abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38548888
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006 / 18 + 19 + 20 augustus / evenenemententerrein Walibi World - Biddinghuizen - Nederland

* Welkom bij het twaalfde grote voorprettopic van Lowlands 2006 *

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz en Festivalinfo in de gaten!

BEVESTIGDE HERRIE
!!! (Luister)
Anouk (Luister)
Arctic Monkeys (Luister)
Audioslave
Belle & Sebastian (Luister)
Ben Lee (Luister)
Bloc Party (Luister)
Broken Social Scene (Luister)
CKY (Luister)
Corvus Corax & Cantus Buranus (Luister)
Culcha Candela
Danko Jones (Luister)
Dead 60's, the (Luister)
DJ Eugene Hutz (Luister)
DJ Marky
DJ Shadow
Dresden Dolls (Luister)
Epica
Fink
Frames, the (Luister)
Fun Lovin' Criminals (Luister)
Gogol Bordello (Luister)
Hard-Fi (Luister)
Hawthorne Heights (Luister)
HIM (Luister)
Hot Chip (Luister)
Infadels (Luister)
Jawat & The Opposites & Kiddo Cee
Joris Voorn
José González
Junkie XL
Keane
Kelley Polar
Kooks, the (Luister)
Kraak & Smaak
Less Than Jake (Luister)
Luie Hond
Macaco
Magic Numbers, the (Luister)
Massive Attack
Mew (Luister)
Michael Franti & Spearhead (Luister)
Ministry
Miss Djax
MouseTiger DJ Team
Muggs
Muse (Luister)
Mystery Jets (Luister)
Nizlopi (Luister)
Ojos de Brujo
Opeth (Luister)
Orson (Luister)
Panic! At The Disco (Luister)
Pendulum
Pete Philly & Perquisite & New Generation Big Band
Phantom Four, the (Luister)
Placebo (Luister)
Psapp (Luister)
Scissor Sisters (Luister)
Shins, the (Luister)
Snow Patrol (Luister)
Spinvis
Tiga
Urban Dance Squad
Veils, the (Luister)
Wir Sind Helden (Luister)
Wolfmother (Luister)
Xavier Rudd (Luister)
Yeah Yeah Yeahs (Luister)
Zero 7 & Sia

OVERIGE BEVESTIGDE ZINGEN, VECHTEN, BIDDEN, LACHEN, WERKEN EN BEWONDEREN
25 Clowns
Applaus Om Niets Show (met Wilko Terwijn)
Astrobulles
Biechtstoel
Boom Chicago
Chris Lynam
Cool Politics
Dolf Jansen
Eefje Wentelteefje Theater Show
Finse Sauna
Frans Custers
Fraser Hooper
Georg Traber
Hilaria
Joplada
Karin Giphart
Kristel Zweers & Denise Mulder
Loco Loco Roadshow
Lowlands University
Massage
Night Of Comedy, A (met Tim Ward, Martijn Oosterhuis, Bob MacLaren, Tom Sligting, Bram van de Velde & Harry Glotzbach)
Op Sterk Water
Puppets Etc.
Rock 'N Roll Doll
Silent Disco
Slampampers, the
Tai-Chi
Teatro Pachuco
Therapeuterette
Tom Roos
Tornado Dragon

VOORGAANDE DELEN:
Lowlands 2006 deeltje 1
Lowlands 2006 deeltje 2
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 3.
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 4
A Campingflight To Lowlands Paradise 2006 deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #7
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel #8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel # 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 11

LAATSTE DEEL VAN VORIG JAAR:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 16

DE IMMER FALENDE FOK! LOWLANDSMEET
Lowlands-Meet!

LEUKE LINKS ENZO
Terugblik Lowlands 2005 op VPRO's 3voor12
De lama's op Lowlands 2005
Harry de Helikopterman
Lowlands de Powlands
Afleveringen LTV 2001 t/m 2005
Lowlands Merchandise op Thanx.nl

ANDERE LOWLANDS-ACHTIGE TOPICS:
De elende van Lowlands
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee: (2005)
Bands wishlist voor Lowlands 2006

TICKETPRIJZEN
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni:
¤ 117,50 of combiticket ¤ 135,50

Opgelet! Wie met caravan of camper naar Lowlands komt, moet bovenop zijn gewone ticket ook een Camper Camping-ticket per camper/caravan kopen! Hiervoor geldt geen Vroege Vogels-tarief.

Camper Camping-ticket: ¤ 27,50
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m2)

In tegenstelling tot wat we jullie eerder vertelden, kun je je CKV-bonnetjes toch WEL gebruiken om zo'n mooi lowlandskaartje te kopen. Ren nu niet direct van je computer vandaan, maar lees even verder: ALLEEN bij de 151 grotere postkantoren zullen je bonnen geaccepteerd worden. Heb je je kaartje nu al gekocht? Niet getreurd, je bonnen kun je ook op Lowlands omruilen tegen cash bij de speciale CKV-inruilpost bij de muntenkassa's in het 24-uursgebied. Handje contantje, dus.

VOORVERKOOPINFO:
Nederland: Kaartverkoop vanaf 4 februari door Ticket Service via 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, VVV`s, GWK`s, 0900-300.1250 (¤ 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende Lowlands voorverkoopadressen.

België: Via FNAC in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, Ticket FNAC 0900-00600 (0,45 euro p.m.) of www.fnac.be

WAAR EN WANNEER VINDT LOWLANDS 2006 PLAATS?
Vrijdag 18, zaterdag 19 en zondag 20 augustus 2006 op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.

HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!

MOET IK ME KUNNEN LEGITIMEREN OP LOWLANDS 2006?
Ja, de legitimatieplicht geldt in heel Nederland, dus ook op Lowlands. Ook dit jaar weer zal de Voedsel en Waren Autoriteit streng controleren op het schenken van alcohol aan -16-jarigen. Wie jonger dan 16 is, of geen geldig legitimatiebewijs kan tonen bij de ingang, ontvangt automatisch een -16 polsbandje. Kun je later wel aantonen ouder dan 16 te zijn, dan krijg je alsnog een "normaal" polsbandje.

WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?
Vrijdag 18 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.

WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18.00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sinds vorig jaar sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18.00 uur naar Biddinghuizen!

IK KAN PAS VRIJDAGAVOND / ZATERDAG / ZONDAG KOMEN; KAN DAT DAN NOG?
Ja hoor. Er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.

KAN IK TUSSENDOOR NAAR HUIS TOE?
Ja dat kan. Mits je het polsbandje onbeschadigd om je pols laat. Je kunt dus ook thuis slapen als je dat zou willen. De pendelbussen blijven gedurende het hele festival rijden.

WIJ KOMEN MET EEN GROEP; KUNNEN WE DAN AL EERDER EEN GROOT STUK TERREIN RESERVEREN?
Nee, dat kan niet. Iedereen is op hetzelfde tijdstip welkom op de camping.

MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur. Deze worden echter wel toegelaten op de campings.

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen kan wel overgegoten worden in plastic bekers bij de festivalentree. Daarbij geldt de regel: 1 blikje/fles per persoon per keer.

KAN IK MIJN CKV-BONNEN GEBRUIKEN OP LOWLANDS?
Ja, dat kan. Er is een inruilpost bij de muntenkassa`s in het 24-uursgebied waar je je CKV-bonnen kan inruilen tegen cash geld.

WAAR ZIJN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006 TE KOOP?
Kaarten zijn verkrijgbaar via de 150 grotere postkantoren, 100 grotere Free Record Shops, Ticketservice 0900-300.1250 (45 ct.p.), www.ticketmaster.nl, 33 GWK-Stationskantoren, 12 grotere VVV kantoren en de bekende voorverkoopadressen (zie vraag hieronder). De kaartverkoop is gestart op zaterdag 4 februari jl. Onze zuiderburen kopen hun ticket via de FNAC-winkels in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, via Ticket FNAC 0900-00600 (0,45 euro p.m.) of www.fnac.be

WAT ZIJN DIE ANDERE BEKENDE VOORVERKOOPADRESSEN?
Dit zijn: Velvet Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg 121a; Velvet Breda op de Tolbrugstraat 12; Bullit op de Kleine Berg 53 in Eindhoven; en Blue Disc B.V. in de Haringpakkersteeg 10-18 in Amsterdam.

WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2006?
Na 3 juni: Ticket 117,50 euro of combiticket (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus) 136,25 euro.

IK KAN EEN KAARTJE VAN EEN VRIEND KOPEN; HOE WEET IK OF DAT VALS IS OF NIET?
Die garantie heb je alleen als je een kaartje koopt via een erkend voorverkoopadres. Met een vals kaartje heb je géén toegang tot Lowlands. Kijk ook uit met het kopen van kaarten op het internet, anders dan bij www.ticketmaster.nl!

IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT MAAR KAN NIET KOMEN (OM WAT VOOR REDEN DAN OOK); KRIJG IK DAN MIJN GELD TERUG?
Nee. Reeds gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je je ticket bij www.ticketmaster.nl koopt, kan je wel een annuleringsverzekering nemen om je te beschermen tegen onverwachte tegenslagen zoals onvoorziene ziekenhuisopname, zwangerschapscomplicaties, ongevallen, etc.

KAN IK OOK ÉÉN DAG KOMEN, OF TWEE, EN WAT KOST DAT DAN?
Lowlands is een driedaags kampeerfestival, dus verkopen we alleen driedagenkaarten. Je kúnt wel alleen één of twee dagen komen, maar dan moet je wel het volle pond betalen.

MAG IK MET MIJN CAMPER OF CARAVAN KOMEN?
Ja, dat mag, op voorwaarde dat je een camper campingticket hebt aangeschaft en je niet met een voor de gelegenheid omgebouwd busje komt. Enkel officieel als camper/caravan/vouwwagen geregistreerde voertuigen worden geaccepteerd. Dus ook je omgebouwde busje moet door de RDW als camper zijn geregistreerd. We hebben een speciale campercamping. Volg de normale autoroute en de aanwijzingen van de Lowlandsorganisatie. Je komt dan vanzelf op de campercamping terecht. Realiseer je wel dat er geen elektriciteit is en dat je geen aggregaten en geluidsinstallaties mee mag nemen in verband met geluidsoverlast. Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers/caravans/vouwwagens zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

HOE WERKT HET CAMPER CAMPINGTICKET?
Je hebt recht op een sta-plaats van 30 m2 groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niet bij je caravan). Je camper/caravan/vouwwagen kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan/vouwwagen maximaal 1 (voor)tent op te stellen. Is 30m2 te klein voor jouw camper/caravan/vouwwagen? Dan dien je een tweede of derde camper campingticket te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de sta-plaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan/vouwwagen overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de camper/caravan/vouwwagen wel over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.

WAT KOST DAT CAMPER CAMPINGTICKET EN HOE KOM IK ER AAN?
Een camper campingticket kost 27,50 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal camper campingtickets beschikbaar!

WAAROM HEBBEN JULLIE DAT CAMPER CAMPINGTICKET INGEVOERD?
Het Camper Campingticket is in 2005 ingevoerd. De afgelopen jaren is het aantal campers/caravans/vouwwagens op Lowlands enorm toegenomen. Daarnaast neemt de camper camping relatief gezien veel meer ruimte in dan de tentencampings en zorgt het voor een veel grotere druk op de organisatie (toezicht, personeel, voorzieningen, etc.) in verhouding tot het aantal mensen dat er overnacht. Ook werden de afgelopen jaar steeds vaker hele tentenkampen opgesteld rondom caravans en campers waardoor de campercamping zijn specifieke functie dreigde te verliezen.

WAT ZIJN DE SANITAIRE VOORZIENINGEN OP DE CAMPER CAMPING?
Er is een toiletblok op de campercamping. Verder bevinden de douches van Camping 5 zich op loopafstand van de Camper Camping.

IK KOM MET DE MOTOR: HOE WERKT DAT DAN?
Wie met de motor komt, heeft de keuze: Koop je een camper campingticket dan geeft dat je recht geeft op een plek voor je motor +2 tentjes OF 2 motoren + 1 tentje op de Camper Camping. Koop je géén camper campingticket, dan kan je je motor parkeren op de motorenparking en gewoon op een van de tentencampings verblijven. In dat geval kampeer je dus niet naast je motor. De speciale motorenparking ligt vlakbij de hoofdentree. Om deze parking te bereiken volg je de aanwijzingen van de organisatie.

IS HET TREINTICKET INBEGREPEN BIJ DE PRIJS VAN HET LOWLANDSTICKET?
Nee. Het ticket voor de trein moet je zelf nog kopen.

OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.

WAT KOST DE PENDELBUS?
De prijs van de pendelbus is bij de ticketprijs inbegrepen. Mensen met een geldig Lowlandsticket mogen dus voor niets mee.

KOST PARKEREN IETS?
Nee, parkeren kost niets extra. Het parkeren is -net als de pendelbussen- inbegrepen in de ticketprijs.

ZIJN DE PARKEERPLAATSEN BEWAAKT?
Ze worden net zo bewaakt als de rest van het terrein. Dat betekent niet dat het verstandig is om waardevolle spullen in je auto te laten liggen. Overigens is het parkeren van je auto volledig voor eigen risico.

IK WORD MET DE AUTO GEBRACHT, KAN DAT?
Ja, dat kan. Laat de chauffeur naar Flevoland rijden. Volg dan de borden "Walibi World" en daarna de borden "Lowlands". Voor het afzetten volg je daarna de borden "Kiss 'N Ride Wegbrengen/Ophalen". Omdat de wegen rond het terrein smal zijn, is het niet toegestaan (en ook nog eens levensgevaarlijk) om je aan de kant van de openbare weg te laten afzetten. Let op: de politie controleert hierop! Op de "Kiss 'N Ride"-parking worden flyers uitgedeeld met daarop de spelregels voor het ophalen. Als je wegbrengchauffeur je ook weer ophaalt, zorg dan dat je de "Kiss 'N Ride"-flyer aan deze persoon meegeeft.

MAG JE EEN HAMER MEENEMEN VOOR JE HARINGEN?
Alleen kleine hamers of rubberen hamers zijn toegestaan, mokers niet.

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

GELDEN ER SPECIALE REGELS OP DE CAMPER / CARAVANCAMPING?
Nee; voor deze camping gelden dezelfde regels als voor de overige campings. Glas, open vuur, aggregaten en geluidsinstallaties zijn dus ook hier verboden, en ook hier is geen elektriciteit.

MAG IK EEN AGGREGAAT MEENEMEN?
Nee, dit is in verband met geluidsoverlast verboden. Ook geluidsinstallaties zijn niet toegestaan.

HEBBEN JULLIE STROOM EN WATER OP DE CAMPERCAMPING?
Respectievelijk nee en ja. We hebben geen stroomaansluitingen op de campings, maar wel water en warme douches. Die vind je in de badhuizen.

WAAR KAN IK TERECHT MET VERLOREN OF GEVONDEN VOORWERPEN?
Bij de politiepost of bij een van de infobalies.

KAN IK ERGENS MIJN MOBIELE TELEFOON OPLADEN?
Ja.

KUN JE OOK PINNEN OP HET TERREIN?
Ja.

(tot en met 05 Uit Da hopman's administratie)
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed

OP
klik en geef hier gelijk aan dat je ook van de partij bent. Dan hoef je dat niet meer in dit topic te doen. Want dat vinden wij niet leuk

[ Bericht 2% gewijzigd door Sack_Blabbath op 06-06-2006 13:16:36 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38548940
underground forever baby
pi_38548942
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

73 dagen nog
dat valt mee

over 73 dagen: 4 dagen niet douchen, over scheerlijnen heenspringen, lauw bier drinken, veel te weinig slapen, door de modder kruipen, verdwalen, in de rij zitten/liggen/staan, naar muziekjes luisteren.... Lowlands
pi_38549000
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef peaceman het volgende:
Doe je daar mijn foto's ook even in posten, sack?
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:14 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor Maniack even een aantal fotootjes van Amanda:

Oké
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38549015
Linkje voor Pendulum: http://www.planetpendulum.com/ (staat niks op, maargoed )
  maandag 5 juni 2006 @ 00:41:16 #6
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38549021
tvp en nu pitten..

morgen dag 3 van PP
pi_38549034
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oké
pssst.... wiesda?
pi_38549048
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:41 schreef lienelien het volgende:

[..]

pssst.... wiesda?
Dresden Dolls
pi_38549070
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
pi_38549115
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dresden Dolls
ochja, inderdaad
pi_38549270
Ik ook! Ik ook.....
pi_38549458
quote:
Op maandag 5 juni 2006 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
December 2005 komt de nieuwe site hoor
// Last.fm
  maandag 5 juni 2006 @ 01:23:38 #13
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38550026
woei binnenkort ook maar even kaartje scoren
  maandag 5 juni 2006 @ 11:05:36 #14
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_38553367
tvp...
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
  maandag 5 juni 2006 @ 11:24:57 #15
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38553709
Vandaag hopelijk nieuwe namen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38554408
WIl de poster
Xbox Live: koenpijl
pi_38554451
Ben benieuwd naar de nieuwe namen. .
  maandag 5 juni 2006 @ 12:02:13 #18
102466 cappp
Ondertitel
pi_38554613
TVL!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_38555016
Placebo - Snow Patrol - Danko Jones - Epica - The Veils - Wolfmother - Zero 7 - Fink - Psapp - Kelley Polar - Xavier Rudd - Macaco - Eugene Hutz - A Night Of Comedy - Applaus Om Niets Show - Boom Chicago
pi_38555112
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Mathijz het volgende:
Placebo - Snow Patrol - Danko Jones - Epica - The Veils - Wolfmother - Zero 7 - Fink - Psapp - Kelley Polar - Xavier Rudd - Macaco - Eugene Hutz - A Night Of Comedy - Applaus Om Niets Show - Boom Chicago
BEVESTIGT?
pi_38555178
Ja, kijk maar op de site van lowlands
pi_38555341
nieuwe namen
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_38555355
Ik wil The Killers!

En Radiohead, maar dat zit er niet in
pi_38555356
quote:
Binnenkort meer!
Dan hoop ik goede bands
pi_38555550
Zijn nou niet echt de namen waar ik op zat te wachten, maar placebo klonk op pinkpop wel goed, dus daar ben ik wel blij mee
pi_38555587
Zaten we hier nu op te wachten? Niet echt verrassend...
pi_38555634
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef Sautor het volgende:
Zijn nou niet echt de namen waar ik op zat te wachten, maar placebo klonk op pinkpop wel goed, dus daar ben ik wel blij mee
was jij op pinkpop voor placebo?

Ik ook

wat n kut festival is pinkpop trouwens...
  maandag 5 juni 2006 @ 12:49:15 #28
3190 SPiDeY.
Mysteryman
pi_38555853
Placebo
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_38555875
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik ook

Ik vond Pinkpop best oké.
Maar lang niet zo leuk als Lowlands natuurlijk
pi_38555953
Nou, dat zijn niet zo heel erg boeiende namen. Alleen Placebo, Psapp en Wolfmother. En Zero 7, maar die wisten we al.
  maandag 5 juni 2006 @ 12:57:20 #31
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38556065
Tsjonge jonge.. Epica... boek toch eens een echte band ipv een band die we 100x per jaar kunnen zijn... waarom geen Moonspell dan? Stelletje lafaards...

Ik krijg steeds minder vertrouwen, ondanks dat Peaceman eergisteren zo lief geweest is om Amanda te vragen of ze naar Lowlands komen

Ze moeten nu echt gauw met overtuigende namen gaan komen...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38556075
En waar blijft de bevestiging van The Dresden Dolls en Infadels? Dat "Binnenkort meer" op de site, bedoelen ze daar mee "vandaag nog"?
  maandag 5 juni 2006 @ 12:59:11 #33
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38556120
Denk het niet.. dit zijn 15 bevestigingen he
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_38556172
OP is weer helemaal bij
  maandag 5 juni 2006 @ 13:01:20 #35
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_38556175
placebo ... dj shadow ... hard-fi ..
en meer weeeeeeeee
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_38556220

Als ze nou bijvoorbeeld eens The Raconteurs en Gnarls Barkley halen...
  maandag 5 juni 2006 @ 13:04:06 #37
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38556249
Als ze nou ook gewoon Tool boeken.. dan kiezen ze tenminste de juiste band van PP

Zal me niks verbazen als er dit jaar echt veel overlap is tussen PP en LL. Dresden Dolls, Placebo, Danko Jones, Infadels, Kraak & Smaak.. met Nickelback op Pukkelpop zullen die er ook nog wel bijkomen... en dan Tool nog, misschien Deftones Nog nooit zoveel overlap geweest..
pi_38556260
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef Tourniquet het volgende:

quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik wil The Killers!
jaaah
  maandag 5 juni 2006 @ 13:04:55 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38556268
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef Tourniquet het volgende:

Of Turbonegro, Millencolin, Less Than Jake... of iets anders punkachtigs

Of een echte gothic/metal band ipv Epica
  maandag 5 juni 2006 @ 13:16:13 #40
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38556531
wat een spectaculaire nieuwe namen
  maandag 5 juni 2006 @ 13:17:59 #41
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38556567
Is dat alles?

Oh mijn god
pi_38556691
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat alles?

Oh mijn god
Je bent toch altijd negatief, dus hou maar op.
// Last.fm
  maandag 5 juni 2006 @ 13:24:35 #43
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38556739
Nee hoor in 2002, 2003, 2004 was ik heel erg enthousiast. Vanaf 2005 werd het minder voor mij
pi_38557091
quote:
Op maandag 5 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik ook

Nee, heb achter internet zitten kijken, niemand wou meer naar pinkpop, teveel geld (50 euro voor alle drie de dagen)
pi_38557201
Wat zijn we weer lekker negatief zeg. Toch best leuke dingen, al wisten we alles behalve Placebo (die ook wel te verwachten waren) al. Voor ieder wat wils.

En bovendien komen er nog zo'n (kleine?) honderd bevestigingen bij (inc. film en theater) dus voorlopig is dit nog niet eens de helft.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:50:27 #46
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_38557388
*Meldt
Tranquillo
pi_38557989
Raconteurs zijn denk ik ook wel van de partij..
  maandag 5 juni 2006 @ 14:17:29 #49
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_38558136
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een beetje vindt tegenvallen...
  maandag 5 juni 2006 @ 14:31:27 #50
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38558463
Meerrrrr namen!
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_38560138
pi_38560415
Het kan mij niet echt bekoren inderdaad. Gaat Lowlands nu Pinkpop weer wat opkrabbelt de diepte in.

Wel mooi Lowlands shirt trouwens, was net op 3voor12.
pi_38560588
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi Lowlands shirt trouwens, was net op 3voor12.
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..
pi_38560664
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Zelfs dat hoeft niet
pi_38560851
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Probeer je eens positief te reageren....
pi_38560888
leuke dingen, ken er amper iets van, dus lekker ontdekken

meer dance trouwens , ik eis nathan fake, james holden en michael mayer.
underground forever baby
pi_38561553
Gelijk maar zo'n shirt besteld
pi_38562438
Hoop dat er nog wat betere namen bekend wordne gemaakt wat dit is natuurlijk niks....

Hopen dat Audioslave toch nog komt (onmogelijke droom natuurlijk)...
pi_38562473
soundgarden vind ik te gek en rage ook... maar audioslave doet me echt helemaal niks. apart wel
underground forever baby
pi_38562508
Vind Audioslave wel relax, maar hoor van heel veel mensen dat ze het niks vinden.
  maandag 5 juni 2006 @ 17:00:55 #61
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_38562803
Doe mij Nick Cave of Roger Waters maar Muse is wel cool.
pi_38562983
Die Llovecast, geniale marketingtruc. Ik krijg nu nog meer zin.
pi_38563011
wat is lovecast ?
underground forever baby
pi_38563059
Een podcast, met Lowlands muziek, interviews, sfeerverslagen en meer geinige dingetjes enzo. Kun je downloaden op de LL website.
pi_38563177
ga ik eens checken. bedankt.
underground forever baby
pi_38563845
Hm, 't is soms best flauw en saai eigenlijk.
  maandag 5 juni 2006 @ 18:03:16 #67
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38564638
quote:
Op maandag 5 juni 2006 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Vind Audioslave wel relax, maar hoor van heel veel mensen dat ze het niks vinden.
Is het ook niet, alleen als ze de oude rage nummers spelen..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 juni 2006 @ 19:08:30 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38567021
Placebo, wordt dat de afsluiter van de vrijdag?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_38567165
Placebo lijkt mij wel leuk ja! Maar ik had wel meer spannends verwacht van de namen die vandaag zouden komen :p
pi_38567167
Hoop stiekum nog op de RHCP
  maandag 5 juni 2006 @ 19:24:48 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38567732
RHCP

Doe maar Tool, NiN en Deftones
pi_38567842
Er moet voor mij nog 2 grote namen bij, kleine leuke interessante bandjes en hypes genoeg.

Voor mij alleen Muse (en in mindere mate Placebo) tot nu toe.

RHCP, Deus, Radiohead, Jeff Buckley (kijken wie er in trappen), Colplay, Interpol, Hyves, Strokes etc. Iets uit dat kaliber wil ik er bij hebben, maargoed voor anderen gelden weer andere bands uiteraard.

Maar over het algemeen heb ik het idee dat men nog niet echt tevreden is met de line-up
pi_38567924
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef DeVinger het volgende:
Er moet voor mij nog 2 grote namen bij, kleine leuke interessante bandjes en hypes genoeg.

Voor mij alleen Muse (en in mindere mate Placebo) tot nu toe.

RHCP, Deus, Radiohead, Jeff Buckley (kijken wie er in trappen), Colplay, Interpol, Hyves, Strokes etc. Iets uit dat kaliber wil ik er bij hebben, maargoed voor anderen gelden weer andere bands uiteraard.

Maar over het algemeen heb ik het idee dat men nog niet echt tevreden is met de line-up
Interpol
interpol, interpol interpol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 juni 2006 @ 19:31:34 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38568014
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef koen_pijl het volgende:
Hoop stiekum nog op de RHCP
als niemand een vroege vogelskaartje zou kopen zou de organisatie van dat extra geld ze misschien kunnen halen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 juni 2006 @ 19:34:10 #75
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38568107
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:

[..]

Interpol
interpol, interpol interpol
Die waren vorig jaar op Werchter zóóóóó
pi_38568156
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Die waren vorig jaar op Werchter zóóóóó
ik was vorig jaar niet op werchter
  maandag 5 juni 2006 @ 19:38:26 #77
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38568288
Dacht dat die nieuwe namen van vandaag allang bevestigd waren..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38568361
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dacht dat die nieuwe namen van vandaag allang bevestigd waren..
toen ik bij MyAt zag staan dat jij iets gepost had dacht ik dat je ging zeggen dat Interpol vorg jaar in nijmegen ook helemaal geweldig was, valt me weer mee

Veel van die namen waren door de bands al wel bevestigd, maar nog niet door lowlands zelf... Beetje flauw dus
pi_38568546
LlovCast is leuk alleen jammer dat je er iTunes voor moet installeren
  maandag 5 juni 2006 @ 19:50:45 #80
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38568768
Interpol was vorig jaar in Nijmegen ook helemaal geweldig.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38568809
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Shhht!

foute planning van vakantie, zal toen in het vliegtuig
  maandag 5 juni 2006 @ 20:03:21 #82
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38569242
Daft Punk mag van mij ook wel komen
  maandag 5 juni 2006 @ 20:03:44 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38569263
Ik ben de lijst in de OP even aan het aanpassen, zodat er bij iedere band een luisterknopje bijkomt..scheelt een hoop zoeken.. ik maak vanavond laat of morgen de rest af

BEVESTIGDE HERRIE
!!! (Luister)
Anouk (Luister)
Arctic Monkeys (Luister)
Audioslave
Ben Lee (Luister)
Bloc Party (Luister)
CKY (Luister)
Culcha Candela
Danko Jones (Luister)
Dead 60's, the (Luister)
DJ Eugene Hutz (Luister)
DJ Marky
DJ Shadow
Dresden Dolls (Luister)
Epica
Fink
Frames, the (Luister)
Gogol Bordello (Luister)
Hard-Fi (Luister)
HIM (Luister)
Hot Chip (Luister)
Infadels (Luister)
Jawat & The Opposites & Kiddo Cee
Joris Voorn
José González
Junkie XL
Keane
Kelley Polar
Kooks, the (Luister)
Kraak & Smaak
Less Than Jake (Luister)
Luie Hond
Macaco
Massive Attack
Mew (Luister)
Ministry
Miss Djax
MouseTiger DJ Team
Muggs
Muse (Luister)
Mystery Jets (Luister)
Nizlopi (Luister)
Ojos de Brujo
Opeth (Luister)
Orson (Luister)
Pendulum
Pete Philly & Perquisite & New Generation Big Band
Placebo (Luister)
Psapp (Luister)
Shins, the (Luister)
Snow Patrol (Luister)
Spinvis
Tiga
Urban Dance Squad
Veils, the (Luister)
Wolfmother (Luister)
Xavier Rudd (Luister)
Zero 7 & Sia

[ Bericht 5% gewijzigd door maniack28 op 06-06-2006 10:00:15 ]
pi_38569364
DJ Shadow, Junkie XL, Pendulum, Tiga . Ik ga dit jaar dus ook weer .

En Zero 7 ga ik ook wel even bekijken dan, net als Muse.
pi_38569391
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja

daft punk
pi_38569537
Hoop toch dat de RHCP als ze klaar zijn op Pinkpop zeggen: "Tot op Lowlands!"

Dromen is mooi....
  maandag 5 juni 2006 @ 20:12:17 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38569598
Heeft Tool dat niet toevallig gezegd
pi_38570089
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben de lijst in de OP even aan het aanpassen, zodat er bij iedere band een luisterknopje bijkomt..scheelt een hoop zoeken.. ik maak vanavond laat of morgen de rest af
Als je klaar bent dan edit ik 'm er in 1 keer in
  maandag 5 juni 2006 @ 20:28:01 #89
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_38570265
Bernie en ik zijn tof.
pi_38570386
Placebo!
Zero 7!

Joechei!
pi_38571069
Ik heb het gevoel dat Lowlands pinkpop helpt zodat pinkpop dit jaar extra bezoekers krijgt. Omdat het vorig jaar zo slecht ging en dat Lowlands dit jaar gewoon rustig aan doet. Of ben ik nou paranoide?
pi_38571113
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb het gevoel dat Lowlands pinkpop helpt zodat pinkpop dit jaar extra bezoekers krijgt. Omdat het vorig jaar zo slecht ging en dat Lowlands dit jaar gewoon rustig aan doet. Of ben ik nou paranoide?
Ja.
pi_38571140
pi_38571194
lowlands is toch na pinkpop dan maakt het toch geen fuck uit?
sowieso met de line-up die pinkpop heeft gaan er toch genoeg mensen heen..
maar even over een ander onderwerp:

De pop up tent
Ze verkopen ze nu bij kijkshop voor 39,99 ik denk dat ik er een ga halen.
Is er iemand die mij dat afraad?
Ik ben benieuwd, niet echt duur
pi_38571343
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:49 schreef koen_pijl het volgende:
Zowel qua organisatie als budget hebben PP en LL geen reet met elkaar te maken. Oftewel: waarom zou LL?

Het enige waarin LL helpt is door bands die op beide festivals staan pas na PP bekend te maken.
  maandag 5 juni 2006 @ 20:57:45 #96
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38571430
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
De pop up tent
Ze verkopen ze nu bij kijkshop voor 39,99 ik denk dat ik er een ga halen.
Is er iemand die mij dat afraad?
Ik ben benieuwd, niet echt duur
Ik moet ook nog een nieuwe tent hebben. Die pop-up tenten zijn wel tof natuurlijk en je bent op de donderdag eerder bij de hamburgermeisjes.
Last.fm
pi_38571491
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:57 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ik moet ook nog een nieuwe tent hebben. Die pop-up tenten zijn wel tof natuurlijk en je bent op de donderdag eerder bij de hamburgermeisjes.
whaha ja precies!
maar houd het het weekendje uit?
Ik denk het wel.
pi_38571492
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:12 schreef maniack28 het volgende:
Heeft Tool dat niet toevallig gezegd
Nee
  maandag 5 juni 2006 @ 21:04:24 #99
138334 Skanqua
pi_38571714
quote:
Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

maandag 5 juni 2006 @ 21:05:15 #100
80382 manny
30 is best veel
pi_38571749
heb net de site even bekeken. Behalve de gezelligheid kan ik geen enkele reden bedenken langs te komen, wat een verzameling B en C artiesten zeg ( nuancering: in mijn favoriete genres )
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_38571770
Hoe zou hetk unnen dat de line-up tot nu toe zo slecht is....

Vorig jaar waren nu de grootste en populairste bands bekend gemaakt.... als datn u ook al is ...
pi_38571847
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:

Vorig jaar waren nu de grootste en populairste bands bekend gemaakt.... als datn u ook al is ...
Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.
  maandag 5 juni 2006 @ 21:09:20 #103
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38571885
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.
Last.fm
pi_38571943
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ik ook .

Maar ik ben wat LL betreft ook niet echt van de grote namen. Die missen natuurlijk wel een beetje nog. Maar goed, dat nodigt juist uit om de Alpha met rust te laten
pi_38571951
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.
Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?

Ja, op zich is het allemaal wel aardig. Ik dnek dat het ook aan mij ligt. Ik had er meer van verwacht...
pi_38572047
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:11 schreef koen_pijl het volgende:

[..]

Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?

Ja, op zich is het allemaal wel aardig. Ik dnek dat het ook aan mij ligt. Ik had er meer van verwacht...
Pinkpop. Denk dat je trouwens een hoop van wat er al bevestigd is voor Pukkelpop ook op LL zal terug zien (behalve Radiohead, Keane en Daft Punk )
pi_38572097
Tot nu toe ga ik zeker kijken naar:

- Anouk
- Broken Social Scene
- Belle And Sebastian
- Gogol Bordello
- Luie Hond
- Muse
- Magic Numbers

En de rest kijk/luister ik nog even
  maandag 5 juni 2006 @ 21:18:56 #108
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_38572165
Ik denk dat ik voornamelijk erg veel ga drinken en eten op LL. En gemiddeld een optreden per dag bekijken ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38572630
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ja vooral als je in je achterhoofd hebt dat nog niet eens de helft bekend is
pi_38572759
vorig jaar was nu bijna alles bekend, toch?
pi_38572784
Hoop nog op Nickelcreek (niet nickel back maar nickel creek)
pi_38572867
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar was nu bijna alles bekend, toch?
Vorig jaar was er nu ongeveer even veel bekend.
pi_38573273
ja? mmm ik dacht veel meer. Ik dacht dat er eigenlijk daarna niet meer zoveel bijzonders bekent werd gemaakt.
pi_38573397
quote:
Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef koen_pijl het volgende:
ja? mmm ik dacht veel meer. Ik dacht dat er eigenlijk daarna niet meer zoveel bijzonders bekent werd gemaakt.
Als je bij festivalinfo naar Lowlands 2005 gaat dan kun je daar door de nieuwsberichten van de bevestigingen bladeren. Ongeveer evenveel bekendmakingen, maar wel meer grote namen al.
pi_38573757
Je hebt inderdaad gelijk. Op 8 juni maken ze weer nieuwe namen bekend net zoals vorig jaar *hoop ik*
  maandag 5 juni 2006 @ 22:06:31 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38574140
Er staat eigenlijk nog geen enkele act die al jaren bekend staat. Zoals RHCP op Pinkpop.
  maandag 5 juni 2006 @ 22:34:17 #117
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38575422
quote:
Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er staat eigenlijk nog geen enkele act die al jaren bekend staat. Zoals RHCP op Pinkpop.
Is dat eigenlijk niet ook de bedoeling van LL?
  maandag 5 juni 2006 @ 22:53:20 #118
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38576094
Mja dat weet ik niet hoor...
pi_38576403
van het weekend besloten om ook weer is te gaan na tig jaar. En moet zeggen dat de lineup best al aardig is:

!!!
433fm Silent Disco
Anouk
Arctic Monkeys
Belle and Sebastian
Bloc Party
Boom Chicago
Broken Social Scene
CKY
Corvus Corax
Culcha Candela
Custers, Frans
Danko Jones Recensie Danko Jones cd
Dead 60s, The
DJ Marky
DJ Shadow
Epica
Fink
Frames, The
Fun Lovin' Criminals
Georg Traber
Giphart, Karin
Gogol Bordello
Hard-Fi
Harry Glotzbach
Hawthorne Heights
Him
Hot Chip
Jansen, Dolf
Jawat
Kooks, the
Kraak & Smaak
Less Than Jake Recensie Less Than Jake cd
Luie Hond
Lynam, Chris
Macaco
Magic Numbers, the
Massive attack
Mew
Michael Franti & Spearhead
Ministry
Miss Djax
Muse
Mystery Jets
Nizlopi
Ojos de Brujo
Op sterk water
Opeth
Orson
Pendulum
Pete Philly & Perquisite
Phantom Four, The
Placebo Recensie Placebo cd
Polar, Kelley
Psapp
Puppets Etc.
Rudd, Xavier
Scissor Sisters
Shins, the
Sia
Slampampers, The
Snow Patrol
Spinvis
Therapeuterette
Tiga
Urban Dance Squad
Veils, the
Voorn, Joris
Wir Sind Helden
Wolfmother
Yeah Yeah Yeah's Recensie Yeah Yeah Yeah's cd
Zero 7

en vet wil ik graag zien... de rest is lowlands toch altijd wel leuk beetje onbekende bandjes bekijken.
pi_38576809
Sack, hoeveel bandjes staan er gemiddeld op LL de laatste jaren? Of ik kan ook vragen hoeveel bandjes er nog bij deze line-up komen?
Aldus.
pi_38576918
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef Z het volgende:
Sack, hoeveel bandjes staan er gemiddeld op LL de laatste jaren? Of ik kan ook vragen hoeveel bandjes er nog bij deze line-up komen?
Ben ik de expert opeens?

Ik denk dat er met film en theater erbij nog zo'n 100 dingen bij gaan komen. Ik heb geen zin om na te tellen hoeveel bands enzo er vorig jaar waren. Dat doe je zelf maar
pi_38576961
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ben ik de expert opeens?

Ik denk dat er met film en theater erbij nog zo'n 100 dingen bij gaan komen. Ik heb geen zin om na te tellen hoeveel bands enzo er vorig jaar waren. Dat doe je zelf maar
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.
Aldus.
pi_38577009
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:

[..]

pi_38578176
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:

[..]

Om die term wat meer waarde te geven: even snel getelt (opgezocht ) :

Vorig jaar: ongeveer 90x live-acts, 40x DJ's (inc. pauze-dj's en 90's avonden enzo), 40x theater, comedy, literair, specials, etc, etc. En ongeveer 20 films

Nu officieel bevestigd: ongeveer 52 live-acts. 5 DJ-achtigen. 28x theater, specials etc. 0 films.
pi_38578213
Werkt toch he, complimentjes geven
pi_38578243
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef DeVinger het volgende:
Werkt toch he, complimentjes geven
Ik zat me toch te vervelen . Ik weet nu zeker dat ik RHCP niet op LL hoef .Zelfs lijstjes tellen is boeiender
pi_38579171
bands zal allemaal wel, vanaf 10 uur dansen in de nacht , daar draait het om
underground forever baby
pi_38579307
Voor 15 eurie kan je in genoeg discotheken 3 avondjes prima dansen.
Betaal ik geen 115 euro voor
Bands willen we zien, in combinatie met andere dingen uiteraard
pi_38579454
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:27 schreef DeVinger het volgende:
Voor 15 eurie kan je in genoeg discotheken 3 avondjes prima dansen.
Betaal ik geen 115 euro voor
Bands willen we zien, in combinatie met andere dingen uiteraard
ehm, ik zie de hele dag en nacht het terrein afstruinen niet echt als een prima dom disco dansje hoor, en voor 15 kan je echt niet 3 avonden prima dansen op wat lowlands gemiddeld aanbied
underground forever baby
pi_38579551
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Laton het volgende:

[..]

ehm, ik zie de hele dag en nacht het terrein afstruinen niet echt als een prima dom disco dansje hoor, en voor 15 kan je echt niet 3 avonden prima dansen op wat lowlands gemiddeld aanbied
Jij hebt het over vanaf 10uur he
Terrein afstruinen is wat anders dan dansen
True
pi_38579614
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 00:36 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij hebt het over vanaf 10uur he
Terrein afstruinen is wat anders dan dansen
True
nja de hele dag zuipen en feesten, en vanaf 10 uur ga ik echt los
underground forever baby
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 04:21:08 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_38581642
wolfmother
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 6 juni 2006 @ 08:19:34 #133
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38582250
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ain't gonna happen... Staan exclusief op Pukkelpop deze zomer...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 08:58:29 #134
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38582662
Mja ook al zitten er voor mij op het eerste oog weinige boeiende bands tussen tot nu toe heb ik nu al zin om vanaf een uur of 11:00 tot 04:00 uur in de Alpha tent te dansen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:22:45 #135
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38582972
PUUUUUUNNNKK!!! Zeg ik je
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:33:08 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_38583127
Ik vind de line-up helemaal niet zo slecht, ook (zeker) niet vergeleken met vorige jaren. Alleen die ene knaller ontrbreekt (nog)...
pi_38583288
Zero 7! Da's wel gaaf. En Belle & Sebastian!
pi_38583361
Werden normaal ook niet op pinkop wat nieuwe acts voor LL bekend gemaakt ?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:50:08 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583395
Is volgens mij ook gebeurd Basp1, maar het merendeel was al min of meer bekend hier, dacht ik.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:02:01 #140
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38583612
Peaceman.. vieze ogen uitsteker

Geen andere bevestigingen losgepeuterd? Ik heb je 2x op tv gezien... 1x bij Morrisey.. je had toch een blauw spijkerjack en een rood t-shirt aan? En bij Skin was Diaan volgens mij in beeld

edit - van wat ik op tv gezien heb waren: RHCP, Skin, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand heel goed... Keane en Deftones waren aardig, Soulfly, Morrissey en nog wat andere zooi was gaar

Hoe waren de Dresden Dolls? speelden ze Truce nog?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:02:53 #141
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38583635
quote:
Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je klaar bent dan edit ik 'm er in 1 keer in
Het grootste deel is af.. iig de myspace en purevolume sites staan erop, er zijn ook bands zonder, van sommige heb ik al wat gevonden, van anderen niet.. voel je vrij om het te editten als je zelf iets gevonden hebt
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:07:06 #142
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583743
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
Peaceman.. vieze ogen uitsteker
(heb t optreden van DD wel gemist trouwens )

later komt er nog een foto van alle gesigneerde cd's
quote:
Geen andere bevestigingen losgepeuterd? Ik heb je 2x op tv gezien... 1x bij Morrisey.. je had toch een blauw spijkerjack en een rood t-shirt aan? En bij Skin was Diaan volgens mij in beeld
Lijkt me sterk dat ik gisteren andere kleding aanhad dan ik dacht... (zoveel heb ik nu ook weer niet gedronken )
Diaan bij Skin? Toen lagen we in het gras, dus lijkt me sterk

Admiral Freebee komt trouwens zeker niet op Lowlands. Tom vertelde dat hij verder geen festivals doet, maar wel dat er een nieuwe cd uitkomt in september
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:08:26 #143
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38583770
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

(heb t optreden van DD wel gemist trouwens )
quote:
later komt er nog een foto van alle gesigneerde cd's
[..]

Lijkt me sterk dat ik gisteren andere kleding aanhad dan ik dacht... (zoveel heb ik nu ook weer niet gedronken )
Diaan bij Skin? Toen lagen we in het gras, dus lijkt me sterk

Admiral Freebee komt trouwens zeker niet op Lowlands. Tom vertelde dat hij verder geen festivals doet, maar wel dat er een nieuwe cd uitkomt in september
Dan was je dubbelganger aanwezig!!! Tis ook moeilijk, als je alleen iemand kent van een fotoboek en dan zapt die camera er zo ff langs
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:09:32 #144
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583786
quote:
edit - van wat ik op tv gezien heb waren: RHCP, Skin, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand heel goed... Keane en Deftones waren aardig, Soulfly, Morrissey en nog wat andere zooi was gaar

Hoe waren de Dresden Dolls? speelden ze Truce nog?
Morrissey gaar? Echt niet... hij was
Ook hoogste cijfer gehad van iedereen op 3voor12.

Verder zou ik zeggen... kijk ff in het pinkpop-topic.
pi_38583787
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:50 schreef peaceman het volgende:
Is volgens mij ook gebeurd Basp1, maar het merendeel was al min of meer bekend hier, dacht ik.
Ik was in de veronderstelling dat men op pinkpop altijd wat LL publiekstrekkers bekend maakte. Om na pinkop de kaartverkoop van LL op gang te laten komen.

Vooral niet de supricse acte van DM

Ach en eigenlijk boeit het LL programma me niet zoveel, het gaat mij daar toch ook veel meer om de sfeer er om heen. Kaartje is al 2 maanden aanwezig.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:11:42 #146
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583826
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat men op pinkpop altijd wat LL publiekstrekkers bekend maakte. Om na pinkop de kaartverkoop van LL op gang te laten komen.

Vooral niet de supricse acte van DM

Ach en eigenlijk boeit het LL programma me niet zoveel, het gaat mij daar toch ook veel meer om de sfeer er om heen. Kaartje is al 2 maanden aanwezig.
Nou tot dit jaar was het altijd zo dat pas tijdens Pinkpop de 1e namen bekend werden. Dit jaar is met die traditie gebroken en zijn er al eerder een hoop namen vrijgegeven en gister maar 15 stuks.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:14:22 #147
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38583880
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Morrissey gaar? Echt niet... hij was
Ook hoogste cijfer gehad van iedereen op 3voor12.

Verder zou ik zeggen... kijk ff in het pinkpop-topic.
Smaken verschillen he... Ik zou Dresden Dolls het hoogste cijfer geven.. Morrissey vond ik maar een slappe ouwe zak.. maar goed.. ik zal niet verder ingaan op wat er allemaal negatief aan hem is

Voorlopig staat Pukkelpop of Dour hoger op het lijstje dan Lowlands.. dus het is maar de vraag of ik naar Lowlands ga Wat doe ik in dit topic
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:15:47 #148
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583908
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:14 schreef maniack28 het volgende:

[..]
Wat doe ik in dit topic
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:19:25 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38583984
ERROR
You try to run away from Congenial but get shot in the back by a stray bullet. You fall to the ground and wait for an ambulance to arrive.

dinsdag 6 juni 2006 @ 10:42:44 #150
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_38584492
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

[..]

Dan was je dubbelganger aanwezig!!! Tis ook moeilijk, als je alleen iemand kent van een fotoboek en dan zapt die camera er zo ff langs
Ja erg he? We balen ook ontzettend, nu moeten en zullen we zien op Lowlands... het moet gewoon. Thnx to de NS trouwens.... de trein was net weg waardoor we half uur moesten wachten dus een half uur later op het terrein waren, dan hadden we nog zeker wat kunnen zien van ze. We hoorden alleen de eindtonen....
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 10:49:27 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38584649
Ik keek net door de lijst en ik weet nou nog steeds niet welke namen ik al eerder gezien had en welke er nieuw bij staan Ik ben in ieder geval blij met Junkie XL en Panic! at the Disco, die stonden er eerder niet bij toch? Ik hoop echt dat Kaiser Chiefs ook komen, die mis ik steeds op een schandalige manier Maar tot nu toe loop ik wel warm voor een aantal bands (Hard-Fi, Bloc Party, Belle and Sebastian, Magic Numbers, The Kooks, Arctic Monkeys enz.) Ik ga me denk ik wel vermaken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:44:43 #152
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_38585980
Ik denk niet dat de Kaizer Chiefs nog komen eigenlijk, vorig jaar prima show neergezet maar ik zie ze niet nóg een keer verschijnen eigenlijk.
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 11:58:40 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38586377
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:00:06 #154
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38586414
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Naar Pukkelpop of Dour?
Jij komt immers niet naar Biddinghuizen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:01:48 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38586458
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Naar Pukkelpop of Dour?
Jij komt immers niet naar Biddinghuizen
Dan ga ik speciaal om rotte tomaten te gooien

Komt wel goed toch... ik ga wel naar Lowlands hoor, moet alleen ff dreigen dan boeken ze goeie bands.. een Lowlands zonder een Maniack is natuurlijk geen Lowlands
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:07:46 #156
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_38586646
Als maniack niet komt dan kom ik ook niet. Gelukkig staat Maniack op 70% op lowlans-2006.tk
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:14:37 #157
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38586853
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:07 schreef mordradead het volgende:
Als maniack niet komt dan kom ik ook niet. Gelukkig staat Maniack op 70% op lowlans-2006.tk

dinsdag 6 juni 2006 @ 12:15:49 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38586894
Even nog zout strooien bij Maniack

dinsdag 6 juni 2006 @ 12:19:57 #159
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38587002
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:

[afbeelding]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)

Als je het doet, doe het dan goed

Voor de rest is het is het mogelijk om een zwart shirt te laten signeren ik heb een zwart shirt van Amanda gekregen omdat ze niet naar LL kwamen vorig jaar... alleen signeren op een zwart shirt lijkt me zo moeilijk iemand tips?
pi_38587048
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:

[afbeelding]
mag ik jouw Editors cd?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:21:40 #161
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38587055
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hoe jaloers kan je zijn
Heb overigens de gesigneerde poster niet erop gezet
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:22:18 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38587070
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:21 schreef lienelien het volgende:

[..]

mag ik jouw Editors cd?
Wat bied je?
pi_38587110
Wat een klote line up tot nu toe. Voor het eerst sinds jaren dat Pinkpop voor de neutrale toeschouwer een beter programma heeft. Alleen The Shins zou ik echt graag willen zien.
pi_38587144
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:22 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat bied je?
Mijn Limited Edition 2cd album van Editors
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:26:15 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38587168
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef lienelien het volgende:

[..]

Mijn Limited Edition 2cd album van Editors
Nice, maar toch maar niet....sorry
pi_38587206
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nice, maar toch maar niet....sorry
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 12:31:16 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38587291
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Wat is er mis met Kaiser Chiefs? Ik loop ze echt voortdurend mis, is gewoon niet grappig meer Ik weet dat de kans klein is dat ze op Lowlands komen maar ik blijf goede hoop houden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38587306
Het valt me een beetje tegen wat er bijgekomen is.
pi_38587325
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is er mis met Kaiser Chiefs? Ik loop ze echt voortdurend mis, is gewoon niet grappig meer Ik weet dat de kans klein is dat ze op Lowlands komen maar ik blijf goede hoop houden
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 12:38:26 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38587437
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:

[..]

waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?
We hadden een inschattingsfout gemaakt wat betreft planning. We dachten dat Kaiser Chiefs nog bezig was en toen was Franz Ferdinand al begonnen. Snap nog steeds niet hoe dat nou zat En laatst zou ik naar het concert gaan en toen kon ik op het laatste moment niet En Pinkpop kon ik ook niet heen Misschien dat ik nog naar Rock Werchter ga maar ik vind de programmering op die dag niet zo geweldig
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:38:48 #171
114177 Diaan73
pi_38587448
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Voor de rest is het is het mogelijk om een zwart shirt te laten signeren ik heb een zwart shirt van Amanda gekregen omdat ze niet naar LL kwamen vorig jaar... alleen signeren op een zwart shirt lijkt me zo moeilijk iemand tips?
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:44:06 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38587589
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.

Hopelijk is er op Lowlands ook een signeersessie
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:47:01 #173
114177 Diaan73
pi_38587681
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hopelijk is er op Lowlands ook een signeersessie
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:49:05 #174
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38587744
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:50:09 #175
114177 Diaan73
pi_38587782
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:55:10 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38587927
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.
Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian dan
pi_38588398
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik keek net door de lijst en ik weet nou nog steeds niet welke namen ik al eerder gezien had en welke er nieuw bij staan Ik ben in ieder geval blij met Junkie XL en Panic! at the Disco, die stonden er eerder niet bij toch? Ik hoop echt dat Kaiser Chiefs ook komen, die mis ik steeds op een schandalige manier Maar tot nu toe loop ik wel warm voor een aantal bands (Hard-Fi, Bloc Party, Belle and Sebastian, Magic Numbers, The Kooks, Arctic Monkeys enz.) Ik ga me denk ik wel vermaken
JXL staat al sinds het begin in die lijst. Die schijnt zelf op de radio verkondigd te hebben dat ie Lowlands en Pukkelpop ging doen deze zomer. Maar gezien het feit dat ie nog steeds voor geen van beide bevestigd is begin ik me af te vragen of ie wel echt zal komen. Ik betwijfel het......

Less than Jake trouwens precies hetzelfde: die schijnen tijdens een concert verkondigd te hebben dat ze in onderhandeling waren met Lowlands. Ik gok dat die onderhandelingen op niets zijn uitgelopen......ik moet het allemaal nog zien dat ze echt komen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:14:20 #178
114177 Diaan73
pi_38588523
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian dan
Er komen toch ook nog andere artiesten
Make love, not war ☮
pi_38588607
quote:

[..]

Het grootste deel is af.. iig de myspace en purevolume sites staan erop, er zijn ook bands zonder, van sommige heb ik al wat gevonden, van anderen niet.. voel je vrij om het te editten als je zelf iets gevonden hebt
Hij staat erin
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:04:09 #180
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_38590245
Hoi

Ik heb net mijn kaartje gekocht!
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik heb er zin in

Hoeveel dagen nog ?
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_38590931
Ik heb even de luisterlinkjes compleet gemaakt. Maar nu kan ik de OP niet meer editten vanwege de bekende "OP is te lang"-bug

Naja, ik heb de wiki bijgewerkt. Dus dan zijn ze er alvast voor het volgende topic......
pi_38591496
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een klote line up tot nu toe. Voor het eerst sinds jaren dat Pinkpop voor de neutrale toeschouwer een beter programma heeft. Alleen The Shins zou ik echt graag willen zien.
Naja, dat valt nou ook nog wel mee. Heb al een aardig lijstje must-sees (Belle and Sebastian, The Frames, Mew, Opeth, Ministry...) En ben ik gewoon wel benieuwd naar Massive Attack, Mystery Jets, Fun Lovin' Criminals en de Arctic Monkeys. Pinkpop had voor mij alleen Tool en The Flaming Lips als echt interessante acts eigenlijk. Alleen de nieuwe namen zijn niet echt schokkend leuk...

Maar goed, ik ga me prima vermaken met de line-up die er nu al staat, want als er veel meer leuks zou staan, krijg je weer van die lastige keuzes.

Ik heb er zin in
pi_38593922
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi

Ik heb net mijn kaartje gekocht!
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik heb er zin in

Hoeveel dagen nog ?
Nog 76 dagen
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:44:56 #184
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_38593951
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Nog 76 dagen
Tov dat is al bijna

Lowlands word tevens mij vakantie dit jaar !!
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_38596419
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 11:44 schreef mordradead het volgende:
Ik denk niet dat de Kaizer Chiefs nog komen eigenlijk, vorig jaar prima show neergezet maar ik zie ze niet nóg een keer verschijnen eigenlijk.
Er komt een nieuw album dus de kans bestaat dat ze weer op lowlands staan.
zeiden ze trouwens ook nog op 3voor12.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 23:10:33 #186
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38611082
Nog steeds niks bekend over Pennywise?
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:44:17 #187
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38617465
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb even de luisterlinkjes compleet gemaakt. Maar nu kan ik de OP niet meer editten vanwege de bekende "OP is te lang"-bug

Naja, ik heb de wiki bijgewerkt. Dus dan zijn ze er alvast voor het volgende topic......
Ik weet het.. kut Fok! Bij Hattrick precies hetzelfde...
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:48:27 #188
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38617558
En ik vind het niet leuk dat Alexisonfire gisterenavond pas om 23.15 uur begon met spelen, aangezien ik om 23.00 uur weg moest anders mis ik de laatste trein.. kut NS, kut-concerten.. wat een schijtzooi
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:29:33 #189
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_38625316
Hoop nog steeds op de the we are scientists. ze staan in ieder geval op 90%....

[ Bericht 2% gewijzigd door alkaholic63 op 07-06-2006 15:16:51 (Terecht terecht gewezen door majo ;-)) ]
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 14:55:05 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38625989
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:29 schreef alkaholic63 het volgende:
Hoop nog steeds op de the weird scientists.. ze staan in ieder geval op 90%....
Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komen
pi_38629392
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komen
jaaaah!
dat fabchannel concert is ook heel leuk!
pi_38629480
Sinds vandaag hangt hier heel de stad vol met Lowlandsposters. Maar volgens mij staat er helaas niets op wat we nog niet wisten....
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:17:34 #193
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38630205
Infadels is in elk geval niet waarschijnlijk, Admiral Freebee is uitgesloten, Dresden Dolls zeeeer waarschijnlijk, maar nog niet officieel..
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:18:21 #194
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38630234
Tuurlijk komen ze.... speciaal voor mij en ze nemen een grote lading vette bands mee
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:07:28 #195
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38631725
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Tuurlijk komen ze.... speciaal voor mij en ze nemen een grote lading vette bands mee
The Magic Numbers zijn toch al bevestigd
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:59:11 #196
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38633226
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:

[..]

The Magic Numbers zijn toch al bevestigd
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:10:42 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_38634872
Even TVP en, wij gaan ook dit jaar. EINDELIJK!!!!
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:35:24 #199
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38636016
The Dead 60's zijn best gaaf eigenlijk.... Alleen dat Riot Radio nummer is britpop, de rest is meer ska enzo Die wil ik wel zien
pi_38636144
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds niks bekend over Pennywise?
Ik zie het niet rooskleurig in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:46:17 #201
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38636283
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
En ik vind het niet leuk dat Alexisonfire gisterenavond pas om 23.15 uur begon met spelen, aangezien ik om 23.00 uur weg moest anders mis ik de laatste trein.. kut NS, kut-concerten.. wat een schijtzooi
Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.

Ben blij dat ik mn rijbewijs heb nu.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:48:15 #202
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38636320
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:40 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik zie het niet rooskleurig in
Ik denk dat Lowlands het al lang vergeten is, maar Pennywise niet.
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:54:00 #203
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38636431
  woensdag 7 juni 2006 @ 20:55:09 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38636458
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.

Ben blij dat ik mn rijbewijs heb nu.
Ik miste ze vorige keer ook al omdat ik uit mn anti-kraakpand gekicked werd... en nu dus weer niet gezien
pi_38636552
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Even alle foutjes eruit gehaald (voor zover ik ze kon vinden). Alle myspace links deden het niet
Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"

BEVESTIGDE HERRIE
!!! (Luister)
Anouk (Luister)
Arctic Monkeys (Luister)
Audioslave (Luister)
Ben Lee (Luister)
Bloc Party (Luister)
CKY (Luister)
Culcha Candela (Luister)
Danko Jones (Luister)
Dead 60's, the (Luister)
DJ Eugene Hutz (Luister)
DJ Marky
DJ Shadow (Luister)
Dresden Dolls (Luister)
Epica (Luister)
Fink (Luister)
Frames, the (Luister)
Gogol Bordello (Luister)
Hard-Fi (Luister)
HIM (Luister)
Hot Chip (Luister)
Infadels (Luister)
Jawat (Luister) & The Opposites (Luister) & Kiddo Cee (Luister)
Joris Voorn (Luister)
José González (Luister)
Junkie XL (Luister)
Keane (Luister)
Kelley Polar (Luister)
Kooks, the (Luister)
Kraak & Smaak (Luister)
Less Than Jake (Luister)
Luie Hond (Luister)
Macaco
Massive Attack (Luister)
Mew (Luister)
Ministry (Luister)
Miss Djax (Luister)
MouseTiger DJ Team
Muggs (Luister)
Muse (Luister)
Mystery Jets (Luister)
Nizlopi (Luister)
Ojos de Brujo (Luister)
Opeth (Luister)
Orson (Luister)
Pendulum
Pete Philly & Perquisite (Luister) & New Generation Big Band (Luister)
Placebo (Luister)
Psapp (Luister)
Shins, the (Luister)
Snow Patrol (Luister)
Spinvis (Luister)
Tiga (Luister)
Urban Dance Squad (Luister)
Veils, the (Luister)
Wolfmother (Luister)
Xavier Rudd (Luister)
Zero 7 (Luister) & Sia (Luister)
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:11:50 #206
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38636770
Voor de punkrock liefhebbers zit er erg weinig tussen.
Vaak gaat een groot deel van de Vans Warped Tour nog naar Europa.
Maar aangezien Lowlands dit jaar erg vroeg is, en de Warped Tour duurt tot 13 augustus, zullen dat deze keer niet veel bands zijn.
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:18:45 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38636945
En wow, Mew is ook wel vet

Ik heb voor mijn beurt gesproken dat er alleen maar stomme bands staan

Waarschijnlijk dus toch wel Lowlands he.... maar ik blijf klagen totdat ze ook nog wat van "mijn" bands boeken

Tot nu toe wil ik zien:

Corvus Corax & Cantus Buranus (komen die weer met orkest of zonder?)
Dresden Dolls
Gogol Bordello
Less Than Jake (als is nog eigenlijk niet helemaal zeker of die wel of niet komen)
Mew
Opeth
The Dead 60's

En eventueel de volgende lijst met bands als reserve, omdat ze wel aardig zijn:

Bloc Party
CKY
Danko Jones
Massive Attack
Ministry
Muse
Panic at the Disco
Placebo
Snow Patrol
Yeah Yeah Yeahs

Wel grappig dat ik alle bands die in mijn favoriete genre vallen kut vind... Hawthorne Heights, Broken Social Scene, HIM, Epica mij helemaal niet interesseren
  woensdag 7 juni 2006 @ 21:22:35 #208
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38637036
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"
Mijn lijst zoals hij hierboven staat klopt nu voor 99% Ik heb hier alleen een boutpc, processor van de goeie is overleden, dus het laden enzo van alle sites gaat nogal traag. Ik ga de rest ook nog aanvullen, voor zover ik dingen kan vinden, maar dat komt nog wel
pi_38639806
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
En wow, Mew is ook wel vet

.......

Wel grappig dat ik alle bands die in mijn favoriete genre vallen kut vind... Hawthorne Heights, Broken Social Scene, HIM, Epica mij helemaal niet interesseren
Mew is inderdaad erg gaaf!!!!

Maar je hebt gelijk over Hawthorne Heights, helemaal mijn genre, maar vind die band echt helemaal niks
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:07:29 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_38640002
Ik denk dat na een geweldig lowlands concert wolfmother gekte uitbreekt
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:12:48 #211
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38640198
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat na een geweldig lowlands concert wolfmother gekte uitbreekt
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.
Last.fm
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:16:44 #212
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_38640351
Wat ik zeker wil zien:

Arctic Monkeys
Hard-fi
Kooks, the
Muse
Placebo
Wir Sind Helden

Rest moet ik nog bekijken

Ixnay kan jij mij een mail sturen?
pi_38640429
Ben een beetje teleurgesteld
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_38640548
Laat alsjeblieft Daft Punk de verassingsact zijn van zondag. Dan ben ik geen overloper naar Pukkelpop....
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:28:44 #215
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38640831
quote:
hmz deze vind ik zelf het leukste, mgoed nog niet de moeite om te gaan
OOЯ
pi_38640874
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef oor het volgende:

[..]

hmz deze vind ik zelf het leukste, mgoed nog niet de moeite om te gaan
Die streep door Keane heeft een reden he?
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:30:25 #217
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38640903
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die streep door Keane heeft een reden he?
dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.
OOЯ
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:30:52 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38640925
Hmmm misschien is het voor sommige mensen nog maar weer eens de moeite dat dit niet alles is wat komt. Ongeveer de helft dus...
pi_38640957
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef oor het volgende:

[..]

dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.
Oke, dan is het duidelijk
pi_38640980
een feest maak je zelf
underground forever baby
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:33:31 #221
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38641041
vorig jaar had pinkpop een kut lijst en nu heeft lowlands dat
OOЯ
pi_38641075
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:34:26 #223
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38641089
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:36:39 #224
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38641179
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.
Inderdaad. Van de tot nu toe bevestigde namen zou ik er veertien al erg graag willen zien.
Last.fm
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:37:41 #225
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_38641223
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...
ow sorry mgoed wie vind er dat er van die green day handjes op de lowlands site staan.
OOЯ
pi_38641247
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef oor het volgende:

[..]

ow sorry mgoed wie vind er dat er van die green day handjes op de lowlands site staan.
Daar hebben ze 't inderdaad van gejat
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:45:27 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38641532
Ik hoop trouwens dat My Morning Jacket komt
  Moderator woensdag 7 juni 2006 @ 23:47:25 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_38641616
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:12 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.
ouderwetsch doch frisch
pi_38650982
Is die DJ Muggs trouwens niet van Madness?
pi_38651982
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef MofoF1 het volgende:
Is die DJ Muggs trouwens niet van Madness?
Nee, die is van Cypress Hill
pi_38654081
Ik zag net trouwens op de posters in de stad wel iets nieuws staan: Rapid Razor Llov Bob.

Geen idee wie of wat dat is, maar het stond op de poster

En volgens google was er een Rapid Razor Bob op Lowlands 2004, dus 't zal wel een oude bekende zijn.
pi_38654312
quote:
quote:
Aug.  18  Umpitunneli, Tornio           Finland
Aug.  19  Tuiskula, Nivala              Finland
Aug.  20  Heinolassa Jyrää, Heinola     Finland
Jammer, maar helaas dus
pi_38654689
hehe het valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995

Ik heb alle Lowlandsen tot nu toe meegamaakt en ik denk dat ik kan zeggen dat ik dit nu al het beste programma ooit vind/ga vinden.

edit: laat ik maar line-up zeggen ipv programma, want alles zal wel weer tegenover elkaar geprogrammeerd zijn
pi_38654742
haha newbie blijft tenminste optimistich
Als er nou allemaal newbie's op de wereld waren...
pi_38655595
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehe het valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamen
pi_38658056
In de Metro van vandaag staat bij een interview met Snow Patrol dat ze Lowlands afsluiten op 18 augustus in de Grolsch. Aangezien Lowlands dan net begint bedoelen ze of dat ze de dag afsluiten, of bedoelen ze de 20e. Even mailen dan maar.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:26:30 #239
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_38658620
31 goede bands

Zoveel muziek, zo weinig tijd
pi_38658909
als we snel zijn, kunnen we ons nog laten klonen, kunnen we toch alles zien
If those who are wiser always step down, we'd be ruled by the dumb... Why do the smart always step down?
pi_38662517
Pennywise op Lowlands.
pi_38662862
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:03 schreef koen_pijl het volgende:
Pennywise op Lowlands.
Vet
pi_38662910
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef crossover het volgende:

[..]

Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamen
Er is ook weinig grindcore maar die hoor je toch ook niet klagen
  Moderator donderdag 8 juni 2006 @ 17:38:17 #244
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_38663731
quote:
Pennywise op Lowlands.
Ik dacht dat die gebanned waren na hun laatste optreden
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:39:59 #245
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_38663778
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de Metro van vandaag staat bij een interview met Snow Patrol dat ze Lowlands afsluiten op 18 augustus in de Grolsch. Aangezien Lowlands dan net begint bedoelen ze of dat ze de dag afsluiten, of bedoelen ze de 20e. Even mailen dan maar.
Denk dat ze die dag de Grolsch afsluiten. Sowieso staat de grootste headliner zondag in Alpha en het lijkt mij sterk dat Snow Patrol dat is. Ik denk dat muse die spot heeft... (of er moet nog wat grootst bij gaan komen.).
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:53:22 #246
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38664145
Dus toch Pennywise... 2e punkband die officieel bevestigd is... laten we hopen dat er de komende dagen nog meer bij komt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 juni 2006 @ 17:57:07 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_38664238
quote:
Pennywise op Lowlands.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:59:43 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38664310
Geduld is zo'n schone zaak....
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:02:07 #249
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38664373
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:59 schreef peaceman het volgende:
Geduld is zo'n schone zaak....
Had je mn lijstje al gezien met vette bands Blijkt dat er toch wel leuke tussen zitten
pi_38664413
Pennywise. .
pi_38664435
hooooooohooohooohooo hoooooooooohoooooooohooooohooooohoooooo
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:04:33 #252
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38664444
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pennywise. .
Nee, Muse is lekker met zn Supermassive Black Hole
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:28:52 #253
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_38665137
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Nee, Muse is lekker met zn Supermassive Black Hole
Rest van de CD is stukken beter..
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:42:48 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38665569
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Had je mn lijstje al gezien met vette bands Blijkt dat er toch wel leuke tussen zitten
je bedoelt dat lijstje van bands die al bevestigd zijn?
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:56:38 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38666017
Jaaaaa ik ga zeer waarschijnlijk ook, met een van mijn leukste vriendinnetjes .
KuikenGuppy
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:57:10 #256
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38666031
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

je bedoelt dat lijstje van bands die al bevestigd zijn?
Yep
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:57:46 #257
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38666054
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef soul114 het volgende:

[..]

Ik moet nog luisteren, eerst maar eens een nieuwe pc fixen, deze is te traag enzo met al die downloadsoftware loopt ie zo vast
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:01:44 #258
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38666177
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:28 schreef soul114 het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat iemand van Pennywise of Muse vindt
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:01:46 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_38666180
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik moet nog luisteren, eerst maar eens een nieuwe pc fixen, deze is te traag enzo met al die downloadsoftware loopt ie zo vast
CD's moet je ook gewoon kopen en in je stereo gooien. .
KuikenGuppy
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:31:28 #260
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38667135
Tsja... als ik alle cd's moet kopen kan ik natuurlijk nooit meer naar Lowlands
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:36:05 #261
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_38667289
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2621

Hehehe, 3 keer raden waar ik naartoe ga.
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:31:15 #262
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38669183
Naar de bioscoop?
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:34:24 #263
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38669302
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:

Hatseflats! VET!
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:05:26 #264
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_38670568
PENNYWISE!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:44:13 #265
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_38672280
quote:

Naar je mail box?
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:29:34 #266
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38674481
Ik lees net dat het nieuwe album van The Mars Volta op 11 augustus uitkomt.... misschien op lowlands?
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:32:10 #267
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38674599
Volgens mij hadden die al tourdates in de US dan *checkt even*

edit - dat gaat niet lukken

Aug 18, 2006 - Denver, CO - Pepsi Center : TICKETS
Aug 21, 2006 - Phoenix, AZ - Glendale Arena : TICKETS
pi_38675783
Lordi schijnt ook te komen, geloof er alleen niks van op dit moment, gezien het tourschema.
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:41 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38675898
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij hadden die al tourdates in de US dan *checkt even*

edit - dat gaat niet lukken

Aug 18, 2006 - Denver, CO - Pepsi Center : TICKETS
Aug 21, 2006 - Phoenix, AZ - Glendale Arena : TICKETS
Jammer
pi_38679278
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

Ik heb alle Lowlandsen tot nu toe meegamaakt en ik denk dat ik kan zeggen dat ik dit nu al het beste programma ooit vind/ga vinden.

edit: laat ik maar line-up zeggen ipv programma, want alles zal wel weer tegenover elkaar geprogrammeerd zijn
Oja, vanaf 1938 al?
Nooit gedacht, dat jij zo oud bent!
pi_38681192
quote:

Pukkelpop?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 07:08:01 #272
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38681895
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:

[..]

Oja, vanaf 1938 al?
Nooit gedacht, dat jij zo oud bent!
1938?
quote:
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed
pi_38682097
In 1967 en 1968 was er ook al een Lowlands.
pi_38683062
Guillemots komen trouwens ook:

Thu 17/08 Pukkelpop Festival, Belgium http://www.pukkelpop.be/
Sat 19/08 Lowlands Festival, Holland +31 (0) 900 300 1250 http://www.lowlands.nl/
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:03:40 #275
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38683099
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:02 schreef Tourniquet het volgende:
Guillemots komen trouwens ook:

Thu 17/08 Pukkelpop Festival, Belgium http://www.pukkelpop.be/
Sat 19/08 Lowlands Festival, Holland +31 (0) 900 300 1250 http://www.lowlands.nl/
YES! Dat is uitstekend nieuws!
pi_38683445
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 07:08 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

1938?
[..]
Oja, foutje, helemaal geen 1938
Wel in '67 al

Lowlands vindt zijn oorsprong in één van de eerste Nederlandse popfestivals, A Flight to Lowlands Paradise, dat in november 1967 werd georganiseerd door de Utrechtse kunstschilder Bunk Bessel. Dit festival vond plaats in de Margriethal van de Jaarbeurs in Utrecht. De entree was 10 gulden (circa 4,50 euro), inclusief ontbijt. Deze 18 uur durende happening had geen top-acts (in die tijd lieten artiesten het vaak afweten), maar had wel experimenteel theater, dans, wierrook, dichters, films, bodypainting en vloeistofdia’s. Helaas bleek de gemeente Utrecht achteraf een beloofde subsidie van 8.000 gulden niet te willen betalen.
quote:
Op 28 december 1968 werd een tweede editie van dit festival gehouden, na met een maand te zijn uitgesteld van de oorspronkelijke 23 november zodat ook een optreden van Jimi Hendrix plaats kon vinden. Jammer genoeg kwam deze niet opdagen en ook andere grote optredens van Jeff Beck en Jethro Tull werden afgezegd. Het optreden van Pink Floyd ging gelukkig nog wel door. Tot overmaat van ramp bleken er niet meer dan 18.000 bezoekers toegelaten te kunnen worden, waardoor het voor veel mensen een koude en teleurstellende bedoening werd omdat ze niet naar binnen mochten. Daarbij zijn er vernielingen aangericht en de politie heeft charges moeten doen.

In 1993 heeft organisator Willem Venema het festival weer in ere hersteld onder de naam A Campingflight to Lowlands Paradise Dit keer wel met succes.
bron
pi_38683461
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

YES! Dat is uitstekend nieuws!
pi_38688924
quote:

pi_38688959
Lol, me moeder van 49 wil naar lowlands
pi_38689584
Is dat net zo erg als een ex, die ineens besluit om ook te gaan?
Een ex, die helemaal niet van dit soort muziek houdt?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 juni 2006 @ 13:10:42 #281
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_38690745
Mooi even in de gaten houden hier
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_38692345
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:21 schreef -Dries- het volgende:
Lol, me moeder van 49 wil naar lowlands
Mijn moeder van 53 wil dat ik een jointje voor haar regel ivm haar rugpijn. 'ja, jij woont toch in Amsterdam...'
Gelukkig wil ze niet naar Lowlands, dat zou me al helemaal wat zijn
pi_38692390
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef EvilMistress het volgende:
Is dat net zo erg als een ex, die ineens besluit om ook te gaan?
Een ex, die helemaal niet van dit soort muziek houdt?
Post die ex dan wel een topic hier met de ellende van blowlands
pi_38692423
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Mijn moeder van 53 wil dat ik een jointje voor haar regel ivm haar rugpijn. 'ja, jij woont toch in Amsterdam...'
Gelukkig wil ze niet naar Lowlands, dat zou me al helemaal wat zijn
In wat voor 'n gat woont je moeder als er geen coffeeshop in de buurt is dan?

Ik heb trouwens m'n oma ook wel eens voorzien van spacecake voor d'r pijntjes. Maar dat mag niet meer nu ze in 'n tehuis zit
pi_38692483
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

In wat voor 'n gat woont je moeder als er geen coffeeshop in de buurt is dan?

Ik heb trouwens m'n oma ook wel eens voorzien van spacecake voor d'r pijntjes. Maar dat mag niet meer nu ze in 'n tehuis zit
Deest (ergo: grasvelden, koeien, kerk, 1800 inwoners )
pi_38692513
Heb de OP ook weer helemaal up-to-date gemaakt. We zijn weer completer en actueler dan festivalinfo en graz dalijk in 't nieuwe topic.

en betrouwbaarder dan sites die menen dat Pearl Jam en Lordi komen
pi_38692664
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

Deest (ergo: grasvelden, koeien, kerk, 1800 inwoners )
Laat meneer pastoor het maar niet horen dan.....
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:05:22 #288
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38692689
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb de OP ook weer helemaal up-to-date gemaakt. We zijn weer completer en actueler dan festivalinfo en graz dalijk in 't nieuwe topic.

Guillemots dus ook in de OP?
pi_38692762
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:05 schreef peaceman het volgende:

[..]

Guillemots dus ook in de OP?
Met een (Luister) linkje erbij zelfs
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:02:12 #290
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_38694545
Top werk Sack!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:22:25 #291
138334 Skanqua
pi_38695233
Guillemots ook op LL, dat gaat heel erg de goed kant op!

pi_38699543
IK heb vorig jaar het eerste onder- de- 16-ik-krijg-geen-bier- armbandje in de Lowlands geschiedenis mogen omdoen bij een meisje dat daar erg blij mee was

"Ja, maar volgende week word ik 16"

[ Bericht 1% gewijzigd door RoaRRR op 09-06-2006 17:21:11 (d/t vautje) ]
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_38700794
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zelfs niet als suprise act
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 juni 2006 @ 18:25:43 #294
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_38701697
Mwah Pearl Jam kan altijd nog.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:59:04 #295
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_38702693
goed nieuws, van Pennywise

begin nu echt zin in LowLands te krijgen
pi_38708166
Postman is bevestigd op de Lowlands site
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:08:27 #297
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38710507
Van mij MSTRKRFT (http://www.myspace.com/mstrkrft bijv) ook wel komen. 'zij-project' van Jesse F. Keeler (Death From Above 1979) en actief aan het toeren (atm door de USA).
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:13:42 #298
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_38710618
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef koen_pijl het volgende:
Postman is bevestigd op de Lowlands site
Hmmmz... Daar krijg ik nou niet echt een strakke plasser van...

En drie keer raden wie daar nog even een gastoptreden maakt...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:19:56 #299
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38710795
laten we hopen van niet
pi_38710854
staat er ook bij dat hij met anouk gaat zingen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:45:54 #301
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38711401