene automatisch ook van jou houdt. dat zou wel erg makkelijk zijn.
dat zeg ik ook niet, je houdt toch pas van iemand als je zeker bent dat diegene van jou houdt,
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_38505053
maar ja, hij is je eerste en zo'n relatie is altijd wel heel heftig voor een meisje.

alles is nieuw, dus zo gek is het eigenlijk niet. dat constante gevraag aan jezelf of je het wel goed doet, is heel frustrerend en vermoeiend.
daarna ga je het constant aan hem vragen en dat is voor hem weer heel frustrerend en vermoeiend.

maar nee, zo vreemd vind ik dit eigenlijk niet.
Oi!
pi_38505065
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:55 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet, je houdt toch pas van iemand als je zeker bent dat diegene van jou houdt,
zo werkt het idd wel.
pi_38505069
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef thisbe het volgende:
ik ben het met muus eens. tegenwoordig denk ik elke keer als ik iets van jou zie staan 'huilbaby, huilbaby'
veel mannen vergeten dit soort dingen gewoon, en dat doen ze heus niet expres. en zeker omdat dit jullie eerste 'relatie' is moet je bepaalde dingen nog gewoon een beetje uitvogelen.
voer hem eens dronken, sommige mannen gaan dan heel vaak tegen je zeggen dat ze heel veel van je houden
denk je bij mij huilbaby?
misschien staat het hier ook veel dramatiser dan dat het is. maar onzekerheid heb ik altijd al gehad en dat werkt veel te vaak tegen me.
pi_38505087
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef thisbe het volgende:
als ts daar maar niet over begint met haar vriend, want dan rent hij gillend weg. .
quote:
goed plan. als ik bezopen ben, vind ik ook iedereen enorm lief. .
Oi!
pi_38505111
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:55 schreef muus het volgende:
maar ja, hij is je eerste en zo'n relatie is altijd wel heel heftig voor een meisje.

alles is nieuw, dus zo gek is het eigenlijk niet. dat constante gevraag aan jezelf of je het wel goed doet, is heel frustrerend en vermoeiend.
daarna ga je het constant aan hem vragen en dat is voor hem weer heel frustrerend en vermoeiend.

maar nee, zo vreemd vind ik dit eigenlijk niet.
thx voor de support. ik ben nogal een gevoelspersoon. snap voor hem ook dat het vervelend is steeds met mijn onzekerheid geconfronteerd te worden. ik ga mijn best iig doen en heb dit topic een beetje als steunpilaar.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 16:00:47 #59
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_38505153
quote:
op zaterdag 3 juni 2006 15:58 schreef muus het volgende:

[..]

als ts daar maar niet over begint met haar vriend, want dan rent hij gillend weg. .
[..]

goed plan. als ik bezopen ben, vind ik ook iedereen enorm lief. .
dus dit is het beste advies wat je hier op fok kan krijgen,....dit meisje loopt duidelijk rond mee een eigenwaarde van 0,0. en om dat op te lossen hahaha moet ze maar haar vent dronken voeren om haar onzekerheid dan tijdelijk te laten verdwijne, omdat hij dan haar overspoelt met het zeggen van " ik hou van je etc etc".

mijn god wat triest
pi_38505188
haha, ach, tis goed bedoeld toch? dronken voeren is niet nodig. ik ben tot een conclusies gekomen na al deze posts: ik ben een onzekere zeurkous die teveel verwacht van haar vent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')