dat valt meequote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:36 schreef peaceman het volgende:
Doe je daar mijn foto's ook even in posten, sack?
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:14 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor Maniack even een aantal fotootjes van Amanda:
pssst.... wiesda?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oké![]()
Dresden Dollsquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
Linkje voor Pendulum: http://www.planetpendulum.com/ (staat niks op, maargoed)
December 2005 komt de nieuwe site hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
Linkje voor Pendulum: http://www.planetpendulum.com/ (staat niks op, maargoed)
BEVESTIGT?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:16 schreef Mathijz het volgende:
Placebo - Snow Patrol - Danko Jones - Epica - The Veils - Wolfmother - Zero 7 - Fink - Psapp - Kelley Polar - Xavier Rudd - Macaco - Eugene Hutz - A Night Of Comedy - Applaus Om Niets Show - Boom Chicago
was jij op pinkpop voor placebo?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:36 schreef Sautor het volgende:
Zijn nou niet echt de namen waar ik op zat te wachten, maar placebo klonk op pinkpop wel goed, dus daar ben ik wel blij mee
Ik vond Pinkpop best oké.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:
[..]
was jij op pinkpop voor placebo?
Ik ook
wat n kut festival is pinkpop trouwens...![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
Als ze nou bijvoorbeeld eens The Raconteurs en Gnarls Barkley halen...
jaaahquote:Op maandag 5 juni 2006 12:28 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik wil The Killers!
Of Turbonegro, Millencolin, Less Than Jake... of iets anders punkachtigsquote:Op maandag 5 juni 2006 13:03 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
Als ze nou bijvoorbeeld eens The Raconteurs en Gnarls Barkley halen...
Nee, heb achter internet zitten kijken, niemand wou meer naar pinkpop, teveel geldquote:Op maandag 5 juni 2006 12:40 schreef daeri het volgende:
[..]
was jij op pinkpop voor placebo?
Ik ook
wat n kut festival is pinkpop trouwens...![]()
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..quote:Op maandag 5 juni 2006 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi Lowlands shirt trouwens, was net op 3voor12.
Zelfs dat hoeft nietquote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..
Probeer je eens positief te reageren....quote:Op maandag 5 juni 2006 15:49 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach joh, gaan we daar toch gewoon voor heen..
Is het ook niet, alleen als ze de oude rage nummers spelen..quote:Op maandag 5 juni 2006 16:50 schreef koen_pijl het volgende:
Vind Audioslave wel relax, maar hoor van heel veel mensen dat ze het niks vinden.
Interpolquote:Op maandag 5 juni 2006 19:27 schreef DeVinger het volgende:
Er moet voor mij nog 2 grote namen bij, kleine leuke interessante bandjes en hypes genoeg.
Voor mij alleen Muse (en in mindere mate Placebo) tot nu toe.
RHCP, Deus, Radiohead, Jeff Buckley (kijken wie er in trappen), Colplay, Interpol, Hyves, Strokes etc. Iets uit dat kaliber wil ik er bij hebben, maargoed voor anderen gelden weer andere bands uiteraard.
Maar over het algemeen heb ik het idee dat men nog niet echt tevreden is met de line-up
als niemand een vroege vogelskaartje zou kopen zou de organisatie van dat extra geld ze misschien kunnen halenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef koen_pijl het volgende:
Hoop stiekum nog op de RHCP
Die waren vorig jaar op Werchter zóóóóóquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Interpol![]()
interpol, interpol interpol![]()
![]()
ik was vorig jaar niet op werchterquote:Op maandag 5 juni 2006 19:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die waren vorig jaar op Werchter zóóóóó
toen ik bij MyAt zag staan dat jij iets gepost had dacht ik dat je ging zeggen dat Interpol vorg jaar in nijmegen ook helemaal geweldig was, valt me weer meequote:Op maandag 5 juni 2006 19:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dacht dat die nieuwe namen van vandaag allang bevestigd waren..![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Interpol was vorig jaar in Nijmegen ook helemaal geweldig.
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daft Punk mag van mij ook wel komen
Als je klaar bent dan edit ik 'm er in 1 keer inquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben de lijst in de OP even aan het aanpassen, zodat er bij iedere band een luisterknopje bijkomt..scheelt een hoop zoeken.. ik maak vanavond laat of morgen de rest af
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:47 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb het gevoel dat Lowlands pinkpop helpt zodat pinkpop dit jaar extra bezoekers krijgt. Omdat het vorig jaar zo slecht ging en dat Lowlands dit jaar gewoon rustig aan doet. Of ben ik nou paranoide?
Zowel qua organisatie als budget hebben PP en LL geen reet met elkaar te maken. Oftewel: waarom zou LL?quote:
Ik moet ook nog een nieuwe tent hebben. Die pop-up tenten zijn wel tof natuurlijk en je bent op de donderdag eerder bij de hamburgermeisjes.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:51 schreef BeRightBack het volgende:
De pop up tent
Ze verkopen ze nu bij kijkshop voor 39,99 ik denk dat ik er een ga halen.
Is er iemand die mij dat afraad?
Ik ben benieuwd, niet echt duur
whaha ja precies!quote:Op maandag 5 juni 2006 20:57 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuwe tent hebben. Die pop-up tenten zijn wel tof natuurlijk en je bent op de donderdag eerder bij de hamburgermeisjes.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Interpol was vorig jaar in Nijmegen ook helemaal geweldig.
Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe zou hetk unnen dat de line-up tot nu toe zo slecht is....
Vorig jaar waren nu de grootste en populairste bands bekend gemaakt.... als datn u ook al is ...
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:05 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe zou hetk unnen dat de line-up tot nu toe zo slecht is....
Ik ookquote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.
Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met welke bands er wel en niet beschikbaar zijn dat weekend. Niets met wat er wel of niet op PP staat. D'r is nu al meer overlap met PP dan gewoonlijk, volgens mij.
Pinkpop. Denk dat je trouwens een hoop van wat er al bevestigd is voor Pukkelpop ook op LL zal terug zien (behalve Radiohead, Keane en Daft Punkquote:Op maandag 5 juni 2006 21:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Met PP bedoel je Pukkelpop of Pinkpop?
Ja, op zich is het allemaal wel aardig. Ik dnek dat het ook aan mij ligt. Ik had er meer van verwacht...
Ja vooral als je in je achterhoofd hebt dat nog niet eens de helft bekend isquote:Op maandag 5 juni 2006 21:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik vind de voorlopige line-up juist al erg aardig.
Vorig jaar was er nu ongeveer even veel bekend.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:33 schreef koen_pijl het volgende:
vorig jaar was nu bijna alles bekend, toch?
Als je bij festivalinfo naar Lowlands 2005 gaat dan kun je daar door de nieuwsberichten van de bevestigingen bladeren. Ongeveer evenveel bekendmakingen, maar wel meer grote namen al.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef koen_pijl het volgende:
ja? mmm ik dacht veel meer. Ik dacht dat er eigenlijk daarna niet meer zoveel bijzonders bekent werd gemaakt.
Is dat eigenlijk niet ook de bedoeling van LL?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er staat eigenlijk nog geen enkele act die al jaren bekend staat. Zoals RHCP op Pinkpop.
Ben ik de expert opeens?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:10 schreef Z het volgende:
Sack, hoeveel bandjes staan er gemiddeld op LL de laatste jaren? Of ik kan ook vragen hoeveel bandjes er nog bij deze line-up komen?
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben ik de expert opeens?
Ik denk dat er met film en theater erbij nog zo'n 100 dingen bij gaan komen. Ik heb geen zin om na te tellen hoeveel bands enzo er vorig jaar waren. Dat doe je zelf maar![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:
[..]
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.
Om die term wat meer waarde te geven: even snel getelt (opgezochtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:14 schreef Z het volgende:
[..]
Bij deze bombardeer ik je als expert, van harte.
Ik zat me toch te vervelenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef DeVinger het volgende:
Werkt toch he, complimentjes geven
ehm, ik zie de hele dag en nacht het terrein afstruinen niet echt als een prima dom disco dansje hoor, en voor 15 kan je echt niet 3 avonden prima dansen op wat lowlands gemiddeld aanbiedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:27 schreef DeVinger het volgende:
Voor 15 eurie kan je in genoeg discotheken 3 avondjes prima dansen.
Betaal ik geen 115 euro voor
Bands willen we zien, in combinatie met andere dingen uiteraard
Jij hebt het over vanaf 10uur hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Laton het volgende:
[..]
ehm, ik zie de hele dag en nacht het terrein afstruinen niet echt als een prima dom disco dansje hoor, en voor 15 kan je echt niet 3 avonden prima dansen op wat lowlands gemiddeld aanbied![]()
nja de hele dag zuipen en feesten, en vanaf 10 uur ga ik echt losquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:36 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Jij hebt het over vanaf 10uur he![]()
Terrein afstruinen is wat anders dan dansen![]()
True
Ain't gonna happen... Staan exclusief op Pukkelpop deze zomer...quote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Daft Punk mag van mij ook wel komen
Het grootste deel is af.. iig de myspace en purevolume sites staan erop, er zijn ook bands zonder, van sommige heb ik al wat gevonden, van anderen niet.. voel je vrij om het te editten als je zelf iets gevonden hebtquote:Op maandag 5 juni 2006 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je klaar bent dan edit ik 'm er in 1 keer in![]()
quote:
quote:Geen andere bevestigingen losgepeuterd? Ik heb je 2x op tv gezien... 1x bij Morrisey.. je had toch een blauw spijkerjack en een rood t-shirt aan? En bij Skin was Diaan volgens mij in beeld
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
(heb t optreden van DD wel gemist trouwens
)
quote:later komt er nog een foto van alle gesigneerde cd's
[..]
Lijkt me sterk dat ik gisteren andere kleding aanhad dan ik dacht... (zoveel heb ik nu ook weer niet gedronken
)
Diaan bij Skin? Toen lagen we in het gras, dus lijkt me sterk![]()
Admiral Freebee komt trouwens zeker niet op Lowlands. Tom vertelde dat hij verder geen festivals doet, maar wel dat er een nieuwe cd uitkomt in september![]()
Morrissey gaar?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
edit - van wat ik op tv gezien heb waren: RHCP, Skin, Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand heel goed... Keane en Deftones waren aardig, Soulfly, Morrissey en nog wat andere zooi was gaar![]()
Hoe waren de Dresden Dolls?speelden ze Truce nog?
Ik was in de veronderstelling dat men op pinkpop altijd wat LL publiekstrekkers bekend maakte. Om na pinkop de kaartverkoop van LL op gang te laten komen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:50 schreef peaceman het volgende:
Is volgens mij ook gebeurd Basp1, maar het merendeel was al min of meer bekend hier, dacht ik.
Nou tot dit jaar was het altijd zo dat pas tijdens Pinkpop de 1e namen bekend werden. Dit jaar is met die traditie gebroken en zijn er al eerder een hoop namen vrijgegeven en gister maar 15 stuks.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat men op pinkpop altijd wat LL publiekstrekkers bekend maakte. Om na pinkop de kaartverkoop van LL op gang te laten komen.
Vooral niet de supricse acte van DM![]()
Ach en eigenlijk boeit het LL programma me niet zoveel, het gaat mij daar toch ook veel meer om de sfeer er om heen. Kaartje is al 2 maanden aanwezig.
Smaken verschillen he... Ik zou Dresden Dolls het hoogste cijfer geven.. Morrissey vond ik maar een slappe ouwe zak.. maar goed.. ik zal niet verder ingaan op wat er allemaal negatief aan hem isquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morrissey gaar?Echt niet... hij was
![]()
Ook hoogste cijfer gehad van iedereen op 3voor12.
Verder zou ik zeggen... kijk ff in het pinkpop-topic.![]()
Ja erg he? We balen ook ontzettend, nu moeten en zullen we zien op Lowlands... het moet gewoon.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Dan was je dubbelganger aanwezig!!!
Tis ook moeilijk, als je alleen iemand kent van een fotoboek en dan zapt die camera er zo ff langs
Naar Pukkelpop of Dour?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
Dan ga ik speciaal om rotte tomaten te gooienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naar Pukkelpop of Dour?
Jij komt immers niet naar Biddinghuizen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:07 schreef mordradead het volgende:
Als maniack niet komt dan kom ik ook niet. Gelukkig staat Maniack op 70% op lowlans-2006.tk
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:
Even nog zout strooien bij Maniack
[afbeelding]
mag ik jouw Editors cd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:
Even nog zout strooien bij Maniack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Nice, maar toch maar niet....sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn Limited Edition 2cd album van Editors![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kaiser Chiefs? Ik loop ze echt voortdurend mis, is gewoon niet grappig meer
Ik weet dat de kans klein is dat ze op Lowlands komen maar ik blijf goede hoop houden
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?![]()
![]()
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Voor de rest is hetis het mogelijk om een zwart shirt te laten signeren
ik heb een zwart shirt van Amanda gekregen omdat ze niet naar LL kwamen vorig jaar... alleen signeren op een zwart shirt lijkt me zo moeilijk
iemand tips?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopelijk is er op Lowlands ook een signeersessie![]()
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..
Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.
JXL staat al sinds het begin in die lijst. Die schijnt zelf op de radio verkondigd te hebben dat ie Lowlands en Pukkelpop ging doen deze zomer. Maar gezien het feit dat ie nog steeds voor geen van beide bevestigd is begin ik me af te vragen of ie wel echt zal komen. Ik betwijfel het......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik keek net door de lijst en ik weet nou nog steeds niet welke namen ik al eerder gezien had en welke er nieuw bij staanIk ben in ieder geval blij met Junkie XL en Panic! at the Disco, die stonden er eerder niet bij toch?
Ik hoop echt dat Kaiser Chiefs ook komen, die mis ik steeds op een schandalige manier
Maar tot nu toe loop ik wel warm voor een aantal bands (Hard-Fi, Bloc Party, Belle and Sebastian, Magic Numbers, The Kooks, Arctic Monkeys enz.) Ik ga me denk ik wel vermaken
Er komen toch ook nog andere artiestenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian dan![]()
Hij staat erinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grootste deel is af.. iig de myspace en purevolume sites staan erop, er zijn ook bands zonder, van sommige heb ik al wat gevonden, van anderen niet.. voel je vrij om het te editten als je zelf iets gevonden hebt
Naja, dat valt nou ook nog wel mee. Heb al een aardig lijstje must-sees (Belle and Sebastian, The Frames, Mew, Opeth, Ministry...) En ben ik gewoon wel benieuwd naar Massive Attack, Mystery Jets, Fun Lovin' Criminals en de Arctic Monkeys. Pinkpop had voor mij alleen Tool en The Flaming Lips als echt interessante acts eigenlijk. Alleen de nieuwe namen zijn niet echt schokkend leuk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een klote line up tot nu toe. Voor het eerst sinds jaren dat Pinkpop voor de neutrale toeschouwer een beter programma heeft. Alleen The Shins zou ik echt graag willen zien.
Nog 76 dagenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net mijn kaartje gekocht!
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik heb er zin in![]()
Hoeveel dagen nog?
Tov dat is al bijnaquote:
Er komt een nieuw album dus de kans bestaat dat ze weer op lowlands staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:44 schreef mordradead het volgende:
Ik denk niet dat de Kaizer Chiefs nog komen eigenlijk, vorig jaar prima show neergezet maar ik zie ze niet nóg een keer verschijnen eigenlijk.
Ik weet het.. kut Fok!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb even de luisterlinkjes compleet gemaakt. Maar nu kan ik de OP niet meer editten vanwege de bekende "OP is te lang"-bug![]()
Naja, ik heb de wiki bijgewerkt. Dus dan zijn ze er alvast voor het volgende topic......
Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:29 schreef alkaholic63 het volgende:
Hoop nog steeds op de the weird scientists.. ze staan in ieder geval op 90%....
jaaaah!quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komen![]()
The Magic Numbers zijn toch al bevestigdquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Tuurlijk komen ze.... speciaal voor mijen ze nemen een grote lading vette bands mee
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Magic Numbers zijn toch al bevestigd![]()
Ik zie het niet rooskleurig inquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds niks bekend over Pennywise?
Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:48 schreef maniack28 het volgende:
En ik vind het niet leuk dat Alexisonfire gisterenavond pas om 23.15 uur begon met spelen, aangezien ik om 23.00 uur weg moest anders mis ik de laatste trein.. kut NS, kut-concerten.. wat een schijtzooi![]()
Ik miste ze vorige keer ook al omdat ik uit mn anti-kraakpand gekicked werd... en nu dus weer niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Kun je halverwege het optreden vertrekken, omdat je laatste trein gaat.
Ben blij dat ik mn rijbewijs heb nu.
Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:54 schreef maniack28 het volgende:
Even alle foutjes eruit gehaald (voor zover ik ze kon vinden). Alle myspace links deden het niet
Mijn lijst zoals hij hierboven staat klopt nu voor 99%quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je zin om de foutjes er nog een keer uit te halen? Ik was namelijk ook al bezig geweest en heb geen zin in een rondje "zoek de verschillen"
Mew is inderdaad erg gaaf!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
En wow, Mew is ook wel vet
.......
Wel grappig dat ik alle bands die in mijn favoriete genre vallen kut vind... Hawthorne Heights, Broken Social Scene, HIM, Epica mij helemaal niet interesseren
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat na een geweldig lowlands concert wolfmother gekte uitbreekt
Die streep door Keane heeft een reden he?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef oor het volgende:
[..]
hmz deze vind ik zelf het leukste, mgoed nog niet de moeite om te gaan
dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die streep door Keane heeft een reden he?
Oke, dan is het duidelijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef oor het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom laat ik dat juist merken dat dat zonde is.
Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
vorig jaar had pinkpop een kut lijst en nu heeft lowlands dat
Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:33 schreef oor het volgende:
vorig jaar had pinkpop een kut lijst en nu heeft lowlands dat
Inderdaad. Van de tot nu toe bevestigde namen zou ik er veertien al erg graag willen zien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vind 't alles behalve een kutlijst. Veel leuke bands juist. Alleen niet al te bekend de meeste.
ow sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeur, kom dan lekker niet! Ik zeg net dat dit pas de helft is...![]()
Daar hebben ze 't inderdaad van gejatquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef oor het volgende:
[..]
ow sorrymgoed wie vind er dat er van die green day handjes op de lowlands site staan.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:12 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook al wel over te spreken eigenlijk.
Nee, die is van Cypress Hillquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef MofoF1 het volgende:
Is die DJ Muggs trouwens niet van Madness?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:26 schreef BeRightBack het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=40773684&blogID=130096682&MyToken=f80b701d-30bd-4b41-995e-754fa1cd5a21
Hint?
Jammer, maar helaas dusquote:Aug. 18 Umpitunneli, Tornio Finland
Aug. 19 Tuiskula, Nivala Finland
Aug. 20 Heinolassa Jyrää, Heinola Finland
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehehet valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995
Er is ook weinig grindcore maar die hoor je toch ook niet klagenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat komt omdat er weinig punk/rock is. Niet dat ik me niet ga vermaken, maar het zou wel tof zijn als er nog een paar goede bands tussen kwamen
Ik dacht dat die gebanned waren na hun laatste optredenquote:
Denk dat ze die dag de Grolsch afsluiten. Sowieso staat de grootste headliner zondag in Alpha en het lijkt mij sterk dat Snow Patrol dat is. Ik denk dat muse die spot heeft... (of er moet nog wat grootst bij gaan komen.).quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de Metro van vandaag staat bij een interview met Snow Patrol dat ze Lowlands afsluiten op 18 augustus in de Grolsch. Aangezien Lowlands dan net begint bedoelen ze of dat ze de dag afsluiten, of bedoelen ze de 20e. Even mailen dan maar.
quote:
Had je mn lijstje al gezien met vette bandsquote:
Nee, Muse is lekker met zn Supermassive Black Holequote:
Rest van de CD is stukken beter..quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, Muse is lekker met zn Supermassive Black Hole![]()
![]()
je bedoelt dat lijstje van bands die al bevestigd zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had je mn lijstje al gezien met vette bandsBlijkt dat er toch wel leuke tussen zitten
![]()
Yepquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bedoelt dat lijstje van bands die al bevestigd zijn?
Ik moet nog luisteren, eerst maar eens een nieuwe pc fixen, deze is te traag enzoquote:
CD's moet je ook gewoon kopen en in je stereo gooien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik moet nog luisteren, eerst maar eens een nieuwe pc fixen, deze is te traag enzomet al die downloadsoftware loopt ie zo vast
![]()
Hatseflats! VET!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2621
Hehehe, 3 keer raden waar ik naartoe ga.
Naar je mail box?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
Volgens mij hadden die al tourdates in de US dan *checkt even*
edit - dat gaat niet lukken
Aug 18, 2006 - Denver, CO - Pepsi Center : TICKETS
Aug 21, 2006 - Phoenix, AZ - Glendale Arena : TICKETS
Oja, vanaf 1938 al?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hehehet valt mij op dat degenen die altijd klagen over het programma bijna altijd liefhebbers van Epitaph/Fat Wreck-punkrock zijn. Jongens, da's zooo 1995
Ik heb alle Lowlandsen tot nu toe meegamaakt en ik denk dat ik kan zeggen dat ik dit nu al het beste programma ooit vind/ga vinden.
edit: laat ik maar line-up zeggen ipv programma, want alles zal wel weer tegenover elkaar geprogrammeerd zijn
Pukkelpop?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:
1938?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oja, vanaf 1938 al?
Nooit gedacht, dat jij zo oud bent!![]()
quote:93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) wit plastic bandje met paarse letters
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko
05 - 115,- - 55.000 (niet uitverkocht?) geel/blauw stof , die werd gesealed
YES! Dat is uitstekend nieuws!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:02 schreef Tourniquet het volgende:
Guillemots komen trouwens ook:
Thu 17/08 Pukkelpop Festival, Belgium http://www.pukkelpop.be/
Sat 19/08 Lowlands Festival, Holland +31 (0) 900 300 1250 http://www.lowlands.nl/
Oja, foutje, helemaal geen 1938quote:
bronquote:Op 28 december 1968 werd een tweede editie van dit festival gehouden, na met een maand te zijn uitgesteld van de oorspronkelijke 23 november zodat ook een optreden van Jimi Hendrix plaats kon vinden. Jammer genoeg kwam deze niet opdagen en ook andere grote optredens van Jeff Beck en Jethro Tull werden afgezegd. Het optreden van Pink Floyd ging gelukkig nog wel door. Tot overmaat van ramp bleken er niet meer dan 18.000 bezoekers toegelaten te kunnen worden, waardoor het voor veel mensen een koude en teleurstellende bedoening werd omdat ze niet naar binnen mochten. Daarbij zijn er vernielingen aangericht en de politie heeft charges moeten doen.
In 1993 heeft organisator Willem Venema het festival weer in ere hersteld onder de naam A Campingflight to Lowlands Paradise Dit keer wel met succes.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Ixnay het volgende:
Mijn moeder van 53 wil dat ik een jointje voor haar regel ivm haar rugpijn. 'ja, jij woont toch in Amsterdam...'quote:
Post die ex dan wel een topic hier met de ellende van blowlandsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef EvilMistress het volgende:
Is dat net zo erg als een ex, die ineens besluit om ook te gaan?
Een ex, die helemaal niet van dit soort muziek houdt?
In wat voor 'n gat woont je moeder als er geen coffeeshop in de buurt is dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn moeder van 53 wil dat ik een jointje voor haar regel ivm haar rugpijn. 'ja, jij woont toch in Amsterdam...'
Gelukkig wil ze niet naar Lowlands, dat zou me al helemaal wat zijn![]()
Deest (ergo: grasvelden, koeien, kerk, 1800 inwonersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
In wat voor 'n gat woont je moeder als er geen coffeeshop in de buurt is dan?
Ik heb trouwens m'n oma ook wel eens voorzien van spacecake voor d'r pijntjes. Maar dat mag niet meer nu ze in 'n tehuis zit![]()
Laat meneer pastoor het maar niet horen dan.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Deest (ergo: grasvelden, koeien, kerk, 1800 inwoners)
Guillemots dus ook in de OP?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heb de OP ook weer helemaal up-to-date gemaakt. We zijn weer completer en actueler dan festivalinfo en graz dalijk in 't nieuwe topic.
en betrouwbaarder dan sites die menen dat Pearl Jam en Lordi komen
Zelfs niet als suprise actquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
en betrouwbaarder dan sites die menen dat Pearl Jam en Lordi komen
Hmmmz... Daar krijg ik nou niet echt een strakke plasser van...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:49 schreef koen_pijl het volgende:
Postman is bevestigd op de Lowlands site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |