Naar Pukkelpop of Dour?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
Dan ga ik speciaal om rotte tomaten te gooienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naar Pukkelpop of Dour?
Jij komt immers niet naar Biddinghuizen![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:07 schreef mordradead het volgende:
Als maniack niet komt dan kom ik ook niet. Gelukkig staat Maniack op 70% op lowlans-2006.tk
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:
Even nog zout strooien bij Maniack
[afbeelding]
mag ik jouw Editors cd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:
Even nog zout strooien bij Maniack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Nice, maar toch maar niet....sorryquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mijn Limited Edition 2cd album van Editors![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:58 schreef maniack28 het volgende:
Als ze nog een keer komen neem ik rotte tomaten mee
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kaiser Chiefs? Ik loop ze echt voortdurend mis, is gewoon niet grappig meer
Ik weet dat de kans klein is dat ze op Lowlands komen maar ik blijf goede hoop houden
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarom heb je ze vorig jaar niet gezien dan? Zat je in je hotel ofzo?![]()
![]()
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je mist 1 cd.. A For Accident (eerste cd.. livenummers)![]()
Als je het doet, doe het dan goed![]()
Voor de rest is hetis het mogelijk om een zwart shirt te laten signeren
ik heb een zwart shirt van Amanda gekregen omdat ze niet naar LL kwamen vorig jaar... alleen signeren op een zwart shirt lijkt me zo moeilijk
iemand tips?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker... je hebt van die zilver/goudstiften of witte stiften, daar moet het mee lukken op een zwart shirt. Bij een kantoorboekhandel kunnen ze je vast wel helpen.
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hopelijk is er op Lowlands ook een signeersessie![]()
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er nog nooit geweest of wel en heb ik dat gemist? Op Werchter heb ik het wel gezien.
Ow okay.... moeten wij ook maar even in de gaten houden dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel, bij de LiveXS stand heb je altijd signeersessies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |