quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Nice, maar toch maar niet....sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn Limited Edition 2cd album van Editors![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kaiser Chiefs? Ik loop ze echt voortdurend mis, is gewoon niet grappig meer
Ik weet dat de kans klein is dat ze op Lowlands komen maar ik blijf goede hoop houden
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?![]()
![]()
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Voor de rest is hetis het mogelijk om een zwart shirt te laten signeren
ik heb een zwart shirt van Amanda gekregen omdat ze niet naar LL kwamen vorig jaar... alleen signeren op een zwart shirt lijkt me zo moeilijk
iemand tips?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopelijk is er op Lowlands ook een signeersessie![]()
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..
Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.
JXL staat al sinds het begin in die lijst. Die schijnt zelf op de radio verkondigd te hebben dat ie Lowlands en Pukkelpop ging doen deze zomer. Maar gezien het feit dat ie nog steeds voor geen van beide bevestigd is begin ik me af te vragen of ie wel echt zal komen. Ik betwijfel het......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:49 schreef MaJo het volgende:
Ik keek net door de lijst en ik weet nou nog steeds niet welke namen ik al eerder gezien had en welke er nieuw bij staanIk ben in ieder geval blij met Junkie XL en Panic! at the Disco, die stonden er eerder niet bij toch?
Ik hoop echt dat Kaiser Chiefs ook komen, die mis ik steeds op een schandalige manier
Maar tot nu toe loop ik wel warm voor een aantal bands (Hard-Fi, Bloc Party, Belle and Sebastian, Magic Numbers, The Kooks, Arctic Monkeys enz.) Ik ga me denk ik wel vermaken
Er komen toch ook nog andere artiestenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg handtekeningen van Amanda en Brian dan![]()
Hij staat erinquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grootste deel is af.. iig de myspace en purevolume sites staan erop, er zijn ook bands zonder, van sommige heb ik al wat gevonden, van anderen niet.. voel je vrij om het te editten als je zelf iets gevonden hebt
Naja, dat valt nou ook nog wel mee. Heb al een aardig lijstje must-sees (Belle and Sebastian, The Frames, Mew, Opeth, Ministry...) En ben ik gewoon wel benieuwd naar Massive Attack, Mystery Jets, Fun Lovin' Criminals en de Arctic Monkeys. Pinkpop had voor mij alleen Tool en The Flaming Lips als echt interessante acts eigenlijk. Alleen de nieuwe namen zijn niet echt schokkend leuk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een klote line up tot nu toe. Voor het eerst sinds jaren dat Pinkpop voor de neutrale toeschouwer een beter programma heeft. Alleen The Shins zou ik echt graag willen zien.
Nog 76 dagenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi![]()
Ik heb net mijn kaartje gekocht!
Ik ga dit jaar voor het eerst en ik heb er zin in![]()
Hoeveel dagen nog?
Tov dat is al bijnaquote:
Er komt een nieuw album dus de kans bestaat dat ze weer op lowlands staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:44 schreef mordradead het volgende:
Ik denk niet dat de Kaizer Chiefs nog komen eigenlijk, vorig jaar prima show neergezet maar ik zie ze niet nóg een keer verschijnen eigenlijk.
Ik weet het.. kut Fok!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb even de luisterlinkjes compleet gemaakt. Maar nu kan ik de OP niet meer editten vanwege de bekende "OP is te lang"-bug![]()
Naja, ik heb de wiki bijgewerkt. Dus dan zijn ze er alvast voor het volgende topic......
Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:29 schreef alkaholic63 het volgende:
Hoop nog steeds op de the weird scientists.. ze staan in ieder geval op 90%....
jaaaah!quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je We are Scientists? Lijkt me ook gaaf als zij komen![]()
The Magic Numbers zijn toch al bevestigdquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Tuurlijk komen ze.... speciaal voor mijen ze nemen een grote lading vette bands mee
quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
The Magic Numbers zijn toch al bevestigd![]()
Ik zie het niet rooskleurig inquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Ixnay het volgende:
Nog steeds niks bekend over Pennywise?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |